اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۰۷۴۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

حدادی‌فر: جامعه پزشکی، قهرمان این فصل هستند

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با از دست دادن زمان، لیگ فصل بعد هم به خطر می‌افتد و امیدوارم به‌زودی تصمیم نهایی‌ درباره لیگ امسال گرفته شود.

خبرگزاری تسنیم: قاسم حدادی‌فر در ارتباط با شرایط مبهم لیگ برتر فوتبال و اظهارنظرهای مختلف در خصوص ادامه یافتن بازی‌های این فصل گفت: برای من مهمترین مسئله سلامتی جامعه و همچنین ورزشکاران است. اگر لیگ برگزار شود طبیعتا بدون تماشاگر خواهد بود ولی مسئله مهم این است که برگزاری بازی‌ها در یک چارچوب مشخص باشد و مسائل بهداشتی هم به دقیق‌ترین شکل ممکن رعایت شود. از طرفی باید از بازیکنان هم تست گرفته شود تا میزان خطر به کمترین حد برسد.

وی تاکید کرد: اگر قرار است برگزاری مسابقات ریسک بالایی داشته باشد، بهتر است که لیگ تعطیل شود با این حال برگزاری لیگ می‌تواند شبهات را برطرف کند.

حدادی‌فر گفت: در حال حاضر در حال از دست دادن زمان هستیم و با این شرایط حتی لیگ فصل بعد هم به خطر می‌افتد. مسئله مهم این است که تکلیف بازی‌های این فصل خیلی زود روشن شود تا بازیکنان و تیم‌ها هم برنامه خودشان را بدانند.

کاپیتان ذوب‌آهن عنوان کرد: جدا از بحث فوتبال و ورزش، باید از زحمات جامعه پزشکی تشکر کرد و آنها قهرمان‌های این فصل هستند. امیدوارم این بیماری ریشه‌کن شود و دوباره بتوانیم شاهد برگزاری مسابقات فوتبال و بازگشت مردم به زندگی عادی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رو

      اون که بله البته بعداز پرسپولیس

    • بدون نام

      امسال همه قهرمانند به جز پیروزی. کجاتون داره میسوزه.

    • بدون نام

      آخه سوزش کیسه تا این حد واقعا متاسفم براتون باید زیر پرسپولیس طاقت بیارید وتحمل کنید درهرصورت پرسپولیس قهرمان این فصل هم هست666666

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج