۱۰۸۱۷۴۲
۱۲۹ نظر
۵۰۱۴
۱۲۹ نظر
۵۰۱۴
پ

این ۶نفر؛ تمام امید اصولگرایان در ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰، فرصت مناسبی برای کامبک اصولگرایان است، آن‌ها دو دوره‌ی پیاپی به کاندیدای منتسب به اصلاح‌طلبان بازی را واگذار کردند، از طرفی دچار فقدان چهره کاریزماتیک هستند، حتی دیگر کسانی از جنس ناطق نوری هم در میان اصولگرایان حضور ندارند.

برترین‌ها: انتخابات ۱۴۰۰، فرصت مناسبی برای کامبک اصولگرایان است، آن‌ها دو دوره‌ی پیاپی به کاندیدای منتسب به اصلاح‌طلبان بازی را واگذار کردند، از طرفی دچار فقدان چهره کاریزماتیک هستند، حتی دیگر کسانی از جنس ناطق نوری هم در میان اصولگرایان حضور ندارند. چهره‌های امتحان پس‌داده‌ای مثل قالیباف هم کار دشواری پیش رو دارند، البته اصولگرایان می‌توانند با حضوری سلبی، علیه هشت سال ناکامی که روحانی داشت برای خودشان فرصت ایجاد کنند و بازی را ببرند، البته غیبت احتمالی بخش‌هایی از طبقه متوسط هم به آن‌ها کمک خواهد کرد که خیال جمع‌تری داشته باشند، این مطلب مروری بر نامزدهای احتمالی اصولگرایان در ۱۴۰۰ است.

این ۶نفر؛ تمام امید اصولگرایان در ۱۴۰۰

علی لاریجانی:

اینکه چرا تاکنون لاریجانی اظهارنظری صریح درباره کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری خود نکرده و تصمیمی در این باره نگرفته، محل پرسش است و هنوز کسی در این باره نظر دقیقی نداده است، اما به تازگی خبری منتشر شده که نشان می‌دهد جمعی از نمایندگان ادوار به دیدار علی لاریجانی رفته‌اند و حتی برخی مدعی شده اند که اعضای حزب کارگزاران با لاریجانی برای انتخابات 1400 دیدار داشته است.

چرا خواهد آمد؟

روزنامه اعتماد از قول یکی از نزدیکان لاریجانی نوشت که او از زمان پایان یافتن دوره دهم مجلس به موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری فکر کرده و شرکت در انتخابات 1400 یکی از برنامه‌های لاریجانی برای آینده سیاسی اوست اما اینکه حتما در این انتخابات شرکت کند، بستگی به شرایط انتخابات و حمایت جریان‌های مختلف از او دارد. لاریجانی پیش از این، بارها و بارها کشمکش را با نیروهای تندروی اصولگرا در مجلس تجربه کرده و به همین دلیل، بسیار بعید است که به این دلیل پا پس بکشد و احیانا به‌خاطر مخالفت و کارشکنی‌های اصولگرایان تندرو به‌ویژه پایداری‌ها، از حضور در انتخابات منصرف شود و در نتیجه آن‌چه می‌تواند در تصمیم نهایی لاریجانی اثرگذار باشد، چیزی نیست مگر نظر اصلاح‌طلبان!

چرا نخواهد آمد؟

هرچه هست، به نظر می‌رسد لاریجانی بعید است که بخواهد رقیب کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری باشد و چنانچه اصلاح‌طلبان بتوانند کاندیدای موردنظر خود را وارد رقابت انتخاباتی کنند، احتمالا خبری از کاندیداتوری لاریجانی نخواهد بود و اگر هم بیاید، احتمالا پیش از روز سرنوشت، کنار خواهد کشید. اما اگر این اتفاق رخ ندهد، لاریجانی خود را برای رقابتی سخت و سنگین با اصولگرایان و به‌خصوص تندروهای این جریان سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری آماده می‌کند. اگرچه لاریجانی در آذر ماه سال پیش آب پاکی را روی دست این اظهارات ریخت و گفت «تکلیف را روشن کنم که من برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ برنامه‌ای ندارم».

این ۶نفر؛ تمام امید اصولگرایان در ۱۴۰۰

محمدباقر قالیباف

یکی از چهره های حامی قالیباف در انتخابات ۹۲ مدعی شده که فعالیت‌های انتخاباتی وی برای ریاست‌جمهوری سال آینده نسبت به بقیه چهره‌های مطرح هم فعال‌تر است و هم جلوتر و به همین خاطر هم حضور رییس کنونی مجلس در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی است.

چرا خواهد آمد؟

بنابر شواهد و قرائن، ستاد قالیباف نسبت به کاندیداهای دیگر با اطمینان بیشتر و عجله زاید الوصفی آماده رقابت انتخاباتی شده و به استقبال انتخابات می رود. رفتارهای شخص محمد باقر قالیباف نیز حکایت از یک عزم جدی برای وارد شدن به گود انتخابات ریاست جمهوری دارد. سفرهای استانی پر سر و صدا، سخنرانی های زنده تلویزیونی از شبکه یک سیما و عجله در به تصویب رساندن فوری مصوبات "طرح معیشت" و " اقدام راهبردی برداشتن تحریم ها" و اقدامات این چنینی را می توان، بخشی از تلاش‌های قالیباف برای اقناع جریان اصولگرایی و اجماع بر نامزدی او قلمداد کرد.

چرا نخواهد آمد؟

جبهه پایداری به رغم انتقاداتش نسبت به قالیباف، ریاست او بر مجلس را پذیرفت چون می‌دانست گزینه بهتری در آن شرایط وجود ندارد، الان هم از انتخاب خود پشیمان نیست. ناصر ایمانی، درباره مختصات روابط پایداری و قالیباف و شورای ائتلاف گفت: کاندیداتوری آقای قالیباف هنوز قطعی نیست. صرف نظر از اینکه ایشان در جلساتی حتی اعلام کرده است که برای ریاست‌جمهوری نمی‌آید، حتی در صورت تمایل برای حضور در عرصه رقابت بدون هماهنگی با شورای ائتلاف این کار را نمی‌کند. بنابراین طبعاً اگر کاندیدا شود، به طور قطع گزینه نهایی شورای ائتلاف خواهد بود. او تاکید کرد: قالیباف هرگز وحدت‌شکن نبوده است؛ اگر کاندیدای شورای ائتلاف چهره دیگری باشد، ایشان وحدت‌شکنی نمی‌کند و کاندیدا نمی‌شود.

این ۶نفر؛ تمام امید اصولگرایان در ۱۴۰۰

محمود احمدی‌نژاد

احتمال ورود احمدی نژاد به عرصه انتخابات ۱۴۰۰ مدت هاست که نقل محافل سیاسی شده است. اسمش که می‌آید معمولا آدم‌ها دو دسته می‌شوند, عده ای تمام قد برای دفاع از او و عملکردش می‌ایستند و برخی هم ابروهایشان را به نشانه نارضایتی بهم گره می‌زنند، با این حال اما این روزها شاید بیشتر از همیشه و بیش از هر فرد دیگر نامش به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات آینده ریاست جمهوری مطرح باشد.

چرا خواهد آمد؟

محمود احمدی‌نژاد در یک گفتگوی اسکایپی با شبکه یو. اس ایران درباره حضورش در انتخابات ایران گفت: «درباره حضور در انتخابات هنوز فكرى نكرده‌ام و تمايلى ندارم، گرچه آماده فداكارى براى ايران هستم.»! احمد خورشیدی آزاد، دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب و پدر داماد رئیس دولت بهار با بیان اینکه در مورد احمدی‌‎نژاد، هیچ موردی وجود ندارد که صلاحیتشان را رد کنند مگر مصلحت‌هایی که گاهی نظام در نظر می‌گیرد که منطق خودش را دارد، گفت: «در بحثی که گفتم اگر احمدی‌نژاد، قانع شود برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت کند که به نظر من قانع هم هستند. به بیانی دیگر اگر او تصمیم به حضور داشته باشد معنایش این است وی معضل صلاحیت را حل کرده که می‌‌خواهد به میدان رقابت انتخاباتی پا بگذارد.

چرا نخواهد آمد؟

حسن بیادی، دبیرکل جمعیت آبادگران می‌گوید: احمدی نژاد با توجه به بحران اقتصادی کشور و وجود مشکل در بخش‌هایی از حاکمیت پا به عرصه انتخابات نخواهد گذاشت. آقای احمدی نژاد هشت سال به عنوان رئیس جمهور در این کشور فعالیت کرده و مردم شناخت کاملی نسبت به نتایج عملکردش دارند. احمدی‌نژاد با این آشفتگی سیاسی و اجتماعی علاقه‌ای به بازگشت به مدیریت کلان کشور در حوزه ریاست جمهوری را ندارد؛ زیرا شرایط کنونی کشور عادی نیست و نمی‌توان در این فضا توقعات و مطالبات مردمی را با وجود این باندهای مخرب محقق کرد.

این ۶نفر؛ تمام امید اصولگرایان در ۱۴۰۰

محسن رضایی

پس از رایزنی های متعدد دبیرمجمع تشخیص مصلحت، او به این نتیجه رسیده که در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان کاندیدا حضور پیدا کند. افرادی که اخیرا با محسن رضایی دیدار کرده اند می گویند در اظهارات او عزم جدی برای حضور در ۱۴۰۰ را کاملا احساس کرده اند. رضایی در سال ۱۳۸۴ نیز وارد عرصه انتخابات شد و با اینکه قول داد تا آخر خواهد ماند، چندروز قبل از برگزاری انتخابات انصراف داد. او در سال ۱۳۸۸ نیز رقیب احمدی نژاد،کروبی و موسوی بود و رتبه آخر را در میزان کسب رای بدست آورد.

چرا خواهد آمد؟

محسن رضایی که سابقه سه دوره کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری و یکی دو دوره قرار گرفتن در مظان نامزدی را در کارنامه خود ثبت کرده است، اخیرا با بیان یک جمله در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری اش در ۱۴۰۰، گمانه زنی حضورش در انتخابات ریاست جمهوری آینده را مطرح کرد. او به تسنیم گفت: «تا ۱۴۰۰ زمان زیادی باقی مانده و وقت برای اظهار نظر در این رابطه زیاد است.» محسن رضائی، با ساختن یک کلیپ تبلیغاتی مدعی شده عده زیادی از او خواسته‌اند برای نجات اقتصاد کشور، کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات ۱۴۰۰ شود. رضایی به خود عنوان «طبیب اقتصاد» و «خادم مردم» داده و چنین وانمود کرده که عده زیادی از او خواسته‌اند به صحنه انتخابات بیاید و این جمله را نیز بدرقه این کلیپ کرده که «کشور به آقامحسن نیاز دارد.

چرا نخواهد آمد؟

محسن رضایی تقریبا با همه رقابت کرده است؛ از میرحسین موسوی و مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد گرفته تا حسن روحانی و محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی و محمدرضا عارف؛ بنابراین می‌توان محسن رضایی را رقیب سیاسی و انتخاباتی همه جریان‌های فکری و سیاسی کشور دانست. رقیبی که بازیگری یکه و تنها محسوب می‌شود و تاکنون هیچ جریان یا هیچ نامزدی، آنقدری برای فرمانده سابق وزن سیاسی قائل نبوده است که بخواهد با او وارد ائتلاف شود. از حالا می‌توان تصور کرد که او ایده‌های اقتصادی و مدیریتی جدیدی را برای طرح در وعده‌های انتخاباتی خود آماده کند، اما از همین حالا می‌توان گفت که این طرح‌ها با واقعیت‌های سیاسی، اقتصادی و تاریخی ایران فاصله بسیار دارد و مهم‌تر از همه اینها، همانطور که او در انتخابات‌ پیش از این هم تجربه کرده است، نمی‌تواند سربازان دیروز خود را هم برای حمایت از فرمانده سابق به خط کند. این شاید بزرگ‌ترین باخت محسن رضایی در دوره حیات سیاسی او باشد.

این ۶نفر؛ تمام امید اصولگرایان در ۱۴۰۰

رئیسی

با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بحث حضور برخی چهره‌ها و افراد در این انتخابات بیشتر شده است. یکی از این چهره‌ها حجت‌الاسلام رئیسی رئؤیس فعلی قوه قضائیه است.ئیسی فردی است که این‌ روز‌ها بدون اینکه خودش صحبتی درباره حضورش در انتخابات سال آینده کرده باشد، نامش در رسانه‌ها بسیار مطرح است.

چرا خواهد آمد؟

چند روزی است که در محافل سیاسی شنیده می شود احتمال نامزدی رئیسی قوت گرفته است. طبعا مطرح شدن احتمال نامزدی آقای رییسی یک اتفاق مهم در مناسبات انتخاباتی اصولگرایان است. زیرا بر اساس تجربه سال ۹۶ این احتمال می‌رود که اجماع بر او صورت گیرد. در همین زمینه دو روز پیش سید حسین نقوی حسینی گفت که: «اصولگرایان تنها در صورتی به اجماع می‌رسند که آقای رئیسی نامزد انتخابات شود». به هر روی حضور رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ حتما باعث رقم‌خوردن معادلات جدید انتخاباتی در جبهه اصولگرایی خواهد شد.

چرا نخواهد آمد؟

محمد مهاجری تحلیلگر مسائل سیاسی نظر دیگری دارد او بر این باور است که بعید می دانم حضور آقای رئیسی در عرصه ریاست جمهوری همراه با اقبال زیادی باشد؛ بنابراین خیلی به نفع او نیست که در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود. این در حالی است که پیشتر به دلیل ارائه برنامه پنج‌ساله از سوی رئیسی این گزاره یعنی ورود او به انتخابات به زعم بسیاری منتفی قلمداد شده بود. او در آذرماه سال جاری در دیدار با جمعی از دانشجویان ضمن خبر دادن از برنامه پنج‌ساله قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره حضور احتمالی‌اش در عرصه رقابت‌های انتخاباتی گفت: «من به چیزی غیر از قوه قضائیه فکر نمی‌کنم».

این ۶نفر؛ تمام امید اصولگرایان در ۱۴۰۰

سعید محمد

دو ماه قبل کمتر کسی باور می‌کرد سعید محمد، رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء گزینه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باشد، اما حالا در اینستاگرام محتوای تبلیغاتی با هشتگ سعید محمد ساخته شده و کمپین‌هایی برای جمع آوری امضا جهت دعوت او برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری راه افتاده است.

چرا خواهد آمد؟

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سعید محمد در تمام محافل اصولگرایی مطرح و شخصا هم پیگیر کاندیداتوری است. سردار سعید محمد در گفتگو با ایلنا درباره اخباری مبنی بر حضور وی در انتخابات ۱۴۰۰ یا شهرداری تهران در دوره بعد گفته بود: ما اهل کار هستیم و کارگریم. به این ترتیب می‌توان سعید محمد را تا اینجای کار جدی‌ترین پدیده انتخابات ۱۴۰۰ معرفی کرد. یکی از نزدیکان سعید محمد درباره احتمال کاندیداتوری وی گفته است: ایشان فعالیت‌های خود را در قرارگاه به‌طور مستدام و محکم دارند پیش می‌برند و بحث کاندیداتوری وی گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

چرا نخواهد آمد؟

مهدی چمران در واکنش به گمانه زنی های در خصوص احتمال کاندیداتوری سردار سعید محمد در انتخابات ۱۴۰۰ با بیان اینکه تا جامعه از او شناخت پیدا کند، زمان می‌برد، یادآور شد: «مردم به کسی که نظامی‌ حرفه‌ای است، زیاد روی خوش نشان نمی‌دهند». روزنامه اعتماد درباره وی نوشته است: ابتدا گمانه‌زنی درباره سعید محمد مطرح بود که می‌خواهد خود را به «پاستور» برساند. هرچند همان زمان هم برخی منابع رسانه‌ای پیش بینی کرده‌اند او بنا دارد با استفاده از فضای انتخابات ریاست‌جمهوری، خود را به عنوان گزینه شهرداری پایتخت مهیا کند و خود را به «بهشت» برساند. عباس سلیمی‌نمین به خبرآنلاین گفته است: «نمی‌دانم او (سعید محمد) کاندیدای ریاست‌جمهوری است یا نیست چون برخی می‎گویند او برای شهردار تهران شدن، خود را آماده می‌کند، چراکه در انتخابات آتی، انتخابات شوراها را نیز خواهیم داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وفاق ملی

      فقططططططططط آقای سعید محمد
      یک نیروی تازه نفس و بالقوه
      شجاع
      جسور
      نترس
      ولایی
      عااااااالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لاریجانی از خودتونه بیخود به ما نچسبونید.فقط سعید محمد

      • بدون نام

        اصولگرایی از نظر ما یعنی انقلابی بودن. امثال لاریجانی حتی قالیباف به اصالاحطلبها شبیه ترند.احمدی نژاد هم که انحرافیه

      • بدون نام

        هه لاريجانى خود اصلاح طلبه

      • بدون نام

        نکش خودت حالا

      • بدون نام

        چرند نگو بابا

      • بدون نام

        حالا این سعید محمد کی هست که اینجوری یقه تون و براش پاره می کنین؟

      • کارگر

        سفره خونواده من خالیه بعد شما میخواهید بد بخترمون کنین

      • بدون نام

        بلانسبت اصلاح طلبا.بیشتر پوپولیستن

      • بدون نام

        شتر در خواب بیند پنبه دانه

      • بدون نام

        خودت پیام میزاری خودت دوبار زیرش پیام میزاری.تقصیر ندارید اقلیت ده درصدی هستید دیگه

      • بدون نام

        رای نمیدم

      • بدون نام

        تو هشتاد میلیون فقط اینا هستند

      • بدون نام

        اصولگراها نابود کردند ایران رو

      • بدون نام

        چرا اینقدر چرت مینویسند این روزنامه ها
        همه میدونن که نماینده جبهه انقلاب و اصولگرایی سعید جلیلی هست و بعدش سعید محمد

        اینهمه اسمون ریسمون برای اینه که جلیلی رو کوچیک کنن

      • بدون نام

        اگر كسي راي بدهد

      • ناشناس

        فقط احمدی نژاد

      • روزگار تنهایی

        رای نمیدم

      • بدون نام

        قطعا رئیسی

      • بدون نام

        راي. ما فقط. ملت ايران. نه. سران ايران

      • بدون نام

        این ها افراد شاخص انقلاب بعد از 40 سال هستن؟
        یک نگاه عمیق به همین لیست نشون میده که انقلاب با این سرزمین چه کرده

    • بدون نام

      کیه که رای بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما به آقای سعید محمد رای می دهیم تا چشم غربزده ها در بیاد

      • بدون نام

        مگه شماها به اصولگرا هم رای می دادید؟ چرا از طرف ما حرف می زنید؟ دموکراسی رو قبول دارید یا نه؟

      • م ص.

        فقط احمدی نژاد

      • روزگار تنهایی

        من که رای نمیدم

      • بدون نام

        جناب غرب نزده. معلومه تمام نظرات مثبت به این آقا خودتی. اگر کسی رای داد تو این خراب شده همش مال خودت

      • بدون نام

        آره اصولگراها اصلا رای نمیدن چون اصلاحطلبهای غربگدا میگن.باشه باشه در توهم اکثریت باششش

      • بدون نام

        رای بی رای

    • بدون نام

      یه مشت نو کیسه

      پاسخ ها

      • ferishon

        زمان روحانی هم شما بودید
        که مشت کرده بودین برای دلواپسان
        الان همون دلواپسان دلواپس کشور
        شما که فشل کردین کشور بااون رای دادن
        الانم با رای ندادن
        برترینها لطفا سانسور نکن

      • بدون نام

        افرین. یه مشت بی سواد و چاپلوس. کیه که به اینا رای بده.از مثبت منفیا معلومه خخخخخخخ

    • بدون نام

      فقط و فقط سعید محمد
      نیروی قلدر و نترس و شجاع و حرفه ای

      محمود احمدی نژاد هم خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رای بی رای

    • بدون نام

      به نظرم سعید محمد یک نیروی تازه نفس و ایده آل هستش

      پاسخ ها

      • مکانیک

        با یک دیزی روش

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      انقدر اذیت شدیم که دیگر توان راه رفتن پای صندوق رای را نداریم

    • بدون نام

      رای دیگه چیه؟!

    • مریم

      احمدی نژاد خودش یه حزب و فرقه جداس نه اصول گرا
      فقط اگه احمدی نزاد بیاد میرم رای میدم

    • بدون نام

      اصولگرا و اصلاح طلب سر و ته یه چیزن
      هیچ آبی ازشون گرم نمیشه مثل روحانی و احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای احمدی نژاد خوب واقعا مردمی

      • بدون نام

        روحانی بدبختمان کرد

    • بدون نام

      رای ما فقط دکتر محمود احمدی نژاد

      ولاغیر

      اگر احمدی نژاد بیاید مردم میلیونی رای خواهند داد در غیر اینصورت رای بی رای

      فقط شخص دکتر احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • رسول

        ولاغیر !
        بابا قهر نکن ! حیفه این شیش تا حیفن
        تو دیگه اینکارو نکن!

      • خاص

        همه از هم بدتر

      • بدون نام

        آقای دکتر احمدی نژاد اگر پیرو خط رهبر باشه بهش رای میدم

    • محمد معصومی

      نزارین نزدیک انتخابات با بحثای جنسیتی گولتون بزنن اصلاح طلبان
      رای ما فقط سعید محمد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم

      • بدون نام

        رای بی رای

    • بدون نام

      حالا مگه قراره کسی رای بده،بیکارینا،حرف جدید بزنید

    • بدون نام

      لاریجانی نسبت به بقیه موقعیت بهتری داره که من بهش رای نمیدم

    • بدون نام

      این همه آمدند و رفتند حالا نوبت جوان هاست سعید محمد جوان و کارنامه دار است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارنامشون نظامیه خخخ

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        همچین جوان هم نیست.53 ساله ست به مولاوردی پنجاه ساله می گفتید پیرزن!!!!

    • بدون نام

      انتخابات به دور دوم کشیده میشه بین سعید محمد ولاریجانی درنهایت با حمایت اصلاح طلبان لاریجانی قبول میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به همین خیال باش

      • بدون نام

        اگر لاریجانی رای بیاره بدبخت تر میشم

      • بدون نام

        اصلاح طلبا خیلی زیادن تو را خدا به لاریجانی رای ندین

      • بدون نام

        لاريجاني روحاني 2 است

      • بدون نام

        زرشک ، فقط سعید محمد

    • ع

      اصول گرا و اصلاح طلب هر دو یکی هستن، دنبال قدرت و تروث اندوزی و ظلم ، خدا ریشه ظلم وستم اشون رو خشک کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۸:۵۵ آفرین درست فرمودی لاریجانی روحانی ۲ است

    • اکبر

      لاریجانی و احمدی نژاد در اصولگرایان نیستند
      خیلی وقته رفتن الکی نچسبونین
      محسن رضایی هم به نظرم نیست
      آقای فتاح هم گزینه خوبی است رئیس بنیاد مستضعفان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من عاشق آقای فتاح هستم خدا کنه رای بیاره

    • بدون نام

      شما برید رای بدید.

    • بدون نام

      همشون سروته یه کرباسن

    • کاربر میهمان

      محسسسسسسسسننننننننننن!!!!!

    • محمد

      گزینه اصلی نیروهای انقلاب سعید جلیلیه
      میشه فقط توضیح بدین که چرا اسمش تو این لیست نیست؟

      ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید دیگه تکرار نمیشه بار بعد ازت اجازه میگیرن بعد لیست رد میکنن

      • mn

        انشاءالله به حول و قوه الهی دکتر سعید جلیلی

      • بدون نام

        سعید جلیلی م خوبه

    • بدون نام

      بیچاره ملت ایران امیداشون از چپ و راست چه نخبه هایی هستن ....

    • رسول

      یکی از یکی بدتر ! پشت گوششون رو ببینند! آرای مردم رو داشته باشند .
      ریس جمهور ۵ درصدی لایق هر کس می تونه باشه .
      امی و نا امیدی نداره .
      هرکدوم اینها یک شکست خورده واقعی هستند .

      پاسخ ها

      • روزگار تنهایی

        لایک داری

    • رسول

      این سعید محمد هنوز تکلیف خودش رو با اسم و فامیلش روشن نکرده !
      معلومه تازه نفسه !

    • بدون نام

      هر شش تاشون به یه پول سیاه نمی ارزند . رای بی رای . بیهود هم خودتون رو گول نزنید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام

    • بدون نام

      هی مردم هیچ کس به فکر مردم نیست هیچ کسیم نمیتونه این وضعیتو جمع کنه حالا هی بگید اصول گرا اصلاح طلب

    • پگاه

      مگه قراره کسی هم رای بده

    • بدون نام

      فقط لاریجانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب میتونه گندبزنه؟

    • بدون نام

      درود بر لاریجانی

    • بدون نام

      سعید محمد دیگه کیه؟

    • بدون نام

      فقط دایی محمود

    • بدون نام

      رای همه مستضعفین و محرومان فقط احمدی نژاد دلاور ،در صدر هستند حاج محمود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژاد زده جاده خاکی

      • بدون نام

        منم احمدی نژاد

    • بدون نام

      اگر احمدی‌نژاد بیاد ۸۰ درصد آرا جمع می کنه، چون یاور مظلومان هست ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        80% از چند تا راي مگر كسي راي ميدهد

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        رای بی رای

    • مرد حق

      خدا به داد این ملت بدبخت بیچاره برسه؛ یه مشت امتحان پس داده ی تاریخ مصرف گذشته که هیچ بخاری از آنها بلند نمیشه

    • بی نام

      دیگه رای بی رای پشت دستامو داغ کردم

    • بدون نام

      خوش گذشت .

    • بدون نام

      فقط جو بایدن،اسمش هم قیمت ها رو پایین میاره
      مرد میدان سیاست

    • بدون نام

      چه تکلیف مردمه؟!!!

    • احسانی

      من یکی که دیگه به کسی رای نمی دهم ؟

    • بدون نام

      قالیباف رئیسی و محمد تا حدودی خوبن بقیه مرخصن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت ، من به نظرت موافقم

      • بدون نام

        رای بی رای

    • بدون نام

      هیچ کسی رای نمیده. و فقط در این حالت یک اصولگرا رای میاورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تحریم انتخابات بی تأثیر

    • زهرا

      باز این اصول گراها چند تا ادم اهل کار دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رای بی رای

      • بدون نام

        تحریم انتخابات

    • Achilles lomomba!!!

      جمع کنید این خیمه شب بازی رو

    • بدون نام

      اگر لاریجانی رای بیاره و رییس جمهور بشه پول مهاجرت که ندارم احتمالا خودکشی کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا کنه لاریجانی رای نیاره

    • بدون نام

      سعید محمد دوای درد اقتصاد کشوره
      بقیه یعنی کشک وتکراربدبختی ها.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رای بی رای

    • بدون نام

      من فقط به سعید محمد رای می دهم
      چون دلسوز ،کاربلد ومردمی است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا کنه ، من که نمیشناسمش

      • بدون نام

        رای بی رای

    • بدون نام

      پناه برخدا یکی از یکی داغون تر

      زیر چکمه هاشون خفه میشیم

    • بدون نام

      رای بی رای عمر جوانی مان سر بی بی لیاقتی ها رفت مخصوصا دهه هفتادی ها که از نسل سوخته هم عبور کردن

    • احمدی

      جناب نویسنده ۹۹ درصد کسانی که این نوشته رو میخونن جزو طبقه فرودست که البته شما بهشون میگید متوسط تشکیل دادن،پس با این شمایل از بالا نگاه کردن امثال شما و باصطلاح روشنفکرنماها و مرفهین بی درد دارید معلومه که این مملکت عاقبت بخیر نمیشه،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۱۴۰۰ صد در صد رئیس جمهور خوبی داریم شک نکنید

    • خال قدیم

      دوستانی که کامنت گذاشتین ورودرروی همدیگه جبهه گرفتین یک عده به هواداری لاریجانی وعده ای دیگه سینه چاک سعیدمحمدبخداهرچی به سرتون بیادظلم نیست خودعدالته
      خلایق هرچه لایق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سعید محمد چش مگه

    • ساحل

      مجبوریم بخاطر ۴۵۵۰۰ تومان یارانه بریم پای صندوق رای خخخخ وگرنه گیرمون نمیاخخخخخخ

    • بدون نام

      من ک رای نمیدم

    • محمد

      امیدوارم همه هوشیار باشن و عاقل
      کسی نباید رای بده
      هیچ کدوم لیاقت ندارن
      نه اصلاح طلب نه اصول گرا و نه هر کس دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام

      • بدون نام

        رای بی رای

    • بدون نام

      همتون سر و ته ی کرباسید ، ....

    • رای بی رای

      رای بی رای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج