۹۶۵۴۲۵
۸۷ نظر
۵۰۰۵
۸۷ نظر
۵۰۰۵
پ

انصاری‌فرد به زنوزی: مرد و مردانه بجنگید

مدیرعامل پرسپولیس نسبت به صحبت‌های مالک باشگاه تراکتور واکنش نشان داد.

ایلنا: محمدحسن انصاری‌فرد درمورد آخرین خبر از رای بازی لغو شده پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد: طبق فُرجه‌ای که کمیته انضباطی برای لایحه‌ی دفاعی گفته بود، مستنداتمان را برای‌شان ارسال کردیم و منتظر هستیم تا ان‌شاالله رای قاطع کمیته انضباطی را ببینیم.

او درباره مصاحبه اخیر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور که عنوان کرده پرسپولیس تیم حکومتی بوده و نام «پرسپولیس» یونانی است، ابراز کرد: آقای زنوزی چندین بار این جسارت را راجع به باشگاه پرسپولیس داشته و ما واقعا دوست نداشتیم جوابی گفته شود. به هر حال فضای فوتبال، باید فضای آرامش باشد ولی ایشان دوباره این مسئله را تکرار می‌کنند و ما مجبور هستیم بخاطر خواسته هوادارانمان، به ایشان جواب بدهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: خدمت آقای زنوزی می‌گوییم که اگر کوچک‌ترین مطالعه‌ای راجع به تاریخ کشور و فوتبال ایران داشته باشید، نام پرسپولیس بسیار مقدس است و ریشه در تاریخ کشور و فوتبال ایران دارد.

انصاری‌فرد اضافه کرد: آقایان پروین، حسین کلانی، صفر ایرانپاک، همایون بهزادی، حمید شیرزادگان، جاسمیان، کریم باقری، احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی‌کیا، افشین پیروانی، حمید استیلی، علی دایی، فرشاد پیوس، مجتبی محرمی، ضیا عربشاهی، بهروز سلطانی، حمید درخشان، نادر باقری، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند و ... بازیکنانی بوده و هستند که از پرسپولیس به تیم ملی راه پیدا کردند و اگر بخواهیم همه آنها را نام ببریم، فرصت نیست. ضمن اینکه آقایان علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و ... از پرسپولیس مرد سال آسیا شدند و بیرانوند دو سال پیاپی حقش برای این جایزه خورده شد.

او ادامه داد: اگر بخواهیم راجع به اسامی و بزرگان پرسپولیس صحبت کنیم، یک برنامه مفصل می‌خواهد، بنابر این درمورد پرسپولیس باید محترمانه برخورد شود. ما هیچ‌وقت جسارت نکردیم درمورد تراکتور صحبت کنیم چون ریشه در فوتبال ایران دارد، هرچند افتخاراتش خیلی کمتر از پرسپولیس است، اما همیشه با احترام درمورد این تیم صحبت کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درباره آقایان مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و ... که بازیکن تراکتور هستند و برای فوتبال این کشور افتخارآفرینی می‌کنند، محترمانه صحبت می‌کنیم و انتظار داریم آقای زنوزی نسبت به این مسائل دقیق‌تر باشند و محترمانه صحبت کنند.

انصاری‌فرد درخصوص اینکه زنوزی عنوان کرده پرسپولیس دردانه پایتخت است، عنوان کرد: آیا واقعا اینطور است؟ چه موقعی توانستیم یک ریال از دولت کمک بگیریم؟ روزی که بنده معارفه می‌شدم، آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش به من گفت قانونا نمی‌توانیم یک ریال به شما کمک کنیم و باید خودتان درآمدزایی کنید. آن وقت ما شدیم عزیز و دردانه پایتخت؟

او ادامه داد: شما باید به میدان مسابقه بیایید و مرد و مردانه بجنگید. شمایی که این همه هزینه کردید و این همه مدیرعامل، سرمربی، بازیکنان و ... را با هزینه گزاف آوردید و این همه پرونده در کمیته انضباطی دارید، صحبت از استوکسِ تنها را می‌کنید؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بازیکنانی را آوردید که یک دقیقه هم بازی نکردند، اما هزاران دلار باید به فیفا و بازیکنان خارجی خود پرداخت کنید؛ آن وقت اسم از بازیکن ما می‌آورید؟ بجای این فرافکنی‌ها که اسم رمزتان هم «نتایج مهندسی شده» است و شما و سپاهان همیشه آن را می‌گویید، بیایید در میدان مبارزه و مرد و مردانه بجنگید.

انصاری‌فرد تاکید کرد: اگر پرسپولیس در حال قهرمان شدن دوباره است، بخاطر بازیکنان، کادر فنی خوب و هوادارانش است که ای‌اف‌سی عنوان کرده پنج بازی پُرتماشاگر را هواداران پرسپولیس تشکیل دادند. آن وقت شما می‌آیید و این همه بی‌محابا فرافکنی، جسارت و توهین می‌کنید؟

او اظهار کرد: ما دردانه پایتخت هستیم که شجاع خلیل‌زاده، بیرانوند و تماشاگرانمان را محروم کردند؟ آنقدر که ما خسارت دیدیم، شما ندیدید، آن وقت ما دردانه پایتخت می‌شویم؟ آقای زنوزی به جای فرافکنی، توهین و طعنه، برود و تیمش را خوب مدیریت کند که با این همه هزینه نتوانسته حتی یک جام به دست بیاورد. بنابر این، چنین حرف‌هایی پشتوانه و ثمره‌ای جز ضربه زدن به فوتبال ایران ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: مردم آذربایجان شرقی که باغیرت هستند و نسبت به تیمشان تعصب دارند، اما با وجود این همه هزینه باشگاه تراکتور، هنوز نتوانستند یک جام به دست بیاورند. بنابر این، باید مبارزه را به داخل زمین بیاورند و جوانمردانه کار کنند تا در آنجا نتایج رقم بخورد.

انصاری‌فرد درباره اینکه زنوزی گفته سید جلال حسینی، خلیل‌زاده و بیرانوند هم باید مثل مسعود شجاعی محروم شوند، ابراز کرد: شجاع خلیل‌زاده برای چه چیزی محروم شد؟ هیچ گزارشی از ناظر داوری و ناظر مسابقه برای او وجود نداشت. سید جلال حسینی سمبل اخلاق است و تا سن ۳۸ سالگی با افتخارات زیادی بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند دو سال کاندیدای مرد سال آسیا شده ولی به ناحق حق او را خوردند. برای چه باید این بازیکنان باید محروم شوند؟ مگر ما درباره آقایان شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی صحبتی انجام دادیم؟ این صحبت‌ها فرافکنی و جسارت است و فدراسیون باید با این اظهارنظرها قاطعانه برخورد کند تا کسی اجازه چنین جسارتی را نداشته باشد.

او درباره اینکه «زنوزی گفته به ایشان اجازه ندادند در برنامه فرمول یک حضور پیدا کند ولی انصاری‌فرد این اجازه را داشته است و در مجموع، صحبتی درباره ممنوع التصویری ایشان شنیده است یا خیر؟»، عنوان کرد: من وارد حریم خصوصی افراد نمی‌شوم و افرادی که باید در این باره صحبت کنند، این کار را انجام می‌دهند. من اصلا از این مسئله اطلاعی نداشتم. از من دعوت کردند و به برنامه فرمول یک رفتم و از این مسائل واقعا خبر نداشتم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص لغو بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل التعاون عربستان گفت: ما بلیت هواپیما و مکان بازی را رزرو کرده بودیم و باشگاه الوصل هم محل بازی ما بود. به ای‌اف‌سی اعلام کردیم ولی ای‌اف‌سی صبح امروز ابلاغیه‌ای برای ما فرستاد که بازی با التعاون به تعویق افتاده و به باشگاه عربستانی هم عنوان کرده برای مسابقه برگشت باید زمین بی‌طرف را اعلام کنند تا مسابقه ما روز نوزدهم فروردین ۹۹ در زمین بی‌طرف باشد.

انصاری‌فرد درباره درخواست برخی باشگاه‌ها برای لغو مسابقات لیگ برتر بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در سراسر دنیا این قانون در حال اجراست. در کشور ایتالیا و سایر کشورهای جهان باتوجه به تقویم فشرده مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌کنند. ما خیلی دوست داشتیم در مقابل هواداران خودمان بازی کنیم و در روز نیمه تعطیل میزبان تماشاگران باشیم، اما این اتفاق نیفتاد.

او یادآور شد: آقای زنوزی در جریان هستند که ۹ مسابقه این تیم در روز نیمه تعطیل و تعطیل بوده ولی این اتفاق تنها دو بار در این فصل برای ما افتاده است؟ با این حال فردا هم تماشاگران را کنارمان نداریم و تابع قانون هستیم. فدراسیون و سازمان لیگ و مقامات بالا تشخیص دادند و ما قانون را برگزار می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره وزیر ورزش گفته قانونا نمیتونیم یک ریال کمک کنیم ولی نگفته که غیر قانونی هم نمیتونیم.....
      الحمدالله مدیران مملکت ما هرچیزی بلد نباشند دورزدن قانون راخوب بلدنداز راههای غیر قانونی دههابرابرموقعی که قانونی کمک میکردند حمایتتان میکنند....
      نه تنها مالی کمکتان میکنند که کاری کرده اند که کل فدراسیون فوتبال وکمیته داوران وکمیته انضباتی نوکر وپادوی شما هستندو همه جوره درخدمتتان
      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
      تیم حکومتی باید هم حمایت بشه......

      پاسخ ها

      • حسن

        انصاری فرد از چی دفاع می کنه؟؟؟؟؟؟؟


        بوی گند حمایت وزیر و وکیل و دولت از تیم شما همه جا پر شده. سرتونو تو برف کردید خبر ندارید........

      • بدون نام

        کوروش کبیر اسم پرسپولیس رو واسه تیم شما نامگذاری کرد.

      • علی

        ما نتوانسته ایم یک جام بیاریم چون حقمان را دزدان مملکت خوردن اگه اینو تا حالا نتوانسته ای بفهمی باید بگم اندازه یه دوره گردم سواد نداری هرچی تا حالا به عنوان جام آوردین به عنوان هدیه پیشکش کردن بهتون دیگه گذشت اون زمان چهل میلیون میکردین برین سایت معتبر دنیا رو ببینین اگه چشم ندارین قرض بگیرین پنجمین تیم پر نماشاگر نوشته تراکتورررر ما تیممونو دوس داریم چون غیرتمونه نه پارتیمون اقای ...

      • بدون نام

        درود برشما،و درود بر اقای زنوزی که حقایق تیم حکومتی را بیان کرد،البته خیلی چیزها پنهان است.

      • بدون نام

        وای که چه عطر خوشی داره «بوی کیسه سوخته»!!!

      • منصف

        پرسپولیس سرور و سالار فوتبال ایرانه ، پرطرفدارترین تیم ایران و آسیاست ، آقای زنوزی شما که خیلی ادعا دارید ، برای مردم توضیح بدهید چطور از یک کارگاه آهنگری ۱۰۰ متری طی ۱۰ سال به این ثروت بادآورده رسیدید ؟؟؟ افتضاحاتت با میلیاردها لیتر آب هم پاک نمیشه

      • بدون نام

        تراکتور جاش در زمین کشاورزی ست نه زمین فوتبال

      • بدون نام

        آقای زنوزی با وحشی بازی کسی اول نمی شود

      • بدون نام

        شما جامتون را برید از ترکیه و اذربایجان بیارید که پرچم اونها را به استادیوم میارید

        ضمنا روشن کنید قرار دادهای میلیاردی تراکتور را زنوزی از جیب مبارک میدهد یا انکه از کاسه دیگران پرداخت می کند؟

        برسد زمانیکه مشخص بشود پشت پرده کارهای زنوزی

    • علی

      آقای انصاری فر اینها یک مشت اغده ای هستند که نباید وقتتون رو واسه اراجیف این تیم ها و آدم های کثیف بگذارید
      یاد تیم های بزرگ اروپایی میوفتم که هر سال قهرمان لیگ خودشون میوفتند
      واقعا پرسپولیس داره پا به پای این تیم ها میره
      حسودی تو ایران حرف اول رو میزنه
      و دارند میسوزند که ارتش سرخ هر ساله با این همه ناداوری قهرمان میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد ناحسابی
        تو که با رانت به اینجا رسیدی و صاحب این پول بی حساب کتاب شدی
        نیدونی اسم پرسپولیس چقدر مایه افتخاره
        بنده خدا کلمه زنوز در اصل زئوس و ‌یونانی است و هیچ عیبی ندارد

      • بدون نام

        یک مشت وطن فروش چقدر پرو شده اند

      • امیر

        چرا وقتی نشون میداد درصدد آی فردوپوس میخد

    • Taj

      یه روزی دست شما رو خواهد شد اقای انصاری فر واین رابدان که انروز نزدیک است شماهاحتی به۲ستاره ی ارزشمند استقلال که حقش است و پاداش ۲قهرمانی در اسیا میباشد حسادت میکنید انقدر پیش وزیر اشک ریختین که ۱ ستاره تقلبی نصیبتان شد هه به امید روزی که باید درتاریخ ثبت شود سالروز پرسپولیس(مهندسی شده)تسلیت باد

      پاسخ ها

      • ...

        زارت

      • بدون نام

        حالت خوش نیست.. یه لیوان آب خنک بخور

      • بدون نام

        بوی خوش کیسه سوخته!؛

      • امیر خان

        گوگولی مگولی از کی تا حالا وزیر خان ستاره میده

      • صداقت

        متاسفم واسه حسادتهات

      • صداقت

        متاسفم واسه حسادتهات

      • صداقت

        متاسفم واسه حسادتهات

      • صداقت

        متاسفم واسه حسادتهات

      • صداقت

        متاسفم واسه حسادتهات

      • صداقت

        متاسفم واسه حسادتهات

      • میلادصداقت

        متاسفم واسه حسادتهات

      • سید

        کدوم ستاره
        عزیز من با مجموع ۶ تا بازی ۲ تا ستاره گرفتن مسخره نیست؟
        نگو این حرفو مسخره می کنن

      • سید

        عزیز
        یکم فکر کن بعد چیزی بگو
        جفت تیم ها حکومتی هستن
        هر دو حمایت می شن
        چرا باعث می شی مورد تمسخر قرار بگیری

      • بدون نام

        4 جانبه امجدیه که جامش شکل چوب جارختی هست را افتخار می دونید

        الان برید فینال اسیا نه زمانیکه اندونزی برای شما شاخ بود

      • بدون نام

        کدوم ستاره بابا ديگه جام سه جانبه افتخار نداره که اونم تو تهران
        جلو چشم حکومت زمان
        دوتا ستاره آسيايي يه جوري ميگند انگار با کل آسيا جنگيدن برو دنبال خيال بافيتون

    • بدون نام

      کاش تو این کارزار مردی بود که بعد مردانه جنگید. یاد فیلم گلادیاتور افتادم که قبل از مبارزه شاه با چاقو زخمیش کرد و گفت طوری لباس تنش کنید که زخمش معلوم نباشه. داستان این روزهای فوتبال پاک ما☹

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بوی خوش کیسه سوخته!!!

    • sadeg

      سلام مگر شما مردانه جنگیدید که حرف ا ز مردانگی می زنید۸

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ننگ بر هر چه وطن فروش و بیگانه پرست که از فوتبال هم برای اینگونه مقاصد پلید سیاسی استفاده می کنند

      • بدون نام

        نه مرد شما بودید که تو زمان اوج بمباران کردهای سوریه تورکیه تورکیه میکردید

    • بدون نام

      آقای اتصاریفر ، این افراد رانتخوار و پوپولیست ارزش پاسخ دادن ندارن.بذارین به درد خودشون بمیرن.

    • بدون نام

      دمت گرم که زدی تو پوزه این مردک احمق و رانت خوار که معلوم نیست از کجا پول اورده و همین طور خرج می کند دست اخر هم یک افتخار برای مردم اذربایجان شرقی و غربی نیاورده

      اگر میتونه نگذارد پرچم ترکیه را بیاورند در استادیوم و حرف از تجزیه طلبی بزنند

      پاسخ ها

      • perspolis

        لطفا آذربایجان غربی رو قاطی نکن آذربایجان غربی ۹۰ ارومیه داره تیم خوبی هم هست

    • بدون نام

      پیروزی پیروزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گاوآهن تبریز
        خخخخخخخخ

      • بدون نام

        بوی خوش کیسه سوخته!!!

      • کماندار

        یاشاماسین پیروزی

    • بدون نام

      چراانصاری فردانقدحرف میزنه خخخخ

    • بدون نام

      ببینین کی حرف از مردی میزنه..بعله تیم حکومتی هستین و همه جوره ساپورت میشین ولی خودتون رو بخواب میزنین...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه عرضه اش و دارید شما هم حمایت بشید
        که میدونم عرضه این کار و هم ندارید

      • بدون نام

        تا چشمتون بترکه ایشالله!!
        این‌جوری حالش بیشتره چون حال شما عوضی ها رو بیشتر می‌گیره و بیشتر می‌سوزونه شماها رو! ما هم اینطوری بیشتر حال میکنیم.
        پرسپولیس باید جوری قهرمان بشه که سوزش تا سالهای سال در یاد و ذهن نحس شماها باقی بمونه و برای بچه ها و نوه نتیجه‌های خودتون تعریف کنید ، البته اگه قبلش از دق موفقیت های سرورتون، نمرده باشید!!!
        کیسه کش های کثیف!

      • بدون نام

        بله پرسپولیس تیم حکومتیه.چون ۵ ساله بر لیگ ایران داره حکومت می کنه و این برای مثلث تاس درد بی درمونه

      • امیر فتحی

        تیمی که هفت تا جام تو چهار سال بگیره،واقعا داره حکومت میکنه،حق دارین بگین حکومتی،چون فشار اورده بهتون...خخخخ

    • بدون نام

      بابا این ها شعر ور میگن آقای انصاری رد بزرگ‌ تو کجا این ها کجا اینها یه کشت چوپان هستن زنوزی خر کی باشه تابش هم سگ‌ کی باشه

    • بدون نام

      بله درسته پرسپولیس همیشه باکمک بعضی از داوران وفدراسیون فوتبال مردانه امتیازگرفته؟؟؟ ولی نمی‌دانم چراخارج ازایران برخلاف استقلال وسپاهان تواسیا مردانه باخته وهیچوقت نتوانست چیزی بشد بشد.. خخخخخخ

      پاسخ ها

      • ج

        پرسپولیس بادوپنجره بسته ویازده بازیکن تافینال آسیاآمده آنهم بخاطر مصدومیت دوبازیکن وخستگی بیش ازحد دربازی فینال شکست خورد فکرکنم حسادت وعقده علاوه برکور وکر خل و خنگ تان هم کرده

    • بدون نام

      بله درسته پرسپولیس همیشه باکمک بعضی از داوران وفدراسیون فوتبال مردانه امتیازگرفته؟؟؟ ولی نمی‌دانم چراخارج ازایران برخلاف استقلال وسپاهان تواسیا مردانه باخته وهیچوقت نتوانست چیزی بشد بشد.. خخخخخخ

    • بدون نام

      یعنی تراختورم شد اسم
      گاو آهنی....

    • بی نام و نشان

      تو صحبت از مردانگی نکن آقای انصاری فر

    • بی نام و نشان

      تو صحبت از مردانگی نکن آقای انصاری فر

    • ...

      دردانه ملتيم حكومتيم. ايرانيم اصلا جهانيم....مشكلي هست...ههههههه

    • بدون نام

      اقای انصاریفرد دروغ نگو، فقط یک نمونه خدمتان عرض میکنم مگر مدیرعامل قبلی شما نگفت یکی از بانکها شبانه قبل از اعزام تیم به قطر اشتباهی دومیلیارد تومان بحساب باشگاه ریخت، مگه میشه بانکی اشتباهی پولی بحساب یک باشگاه بریزد اگر اشتباهی رخ داده چرا برای دیگر تیم ها صدهزارتومان اشتباهی نمی ریزند، بس کنید نه تنها پرسپولیس بلکه استقلال هم البته کمتر از تیم های حکومتی هستند و حکومت خصوصا شخص وزیر از هر نظر دارند حمایت میکنند،خدائی وحشیگری خلیل زاده را اگر در تیم های دیگه می دیدند سالهای سال محروم بود اما در تیم حکومتی فقط تذکر،تذکر،تذکر، زنوزی حرف حق را زده ، انتخاب بازیکن برای تیم ملی از تیم حکومتی چه ربطی به اقای زنوزی داره، بعضی ها حتی در حد اندازه تیم ملی نبودند مثل محرمی،استیلی،

    • بدون نام

      ادم کثیف دزد تو کی مرادنه جنگیدی اخه چون اگه مردانه بود ۳ تا بازیکنتون جلو ما باید اخراج میشد دیگه حروم خوری و پرویی رو علنی کردین شما جیب یتیم و معلولان و بیت المال رو میزنی میریزی تو جیب کثیفت شیطان قیافه تورو ببینه میگه دکی تو چقدر خبیثی

    • فیک استار

      ازهمین الان کسب پوکر قهرمانی خیلی ه‍ارو سوزونده.ممنونم حاج ممدحسن خوب جوابشونو دادی

    • بدون نام

      ببین کی داره از مردی و مردانگی حرف میزنه !!!!!

    • بدون نام

      مدیری که خودش اطلاعات کامل نداشته باشه و از کسی دیگه بپرسه و وقتیکه خبرنگار از اون سوال کنه پته پته بکنه شعار نده بهتره

    • بدون نام

      واقعا مقدسید.
      از هدایتی بگیر تا افشین پیروانی.

    • پرنده‌باز آلکاتراز

      نه که اسم "تراکتور" فارسی خالص و اصیله!گیر داده به اسم پرسپولیس!

    • Aliiiiiiiiii

      پرسپولیس کبیر,
      دشمن زیاد داری ولی ما تا پای جان کنارت هستیم

    • Araz

      آقای انصاری‌فرد تیم شما دیگه شده تیم وزارت و تیم حکومتی، کل ایران از آذربایجان گرفته تا شمال و اصفهان و خوزستان از تیمتان نفرت دارند.

    • قاسمی

      شما که پول زیاد دارید خرج میکنید مثلآ دفاع میلان و۳کاپیتان
      تیم ملی میخرید تو زمین بجنگید و قهرمان بشید
      به شما چه ربطی داره کی به ما کمک میکنه ولی این راهی که شما در پیش گرفتید به نفع ماست چون شما نشستید مارو دنبال میکنید و کاری به تیم خود ندارید پس فقط بنشینید حرص بخورید موفقیتو نگاه کنید.

    • بدون نام

      ز نوری ای بدو شله زرد ای بدو.کیسه ای بدو.سکوی قهرمانی رو بنابه درخواست هواداران ارتش سرخ درست کنید.امسال میخوایم جام تو کل ایران بچرخانیم

    • کامران

      خودتون مردانه می جنگید!؟
      یک مشت جام اسنپی با دولت وزیر وداوران
      تیم حکومتی مثل رئال!

    • بدون نام

      آیا با حرف و افترا و تهمت به این و اون میشه بزرگ شد؟

    • پرسپولیسی ام.

      توی زمین فوتبال حقتون بگیرید، چرا فرا فکنی میکنید؟استقلال سه دربی که میتونست ببره با ضعف شخصیتی تیمش و مربی هاش از دست داد. سپاهان هم یارو دقیقه ۱۱۰ پنالتی خراب میکنه تقصیر وزیر ورزشه؟
      تراکتور هم در جدی نیست که بخوایم راجبش صحبت کنیم. تا ده ساله دیگه پرسپولیس قهرمانه چون حمایت طرفداراش داره. طرفداری بافرهنگ، باشعور و واقع بین.
      خواهشا دست از حسادت بردارید. اینجوری مریض میشی هموطن.

    • بدون نام

      ریال از دولت نگرفتید دلار میگیرید

    • بدون نام

      اصلاً دراین برهه زمانی که تراکتور داره یواش یواش خودش روجمع وجورمیکنه نبایداین مصاحبه انجام میشد ! درخصوصی سازی تراکتور،خودمانی سازی صورت گرفته! زنوزی هم درموردفروزان وهم این محاصبه دچار اشتباه شده ! ولی بیشتر از اشتباه تبدیل به داستان دنباله داری شده که هر فصل صورت میگیره و تراکتور رو وارد حاشیه میکنه ! این حرفهای خاله زنکی در مورد اسم این تیم و آن تیم کار بیخودی بود ! خیلی مونده تا حرفه ای بشیم !

    • بدون نام

      گاو آهن ،

    • بدون نام

      تراکتور جاش در زمین کشاورزی ست نه زمین فوتبال

    • بدون نام

      خوب جناب به ظاهر سرمایه دار وهدایتی دوم که در آینده گند جنابعالی در میاد اولا پرسپولیس باید دوردانه پایتخت باشد چون چهل میلیون هوادار دارد حتی تو آسیا هم پر طرفدارهست دوم انصاری فرد اسطوره فوتبال هست باید به تلویزیون دعوت بشود شما چیکاره هستین فقط با پول مردم

    • 13dey

      ،♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    • perspolis

      خداییش قضاوت درست بکنیم پرسپولیس اگه حمایت میشد چرا اینهمه قرض داره تیم هایی که به فینال میرسند تو آسیا برای هر بردشون یا مساوی کردناشون یه پول میگیرن و اون یه راه برای در امد زایی میشه مثل لیگ ایران نیست که همه برای یه جام که ارزش پولیش خیلی کمه بخوان بازی کنن متاسفانه دوستان عزیز احساسی حرف میزنند تا منطقی حرف بزنن

    • علی

      هیچ بازیکنی از پیروزی مرد سال آسیا نشده.اونا توی تیمهای دیگه بودن که مرد سال شدن.در ضمن انصاری بی سواد بگه که دقیقا کجای نام تیمش مقدسه؟تیم پیروزی حکومتیه و این بر هیچ کس پوشیده نیست.

      پاسخ ها

      • perspolis

        با عرض ادب و احترام دوست عزیز علی کریمی علی دایی خدادادعزیزی هم مال پرسپولیس بود مهدی مهدوی کیا ضمنان شما درست گفتید زحمت بکش از بازیکنای تیمهای دیگه اسم ببر مخصوصا استقلال بفرما منتظریم ؟

    • قاسمی

      چرا یک پیام ده بار پخش میکنید؟ ویک پیام اصلآ پخش نمیشه
      لطفآ بگید ماهم بتونیم

    • بدون نام

    • محمودی

      درودبرآقای انصاری فرد ❤❤❤❤❤❤

    • چهارمین قهرمانی پرسپولیس رو تبریک میگم

      تراختور سولاخه

    • اکبری

      من نمیدونم چرااینقدرحکومت هوای تررراکتوروداره بفرستینش دسته دو
      مملکت وبهم ریختن
      ذنوزی هم ازاول طرفدارکیسه بود

    • چهارمین قهرمانی پرسپولیس رو تبریک میگم

      یخ بدم

    • بدون نام

      کمباین

    • بدون نام

      مرد مردانه می جنگی رفتین مربی پدیده رو با زور تهدید اوردین تو تیمتون این رسم مردانگی ناظر بازی سپاهان پرسپولیس و خریدی برو بابا حرام خور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج