اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۹۶۹۴
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای انصاری‌فرد ۳۵ میلیارد را از هوادار می‌خواهید؟

معمولاً مردم از شنبه تصمیم می‌گیرند خیلی از کارهای مهمی که برای استارت اولیه‌اش تنبلی کرده‌اند را شروع کنند.

ایران ورزشی: معمولاً مردم از شنبه تصمیم می‌گیرند خیلی از کارهای مهمی که برای استارت اولیه‌اش تنبلی کرده‌اند را شروع کنند. برخی از شنبه تصمیم می‌گیرند درس بخوانند، گروهی برای شروع رژیم غذایی سخت عزم‌شان را جزم می‌کنند، عده‌ای از شنبه ورزش انفرادی را آغاز می‌کنند و حالا که همه چیز حالت تعطیل و نیمه تعطیل دارد برخی تصمیم می‌گیرند در همان شنبه معروف کارهای اداری عقب افتاده‌شان را انجام دهند.

شنبه اخیر برای باشگاه پرسپولیس هم یک «شنبه» موعود بود. شنبه‌ای که گذشت باشگاه پرسپولیس به هواداران میلیونی خود یادآوری کرد عضو سامانه هواداری شده و با نصب اپلیکیشن پرسپولیس کمک‌های مالی‌شان را روانه حساب باشگاه کنند. ‌این اتفاق درست زمانی رخ داد که احکام سنگین طلبکاران خارجی، باشگاه پرسپولیس را به رگبار بسته و حجم انبوهی از بدهی‌ها روی هم تلنبار شده تا اعدادی حیرت‌انگیز به عنوان بدهی پیش روی مدیریت باشگاه پرسپولیس قرار گیرد. با این تفاوت که برای پرداخت این پول ضرب الاجل تعیین شده و روزشمار فیفا مثل آینه دق جلوی چشم مدیران باشگاهی است که ظاهراً چندین راه درآمدزایی و فرار از چالش‌های اقتصادی دارند اما همواره معتقدند این مدل درآمدزایی‌ها کفاف هزینه‌های روتین باشگاه را نمی‌دهد چه رسد به اینکه احکامی میلیاردی به باشگاه برسد و برای پرداخت آنها ضرب‌الاجل هم تعیین شده باشد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس مدعی است سامانه‌های هواداری برای دریافت کمک‌های دوستداران این تیم را فعال کرده و حالا مسیر هموار است تا هر پرسپولیسی هر چقدر که دوست دارد قدمی در این راه بردارد اما پرسش اساسی اینجاست که تا چه حد می‌توان روی کمک هواداران حساب کرد؟ آیا مردم در این شرایط ناگوار اقتصادی - که کارمند و کارگر همواره در تنگناست و حالا تاجر و مغازه‌دار هم به درد آنها مبتلا شده- قدرت کمک کردن به تیم محبوب‌شان را دارند یا مهم‌تر اینکه میزان کمک‌شان می‌تواند بخش کوچکی از آن ۳۵ میلیارد بدهی به خارجی‌های شاکی باشگاه را شامل شود؟

یادمان نرفته در دوره مدیریت علی اکبر طاهری که میزان این کمک‌های مردمی در رأس صفحه اصلی سایت باشگاه هر روز درج می‌شد در نهایت چقدر پول جمع شد و تب کمک‌های هواداری چطور بعد از چند روز خوابید. باید این واقعیت را پذیرفت که تب کمک‌های هواداری همان قدر که زود فراگیر می‌شود به سرعت فروکش می‌کند و این مسأله با توجه به مقایسه وضعیت اقتصادی هواداران نسبت به دوران مدیریت طاهری در روزهای پیش رو شدیدتر و دردناک‌تر خواهد بود.

در هر حال این واقعیت هم ملموس و از قبل قابل پیش‌بینی است که میزان کمک‌های مردمی از دو سامانه مجزا هر چقدر هم که باشد شاید ۱۰ درصد بدهی ۳۵ میلیاردی به طلبکاران خارجی باشگاه را هم فراهم نکند. در این صورت باید این سؤال را به صورت جدی از مدیریت فعلی باشگاه مطرح کرد که نقشه شما برای حل این معضل و عبور از این بحران عظیم چیست؟ آیا اصلاً نقشه‌ای وجود دارد و اگر وجود دارد در سطحی هست که بتوانیم امیدوار باشیم دوباره پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه بسته نمی‌شود؟ آیا طرح و نقشه‌ای وجود دارد که این بودجه کلان فراهم شود یا به‌موقع و قبل از هر اتفاق ناگواری خیال هواداران دل نگران را راحت کند؟

باشگاه البته بر اساس پروسه معمول پیش می‌رود. آنها ابتدا منتظر حکم کامل می‌مانند، بعد لایحه دفاعیه‌شان را به استیناف می‌فرستند و منتظر جواب استیناف می‌نشینند تا بلکه حکم تعدیل شود یا تخفیف بگیرند اما واقعیت این است که بر اساس تجربیات قبلی نه تعدیلی در راه است نه تخفیفی شامل حال باشگاه خواهد شد پس بهتر است به موازات ارسال لایحه‌های دفاعیه و انتظار برای رأی استیناف، دنبال فراهم کردن تمام مبالغ محکوم شده بود و البته به کمک مالی هوادار چندان دل نبست چرا که راه گشایش این بحران از جیب هوادار نمی‌گذرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیر، جورش میکنه و جام رو هم میده!

      پاسخ ها

      • سلطان

        بسوزید که خیلی بدبختید

    • k

      هیچ کس به هیچ تیمی کمک نکنه تا سقوط کنند به دسته های پایین.اینها با این قرار دادهای مسخره و اوردن بازیکن های بی کیفیت خارجی تمام بودجه رو از بین بردن و الان توقع کمک نداشته باشند.

      پاسخ ها

      • حمید موحد

        پولها را حیف میل میکنن دست گدایی جلوی هوادار دراز میکنن درش راببندن بهتره اصلا منحل کنن باشگاه را

    • حمید موحد

      تنها راه برای تسویه حساب اینکه دو باشگاه را حتی با قیمت پایین واگذار کنن وزارت ورزش خودش را بکشه کنار اخه این چه مدل باشگاه داری هست بدهی بار میارن دست گدایی جلوی هوادار دراز میکنن ولی بقول دکتر دادکان امکان نداره این دو باشگاه را واگذار کنن چون برای خیلی ها نون و ابدار هست من طرفدار هستم ولی یک ریال کمک نمیکنم چون ریگی تو کفش مدیرانو سازمان ورزش هست

    • تی تی ها

      وزیرم اضافه کنید تو این کمک کردن بهتون،۳۵ میلیارد که برا وزیر چیزی نیس،یک دولت پشتتونه غمتون نباشه!پیروزی از نظر حمایت دولتی همیشه پیروزه!یارانه هوادارتونم سامانه جدید را انداختین میزنن حساب باشگاه اینم از این ور حله؟ناراحت نباشین حل میشه به لطف وزیر و دولت و گدایی از ملت

    • بدون نام

      من بعنوان ی پرسپولیسی هیچ کمکی به باشگاه نمیکنم چرا که وقتی پول برانکو اماده بود چرا بهش ندادین که کار به اینجا بکشه چرا پول بودمیر کاری نداریم که این بازیکن خوبی بود یا نه بهش همون اول ندادین چند تا دزد اوردین کنار هم شروع کردن به خوردن حق تیم قراردادهای ملیاردی میبستن و خودشون از یک سمتی سود میکردن .پول اسپانسر کجاست پول تبلیغات کنار کجاست پول فروش بازیکنا کجاست پوله اسیا کجاست پول بازیکنای سهمیه اسیا که ای اف سی میده به تیما کجاست و غیره وغیره مردم این روزا چی دارن که بخوان به جایی یا کسی کمک‌کنن

    • ص

      واقعا خاک بر سرتون..کل درامد تیمو میدزدین بعد از مردم گدایی میکنین؟
      واقعا ادمهای پررو و خجسته ایی هستین بمولا

      خاک بر سر اونی ک بک پاپسی بریزه

    • امیر اسیر

      ساده ای؟؟
      اینا ی فراخوان دادن مردم که پول بدید....
      بعدوزیر ارتباطات و ورزش واسشون پول جمع میکنه و مشکلاتشون حل میشه، هر کس هم حرف زد میگن از مردم جمع کردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقصر مجلسه که برای یه مدرسه وزیراپ وبرای یک حادثه وزیرمسکن و.. را استیضاح میکنه (بدرستی)ولی با این همه سو مدیریت وحیف ومیل بیت المال ونارضایتی هوادار هیچ کاری به وزیر ندارن.وقتی پول خارجیها روباید بدن دیگه چرا همیشه باید دوبرابرش روبه عنوان جربمه دیرکردباید پرداخت کنن؟اگرچه اصل مبلغش هم زیادهست وغیرواقعی...فکرمیکنم این تنها موردی هست که طرفداران ابی وقرمز باهم توافق کامل دارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج