۹۷۲۳۰۷
۳۲ نظر
۵۰۰۶
۳۲ نظر
۵۰۰۶
پ

گلایه پیروانی از علی ضیا با چاشنی حمله به زنوزی!

سرپرست تیم پرسپولیس در گفتگویی تلفنی با برنامه فرمول یک، نسبت به صحبت های مالک تراکتور در این برنامه واکنش نشان داد.

ورزش سه: سیدعلی ضیا امشب در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک به گفتگوی تلفنی با افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت.

پیروانی در ابتدا گفت: به کسانی که عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می گویم. خواهش می کنم شعارمان این باشد که برای اینکه زنده بمانیم در خانه بمانیم. برای اینکه مشکلی برای عزیزانمان پیش نیاید و در کمال آرامش وارد سال جدید شوند، در خانه بمانیم. شنیده ام و دیده ام که برخی هموطنان رعایت نمی کنند اما امیدوارم برای اینکه زنده بمانیم در خانه بمانیم و از این اتفاق بد که کل کشور و دنیا را در برگرفته رها شویم.

وی درباره اوضاع باشگاه پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس تیم مقتدر و قهرمان و با اختلاف ۱۰ امتیازی در صدر جدول است. در بازی های آسیایی هم داخل خانه میلیون ها هوادار خواهند آمد. جا دارد از زحمات آقای انصاری فرد و همکارانشان تشکر کنیم. هیات مدیره که تشریف آوردند از جمله آقای رسول پناه که سرپرست هستند همه همدل هستیم. بازیکنان خوب و باتعصبی داریم که مردانه پای کار می ایستند و این چند ساله با تمام کمبودها به خاطر عشق به پرسپولیس و هواداران ایستاده اند و چندین و چند قهرمانی آورده اند. هرچند کمبودهای زیادی داریم اما مطمئنا وقتی قهرمانی به دست می آید همه دارند زحمت می کشند. در شرایطی که اتفاقات خاصی می افتد امیدواریم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

پیروانی درباره اتفاق منحصر به فرد چهار قهرمانی متولی تصریح کرد: ما نشان داده ایم که در زمین قوی هستیم و زحمت می کشیم. برای قهرمانی پرسپولیس هم همه باید دست به دست هم بدهند و چند فرد باید کنار هم قرار بگیرند تا موفق بشوند. از هیات مدیره تا خدمات و سرمایه اصلی که هواداران هستند و پرسپولیس هر لفظی را با خود یدک می کشد به خاطر هواداران است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اخلاق مداری اش و آزرده خاطر شدنش بابت حرفهای مالک تراکتور تاکید کرد: گله من از شما این است که وقتی برنامه ای در رسانه ملی در شرایط بحرانی روی آنتن می رود، نباید با این سمت جلو می رفت. شما هم چندین بار مرا دعوت کردید و من نیامدم. چون من نمی توانم خنثی باشم و باید محکم می گفتم ما قهرمانیم و خودم را خیلی پرسپولیسی می دانم. اما ترسیدم بیایم و برخی هواداران تیم های دیگر از صحبت های من دلچرکین شوند.

پیروانی یادآور شد: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم، امشب هم نیامده ام جواب کسی را بدهم فقط می گویم اگر به رسانه ملی می آییم احترام گذاشته شود اما دیشب بی احترامی شد. نمی خواهم اسم کسی را بیاورم اما فقط این را می خواهم بگویم که درباره بحث مهندسی لیگ و قهرمانی پرسپولیس صحبت دارم.

وی ادامه داد: اگر لیگ مهندسی می شود چرا هر سال اینقدر هزینه می کنند و بازیکنان گران قیمت و مربی می آورند شما اگر می دانید پرسپولیس قهرمان می شود پس چرا این هزینه ها را می کنید؟ بالاخره دوم، سوم یا دهم می شوید.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دستور سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر برگزار شدن بازی ها گفت: آمدند انگ زدند که این مهندسی است و می خواهند پرسپولیس قهرمان شود اما حالا می بینید تمام لیگ های دنیا تعطیل شده است پس سازمان لیگ تصمیم درستی گرفته بود و نیامد از ما حمایت کند که در شهرستان بدون تماشاگر بازی کنیم. تیمهای یوونتوس و بایرن مونیخ سالهای سال دارند قهرمان می شوند آیا وزیر ایتالیا یوونتوسی است؟ یا در بایرن مونیخ به وزیر و وکیل ایراد می گیرند؟! دوستان حق دارند و هیچوقت هیچ تیمی چند سال قهرمان نشده است و اینگونه اقتدار نداشته است.

پیروانی تصریح کرد: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که دوستان در صحبت هایشان نمی دانند بگویند پیروزی یا پرسپولیس. ما پرسپولیس هستیم و بزرگیم و اگر نسبت به اسم پرسپولیس حساسیت دارند،از این به بعد این لفظ را به کار ببرند؛ تاریخ، تمدن، افتخار! ما هم از آنها راضی هستیم. پرسپولیس برای ما عشق است و من به عنوان یک هوادار روی خط برنامه شما آمدم و نماینده هواداران هستم.

وی اذعان کرد: پرسپولیس سالیان سال زحمت کشیده و خود را در زمین نشان داده و برای اینکه بالا برویم لازم نیست پایمان را روی شانه کسی بگذاریم. این حرفها تفرقه ایجاد می کند و خواهشم این است که به یکدیگر احترام بگذاریم و احترام باعث پیشرفت جامعه می شود.

گلایه پیروانی از علی ضیا با چاشنی حمله به زنوزی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      جمع کن بابا

    • بدون نام

      پول پاداش بچه های تیم ملی چـی شــد؟؟؟ پرونده ت به کجا رسیـده؟؟؟
      خجالتم خوب چیزیه

    • بدون نام

      حقیقتی که زنوزی اظهار کرد به مذاق اخبار داغ خوش نیومده و علامت سوال گذاشته!!! در جانبداری اخبار داغ از تیم پیروزی شکی نیست . به سوگند خودتون مبنی بر بی طرفی پایبند نیستید به خاطر همین بی اعتمادی مردم را مشاهده میکنید

    • hamid

      چقدر درپیت و عقده ای حرف میزنه

    • تی تی ها

      حداقل این پیروانی دم از پاکی و اینا نزنه پیش ما تراکتوریااا !سابقه ش تو پول خوری و رشوه ومحرومیت که مشخص برا همه!نمیدونم چرا هرچی کلاهبرداره جم شدن تو پیروزی اون از خاله مینا اینم از مف خور! اونم از هدایتی و الا ماشالله یکی دوتام نیستن که قروبونشون برم

      پاسخ ها

      • احمد

        احسنت اولسون سنه و طیب و طاهر گوزل مظاهر تیمیزه.....

    • بدون نام

      کل ایران از من بدش بیاد منم از این پیروانی بدم میاد شما 10تا قهرمانی پشت سر هم بیارین ما یک دونه ستاره آسیاییمونو با اون عوض نمیکنیم زنده باد استقلال قهرمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد دوچرخه سواران

      • بدون نام

        زنده باد دوچرخه سواران

      • بدون نام

        زنده باد دوچرخه سواران

      • ج

        کجا صحبت ازاستقلال شدوتوهم استقلالی نیستی بلک طرفدار یه تیم درپیتی وتازه به دوران رسیده ای هستی .

    • بدون نام

      افشین باتعصب دوستت داریم

      پاسخ ها

      • تاج

        ‏مثلا باشگاه رم با ۹۲ سال قدمت میاد بگه ما وارث ژولیوس سزاریم؟
        یا میلان با ۱۲۰ سال قدمت میاد میگه ما وارث امپراطوری ایتالیاییم که تو با ۵۰ سال قدمت زنگ میزنی میگی اسم تیم مارو میارین بگین قدمت و اصالت؟؟؟

    • بدون نام

      غلط کردی پیروانی همش با کمک وزیر ورزش قهرمان شدین اینو همه میدونن شما هم میدونین چقدر با پررویی میگه زحمت کشیدیم

    • بدون نام

      خخخخخ مشتی همه دیگه خر تشریف دارن ک نفهمن لیگ مهندسی شده هست یا نه فقط کافیه ب آمار رآی های ک این مدت ب نفع چ تیمی صادر شده کرد خیلی چیزای دیگه هم هست سال بعد هم قول میدم این تیم قهرمانه البته آخرین بار دیگه خخخخخخ

    • اس اس کبیر

      چیه.اگه اقای پیروانی دستوربفرمایندمهمانان صداوسما راهم دست اندرکاران تیم حکومتی دعوت کنند.مثل تمام تصمیمات فدراسیون فوتبال ووزارت ورزش وکمیته انظباطی.

    • بدون نام

      بیسواد پرسپولیس یک عبارت از زبان یونانی است اگر اینقدر وطن پرست هستید ازهمان کلمه پیروزی وطنی استفاده کنید

    • بدون نام

      برو مشتی دیگه جام مهندسی اسنپ این حرفارو نداره همه میدونن داستان فوتبال ایران رو

    • بدون نام

      برو مشتی فاتح جام اسنپ

    • بدون نام

      افشین اتوبان تو که ۵ سال محردم بودی بخاطر فساد گریه کردی آوردنت

    • بدون نام

      مخالفای پرسپولیس، میدونیم کجاتون میسوزه

    • بدون نام

      فساد پیروانی را اقای کی روش برملا کرد و اعلام کرد یک تعداد شبانه معامله میکنند اما همین وزیر از فساد پیروانی حمایت کرد و محکومیتش را کم کردند.وگرنه تا پایان عمر می بایستی از فوتبال محروم می شد

    • دادا

      گاو آهن

    • بدون نام

      پیروانی دزده

    • بدون نام

      افشین عشق پلیسی

    • عقاب اسمان

      میبینم یک عده دارن میسوزن باز

    • بدون نام

      پس سه دوره قهرمانی پشت سرهم سپاهان هم مهندسی بوده.خخخخخ....مسخرس

    • بدون نام

      زورتون میاد نمیتونیدقهرمان بشید؟؟؟

    • بدون نام

      پرسپولیس سرور کیسه.گاوآهن.وشعله زرد است...

    • بدون نام

      اگه مهندسی شده چرا به پرسپولیس کمک نکردن ک برانکونره؟
      چراکمک نکردن کالدرون نره؟
      چرا ازهمه تیمهابیشتر بدهکاره؟
      چرا تراکتوروسپاهان واستقلال ازپرسپولیس بیشترهزینه کردن؟
      جمع کنید عقده ایها و بی منطق ها

    • بدون نام

      دلم بحال گاو آهنی ها میسوزه...بنده خدا ها فقط پنج دقیقه سابقه قهرمانی لیگ رو دارن خخخخخخ

    • حسن غلامی

      مثلی هست که میگه (به عروس گفتن چرا خوب نمیرقصی گفت زمین کجه) حالا اقای زنوزی که فکر کرده هرچی بازیکن باقیمت بالا جمع کنه میتونه قهرمان بشه درحالی که یکی از فاکتورهای قهرمانی عشق وتعصب به تیمه که با پول بدست نمی اید وبراساس مثل بالا حالا که قهرمان نمیشه پس نتایج مهندسی شده ولی به اقای زنوزی عرض می کنم که حالا که قهرمانی بدست نیاورده ای حداقل با سکوت عرض خود رانبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج