جاباما
۹۸۰۵۴۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش رسول‌پناه به استعفا از پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خبر استعفای من شایعه بود و با قدرت کار خود را ادامه می‌دهیم، حاشیه‌ها برای تخریب مدیریت و ضربه زدن به پرسپولیس است.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خبر استعفای من شایعه بود و با قدرت کار خود را ادامه می‌دهیم، حاشیه‌ها برای تخریب مدیریت و ضربه زدن به پرسپولیس است.

مهدی رسول‌پناه در گفت‌وگویی اظهار داشت: خبر استعفایم شایعه بود و از آنانی که به شیوه‌های مختلف بدنبال تخریب مدیریت هستند و با این کار در حقیقت به پرسپولیس ضربه می‌زنند دعوت می‌کنم که کینه‌ها را کنار گذاشته و آرامش باشگاه و تیم را بر هم نزنند. همچنین تقاضا داریم که هواداران عزیز هوشیار باشند و اسیر شایعات و جوسازی‌ها نشوند تا همانند بازیکنان، سرمربی و مدیریت تیم در کنار هم با اتحاد به سوی آینده‌ای درخشان‌تر حرکت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برخی عنوان کرده‌اند که من به شرط آوردن چند میلیارد، به هیات مدیره اضافه شده‌ام و این سخنان شایعه است و هرگز چنین بحثی مطرح نبوده و ساخته ذهن افرادی است که نمی‌دانم به دنبال چه هستند. هر آنچه در توانم باشد برای پرسپولیس انجام می‌دهم، همانطور که انجام داده‌ام اما اینها شرطی برای ورودم به هیات مدیره نبوده است.

او ادامه داد: در حال حاضر امور مهم مختلفی را در باشگاه پیگیری می‌کنیم که پرونده‌ بدهی‌های باشگاه به مربیان و بازیکنان خارجی سابق مهمترین آنها است. پرونده‌های طلبکاران خارجی را به دقت بررسی می‌کنیم و منافع باشگاه را در نظر داریم تا با توجه به ضوابط فیفا در هر پرونده، اقدامات حقوقی لازم را انجام دهیم. به غیر از پرونده‌های باشگاه در فیفا، درگیر چند پرونده بدهی و مسایل مالی دیگری هستیم که باعث به وجود آمدن شایعاتی هم شده است. تلاش ما این است که این پرونده‌ها را اولویت‌بندی کرده و در اولین فرصت ممکن پول طلبکاران را پرداخت کنیم.

رسول پناه درخصوص آخرین وضعیت انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه یادآور شد: در این هفته‌ها به همراه اعضای هیات مدیره هر روز، حتی روزهای تعطیل در باشگاه هستیم تا اصلاح امورات باشگاه روی زمین نماند اما با این حال انتخاب مدیرعامل اجتناب‌ناپذیر است و فکر می‌کنم در همین روزها مشخص شود.

وی یادآور شد: با برخی بازیکنان جلسات و صحبت های خوبی داشتیم و در روزهای آینده نیز با سایر بازیکنان هم نشست خواهیم داشت. محور صحبت‌های ما با بازیکنان مالی نبود و به جهت این بود که همه با هم و در کنار یکدیگر کمک کنیم تا شرایط باشگاه را بهبود بخشیم. در حال حاضر نیز همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و تمرینات‌ را زیر نظر مربیان و در شرایط قرنطینه ادامه می‌دهند. سرمایه بزرگ ما همین بازیکنان هستند و همیشه حامی آنها خواهیم بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره گمانه‌زنی‌هایی که برای ادامه لیگ مطرح می‌شود، تصریح کرد: ما به هیچ وجه ازحق‌ خود کوتاه نمی‌آییم. به هرشکلی که بخواهند برای ادامه لیگ برنامه ریزی کنند ما حاضر به بازی هستیم، چون ما بهترین تیم لیگ بوده و هستیم‌ و به امید خدا و با حمایت هواداران با اقتدار قهرمان خواهیم شد. در این میان طبیعی است که رقبای ما بخواهند لیگ نیمه‌تمام بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ملکی

      چه قدر دروغ !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج