۹۸۷۴۵۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

رسول‌پناه: پرونده برانکو خطرناک نیست

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در خصوص پرونده شکایت برانکو و سایر موارد مربوط به باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

ایلنا: مهدی رسول‌پناه، سرپرست پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر حول این باشگاه گفت: برانکو بابت مطالبات خود شکایتی را مطرح کرده و حکم اولیه آن آمده و ما درخواست گراند حکم را کردیم و در مهلت قانونی این درخواست را به فیفا ارسال کردیم. هزینه این دادرسی از طلبی که داشتیم کسر شده و منتظر پاسخ در این رابطه هستیم.

سرپرست سرخپوشان درباره اینکه مطالبات برانکو از نظر این باشگاه چقدر است گفت: اجازه بدهید وقتی این موضوع قطعی شد آن را اعلام کنیم.

وی درباره مهلت شش روزه برانکو به پرسپولیس گفت: ما طبق روال قانونی کار را دنبال می کنیم. وقتی این نامه مطرح شده ما طبق روال دنبال می کنیم و اکنون با فیفا ارتباط لازم را داریم و مکاتبات را دنبال می کنیم و چیزی پرسپولیس را تهدید نمی کند.

رسول‌پناه در واکنش به این موضوع که میزان مطالبات این باشگاه کمتر از بودجه لازم آنهاست و این مساله نگرانی بازیکنان را در پی داشته گفت: مطالبات ما در حدود ۶۵۰ هزار دلار است و ما در حال مدیریت آن هستیم. برخی احکام برای قطعیت نیاز به زمان هستند و ما درباره آرا و احکامی که قطعی شده کار را دنبال می کنیم و درباره دیگر احکام نیز مدیریت خواهیم کرد و جای دیگر هم مطالبات داریم و از آن پرداخت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه چه زمانی اعضای هیات مدیره پرسپولیس تکمیل خواهد شد گفت: این موضوع مربوط به وزارت ورزش است. من رییس هیات مدیره هستم اما اینکه تکمیل هیات مدیره مربوط به وزارت ورزش است. هیچ خللی در کار ما نیست و تمامی اعضا هر روز کارها را پیگیری می کنند و برای باشگاه وقت می گذارند.

رسول‌پناه درباره موضوع بشار رسن و همچنین کالدرون گفت: درباره بحث کالدرون ایشان درباره مطالبات خود شکایتی مطرح کرده و ما دفاعیه محکم و درخواست متقابلی دادیم و منتظر رای فیفا هستیم. با بشار رسن خودم صحبت کردم. ایشان مطالباتی داشتند که پرداخت نشده و در انتظار بازگشت ایشان هستیم. بازیکنان ما بزرگ هستند و قطعا پیشنهاداتی دارند اما نظر ما این است که با همه آنها ادامه همکاری کنیم.

سرپرست پرسپولیس در واکنش به حضور دوباره برخی مسوولان سپاهان در فدراسیون و اینکه آیا در بحث دیدار سپاهان و پرسپولیس موضوع جدیدی اتفاق افتاده گفت: حضور من در فدراسیون مربوط به این قضیه نبود و ما منتظر رای کمیته استیناف هستیم.

رسول‌پناه در بخش پایانی صحبت هایش درباره بحث اسپانسری و صحبت هایی که در این رابطه مطرح است گفت: ما با کارگزار جدید (آتیه داده پرداز) قراردادمان فسخ شده و چند اسپانسر درخواست همکاری کرده که ما به وزارت نامه زدیم تا اصالت و استعلام لازم در این باره گرفته شود و این بحث را دنبال خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی وزیر لنگی باشه خطری نیست

    • کرونا مدل ۵۷

      مدیرانی که دنبال محبوبیت نزد هواداران هستند. از محبوبیت برانکو نزد هواداران خرج میکنن

    • بدون نام

      ولی شماها برای پرسپولیس خطرناک هستید

    • محمد‌

      تا‌ وزیرهست‌ هیچ‌ خطری‌ لنگ‌ تهدید‌ نمیکنه‌ هرچی‌ بشه‌ وزیرپرداخت‌ میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج