۹۸۵۳۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مشارکت بیشتر بانوان در ورزش‌های دانشگاهی

نخستین جلسه هماهنگی روسای کمیته‌های فدراسیون با حضور اعضا صبح امروز با تاکید بر مشارکت فعالیت بانوان در فعالیت‌های ورزش دانشگاهی در محل فدراسیون برگزار شد.

خبرگزاری مهر: نخستین جلسه هماهنگی روسای کمیته‌های فدراسیون با حضور اعضا صبح امروز با تاکید بر مشارکت فعالیت بانوان در فعالیتهای ورزش دانشگاهی در محل فدراسیون برگزار شد.

به منظور هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت کمیته های مختلف فدراسیون اولین جلسه به ریاست دکتر علیزاده سرپرست فدراسیون برگزار شد.

بنا براین گزارش در این جلسه ابتدا دکتر علیزاده ضمن تقدیر از زحمات دکتر دهخدا در زمان تصدی ریاست فدراسیون و کارهای انجام شده گفت: کمیته ها نقش به سزایی در بخش توسعه و هماهنگی کلیه فعالیتهای فدراسیون دارد میتواند به عنوان موتورحرکت فدراسیون باشند.

علیزاده گفت: مسئولین این کمیته ها با توجه به ارتباطات خوبی که با بدنه ورزش و دانشگاه ها دارند میتوانند ارتباط خوب و موثری را بین فدراسیون و بخش های مختلف برقرار کنند.

در ادامه هر یک از روسای کمیته ها برنامه ها و نظرات خود را بیان کردند. و از مهمترین نظرات میتوان به مشارکت دانشجویان در عرصه فعالیتهای ورزشی دانشگاها، مشارکت بیشتر زنان در برنامه های فدراسیون و حضور در هیات رئیسه هیات های استانی، استفاده از فضای مجازی در بحث آموزش و پژوهش و سمینارها، ارتباط مستمر با رسانه ها و برقراری تعاملات بین المللی نام برد.

همچنین در پایان مقرر شد هریک ار کمیته ها نفرات خود را برای تشکیل کارگروه به فدراسیون معرفی و برنامه عملیاتی خود را ارائه تا در تقویم سال جدید گنجانده شود.

لازم به ذکر است در این جلسه دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، بشیریان، خانم ها دکتر صفاری نایب رئیس و دکتر عرب عامری مسئول کمیته توسعه ورزش بانوان، دکتر عنبریان مسئول کمیته امور استانها و هیات های ورزشی (به صورت مجازی) دکتر نظریان مسئول کمیته حقوق، قوانین و مقررات، کریمی مسئول امور هیات های استانی و مرادی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی فدراسیون حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج