۹۸۸۸۱۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

راکیتیچ: خطر کرونا مهم نیست؛ لالیگا شروع شود

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسلونا در مصاحبه با مارکا خواهان از سرگیری رقابت های فوتبال در اسپانیا شد.

ورزش سه: نزدیک به دو ماه است که به دلیل شیوع کرونا تمامی رقابت های ورزشی در اسپانیا و دیگر نقاط اروپا به تعویق افتاده است. برخی کشورها مثل هلند و فرانسه لیگ فوتبال خود را نیمه تمام گذاشتند ولی تا به امروز در اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه اراده بر این است که فوتبال از سر گرفته شود هرچند هنوز زمان مشخصی برای آن تعیین نشده است.

در آلمان قرار بود از ۲۰ اردیبهشت بوندسلیگا از سر گرفته شود ولی گویا هنوز توافق عمومی بر سر این مساله وجود ندارد. در اسپانیا نیز از دوشنبه پیش رو تیم ها اجازه دارند تا به صورت محدود و در گروه های کوچک، تمرینات را شروع کنند.

ایوان راکیتیچ ستاره بارسا از جمله کسانی است که معتقد است فوتبال باید برگردد. او به مارکا گفت:« من می خواهم بازی کنم. واضح است که فوتبال باید با حداکثر تضمین های لازم از سر گرفته شود ولی واقعیت این است که نمی توان ۱۰۰ درصد تضمین داد. معتقدم همان خطری که من به عنوان فوتبالیست را تهدید می کند، یک کارگر یا یک فروشنده سوپرمارکت را هم تهدید می کند. یک فروشنده که در روز با تعداد زیادی در ارتباط است، در معرض خطر بیشتری هم قرار دارد. نباید بین من و او تمایز قائل شد. من حاضرم خطر ابتلا را بپذیریم و به تمرینات برگردم.

همین حالا از هواداران فوتبال هم اگر سوال کنید، آنها هم موافق شروع مجدد بازی ها هستند. ما فوتبالیست ها باید یک الگو باشیم و کاری کنیم که مردم بار دیگر از لذت فوتبال بهره مند شوند. من از همه کسانی که در این شرایط مشغول کار هستند، حمایت می کنم و قصد دارد به آنها ملحق شوم.»

راکیتیچ ادامه داد:« بدون هیچ تردیدی حاضرم ریسک ابتلا به کرونا را قبول کنم. معتقدم برای یک ورزشکار، احتمال ابتلا بسیار اندک است اما همچنین برای همدردی با کسانی که از روز اول و با وجود شیوع ویروس، در حال کار و خدمت به من و شما هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      آره واقعا؛ فوتبالیست ها با اهالی حرفه های دیگه چه فرقی دارند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج