اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۸۹۷۲
۵۶ نظر
۵۰۰۳
۵۶ نظر
۵۰۰۳
پ

میثاقی آشوب کرده چون دوربینش را راه ندادیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:بازیکنان تیم هر روز به من می‌گویند چه کسی تضمین می‌دهد که ما دچار بیماری نشویم.

خبرآنلاین: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان تیم هر روز به من می‌گویند چه کسی تضمین می‌دهد که ما دچار بیماری نشویم.

سعید رمضانی در خصوص مسائل مختلف پیرامون تمرینات استقلال و همچنین اظهارات شب گذشته محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر صحبت‌های زیر را انجام داد:

*هیچ‌کس بدون تست کرونا نمی‌تواند وارد مجموعه انقلاب شود

وی در خصوص اینکه ظاهرا باشگاه استقلال هم به برگزاری بازی‌ها انتقاد دارد، اظهار داشت: بحث انتقاد نیست حرف ما این است که وقتی می‌خواهید کاری انجام دهید باید با برنامه باشد. شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کردند که اگر باشگاه استقلال مشکلی نداشت اجازه می‌داد دوربین برنامه ما به داخل برود.

این صحبت بازی با افکار عمومی است. اگر قرار است دوربین برنامه‌ای به محل تمرین استقلال بیاید، باید نامه نگاری صورت بگیرد و کادر فنی و سرپرستی تیم آن را بررسی کرده و سپس مجوز صادر کند. ثانیا مجموعه انقلاب و زمینی که ما در آن تمرین می‌کنیم محلی کاملا ایزوله است و اصلا هیچ کسی بدون تست‌های کرونا اجازه ندارد وارد آن مجموعه شود.

* میثاقی چون دوربینش را به تمرین راه ندادیم آشوب کرده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: متاسفانه در یک برنامه زنده هر چه دوست دارند می‌گویند. مثلا صحبتی شده که تیم‌هایی که به ضررشان است مخالف برگزاری لیگ هستند. محمدحسین میثاقی چون دوربین برنامه‌اش وارد محل تمرین استقلال نشده، آشوب به پا کرده، چرا؟ چون او منافع برنامه‌اش را دیده است. آنوقت چطور انتظار دارد من منافع باشگاه و تیم استقلال را نبینم؟ هر چیزی عرفی دارد و حضور در محل تمرین استقلال نیز قوانینی دارد که باید به آن احترام گذاشت.

*اگر اتفاقی بیفتد چه کسی مسئولیت قبول می‌کند؟

رمضانی با انتقاد از روند برگزاری مسابقات گفت: من دفعه پیش هم گفتم که آقایان چه برنامه‌ای برای شروع تمرینات دارند ولی کسی توجهی نکرد. اگر اتفاقی بیفتد آیا مسئولیتی قبول می‌کنند؟ الان می‌گویند اگر ۵ بازیکن از یک تیم کرونا گرفته باشند بازی‌های آنها لغو می‌شود اما سؤال من این است اگر بر فرض دو دروازه‌بان یک تیم با این مشکل مواجه شوند چه کار باید کرد؟ چه برنامه‌ای برای این مشکلات وجود دارد؟ اینکه صرفا یک پروتکل برای باشگاه‌ها بگذارند دوای درد تیم‌ها نیست. ما چگونه می‌توانیم از نظر امکانات به تیم‌های اروپایی برسیم؟

* 2-3 روز است آشفته شده‌ایم

وی یادآور شد: مثلا مدعی شده‌اند برای هر بازیکن باید یک اتاق رزرو کنیم. شما به من بگویید در شهرستان‌ها کدام هتل ۵۰ اتاق دارد؟ ما از کجا بدانیم کارمندان هتل‌ها که بازیکنان‌مان در آن مستقر می‌شوند تست کرونا داده‌اند؟ ما دو سه روز است درگیر تمرین شده‌ایم ولی انصافا آشفته هستیم. قبل از اینکه تیم به سالن وزنه برود باید چند نفر را به آنجا بفرستیم و تمام موارد را بررسی کنیم، اجازه ندهیم کسی داخل شود، به بازیکنان بگوییم با کسی عکس نگیرید و....اینها همه مشکلات ماست. کدام تیم می‌تواند این امکانات را داشته باشد؟ آیا تیم‌های لیگ دسته اول و دسته دوم شرایط رعایت پروتکل را دارند؟

* بازیکنان استقلال با ترس و لرز تمرین می‌کنند

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: قبل از گرفتن تصمیم باید کارشناسی صورت بگیرد نه اینکه در یک برنامه تلویزیونی بگویند تیم‌هایی که نمی‌خواهند مسابقات برگزار شود به خاطر منافع‌شان چنین حرف‌هایی می‌زنند. فرض کنید ما به خاطر منافع‌مان این حرف را زدیم مگر خلاف کردیم؟ کل فوتبال به خاطر منافعش است.

در اروپا فوتبال به خاطر منافع اقتصادی برگزار می‌شود آیا این موضوعات را می‌توان کتمان کرد؟ اگر اتفاقی برای بازیکنی در اروپا رخ دهد تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد و کسی لطمه نمی‌خورد. با همه این امکانات اروپایی برخی تیم‌ها لیگ‌شان را تعطیل کرده‌اند. ما اصلا تکلیف‌مان را نمی‌دانیم و بازیکنان تیم هر روز به من می‌گویند آیا کسی تضمین می‌دهد ما دچار بیماری نشویم؟ بازیکنان استقلال هر روز با ترس و لرز تمرین می‌کنند. تازه اینها شرایط تمرینات است وای به حال اینکه وارد مسابقات، پروازها و .. شویم.

*مگر بازیکنان استقلال از سر راه آمده‌اند؟

رمضانی در پاسخ به این سؤال که نظر فرهاد مجیدی چیست؟ گفت: مجیدی هم نظر بازیکنان را دارد. مگر بچه‌های تیم استقلال از سر راه آمده‌اند؟ مجیدی هم می‌گوید یک نفر شجاعت داشته باشد و بیاید و مسئولیت قبول کند که اگر کسی کرونا گرفت، تبعات آن را بپذیرد.با این شرایط ما به چیزی نمی‌رسیم.

*مگر فوتبال 4 نفره است که 4 نفره تمرین کنیم؟

وی در خصوص اینکه محمدحسین کنعانی‌زادگان شب گذشته مدعی شد فوتبال شغل آنهاست و نباید تعطیل شود،‌گفت: فوتبال باید ادامه پیدا کند اما باید راهکارهایش را هم پیدا کنیم در همین برنامه فوتبال برتر که چند شب پیش پخش شد تا ساعت ۱۱ و نیم شب کسی نمی‌دانست برنامه تمرینات و بازی تیم‌ها چیست.در این چند روز گفته‌اند قرار است ناظر ویژه در تمرینات حاضر شود، ناظر بیاید اما امکاناتش کجاست؟ من می‌گویم برنامه درست و اصولی با مشورت باید انجام شود و لیگ فصل آینده را با قدرت شروع کنند.

قبل از اینکه تصمیم بگیرند تاریخ مسابقات را اعلام کنند آیا از باشگاه‌ها نظرسنجی کردند؟ کدام جلسه با پزشکان تیمها انجام شده است؟ می‌گویند ۴ نفر ۴ نفر تمرین کنید. مگر فوتبال ۴ نفره است؟ به نظر شما با ۴ نفر می‌توان تاکتیک اجرا کرد؟

*به دیاباته برای برگشت نامه زدیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که بازیکنان خارجی استقلال کی به تهران برمی‌گردند، عنوان کرد: میلیچ روز چهارشنبه به تهران می رسد و برای دیاباته هم نامه زدیم که اجازه خروج از کشورش را بگیرد و به تهران برگردد.

* اگر فوتبال فقط یک تیم است لیگ را با همان یک تیم برگزار کنند!

رمضانی در خصوص اینکه اگر این دو بازیکن به تهران برگردند قرنطینه می‌شوند یا خیر،‌گفت: اگر شما جواب این سؤال را می‌دانید من هم می‌دانم! اصلا نمی‌دانیم تیم‌هایی که بازیکن خارجی دارند چگونه می‌خواهند بازیکنانشان را به لیگ برگردانند. فقط یک تصمیم گرفته شده و به باشگاه‌ها اهمیتی داده نمی‌شود.

۴ تیم نامه رسمی زده‌اند که در بازی‌ها شرکت نمی‌کنیم اما کو گوش شنوا. فقط یک تیم است که می‌گوید بازی‌ها برگزار شود، مگر فوتبال فقط یک تیم است؟ اگر اینگونه است، کاری کنند آن تیم با خودش بازی کند و لیگ را با همان یک تیم برگزار کند! لیگی که منافع باشگاه‌ها در آن لحاظ نمی‌شود به چه دردی می‌خورد؟

* با این شرایط مگر می‌شود اردو برگزار کرد؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است استقلال به اردو برود، گفت: کدام اردو؟ استخرها تعطیل است، سالن‌های وزنه همه بسته‌اند، می‌گویند بازیکنان ماساژ نگیرند و از ریکاوری سرد و گرم استفاده نکنید. آیا در فصل بدنسازی می‌شود این کارها را انجام نداد؟ به نظر شما در مورد برگزاری لیگ و سختی‌هایش اصلا فکری صورت گرفته است؟ نمی‌دانم چه بگویم فقط اینکه خدا کند اتفاقی برای کسی نیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینقدر بهانه نیارید ترسوها فرض کن بجای فوتبال داشتی تو بازار کاسبی میکردی چندکارگر هم زیر دستت بود همینو میگفتی؟ یا اون کارخونه داری که نه هواپیماهاشو خوابانده و نه شرکتهاست کارگرها و کارمندها مشغول کار هستن چطور ادعا میکنه فوتبال باید تعطیل بشه؟

    • بدون نام

      شما دردتان پوکر سوزشه

    • الیاس

      چقد لوسید شما , بقیه مردم چیکار میکنن
      من. مسافر کش روزی با صد تا مسافر سرو کله میزنم, شما نمیتونید یه مسابقه بدید.

    • پورسنایی

      فکر نمی کردم میثاقی اینقدر خر باشد و تابع قوانین و پروتکل بهداشتی نباشد

    • بدون نام

      بی شرف تمام مردم ایران دارن کارای عادی شون رو انجام میدن امکانات بهداشتی وپول شما رو هم ندارن هشتاد ملیون نفر باید برن سر کار فقط شما نگران ۲۰۰ تا فوتبالیستی

    • بدون نام

      بچه سوسولا اینهمه کارگروکارمندومشاغل ازاد میرن سرکار کسی بهشون تضمین داده یااینکه خون شما رنگین تره ول کنید بابا

    • بدون نام

      چون لنگی حکومتی میخواد باید برگزاره بشه هیچ کس هم حق اعتراض نداره

      پاسخ ها

      • یه پرسپولیسی ۱۴ساله توی ایران...

        داداش الان خدا وکیلی به جان مادرت استقلال با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر نشین بود همین رو می گفتی؟

    • بدون نام

      چون لنگیها مبخوان باید بشه

    • بدون نام

      لنگ که میخواد دیگه تمام

    • بدون نام

      همیشه از بیرون هماهنگ میکردن الانم همین کار بکنن اسنپ بفرستن واسشون

    • بدون نام

      داورها دیگه اذیت نمیشنه دقیقا 80به بعد پنالتی و کمک کن به تیم محبوبشون

    • بدون نام

      انسان باید شرف داشته باشه وجدان داشته باشه چیزی که این اقا عملا بویی ازش نبرده میگن لیگ رو برگزار نکنین پرسپولیس رو قهرمان اعلام نکنین به تیم ما سهمیه اسیایی بدین اینها فقط دنبال منافع خودشون هستن ایا قبول میکنن بجای شیشتقلال فولاد خوزستان سهمیه آسیایی بگیره اگر این پیشنهاد رو بدین خود این افراد مخالف تعطیلی لیگ برتر میشن واصرار میکنن که لیگ برگزار بشه

    • بدون نام

      ترا خدا شرم کنید خجالت بکشید به دستان پینه بسته کارگران نگاه کنید بعد بهونه گیری کتید مگه خون شما از خون بقیه مردم رنگین تره . شما سالی حداقل 5 میلیارد تومن از بیت المال سهم میبرید ولی کارگری که صدبرابر شما زحمت میکشه سالی 30 میلیون

    • بدون نام

      اگر باشگاهتون خصوصی بود حق با شما بود ولی دستتون تا کتف توی کیسه بیت الماله پس ساکت بشید و به کاری که بهتون ربط نداره دخالت نکنید . فکر میکنید از ی کره دیگه اومدید نه نه شما از صدقه سر ملت فقیر دارید نون میخورید

    • بدون نام

      مردم گرسنگی میکشن و در سرما و گرما کار میکنن تا چرخ صنعت بچرخه تا شماها زندگی لاکچری بکنید . خجالت بکشید مردم زجر و بدبختی میکشن اما پولش تو جیب شما میره و با پولای همین مردم برا خودشون پز میدید

    • بدون نام

      کاش معنی شرافت و انسانیت را میفهمیدید . فقط و فقط ادعا دارید . هواداران عزیز خواهشا احساساتی نشید و کورکوانه حمایت نکنید اینا دارن از احساسات من و شما سو استفاده میکنن و همگی ثروتمند میشن

    • بدون نام

      چرند نگو. تو پارتیهایی که میرن رعایت میکنن؟

    • بدون نام

      مگه کسی به رفتگران شهرداری کارگران کارخانه ها کادر پزشکی بیمارستانها کارمندان ارگانهای رانندگان اتوبوس وتاکسی تضمینی داده بااین میزان حقوق کم کما انتظار تضمین دارد واقعا خیلی پررو هستید خجالت بکشید

    • بدون نام

      شما الان چند سال شده که می ترسید و میلرزید. یه بار هم به بهانه کرونا بترسید و بلرزید.
      بهتره از لیگ کنار بکشید تا اونها یی که نمی ترسم و نمیلرزن مردانه با هم مبارزه کنند.

    • پرویز

      مگر خون فوتبالیست ها از کارگران کارمندان و مردم عادی که دنبال یک لقمه نان هستند رنگین تر است . فوتبالیست کم کم برای یک فصل ۵۰۰ میلیون می گیرند یک کارمند و یا کارگر این پول را طی مدت ۱۰ سال بدست می اورند پس بیخودی زر نزنید

    • بدون نام

      این لنگیهای آویزون اگرخودشون 10امتیاز باتیم اول فاصله داشت بازاین حرفهامیزدند واقعا آویزونید.

    • بدون نام

      این شلغم چی میگه...

    • علی علی

      گوگولی مگولی توهم اگه بافاصله ده امتیاز صدر بودی مثل همون یک تیم بودی بخاطر مرحوم ناصر خان لقب بدتری بهت ندادم وگرنه لیاقتت چیزی دیگه هست

    • بدون نام

      هم خدا می خوان هم خرما. در این زمان کاربرد داره می گن جام را به تیم اول با ده امتیاز بیشتر ندهید و بازی هم برگزار نشه

    • بدون نام

      ظاهرن اوضاع خوب نیست به نظرم بهتره قهرمانو مشخص کنن و لیگ امسالو تعطیل تا اینده ببینیم چی پیش میاد

    • بدون نام

      بازیکنان استقلال زمانی که پولهای میلیاردی میگرفتند هیچ ترس و لرزی نداشتند مگه خون کثیفشون از کارگرا یا مغازه دارا یا پرستارها و کل کسایی که مجبورن برن سر کار رنگین تره؟

    • مسعود. الف

      حرف بی‌ربط نزن، هرکس به هردلیلی از منزل خارج بشه احتمال آلودگی به کرونا داره. پرسپولیس هم راضی به انجام مسابقات نیست ولی باتوجه به 10امتیاز اختلاف باید بعنوان قهرمان معرفی بشه، فهمیدن این موضوع خیلی هم سخت نیست! یا بازی کنید، یا قهرمانی پرسپولیس رو بپذیرید، راه سوم هم فرار به ترکیه و مخفی شدن در رختکنه! خود دانید.

    • kordook

      خب میفرستادید تو اون تونل قشنگتون که توش ضدعفونی میشید و یه ماسک و دستکشم میزد راش میدادید دیگه ،البته اگه ریگی به کفشتون نبود.

    • H

      شما ناراحتی مریض شدن بازیکنان نیستید نگرانی قهرمان شدن پرسپولیس هستید.
      یعنی خون فوتیالیست ها از پزشک ها و پرستارها و کارمندان بانک و غیره رنگین تراست میلیار میلیار پول قرار داد می گیرند توقع دارند تو زر ورق نگهداریشون کنند

    • بدون نام

      بخاطر یک تیم لنگی مشخص نیس چه اصراری هس برا پوکرشون همه بازیکنا کرونا گرفتن واقعا

    • بدون نام

      ما فاجعه نیستیم ، فاجعه شبیه ما است.

    • بدون نام

      بازیکنان استقلال با ترس و لرز تمرین میکنند؟بازیکناتون که همش توی کوچه و خیابون ول هستند یا گلرتون که با بچه رفته توی زمین عکس گرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی از حسین هدایتی تون خبر داری؟

    • علی رحمانی

      این مشکل شامل همه تیمامیشه صدر جدول و آخر جدول نداره

    • سلطان

      بگو نتیجه نگرفتیم میترسیم الکی اراجیف نباف

    • بدون نام

      مغذرت میخوام مگه کارکنان ادارات و شرکتها که میرن سرکار به اونا کسی تضمین میده که کرونا نگیره

    • m.i.s

      مگه کارکنان دولت ویا بخش خصوصی که میرن سرکار واجبار هم دارن کسی به اونا تضمین میده که کرونا نگیرن.مگه فوتبالیستها خونشون رنگین ترا

    • بدون نام

      کرونا علاج داره
      پوکر پرسپولیس علاج نداره
      درد داره
      #سوزش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی بیجاره نهایت این خوشی تا خردا ماه سال اینده ست که دولت کلید ساز گورشو گم کنه و بابا مسعودتون مثل هدایتی برو پشت میله زندان،اون موقه ست که باز هم برید سراغ فوتبال اروپا

    • DEZFUL shahyn

      بکدام کارگر کارمند کاسب تضمین داده اند که کرونا نمیگیرند که بشما تضمینی بدهند اگر فوتیال با یک تیم میشد برگزار بشه مثل سوپر جان میشد شما فرارمیکردید ترکیه بد میلیاردی خرج میکزذیذ که بگید ما نترسیدیم فقط رفتیم ددر اون تیمی که مثل خار درچشم شماست سرورتون عشقپولیسه که مرد مردونه درزمین حریف می طلبه نه مثل شما با خواهش سهمیه میخواد

    • بدون نام

      ازترس قهرمانی پرسپولیس ترس ولرز دارین عادت میکنین

    • کیسه زباله آبی

      آره، تو راست میگی!!

    • غازقولنگ

      طبق پروتکل سازمان بهداشت هیچ خبرنگاررسانه ای حق حضوربرسرتمرین هیچ تیمی رونداره

    • غازقولنگ

      میثاقی نمیدونه اون صندلی غصبیه وبه فردوسی پورتعلق داره

      پاسخ ها

      • یه پرسپولیسی ۱۴ساله توی ایران...

        موافقم.میثاقی خیانت کار اون روزی رو میبینم که عادل فردوسی پور عزیز دل میاد و تو رو به جایی که تعلق داری(آشغال دونی)می فرسته. خجالت بکش.
        #بازگشت عادل

    • امید

      من یک کارمنددر یک اداره دولتی ا م.با مراجعات مردمی حداقل 80-70 نفر در ورز . در یک اتاق حدوداً 20 متری دارم به مردم خدمات می دهم .دیگه هم اون فاصله اجتماعی خبری نیست و نمیشه هم رعایت کرد. مردم انتظار دارن که کارشون سریع انجام بشود.حالا قضاوت با شما؟

    • ایرانیم اصیل واصل.

      نه به جان توبازیکنان استقلال ازسرراه نیامدن اماکارگران وکارمندانی که برای امرارمعاش مجبوربه کارازصبح تاشب هستن ازسره راه امدن

    • علیرضا اکبری

      نمی دونم ما کی می خوایم درست بشیم آقا جون جای چرت و پرت گفتن به کارت برس و حرف اضافی نزن تو که نه سوادی داری خواهشا حرف اضافی نزن

    • علی

      کیسه رو چی به تضمین.
      مگه مشاغل دیگه رو به کارکنانش تضمین دادن که به کیسه بدن.مگه خون بازیکنان کیسه از خون دکتر و پرستار و کاسب و دستفروش رنگین تره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکتر و پرستار !!!!!!! فوتبالیست با دکتر و پرستار در یک جایگاه ان؟ شما دیگه کی هستین

    • بدون نام

      کیسه کش بقیه مردم که دارن همینجوری بااین کرونا کارمیکنن ادم نیستن .فقط جون بازیکنای کیسه مهمه .برویه سر بزن توبازار بزرگ تهران تا ببینی مردم توهم دارن کارمیکنن اونا ادم نیستن جون اونا مهم نیست

    • بدون نام

      پس چرا اینهمه از بیت المال پول میگیرید خب پول نگیرید بازی هم نکنید

      پاسخ ها

      • یه پرسپولیسی ۱۴ساله توی ایران...

        راست میگه.خداوکیلی توی این ۴ماهه چه کار کردین.بابا خجالتم خوب چیزیه.دایی بدبخت من تاکسی ران است.هفته ای ۶روز باید کار کنه شاید بتونه یه کیسه بخره بیاره خونه تا زن و بچه اش گرسنه نمانند.تازه پدربزرگ من هم مریض است.اون دیگه نمیتونه کار کنه و با یه حقوق بازنشتگی ناچیز داره زندگی خودش و زنش رو میچرخونه.اگه مردی یک دهم حقوق خودت رو ببخش به خدا زندگی ۳۰%از مردم ما رو که,دارن از گرسنگی می میرن نجات میدی.خون شما رنگین تر از امثال دایی من نیست.
        #کمک به نیازمندان.

    • gholam.k.l.d

      ارزش اون یه تیم میلیونها برابرتیمیه که مثل تویی سرپرستشی،،،خوشحالیم که نام بزرگ پرسپولیس را به دهن نیوردی

    • بدون نام

      می دونن قهرمانی باز هم مال سرورشونه کرونا رو بهونه کردن لیگ رو بهم بزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج