اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۰۱۳۸
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

درخواست از رئیس‌جمهور برای لغو لیگ برتر

بازیکن نساجی از رئیس‌جمهور می‌خواهد تا برای حفظ سلامت بازیکنان و خانواده‌هایشان به مساله تعطیلی لیگ ورود کند.

ورزش سه: پس از آن‌که رئیس‌جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که اماکن ورزشی با شرایط خاص باز خواهند شد گفته شد که مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

موضوعی که واکنش برخی از باشگاه‌های لیگ برتری از جمله نساجی و تراکتور را به همراه داشت. گفته می‌شود چهارده تیم لیگ برتری خواهان تعطیلی مسابقات هستند.

محمدمهدی نظری، مهاجم تیم فوتبال نساجی نیز در این رابطه گفت: من خواهش می‌کنم از رئیس جمهور و وزیرورزش که به این مساله ورود کنند تا بازی‌های لیگ تعطیل شود. شاید خیلی از بازیکنان فوتبال ندانند که اگر کرونا بگیرند دیگر نمی‌توانند فوتبال بازی کنند.

این بیماری به ریه آسیب می‌زند که می‌تواند باعث تمام شدن فوتبال هرکدام از ما شود. فوتبال با فاصله گذاری امکان پذیر نیست و من از آقای رئیس جمهور خواهش می‌کنم که به این مساله ورود کنند. لیگ تمام شود چرا که سلامت آدم‌ها مهم‌تر از قهرمانی یا سقوط یک تیم است.

اگر بازیکنی کرونا بگیرد نمی‌تواند فوتبال بازی کند. ضمن اینکه آن‌ها می‌توانند این بیماری را به خانواده هایشان و همبازیانشان منتقل کنند. من از همه بازیکنان می‌خواهم که به خاطر سلامت خودشان و خانواده هایشان در این رابطه مصاحبه کنند.

نظری ادامه داد: آقای رئیس جمهور لطفا لیگ را تعطیل کنید. شرایط کشور به خاطر بیماری بحرانی است، از طرفی بازیکنان دو ماه است که تمرین نکرده اند و بدن‌ها کاملا ناآماده است. یک بازیکن چطوری در سه هفته برای مسابقه می‌تواند آماده شود؟ بهترین و حرفه ای‌ترین بازیکنان جهان از نظر بدنی کم می‌آورند. این باعث مصدومیت بازیکن‌ها می‌شود. من خودم مصدومیت را چشیده ام و یک سال و نیم بازی نکردم. الان همه باید دست به دست هم بدهند تا بهترین تصمیم که همان تعطیلی لیگ است گرفته شود.

او دراین رابطه که برخی بازیکنان به خاطر دستمزدهایشان مایل هستند که بازی‌ها برگزار شود گفت: مطمئن باشید بازیکنان با باشگاه‌ها تعامل خواهند کرد. من فکر کنم همه بازیکنان الان بحرانی بودن شرایط را درک کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی الان که دارند ول می چرخند کرونا نمی گیرند؟
      این همه پول خرج کردی دیدی که هیج چی نمیشین دارین بهانه در میارید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارگر باید بره سر کار اونوقت آقایون با دریافت میلیاردی بشینن خونه

      • تع

        حرفی نیست عشقپولیس قهرمان اعلام کنیدتموم

    • ایرانی

      دیبالا‌ هم کرونا گرفت،پس چطور تو بالاترین سطح فوتبال جهان میخواد بازی کنه!!!لطفا حرف نزنید،اگه تعطیل کنه باید پرسپولیس رو قهرمان اعلام کنن

    • بدون نام

      بازی دیبالا الان پس تموم شده؟؟

    • بدون نام

      تعطیل بشه پرسپولیس قهرمان

    • بدون نام

      آقای نظری لیگ سال بعد را چه می کنی

    • بدون نام

      کرونا بهانست ازچهارمین قهرمانی پرسپولیس میترسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره اصلا شما قهرمان جام هم بدن با اسنپ بفرستن براتون چون عقل ندارین جون آدمها براتون مهم نیست فقط به فکر منفعت خودتون هستین

      • بدون نام

        اول میگه به خاطر کرونا وسلامتی جامعه بعد ماهیت کثیف تاجی خودشو رو میکنه میگه چون بدنامون آماده نیست ومصدوم میشیم وآخر سر هم میگه یه طوری با باشگاهها کنار میایم این کنار اومدن تو یعنی تلکه کردن باشگاه این از مکتب هوچی گر وشارلاتانیزم تاج حقیر هست که تا منفعت خودش در میانه که همه چیز خوبه ولی وقتی منافعشون در خطره میشن طرفدار جامعه ومردم

    • سوزوکی

      همه تیم ها موافقت کنید با قهرمانی پرسپولیس بعدش برید خونه لالا کنید.سوزش قهرمانی پرسپولیسه که نمیخوایید لیگ ادامه پیدا کنه

    • منم

      اگه تیم خودتون صدر جدول بود از این حرفا میزدید؟

    • بدون نام

      اگه سپاهان یا تراکتوربا ۱۰اختلاف امتیاز اول بودند همین موضع گیریها راداشتند که لیگ تعطیل شود...؟.معلوم که نه.....می گفتند قهرمان اعلام بشه ولیگ هم تعطیل...........پس خواهشا حرف نزنید سکـــــــــــــــوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج