اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۸۱۳۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

داداش‌زاده: دیاباته در استقلال افسانه شده است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: دربی شبیه هیچ‌کدام از بازی‌های دیگر لیگ نیست و پیش‌بینی‌اش سخت است اما تجربه گل‌محمدی می‌تواند باعث پیروزی پرسپولیس شود.

خبرگزاری میزان: بهزاد داداش‌زاده در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دربی ۹۱، اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل اول با شهرخودرو همواره بالای جدول بود و تیم خوبی داشت، اما شرایط پرسپولیس با آن تیم زمین تا آسمان متفاوت است. کالدرون خوش‌شانس بود که در نیم‌فصل اول قهرمان شد، چون تیمش امتیازات لازم برای قهرمانی نیم‌فصل اول را کسب نکرد، اما لغزش سپاهان و استقلال، قهرمانی نیم‌فصل را به پرسپولیس هدیه داد.

وی در ادامه در خصوص شرایط گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس تصریح کرد: یحیی با پرسپولیس شروع سختی داشته، اما توانسته از دو بازی سخت با تراکتور و صنعت نفت آبادان پیروز خارج شود و اگر استقلال را هم شکست بدهد بخش زیادی از مسیر قهرمانی‌اش هموار می‌شود. دربی شبیه هیچ‌کدام از بازی‌های دیگر لیگ نیست و پیش‌بینی‌اش سخت است، اما تجربه گل‌محمدی می‌تواند باعث پیروزی پرسپولیس شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون غیبت شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس به دلیل محرومیت و شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت در دربی، افزود: شجاع مدافع مستحکمی است و غیبت او فرصت خوبی برای استقلال است و در آن سو غیبت دیاباته هم به نفع پرسپولیس است. دیدید که در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان وقتی دیاباته مصدوم و از زمین خارج شد، تا مدت زیادی استقلال سردرگم بود.

داداش‌زاده در پایان در مورد تاثیرات دیاباته در استقلال، خاطرنشان کرد: دیاباته در استقلال افسانه شده است او در همه حملات و بسیاری از گل‌های استقلال نقش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      خب به تو چه! لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج