جاباما
۹۹۰۷۴۳
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

مزدک - عادل؛ یک رابطه وفادارانه

مزدک میرزایی اخیرا در یک ارتباط زنده اینستاگرامی با مخاطبانش جملاتی به زبان آورده که شایعه اختلاف او با عادل فردوسی‌پور را به‌وجود آورد.

آی‌اسپورت: مزدک میرزایی اخیرا در یک ارتباط زنده اینستاگرامی با مخاطبانش جملاتی به زبان آورده که شایعه اختلاف او با عادل فردوسی‌پور را به‌وجود آورد. از مزدک در مورد دلایل ترک ایران پرسیده بودند و او هم استناد کرده بود به حرف‌هایی که جواد خیابانی و رضا جاودانی در این مورد زدند. مرور حرف‌های این۲ نفر نشان می‌دهد آنها از توجه بیش از حد شبکه ۳ به یک شخص خاص آزرده شده‌اند.

در مورد اینکه این شخص خاص کیست، اختلاف نظر ‌وجود دارد. بعضی تصور کردند منظور آنها محمدحسین میثاقی است و برخی هم این فرد عزیزکرده را عادل فردوسی‌پور دانستند. آیا توجه بیش از حد به عادل باعث ناراحتی مزدک شده؟ این سؤال آنقدر از میرزایی پرسیده شد که او به تازگی در یک پست مستقل صراحتا موضوع را تکذیب کرد. مزدک نوشت ۲۵سال است عادل را می‌شناسد و جز خوبی چیزی از او ندیده. او حتی ناراحتی‌اش از تعطیلی نود را هم یادآوری کرد.

حتی بدون این تکذیب صریح هم می‌شد فهمید اختلاف مزدک و عادل واقعیت ندارد. دست بر قضا رابطه این ۲ تا زمان حضور میرزایی در ایران طوری بود که عباراتی همچون محترمانه و «وفادارانه» بهترین توصیف برای آن است. شاید در اینترنت به سختی بتوان ۲یا ۳ عکس مشترک از میرزایی و فردوسی‌پور پیدا کرد، اما فراموش نکنیم مزدک سال‌های سال گوینده آیتم نود تا نود بود؛ آیتمی که به اتفاقات بین دو برنامه نود اختصاص داشت. او حتی متن سؤال پیامکی برنامه نود را هم برای دوستش می‌خواند و با اینکه خودش گزارشگر مشهوری شده بود، از انجام این کار جزئی برای فردوسی‌پور ابایی نداشت.

خلاصه اینکه ماجراهای اخیر و پیام مزدک در مورد عادل، بار دیگر افسوس از دست دادن این ۲ صدا را برای مخاطبان تلویزیون ایران زنده کرد. میرزایی از شرایطی که بر او تحمیل شد رنجید و بدون تعارف خودش هم در انتخابش اشتباه کرد، ماجرای عادل اما به‌معنای واقعی کلمه یک فرصت‌سوزی بزرگ و حقیقی است. ظریفی می‌گفت این اواخر حتی به بهانه پخش یک بازی غیرمهم ملی در شبکه سه هم پخش نود لغو می‌شد، اما میثاقی و برنامه‌اش حتی در شرایط تعطیلی فوتبال بابت کرونا هم هر هفته خیلی شیک و منظم روی آنتن هستند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم شد مثل بقیه برنامه ها با حداقل بیننده

    • مهراب

      نگیم فرصت سوزی باید گفت نخبه سوزی
      باید تاسف خورد به حال همچنین مدیرانی که راس کار هستند و از چنین نخبه هایی استفاده نمیکنند

      پاسخ ها

      • همفری بوووووگارت

        مدیربیسوادنمیخواییم نمیخواییم

    • بدون نام

      دلتنگ صدای عادل خان فردوسی پور هستیم. دلتنگ نود. دلتنگ فوتبال. دلتنگ یک گزارش زنده با صدای عادل خان.

    • بدون نام

      کی گفته اشتباه کرد مزدک رفت قطعا خود نویسنده متن خبرهم تو ذهنش ی چیز دیگیس ولی میتونستی از ی سری کلمات بیطرفانه استفاده کنی ن اینکه علایق شخصیتو ب مخاطب بقبولونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک برنامه بی بیننده در یک شبکه سعودی.عاقلان می فهمند چه اشتباهی کرد

    • بدون نام

      مزدک در انتخابش اشتباه نکرد همینجوری هم با مهاجرتش سه هیچ از کل ایران جلو افتاده

    • بدون نام

      عادل و مزدک رو بیرون کردن بجاش چهارتا بچه آوردن که هنوز صداشون تو دوره بلوغه. اگر جوون گرایی اینه که باید فاتحه همه چیو خوند

    • بدون نام

      مدیر محترم اخبار داغ این خبر تکراریه چند بار اتفاق افتاده تکراری گذاشتید

    • بدون نام

      خدا لعنت کند کسانی که تیشه زدند به ریشه برنامه نود بحق شب های قدر بی عابرو بشن افراد با سواد ونخبه مثل عادل خان فردوسی پور را کنار زدند مزدک میرزایی را اواره شبکه های سعودی کردند و حالا هیچ کاری برای برگرداندن انها نمیکنند اگر شما با مدرک جعلی دکتر دکتر راه انداختید تا پست گرفتید اما انها واقعا باسواد بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج