۹۸۲۹۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بررسی عملکرد تیم‌ها در نیم‌فصل دوم

بررسی عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم و مشخص شدن جایگاه آنها طی همین پنج هفته گذشته و قبل از تعطیلی لیگ به خاطر ویروس کرونا نکات قابل تأمل بسیاری را پیش روی ما می‌گذارد.

ایران ورزشی: بررسی عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم و مشخص شدن جایگاه آنها طی همین پنج هفته گذشته و قبل از تعطیلی لیگ به خاطر ویروس کرونا نکات قابل تأمل بسیاری را پیش روی ما می‌گذارد.

در این جدول پرسپولیس با ۱۳ امتیاز در صدر است. تداوم صدرنشینی قرمزهای پایتخت نشان می‌دهد که آنها نوسان زیادی نداشتند و باتوجه به تغییر سرمربی‌شان روند صعودی‌شان را حفظ کرده‌اند.امروز آنها با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی هستند.

اما شاید آنچه بیش از هر چیز دیگری در این جدول خودنمایی می‌کند جایگاه تیم شاهین بوشهر است.

آنها که در نیم فصل اول نتوانستند امتیازهای خوبی را به دست آورند با تغییر کادرفنی فوق‌العاده کار کرده‌اند. به طوری که در نیم فصل دوم در جایگاه دوم قرار دارند.

نساجی مازندران هم به اندازه شاهین امتیاز جمع کرده و با توجه به جدایی رضا مهاجری و انتخاب محمود فکری آنها توانستند در اولین حضور این مربی تیم ماشین‌سازی را در تبریز شکست دهند.

البته فولاد خوزستان هم با جواد نکونام عالی نتیجه گرفت و اگر در بازی معوقه مقابل استقلال به پیروزی برسند به رده دوم این جدول می‌رسند.

گل‌گهر با مجید جلالی بعد از جذب بازیکنانی همچون یونس شاکری،احمد زنده‌روح و گادوین منشا و... توانست تا حدودی شرایطش را بهبود بخشد. شاید اگر در نیم فصل اول امتیازهای زیادی را از دست نمی‌دادند امروز استرس سقوط کردن را نداشتند.

اما تیم پرمهره سپاهان که در نیم فصل دوم فاصله زیادی با تیم هفته‌های اول دارد و همین هم باعث شده تا اختلاف امتیاز زیادی با صدرنشین پیدا کند در این جدول در رده دهم است.

شاید در پایان نیم فصل اول هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که سپاهان با امیر قلعه‌نویی تا این حد در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کند. البته آنها در بازی مقابل پرسپولیس هم حاضر نشدند و به همین راحتی سه امتیاز را از دست دادند.

چهار تیم استقلال، تراکتور، شهر خودرو و ذوب‌آهن هفت امتیازی هستند با این تفاوت که اگر استقلال در بازی معوقه مقابل فولاد به برتری دست پیدا کند آنوقت با دو تیم شاهین و نساجی هم‌امتیاز می‌شود.

قرار گرفتن تیم صنعت نفت آبادان در رده چهاردهم جدول هم از نکات قابل تأمل است. این اتفاق ارتباط مستقیم با جدایی دراگان اسکوچیچ دارد. این تیم اگر امروز جایگاه خوبی در جدول لیگ تا پایان هفته بیست و یکم دارد به دلیل نتایجی است که در نیم فصل اول به دست آورده‌اند.

تیم ماشین‌سازی تبریز که در نیم فصل اول نتایج خوبی را با رسول خطیبی به دست آورده بود بعد از جدایی این مربی و انتخاب احد شیخ‌لاری نتوانست همان روند را ادامه دهد. این تیم فقط دو امتیاز کسب کرد و اگر نیم فصل اول خوبی نداشتند چه بسا امروز جزو کاندیداهای سقوط به حساب می‌آمدند.

بدون شک در صورت شروع مجدد لیگ این جدول دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد.

شاید در پایان فصل تیم‌هایی حسرت عملکرد ضعیف‌شان را بخورند که با وجود نتایج قابل قبول در نیم فصل دوم نتوانستند لیگ برتری بمانند.

البته که این وقفه به وجود آمده بهترین فرصت برای مربیان است که با بررسی دقیق بازی‌ها و شرایط تیم‌شان در ۲۱ هفته گذشته دلایل ناکامی یا موفقیت به دست آمده را شناسایی و راهکارهایی را برای تقویت نقاط قوت‌شان اتخاذ کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران هاشمی زاد

      خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج