جاباما
۱۰۸۱۳۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

رستوران داری آدم معروف ها

ستاره های مشهور دنیا تلاش می کنند تا به شاخه های دیگر کسب و کار نیز روی بیاورند. ستاره های هالیوودی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بسیاری از آنها بیزنس رستوران داری را انتخاب می کنند.

رستوران داری آدم معروف ها

برترین ها: ستاره های مشهور دنیا چه در حوزه فیلم و سریال باشند، چه موسیقی یا ورزش یا ... تلاش می کنند تا به شاخه های دیگر کسب و کار نیز روی آورده و با کمک شهرت و اعتبار خود پول بیشتری بدست آورند. ستاره های هالیوودی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بسیاری از آنها بیزنس رستوران داری را انتخاب می کنند و رستوران های آنها از نیویورک سیتی گرفته تا لوس آنجلس، نیوجرسی، بوستون، لاس وگاس و حتی دوبی شعبه دارند.

۱۰. مارک والبرگ، والبرگرز (Wahlburgers) در بوستون

والبرگرز، رستوران برگر فروشی با سرآشپزی پل والبرگ است که در بوستون واقع شده است که مارک والبرگ و برادرش دانی هم از صاحبین آن هستند. این رستوران ساه و خودمانی همبرگرهای محبوب و همچنین همبرگرهای منحصر بفردی مانند سالمون برگر، پورتوبلو ماشروم کپ برگر و برگر عید پاک سرو می کند. منوی کودکان این رستوران نیز معروف است. این برند اخیراً اعلام کرده که قرار است شعبه دومی در بوستون و شعب دیگری در تورنتوی کانادا افتتاح کند.

رستوران داری آدم معروف ها

۹. رابرت ردفورد، زوم (Zoom) در پارک سیتی

این رستوران که به عنوان بخشی از گروه گردشگاه های ساندنس رابرت ردفورد، در سال ۱۹۹۵ در یوتا افتتاح شد، در پارک سیتی قرار دارد و غذاهای خوشمزه آمریکای شمالی را سرو می کند. فضای این رستوران خودمانی و در عین حال شیک است و محل آن نیز جنبه تاریخی دارد. در واقع رستوران زوم در ساختمانی قرار دارد که در اصل دپوی راه آهن یونیون پسیفیک بوده است. زوم تابحال جوایز متعددی در طول سالها دریافت کرده که از میان آنها می توان به جایزه بهترین رستوران ایالت یوتا در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ اشاره کرد.

رستوران داری آدم معروف ها

۸. کریس ناث، کاتینگ روم (Cutting Room) در نیویورک سیتی

علاقه کریس ناث، بازیگر آمریکایی، به موسیقی باعث شد که او و شریکش استیو والتر، با هم رستوران کاتینگ روم را در نیویورک سیتی باز کنند. این رستوران با موسیقی زنده و غذاها و نوشیدنی های ۵ ستاره اش هنرمندان زیادی را نیز به سمت خود جذب می کند. کاتینگ روم مرکز تفریحی و کافی شاپ هم دارد.

رستوران داری آدم معروف ها

۷. اشتون کوچر، کچاپ (Ketchup) در دوبی

اگر عازم دوبی هستید و می خواهید غذاهای آمریکایی را امتحان کنید، به رستوران کچاپ بروید که متعلق به گروه دولچه است. اشتون کوچر اولین کسی بود که سالها پیش در این گروه سرمایه گذاری کرد و شعبه های محبوب این رستوران "گیشا هاوس"، "بلا کوچینا ایتالیانا" و "دولچه انوتکا ا ریستورانته" بودند. حالا گروه دولچه شعبه ای از رستوران کچاپ در دوبی تأسیس کرده و حال هوای مدرنی به آشپزی کلاسیک آمریکایی داده است.

رستوران داری آدم معروف ها

۶. جی زی، کلوپ ۴۰/۴۰ (۴۰/۴۰ Club) در نیویورک سیتی

این کلوپ که بیش از یک دهه است که در نیویورک سیتی افتتاح شده ۱۲۰۰۰ فوت مربع مساحت دارد و به کافه اسپورت و شیکی مزین است. این کلوپ نامش را از شاهکار بیسبالی گرفته که فقط چهار بازیکن در تاریخ به آن رسیده اند. این کلوپ و رستوران لوکس بهترین مکان برای افرادی است که عاشق ورزش هستند و می خواهند تجربه غذا خوردن در رستورانی باکلاس را داشته باشند. روی دیوارهای این کلوپ چوب بیسبال های طلا آویزان شده و لوسترها و آیتم های طلا هم در کافه آن به چشم می خورد. منوی غذاهای آن نیز بال بوفالو، میگوی سرخ شده جنوبی، بوقلمون و دنده کبابی گوساله دارد.

رستوران داری آدم معروف ها

۵. بون جووی، آشپزخانه سول (Soul Kitchen) در نیوجرسی

خوانند مشهور راک، جان بون جووی، این رستوران خیریه را در سال ۲۰۱۱ در مرکز نیوجرسی باز کرد. رستوران عمومی آشپزخانه سول که توسط بنیاد JBJ Soul هدایت می شود، رستورانی است که در آن مشتریان برای غذاهای منو هیچ پولی نمی پردازند و در عوض هر مقدار پولی که بخواهند (یا بتوانند) در ازای غذایشان به رستوران اهدا می کنند یا در ازای غذایی که می خورند در آن کار داوطلبانه انجام می دهند. غذاها، سرویس و دکور این رستوران با رقبای خود رقابت تنگاتنگی دارد و با آنکه غیرانتفاعی محسوب می شود، ولی می توانید مطمئن باشید که کیفیت آن هنوز هم بالا است. مواد اولیه آن از باغ های سبزیجات تأمین می شود.

رستوران داری آدم معروف ها

۴. مایکل جردن، استیک هاوس (The Steak House) در نیویورک سیتی

مایکل جردن، ستاره بازنشسته بسکتبال، از نام و نشان محبوب خود برای ساختن برند و ایجاد کسب و کار در صنعت غذایی استفاده کرد. حالا نام او برندی است که بخشی از گروه رستوران های کورنراستون است. یکی از رستوران های مشهور این گروه، رستوران استیک هاوس در نیویورک سیتی است که درست انعکاسی از سبک جردن است و در بالکن ترمینال گرند سنترال واقع شده که یکی از نمادهای شهری و معماری محسوب می شود. اگر به قطار یا تاریخ علاقمند باشید از این رستوران خوشتان می آید. این رستوران در سال ۱۹۹۸ و به یاد سفر با قطار ساخته شد.

رستوران داری آدم معروف ها

منوی آن منتخبی از استیک ها، غذاهای دریایی و غذاهای کلاسیک است. روزنامه نیویورک تایمز به این رستوران دو ستاره داده و روث ریچل، منتقد مشهور آن را رستورانی توصیف نموده که "نوع جدیدی از رستوران های ستاره ها را خلق کرده است"

۳. رایان گاسلینگ، تاژین (Tagine) در لوس آنجلس

با آنکه رایان گاسلینگ در کانادا بزرگ شده، ولی این ستاره محبوب هالیوودی پولش را در رستوران لوس آنجلسی تاژین سرمایه گذاری کرده است. این رستوران در بورلی هیلز قرار دارد و غذاهای مراکشی مدرن سرو می کند. این غذاها را یک سرآشپز درست می کند که گاسلینگ اولین بار به لطف غذاهای کترینگ با او آشنا شد. رایان پس از چند بار امتحان کردن غذاهای این سرآشپز اینطور درباره غذاهای او نظر داده بود: «غذاهاش انقدر خوشمزه هستن که تا آخر عمرم هر روز می تونم ازشون بخورم.» این دو نفر از آن پس با هم دوست شدند و مدتی کوتاهی بعد، آنها تاژین را باز کردند. این رستوران حالا پر از صندلی های نرم، آینه های دست ساز و عکس های سیاه و سفید است.

رستوران داری آدم معروف ها

۲. ایوا لونگوریا، شی بای مورتونز (SHe by Morton's) در لاس وگاس.

ایوا لونگوریا، ستاره سریال محبوب Desperate Housewives، رستورانی در لاس وگاس باز کرده که به آن "خانه استیک بوتیکی مخصوص خانم ها" می گویند. این رستوران در سال ۲۰۱۳ (بجای رستوران Beso) افتتاح شد و آشپزی حرفه ای را با فشن و موسیقی ترکیب کرد. این رستوران حاصل شراکت مورتونز و لونگوریا است و فضایی با اتاق های غذاخوری خصوصی و فشن شوهای زنده و دکوری دلپذیر است. خانم هایی که به این رستوران می آیند با پرس های کوچک غذا پذیرایی می شوند و در کنار دسر برایشان آینه هم قرار داده می شود تا ظاهر خود را بعد از غذا درست کنند. بافت هایی همچون پوست تمساح، چوب پنبه، کریستال و غیره فضا را جالب کرده و بخش هایی از دکور این رستوران را تشکیل می دهند.

رستوران داری آدم معروف ها

۱. رابرت دنیرو، نوبو (Nobu) در نیویورک سیتی

با آنکه رابرت دنیرو شریک رستوران های زیادی است، ولی اولین رستوران نوبو در نیویورک مشهورترین آنهاست. این بازیگر پس از کشف استعدادهای سرآشپز نوبویوکی "نوبو" ماتسوهیسا، روی رستوران او سرمایه گذاری کرد و با او شریک شد. او به نوبو پیشنهاد کرد که این رستوران منحصر بفرد را در نیویورک سیتی تأسیس کنند و بالاخره نوبو در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد. رستوران نوبو در نیویورک غذاهای ژاپنی مدرن و خلاقانه حومه Tribeca را سرو می کند و از زمانی که بازگشایی شده بسیار محبوب و معروف شده است. روزنامه نیویورک تایمز به این رستوران سه ستاره داده و نوبو یک ستاره میشلن نیز دریافت کرده است.

رستوران داری آدم معروف ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیطون

      برعکس اینا:"فریدون مهربانی" ،که شد "فری کثیف"!

    • کلات

      میدونید چراااااااااااا بیشتریا رستوران میزنند؟؟؟

      چون صاحبش این شغل تخصص نمیخواد ....

      مواد لازم:
      1: مکان
      2: سرآشپز ماهر
      3: چندتا کارگر زبل

      در مجموع همه این سه مورد رو میشه با پول درست کرد.

      برای رستوران داری تخصص کیلو چند !!!!!!!

    • بدون نام

      بیشتربازیگرای ایرانی زدن به همین کار. رستوران با برند فلان بازیگر مساوی است با درآمد بسیار زیاد........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج