۹۷۱۶۷۶
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

انتظاری که از هیات مدیره و انصاریفرد وجود دارد

طرفین درگیر در اتفاقات این روز‌های پرسپولیس باید با ارائه اسناد و مستندات از اتهاماتی که به یکدیگر می‌زنند دفاع کنند تا مشخص شود در تغییرات صورت گرفته حق با کدام طرف است.

به گزارش مشرق: طرفین درگیر در اتفاقات این روزهای پرسپولیس باید با ارائه اسناد و مستندات از اتهاماتی که به یکدیگر می زنند دفاع کنند تا مشخص شود در تغییرات صورت گرفته حق با کدام طرف است.

تغییراتی که در پرسپولیس صورت گرفته آغاز کننده دوئل غیرمستقیم دو طرف درگیر در این ماجرا بود. هیات مدیره ای که اعتقاد دارد مدیرعامل پرسپولیس شفاف سازی لازم را نداشته و محمدحسن انصاریفرد و یاران که اعتقاد دارند هیات مدیره همراهی لازم را با آنها نداشته و حالا دارد اتهام می زند.

البته که پرسپولیس در سالهای گذشته از این روزها و از این اتفاقات کم نداشته است اما آنچه به نظر می رسد باید شفاف سازی شود، مباحث مالی و قراردادهایی است که باشگاه با بازیکنان و اسپانسرهای مختلف بسته شده است.

عمده ترین مشکل بین انصاریفرد و هیات مدیره هم همین است و طرفین اعتقاد دارند طرف مقابل شان در این موارد صداقت لازم را نداشته است.

باشگاه پرسپولیس چندی پیش در مراسمی از امضا همکاری با کارگزاری پرده برداشت که قرار است به عنوان منبع اصلی درآمد سرخپوشان از لوگو و برند باشگاه برای درآمدزایی استفاده کند. آنطور که برخی مسئولان این شرکت عنوان کرده اند در این مدت درآمدزایی خوبی برای باشگاه صورت گرفته و مبلغ قابل توجهی هم به باشگاه تزریق شده است.

در این میان یکی از پرسش هایی که اعضای هیات مدیره از مدیرعامل باشگاه دارند این است که چرا مبالغ دریافتی از شرکت تحت قرارداد رسانه ای نشده است تا هواداران بدانند چقدر در ماههای اخیر نصیب باشگاه شده است.

انصاریفرد اعتقاد دارد همه مبالغی که باشگاه رسیده صرف پرداخت بدهی ها و هزینه جاری باشگاه شده است اما هیات مدیره اعتقاد دارد مبلغی که دریافت شده بیشتر از هزینه هایی است که صورت گرفته است.

ضمن اینکه در برخی موارد دیگر هم ابهاماتی وجود دارد که باعث بیشتر شدن اختلافات و کدورت ها بین هیات مدیره و مدیرعامل مستعفی باشگاه شده است. انصاریفرد قصد داشت روز جمعه با حضور در یک برنامه تلویزیونی در این مورد شفاف سازی کند اما به گفته برخی نزدیکان به وی، هیات مدیره با لابی هایی که داشته است مانع این اتفاق شده است.

به نظر می رسد در وضعیت کنونی بهترین کار شفاف سازی کردن اوضاع و اتفاقات باشگاه پرسپولیس برای هواداران است تا مشخص شود این باشگاه در ماههای گذشته چقدر درآمد داشته و چقدر هزینه کرده است تا مقصر احتمالی هم مشخص شود.

ابهاماتی که در مورد میزان درآمد از شرکت طرف قرارداد، اسپانسرها و قرارداد با بازیکنان خارجی وجود دارد باید برطرف شود تا این مصاحبه ها و انتقادات به پایان برسد و پرسپولیس بتواند در مسیر حرکت رو به جلو قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب وقتی هیئت مدیره با لابی نمی زاره انصاری فرد بیاد و حرف بزنه مشخص کی مقصره می ترسن گندکاریاشون لو بره والا چرا اجازه نمیدن بیاد و شفاف سازی کنه

    • پارساطولابی

      اقای انصاری فر اگه میخوای واقعا شفاف سازی کنی مردمردونه پیش قدم باش من خودم استقلالی هستم ولی شما که دراین فوتبال بودی وصدسال دیگه انشاالله باشی دست کسانی که به پول تیمهائی مثل استقلال و پرسپولیس برای جیب خودشون تعصب دارن کوتاه کنی وروسیاه استقلال که همچین مدیری نداره ترسوهستن ازرنگها بگذریم شفاف سازی شماکمک زیادی میکنه اگه مردانه جلوبری ولابی هم تاثیری درکارت نباشه اینجا معلوم میشه شما به اسم پرسپولیس تعصب داری یاخدای نکرده به پول پرسپولیس یک استقلالی دوستدارانصاری فر

    • بدون نام

      هیات مدیره تا هالا کشیدن بالا انصاریفر جلوشون گرفته گرفته زورشون میاد .

    • حسن غلامی

      همه بحث درمورد پرسپولیس این است که باتوجه به احکام صادره وبالا امدن بدهکاریها وکمبود زمان برای پرداختها این تصمیم گرفته شد واقای رسول پناه تقبل کرد که این بدهی را پرداخت کند اما بشرط ان که به نام ایشان باشد نه اینکه او پول را فراهم کند و انصاریفرد مدیر عامل باشد لذا انصاریفرد برکنار ورسول پناه به جای وی البته بشرط پرداخت بدهی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج