۹۹۳۹۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وطنخواه: باید از سرمربی تیم ملی حمایت کرد

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید در این مقطع که تیم ملی به ۱۲ امتیاز دور برگشت برای صعود به جام جهانی نیاز دارد، همه از اسکوچیچ حمایت کنیم.

خبرگزاری میزان: رضا وطنخواه در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات، اظهار داشت: متولی تیم ملی، فدراسیون فوتبال بوده و مسئولیت شکست‌ها و موفقیت‌های آن با فدراسیون است. انتخاب اسکوچیچ انتقادات زیادی را به همراه داشت، اما او فعلا سرمربی ماست و باید در این مقطع حساس که تیم ملی به ۱۲ امتیاز دور برگشت برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نیاز دارد از اسکوچیچ حمایت کنیم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت فدراسیون فوتبال با حضور مهدی محمدنبی، تصریح کرد: نبی را از قبل می‌شناسم و امیدوارم به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال موفق باشد و امورات تیم ملی به خوبی پیش برود. واقعیت این است که شرایط تیم ملی نگران کننده است، چون ما با سرمربی جدید نه تمرین کرده‌ایم و نه بازی دوستانه انجام داده‌ایم.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران پیرامون وضعیت پیش‌روی تیم ملی با اسکوچیچ، افزود: در واقع اسکوچیچ در تیم ملی مثل هندوانه دربسته است. با این حال، من از منتقدان هم می‌خواهم که از تیم ملی در مقطع زمانی فعلی حمایت کنند.

وطنخواه در پایان در مورد شرایط این روز‌های فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: متاسفانه فوتبال ما شرایط خوبی ندارد. وضعیت تیم ملی ما مبهم است. لیگ برترمان بلاتکلیف است و هیچ کس نمی‌داند چه سرنوشتی دارد. امیدوارم هرچه زوتر این روز‌های بلاتکلیفی تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج