adexo3
۹۹۱۱۸۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

بیرانوند: رکورد پرسپولیس ماندگار می‌شود

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: رکورد چهار بار قهرمانی متوالی در فوتبال ایران ماندگار خواهد شد.

ایسنا: علیرضا بیرانوند که در خرم‌آباد حضور دارد به بلاتکلیفی باشگاه‌ها برای ادامه لیگ اشاره کرد و افزود: امیدوارم هرچه سریع‌تر تصمیم قطعی در این خصوص گرفته شود و اعلام کنند لیگ ادامه می‌یابد یا نه!

وی ادامه داد: مسئولان پرسپولیس از ما خواسته بودند که اواسط اردیبهشت به باشگاه برویم ولی دوباره خبر آمد که تا اطلاع ثانوی بازی‌ها برگزار نمی‌شود و من هم در خرم‌آباد ماندگار شدم و در توزیع بسته‌های غذایی بنیاد برکت به مردم لرستان تا حدودی مشارکت دارم.

بیرانوند تاکید کرد: مشخص نبودن لیگ به ضرر بازیکنانی است که بلاتکلیف هستند و می‌خواهند برای ادامه فوتبال خود تصمیم بگیرند.

این دروازه‌بان ملی‌پوش یادآور شد: من شنیده‌ام که ۱۲-۱۳ تیم به فدراسیون نامه زده‌اند که لیگ برتر تعطیل شود و فکر کنم فقط پرسپولیس و نفت آبادان موافق ادامه لیگ هستند.

وی با بیان اینکه ما مُصر به ادامه لیگ هستیم، تصریح کرد: فقط سپاهان سه دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده و اگر امسال پرسپولیس برای چهارمین بار پشت سرهم قهرمان شود فکر کنم سال‌های زیادی این رکورد پابرجا می‌ماند و ماندگار خواهد شد.

بیرانوند با بیان اینکه دوست دارم با قهرمانی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کنم و به بلژیک بروم، تاکید کرد: واقعاً برای این قهرمانی خیلی زحمت کشیده‌ایم و امیدواریم با ادامه بازی‌ها نتیجه این زحمات را بگیریم.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: به طور مرتب و بر اساس برنامه، تمرین‌های خودم را در زمین چمن پارسیلون خرم‌آباد ادامه می‌دهم و مشکلی از لحاظ بدنی ندارم وبی‌صبرانه منتظر شروع تمرینات گروهی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      درودبرکرلر غیرتی ومتعصب پرسپولیسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج