adexo3
۹۸۵۴۴۷
۵۵ نظر
۵۰۰۴
۵۵ نظر
۵۰۰۴
پ

مثل اینکه سوپرجام به پرسپولیسی‌ها مزه کرده!

معاون ورزشی پیشین استقلال به خبرورزشی گفت: سعادتمند که خودش رئیس هیئت‌مدیره باشگاه بوده و صد درصد با مشکلات و بدهی‌های وحشتناک باشگاه استقلال آشناست، چطور در تلویزیون این صحبت‌ها را مطرح کرد و گفت باشگاه بدهی ندارد؟

خبر ورزشی: معاون ورزشی پیشین استقلال به خبرورزشی گفت: سعادتمند که خودش رئیس هیئت‌مدیره باشگاه بوده و صد درصد با مشکلات و بدهی‌های وحشتناک باشگاه استقلال آشناست، چطور در تلویزیون این صحبت‌ها را مطرح کرد و گفت باشگاه بدهی ندارد؟

علی نظری‌جویباری پیرامون حضور احمد سعادتمند در مسند مدیریت عامل باشگاه استقلال و پیشنهاد برخی از اعضای تیم پرسپولیس برای قهرمان اعلام کردن این تیم در لیگ برتر نوزدهم حرف زد.

درست است که شما در روز‌ها و هفته‌های گذشته با احمد سعادتمند، مدیر‌عامل جدید باشگاه استقلال دیدار و گفتگو داشته‌اید؟
خیر! من هیچ ملاقات حضوری یا گفت‌وگویی با مدیرعامل جدید استقلال نداشتم.

چقدر از او شناخت دارید؟

در این حد می‌دانم که چندین سال در ورزش و در بخش مدیریتی فعالیت کرده است.

صحبت‌های اخیر ایشان در تلویزیون را شنیدید؟ نظرتان در این‌باره چیست؟

انتظار داشتم فردی که ۳۰ سال در ورزش حضور داشته خیلی منطقی‌تر از این صحبت کند. واقعاً از شنیدن حرف‌های ایشان در تلویزیون جا خوردم! صحبت‌هایی که سعادتمند در تلویزیون مطرح کرد اصلاً در شأن یک مدیر ورزشی نبود. اینکه گفتند برای هواداران خیریه راه می‌اندازیم یا برای بی‌خانمان‌ها خانه رهن می‌کنیم و برای جهیزیه کمک می‌کنیم خیلی عالی است ولی ما باید واقعیت‌های باشگاه استقلال را در نظر بگیریم و بعد این حرف‌ها را به زبان جاری کنیم. این مسائل باعث تأسف من شد!

چطور؟

سعادتمند که خودش رئیس هیئت‌مدیره باشگاه بوده و صد درصد با مشکلات و بدهی‌های وحشتناک باشگاه استقلال آشناست، چطور در تلویزیون این صحبت‌ها را مطرح کرد و گفت باشگاه بدهی ندارد؟ باشگاه می‌تواند درآمد خودش را تأمین کند و پول اضافه هم دربیاورد؟ آیا اینقدر اسپانسر دور باشگاه ریختند که ما خبر نداریم؟ واقعاً از شنیدن این حرف‌های رؤیاپردازانه جا خوردم!

او که سال‌ها در ورزش بوده و مدیریت باشگاه را تجربه کرده چطور می‌تواند این چنین سطحی و رؤیایی حرف بزند! وقتی حرف‌های سعادتمند بیان می‌شد یک لحظه احساس کردم او درباره بارسلونا یا منچستریونایتد حرف می‌زند. فکر می‌کنم ما امروز در باشگاه حرف نمی‌خواهیم بلکه عمل می‌خواهیم. امیدوارم ۶ ماه بعد هم به همین شکل درباره وضعیت بدهی‌ها و میزان درآمد باشگاه صحبت شود.

نگاه‌تان به جلسات این روز‌های سعادتمند با پیشکسوتان و هنرمندان چیست؟

اتفاقاً یکی از کار‌های نیک آقای سعادتمند همین جلسات با هنرمندان و پیشکسوتان است. اگر از دل هریک از این ملاقات‌ها یک اتفاق خوب خارج شود قطعاً به استقلال کمک خواهد کرد.

نظرتان درباره تمرینات آنلاین استقلال در خانه چیست؟

به هر حال این شرایط برای همه تیم‌های باشگاهی در دنیا یکسان است و فقط برای استقلال نیست. در حال حاضر مهمترین چیز حفظ جان ورزشکاران و البته طرفداران فوتبال است. امیدواریم پس از حل مشکل کرونا و از بین رفتن این ویروس بار دیگر مسابقات از سر گرفته شود.

به نظر شما اعلام پایان لیگ با قهرمانی صدرنشین، با توجه به اختلاف ۱۰ امتیازی منطقی است؟

اینکه آقایان دوست دارند قهرمان شوند خواسته خیلی‌های دیگر هم هست، اما باید بدانند ۱۰ بازی و ۳۰ امتیاز برای استقلال باقی‌مانده و این منطقی نیست. بلانسبت، اینجا که خانه خاله نیست هرکس دلش خواست به هرشکلی قهرمان شود. طوری حرف می‌زنند که انگار بقیه تیم‌ها باید منتظر نظر آن‌ها باشند! قهرمان داخل زمین انتخاب می‌شود. ظاهراً سوپرجام به پرسپولیسی‌ها مزه کرده است! اگر توقع دارند مثل سوپرجام باز هم جام بگیرند ما می‌توانیم به جای یکی، ۳، ۴ جام بخریم و تقدیم‌شان کنیم.

اختلاف امتیازی پرسپولیس با تیم بعدی با ۳ بازی از بین می‌رود آن‎وقت چطور توقع دارند از حالا و با فاصله ۹ بازی تا آخر لیگ قهرمان شوند؟ تیم‌های استقلال، سپاهان، تراکتور و شهر‌خودرو همگی مدعی قهرمانی هستند. بیایند درون زمین بازی کنند و قهرمان شوند خود ماهم به آن‌ها تبریک می‌گوییم. من حتی اگر این شرایط برای استقلال بود هم راضی به این کار نمی‌شدم که بدون بازی قهرمانش کنند. مگر لیگ بلژیک را ندیدید چه شد؟ این اصلاً عادلانه و منصفانه نیست.

حرف باقی‌مانده؟

با تشکر فراوان از کادر پزشکی و درمانی کشور که این مدت جان‌شان را کف دست‌شان گرفتند. باید بگوییم کرونا با همه بدی‌هایش یک خوبی داشت و آن اینکه ما قدر دورهمی‌های ساده خانوادگی را فهمیدیم. اینکه چطور دور یک سفره می‌نشستیم و از نزدیک با هم حرف می‌زدیم، اما قدرش را نمی‌دانستیم. بازیکنان چطور بعد از تمرین و مسابقه به رختکن می‌رفتند، می‌گفتند و می‌خندیدند، اما قدرش را نمی‌دانستند. امیدوارم پس از کرونا این روز‌ها را فراموش نکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اقارضا

      زر کیلویی چنده

    • بدون نام

      حرفهای این نظری مشنگ رو جدی نگیرید
      این کیسه کشا خلق شدن واسه حقیرشدن

    • بدون نام

      شماکیسه کشای بمب خنده مثل بزدلها فرارنکنین ترکیه پرسپولیس اماده بازیه

    • بدون نام

      پرسپولیس چهارساله اینقدرتحقیرتون کرده که شما جاعت گروه مافیایی تاس تبدیل شدین به شعبان بی مخ

    • حبیب

      به ترکیه فرار کنید اونجا جام میدن‌

    • علیرضا

      خونه خاله نبود که شما از لحاظ صلاحیت نفر صد هزارم مدیریت هم نبودی
      خدایا شکرت یک سری که جز باند بازی چیزی ندارن اظهار نظر میکنن

    • مهدی

      اون و که دادگاه cas داد کلی هم پولش و شما دادید خخخخ
      اما به نظر فرار تو ترکیه از ترس و اماده نبودن و مصدوم داشتن به شما مزه داده دوس دارین هروقت شما اماده بودید همه در خدمتتون باشن.نع داداش اب و بریز همونجا که میسوزه

    • سلام

      تلاش کنین خودتون به صدر جدول برسونین چقدوراجی میکنین

    • سلام

      تلاش کنین خودتون به صدر جدول برسونین چقدوراجی میکنین

    • بدون نام

      خداوکیلی خیلی بی شرف هستید در قضیه سوپر جام مگر خارج از کشور نبودید شماحاضر نشدید، نکنه باید رای به نفع شما صادر میشد والله نمیدانم چه بگم خر بودن که شاخ و گوش نمیخواد

    • مهدی

      فرار به ترکیه مزه داده ها که هروقت ترسیدید اماذه نبودید مصدوم داشتید فرار کنید از ترس.
      سوپر جامم مزه داد چون دادگاه csa داد شما کلی هزینشم دادید.

    • بدون نام

      آقای نظری جویباری توواسلاف توچندسال کیسه رونابودکردین حالاازسوپرجام که تیم توترکیه قایم شده بودمسخره میکنی حیف که عددی نیسی که بزرگامون جوابتوبدن

    • محمد

      شما که از ترس رفتید ترکیه حرف حسابتون چیه الانم با اقتدار صدریم .چیه

    • علی علی

      پفک هیچ پرسپولیسی چنین نخواسته این احمقهایی که این حرفهارو میزنن کیسه کشها هستن ما خودمون تو زمین قهرمان میشیم که چهار خرافاتی رواز شما بگیریم جامهای حلبی ازآن شماست که با صهیونیستها بازی کردید

    • علی علی

      شماتهمت نزنید تبریک پیش کشتون

    • ....جانم فدای ایران

      داداش میخواستی از ترسش فرار نکنی بری ترکیه گردش .

    • بدون نام

      آقای جویباری و سایر مسوولان تیم‌های لیگی، حیف که ویروس منحوس کرونا نوبتی نیست که ببینیم اگر تیم شما و سایر دوستان، شرایط جدولی الان پرسپولیس را داشتید باز هم از این حرفها می زنید؟ والله شما هم همین اعتقاد و نظر ما را خواهید داشت. ان شاء الله که لیگ شروع بشه و قهرمان در زمین مشخص بشه اما اگر نشد تکلیف چیست؟ حرف ما پرسپولیسی‌ها برای روز مباداست که اگر به این نتیجه رسیدند نمیشه لیگ را ادامه داد بهترین گزینه با توجه به شرایط تیم‌ها برای قهرمانی پرسپولیس است همین.

    • محمد

      سوپر جام تنها نیست ۷ جام اینم که صدریم

    • بدون نام

      این بابا خودشو زده با خریت ! چهار ساله هیچ تیمی نتونسته اختلافش با پرسپولیس رو جبران کنه بعد الان با سه بازی میخوان جبرانش کنن ! اونوقت اگه این قضیه برعکس شد باید روسری بپوشیا

    • رضا مشیری

      اول علت فرار کردنتون به ترکیه رو بگو بعد راجب سوپر جام حرف بزن.این سه بار قهرمانی و پوکر شدن چه سوزشی براتون داشت.ناراحت نباش شاید تیم شما هم در سالیان آینده قهرمان شد.البته دعا کن تا اون موقع تیم پرسپولیس وجود نداشته باشه.

    • بدون نام

      به نظر میرسه که 70 درصد حرفهاش درست ومنطقیه. به غیر از اون توهینی که که به تیمهای دیگه کرده. که 3,4تاجام میخواد بخره وبه تیم دیگه هدیه بده. اینجور حرف زدن. نه در شان شماست نه حریفتون مستحق ,ا!! !!!!! یه کم رعایت کنید بهتره از اینگونه حرف زدن ِ!!!

    • فردوسی

      سه بازی 9امتیاز؟اخه مردک نادان اگه سرورت 3هفته خونه بخوابه خوب گوش کن بخوابه و شما جون بکنین اگه اگه هر 3بازی ببرین تازه هم امتیاز سرورت میشی ولی خب حیف که اون 3بازی که میگی سرورت هم انجام میده و میبره به امید خدا شما هم نهایتش 3تا مساو میگیرین. اینقدر یاوه گویی نکن

    • علی موسوی

      مردک...هیچ پرسپولیسی نگفته ما را قهرمان اعلان کنین....
      گفتن اگر فصل بخواد به پایان برسه...باید تکلیف مشخص بشه...یا بازیها برگزار کنیم...بدون تماشاگر یا هرچی دیگه فقط تکلیف مشخص باشه....

    • بدون نام

      واي خداي من اين جماعت رو ميبينم خندمم ميگيره پروردگارا به اينا يه خرده عقل عطا کن

    • ایرانی

      اره حال میده تیمی که از ترست فرارکنه وقدرتمندی تیم رو نشون میده اگه استفراق تو زمین بود و20 تاهم میردیم اینقدر که یه تیم ازترست فرار کنه خارج یه چیز دیگس.

    • بدون نام

      جام ندیده چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه برو برای استقلال جام بخر که ده ساله ارزویه جام داره بدبخت شما داخل زمین کم میارین که همیشه سر هوادار تون پایینه اسم سرورتو نیار بیچاره

    • بدون نام

      احمق خان اگه استقلا تو 10 بازي 30 امتياز بگيره پس پرسپوليس هم از 9 بازي 27 امتياز بگيره / احمق هاي بيسواد اصلا پرسپوليس 20 امتياز بگيره بازهم قهرمانه آخه چرا شما اينقدر نفهميد ؟

    • مهدی

      تویکی خفه لطفا. بدبخت جام ندیده

      پاسخ ها

      • س ر

        به مفت خوری عادت کرده پرسولاخ لنگی

    • علی

      آنها که قرار کردند رفتند ترکیه دم دراوردند

    • جنوبی

      پیشکسوتان استقلال فکر میکنند خیلی خوشمزه هستند و یک حرف بیمزه را هی تکرار میکنند . به فکر خرید جام برای خودتان باشید

    • امیر

      فرار به ترکیه چطور؟ اون مزه اش چطور بود؟

    • بدون نام

      این دیگه کدام خریه اازدکل پرسپولیس باالا میره

    • بدون نام

      جناب خان با تشکر از شما عزیزان بجای اینکه پولتان را خرج ۳ الی ۴ جام برای خرید پرسپولیس کنید پس انداز کنید برای شکایت به کاس و فیفا .ما هم روز اول گفتیم فوتبال در زمین بازی نه فراز به ترکیه نه در راهروهای استادیم و فردا نه در تپه های استادیوم بزدلهان . مرد و مردانه هرکه قهرمان شد تیم ها به قهرمانیش تبریک گفته و شکست ها را به زمین وزمان و داورو واین وآن نسبت ندهند.هر که قهرمان شد مبارک .چه زرد وچه وآبی و چه قرمز .فقط یه کم مردانگی لازم است.

    • بدون نام

      این ادم سوخته از کجا پیداش شد.

    • بدون نام

      وقتی مثل مررررررررررد بیای تو زمین و حریفات نیان و هفت تا سوراخ قایم شن حتما جام مزه میکنه

    • بدون نام

      شما خوبی شما قهرمان هستید

    • بدون نام

      گربه دستش به گوشت نمی رسید میگفت بو میده الله وکیلی شما نماز میخوانی ادعای مومن در میاری راست راست دروغ میگی اگه شما ده امتیاز جلو بودی این دروغ رامیگفتی شما ناسلامتی در باشگاه شش تایرها مدیر بودی کور شود چشم حسودان پرسپولیس سوپر جام فرار کردید ترکیه تا با رای فیفا سوختید

    • علی

      با زر زدن کسی بزرگ نمیشه
      اگه جرات دارید فرار نکنید برید ترکیه و لیگ رو ادامه بدید
      یه جوری میگه ده بازی و سی امتیاز برای استقلال باقی مونده که انگار کل تیمهای لیگ پشم هستند

      کسایی که جرات مسابقه ندارند و یکی به ترکیه و دیگری تو رختکن قایم میشن ادعاشونم بیشتره

    • بدون نام

      دندتون نرم فرار نکنید

    • بدون نام

      احسنت آفرین طیب الاه انفسکم

    • شاهد

      باز اومدی خودتو نخود هر آشی کردی

    • حمید وفا

      دوست باسابقه ابی واقعا که مصداق بارز کشتی گیر بازنده از کشتی سیر نمیشه هستید باز خدا رو شکر کنید یه تیم بزرگ مثل پرسپولیس هست ابروی شماست فقط چون مثلا رقیب اش هستید شماها برای مطرح شدن هی دارید حرفایی میزنید که خودتون هم اعتقادی بهش ندارید شما بخ جای این شواف ها به تیم خودتون برسید که هوادارانش معطل یه جام تو دهسال اخیرن

    • بدون نام

      بوی سوختگی به مشام منم رسید بدجوری میسوزی آقای رقاص (نظری جویباری)؟؟؟؟

    • بدون نام

      بیشتر از سوپر جام سوزش شماها برای ما بیشتر لذت ومزه داره. آی دارید آتیش میگیرید.

    • بدون نام

      بله وقتی حریفش میترسه فرار کرده رفته ترکیه جام مزه کرد

    • بدون نام

      استقلال اگه عرضه داشت میومد بازی میکرد .کیسه از ترس پرسپولیس فرار کرد ترکیه.پس میخواستی جامو بدن به کیسه آقای پیشکسوت خود شیرین کن.حالا خوبه فیفا و دادگاه casهم حقو به پرسپولیس داد.

    • جنوبی

      پیشکسوتان استقلال فکر میکنند خیلی خوشمزه هستند که همگی یک حرف بیمزه و لوس را هی تکرار میکنند .فکر خرید جام برای باشگاه خودتان باشید .

    • سهراب

      آره مزه کرده. بفرستید. عرضه دارید شما هم بگیرید. یکی در ميره ترکیه و یکی هم تو رختکن قائم میشه. می‌ترسید بازی کنید جام رو بفرستید. با اسنپ یا پیک فرقی نداره.

    • ناشناس

      زر نزن بابا

    • رسول ص

      کاش الان واسه نیم ساعت جای دو تیم عوض میشد اونوقت میدیدیم این ....ها چی می گفتند.

    • بدون نام

      لنگ یه باشگاه نیست تویله هست

      پاسخ ها

      • س ر

        ماشالا لنگ فقط لنگ قهرمانه

    • پیرمرد پرسپولیسی

      آره خیلی ! ترکیه خوش گذشت ؟ از رختکن چه خبر ؟ برگردید ،از رختکن بیایید بیرون ،تمام شد ماجرا ؟ تلاش کنید به جای زر زر ، ماکه داریم جام هشتم و نهم را می بریم ،دق نکنید ،....

    • علی

      تپل پرسپولیس که میگه بازیها باید برگزار بشه و لیگ نیمه کاره رها نشه.این تیم های کیسه و شله زرد وگاوآهن موتوری هستن که میگن لیگ تعطیل بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج