۹۵۷۶۰۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نکونام: هر بازی برای ما فینال نیست

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید برای اینکه تیمش بتواند مدعی قهرمانی باشد، باید ابزار لازم را داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل شهرخودرو در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: می‌دانیم تیم شهرخودرو با توجه به بازی‌هایی که داشته است، تیم آماده‌ای است و شروع مسابقاتش در لیگ برتر زودتر از ما بوده است. بازیکنان این تیم از هماهنگی خوبی برخوردار هستند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند. ما هم برنامه خاصی داریم تا نمایش خوبی ارائه دهیم و هم بتوانیم در این بازی موفق باشیم.

نکونام درباره واکنش به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد بازی تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر گفت:‌ در این رابطه توضیحی ندارم.

او درباره عملکرد شیمبا و تعداد کم گل‌هایش در این فصل گفت:‌ آقای گل تا به حال تکراری نشده است و آقای گل شدن بستگی به نکات قابل توجهی دارد. تیم‌های دیگر عملکرد بازیکنان را می‌شناسند و معمولا در بازی‌ها شیمبا تحت کنترل دو مدافع است.

سرمربی درباره تاکتیک تیمش گفت:‌ ما در نیم‌فصل اول بعضی بازی‌ها را دفاع-ضدحمله بازی کردیم و خیلی از بازی‌ها را کامل برای بردن و حمله کردن می‌رفتیم. شرایط هر بازی فرق دارد و نمی‌توانیم بگوییم که مقابل سپاهان یک نوع بازی می‌کنیم و مقابل تیم‌های دیگر یک مدل دیگری بازی کنیم. تیم سپاهان مدعی قهرمانی است و در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی مدعی است. تیم ما در نیم فصل دوم خیلی روان‌تر بازی می‌کند. این مساله به دلیل شناخت مربی و بازیکن از یکدیگر است. در نیم فصل دوم چند بازیکن به ما اضافه شده است و خلاء‌های موجود پر شده است. ما به دو هفته زمان داریم تا به هماهنگی کامل برسیم و در پایان رتبه خوبی کسب کنیم.

نکونام خاطرنشان کرد:‌ هدف هواداران، ‌ هدف من است اما من ابزار می‌خواهم. اگر من شرایط نیم فصل اول را در این نیم فصل داشتم، قطعا مدعی قهرمانی بودیم. شما یادتان است در نساجی تیمی را بستم که در نیم فصل در رتبه نهم جدول بود و در حال حاضر ۹ نفر از بازیکنانی که من آن‌ها را جذب کردم، هنوز در تیم بازی می‌کنند. من برای قهرمانی ابزار می‌خواهم. بعضی بازیکنان قیمت مشخصی دارند و بعضی از آن‌ها بازیکنانی هستند که می‌توانند نتیجه بازی را عوض می‌کنند. اگر هوادار به فکر سهمیه است، من به فکر قهرمانی هستم اما باید برای این مسیر باید ابزار لازم را داشته باشد.

او تاکید کرد:‌ اینکه می‌گویند هر بازی برای ما فینال است، به هیچ عنوان درست نیست. ما سعی می‌کنیم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. فینال برای کسانی است که می‌خواهند در این رقابت‌ها قهرمان باشند. تیم ما می‌تواند مدعی قهرمانی باشد اما نیاز به ابزار دارد. ما در نیم فصل ۴ بازیکن با کیفیت گرفتیم و خودتان دیدید بعضی تیم‌های بزرگ در نیم فصل نتوانستند یار بگیرند. ما نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی برسیم. ما پاتوسی را گرفتیم و ۹ روز بعد برای ما بازی کرده است. بودن فرشاد احمدزاده و پاتوسی برای ما باارزش است و آن زمان است که می‌توانیم با وجود هماهنگ شدن آن‌ها، ‌ کیفیت فوتبال خود را تماشا کنیم.

سرمربی فولاد افزود:‌ من الان در تیم بازیکن دارم که ۱۲ کیلومتر می‌دود و یکی از بهترین نفرات تیم است. تیم ما در نیم‌فصل دوم با یک دیدگاه متفاوت از نیم فصل اول به لیگ برتر راه پیدا کرد و باید به خاطر این تغییر از مجموعه باشگاه تشکر کرد. اما باید این را در نظر گرفت که نیم فصل کافی نیست چون در این مقطع تیمی به ما بازیکنش را نمی‌دهد. ما تلاش می‌کنیم هرروز بهتر شویم و هر کسی که بیشتر زحمت بکشد، ‌ موفق‌تر خواهد بود.

نکونام درباره شرایط ورزشگاه شهدای فولاد گفت:‌ از روزی که من به این ورزشگاه پای گذاشتم، واقعا لذت بردم و معتقدم فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد به این استادیوم نیاز داشت اما از روزی که به این استادیوم آمدیم، هزار و یک مشکل داشتیم. یک روز گفتیم چمن زمین را کوتاه کنیم، کوتاه نکردند. یک روز گفتیم زمین را آب بدهید، آب ندادند و هر کاری که می‌گفتیم برعکسش را انجام می‌دادند. با توجه به تجربه‌ای که آقای آذری در ساخت زمین فوتبال دارند، ‌زمین از شرایط بهتری برخوردار شده است. زمانی که تیم ما به زمین می‌رفت، به ما تذکر می‌دادند مواظب باشید که چمن کنده نشود. اصلا کنده شود. بازیکنان من باید به این زمین عادت کنند. تیم من تا هفته دوازدهم لیگ برتر در این زمین غریبه بود. در نگهداری این زمین به باشگاه فولاد کم‌لطفی شد.

او در ادامه اضافه کرد: من اتفاقاتی را در رابطه با استادیوم دیدم که واقعا ناراحت‌کننده بود. مثلا داشتند سکوها را می‌شستند، ‌ آب در رختکن می‌ریختند. می‌گفتیم که زمین شل است نباید آب ریخت دوباره می‌رفتند آب می‌دادند. با وجود آقای آذری شرایط زمین خیلی بهتر شده است. ما در زمین اصلی تمرین نمی‌کنیم و در زمان‌های خیلی خاص سراغ زمین اصلی می‌رویم. زیبایی این استادیوم از نمای تلویزیون است و ما از این زمین و استادیوم خیلی ضربه دیدیم.

سرمربی فولاد درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیمش گفت: اطلاعات جدیدی در این رابطه ندارم اما هر اتفاقی که بیفتد سعی می‌کنم آن را به فرصت تبدیل کنیم. امیدوارم این رای عادلانه باشد که مسوولین حقوقی باشگاه پیگیر این مساله هستند. رایی که داده شده بسیار سخت‌گیرانه است. شما خودتان می‌دانید چنین اتفاقی در تیم‌های بزرگ‌تر رخ داده است اما مثل ما چنین حکمی داده نشده است. من خودم موافق قانون هستم اما باید قانون برای همه باشد.

به گزارش ایسنا، مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو با وجود اینکه هماهنگی‌های لازم برای حضور او در نشست خبری فراهم شده بود، در این کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وای فای

      بازی قبلی برات فینال بود که باختی ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج