۹۹۱۱۹۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عمادرضا: الزورا نگذاشت که به میلان بروم

مهاجم مطرح و قدیمی تیم ملی عراق در مصاحبه ای اعلام کرده است که مسئولان باشگاه الزورا در مقطعی مانع از حضورش در سطح اول فوتبال اروپا شده اند.

ورزش سه: عمادرضا یکی از موفقترین مهاجمان خارجی حاضر در فوتبال ایران بوده است. او در لیگ برتر ششم به تیم فولاد خوزستان پیوست و پس از بازی های خوب به سپاهان رفت و ۴ سال خوب را با این تیم داشت. او یک فصل از این تیم دور شد و به الزمالک مصر و سپس شاهین بوشهر رفت اما دوباره در لیگ یازدهم به سپاهان بازگشت.

او فوتبالش را در سال ۲۰۱۴ و در سن ۳۲ سالگی در الزورا عراق تمام کرد. مهاجم تیم ملی عراق که ۱۰۱ بازی ملی انجام داده در مصاحبه ای که با رسانه های عراقی داشته به یک موضوع قدیمی پرداخته است. او گفته است که از باشگاه میلان پیشنهاد داده است اما الزورا عراق به بهانه اینکه او ثروت ملی است مانع از این اتفاق شدند:" پیشنهادات اروپایی داشتم و مسئولان میلان به خاطردیدن بازی ها و تمرینات من به عراق آمدند اما نگذاشتند که به این تیم بروم."

البته این اولین بار نیست که عمادرضا می گوید از میلان پیشنهاد داشته است. او در مصاحبه ای که در سال ۱۳۹۰ انجام داده بود هم گفته بود:" من خیلی سال پیش با آث‌میلان به توافق هم رسیدم اما صدام نگذاشت به اروپا بروم و مسیر فوتبالم را عوض کرد. صدام کاری برای فوتبال عراق نکرد و فوتبال ما را ۱۰سال عقب انداخت."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج