اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۶۸۴۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اسدی: تراکتور می‌تواند برای قهرمانی بجنگد

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور با تاکید بر اینکه این تیم همچنان یکی از شانس های قهرمانی است، گفت: فکر نمی‌کنم اشتباهات داوری به عمد برای تراکتور رقم بخورد تا این تیم ضر کند.

خبرگزاری مهر: مرتضی اسدی درباره باخت یک بر صفر تراکتور تبریز مقابل پارس جنوبی جم گفت: بدترین زمانی که تراکتور می توانست نتیجه نگیرد همین باخت بود. اگر این دیدار نتیجه ای دیگر داشت و به نفع تراکتور رقم می خورد فاصله بالای جدول کمتر می شد و می توانست این تیم پرطرفدار تبریزی را همچنان امیدوار به ماندن در کورس قهرمانی کند.

پیشکسوت تراکتور افزود: تعویض هایی که تراکتور در این بازی انجام داد خیلی دیر بود. بهتر بود زودتر از دقیقه ۷۵ تغییراتی در ترکیب تیم رقم می خورد تا قفل دروازه پارس جنوبی باز شود.

کاپیتان پیشین تراکتور درباره شائبه حمایت از پرسپولیس برای رسیدن این تیم به قهرمانی توسط عوامل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: به هر حال این اعتراضات به وجود آمده و چه بهتر است که همه چیز را شفاف بگوییم و در قبال آن هم باشگاه ها اشتباهات خود را بپذیرند. من نمی خواهم بگویم حمایتی از باشگاه خاصی در مسیر قهرمانی می شود. حرفم این است که باید دقت ویژه ای به بازی تیم های پرطرفدار فوتبال ایران شود.

اسدی درباره اعتراض بازیکنان و کادرفنی تراکتور به اشتباهات داور در جریان باخت این تیم به پارس جنوبی تصریح کرد: برای اکثر تیم ها اشتباهات داوری رخ داده و این اتفاق خوبی نیست ولی فکر نمی کنم اشتباهات از روی عمد باشد تا این تیم پرطرفدار آذربایجانی متضرر شود. به هر حال تراکتور هواداران زیادی دارد و به نظرم باید دقت زیادی در انتخاب داوران بازی های تیم های پرطرفدار کنند.

وی ادامه داد: تیمی که دنبال نتیجه گرفتن است باید تمرکز بالایی را برای بردن داشته باشد. تراکتور تیمی نیست که تاریخ نداشته باشد و بخواهد با یک باخت، امیدهایش را از دست بدهد. من شک ندارم این تیم می تواند با حفظ ثبات مدیریتی و تمرکز بالای فنی در جایگاه خوبی در جدول رده بندی قرار بگیرد.

مدافع پیشین تراکتور درباره اینکه ایا تیمی جز پرسپولیس شانس قهرمانی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر را دارد خاطرنشان کرد: ۹ هفته تا پایان لیگ مانده است وهمه می گویند پرسپولیس قهرمان شده اما من می گویم ذات فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست. تراکتور می تواند با حفظ تمرکز خود همچنان برای قهرمانی بجنگد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه نظراتی کلا منظورش این است داور بیاید برای تراختوریهاسوت بزند

    • بدون نام

      داورها! کلا واسه تراختوریها وبه سود تراختوریها سوت بزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج