۱۲۱۱۹۴۲
۲۲ نظر
۱۲۲۱۳
۲۲ نظر
۱۲۲۱۳
پ

سحر جان، در سرزمین تتلیتی‌های تتوباز خوش بگذرد

شاید دیگر سحر قریشی فقط همسر یک سلبریتی مشهور باشد و تصویری از او در جعبه جادویی نبینیم. حالا باید او را در فریم‌های پرهیاهوی کنسرت تتلو ببینیم.

برترین‌ها: روز گذشته سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری عجیب از خداحافظی با دنیای سینما خبر داد. او در این استوری، امیر تتلو را رسما همسر خود خطاب کرد و از وی بابت حمایت از سینما عذرخواهی کرد. هم سحر و هم امیر در طی این سال‌ها با طیف گسترده‌‍ای از حواشی سروکار داشتند و شاید ازدواج دو سلبریتی پرحاشیه به نوعی موج انفجار تعبیر شود. در ادامه زندگی هنری سحر قریشی را مرور خواهیم کرد.

در این رابطه بخوانید:

عاشقانه‌های تتلو و سحر قریشی به دعوا ختم شد

سحر جان، در سرزمین تتلیتی‌های تتوباز خوش بگذرد

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

ماجرای ارتباط با امید علومی

سال 94 در فضای مجازی خبر ازدواج سحر قریشی با امید علومی، خواننده پاپ منتشر شد. سحر قریشی به  در برنامه «دید در شب» صحت این موضوع را تایید کرد.

سحر جان، در سرزمین تتلیتی‌های تتوباز خوش بگذرد

او در در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره نسبتش با امید علومی پاسخ داد:

"من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم."


سحر قریشی و مهدی طارمی؛ چی شد اصلا؟

پس از جدایی طارمی از پرسپولیس و رفتنش به قطر، همواره شایعاتی مربوط به ارتباط عاشقانه‌اش با سحر قریشی نقل محافل بود تا اینکه انتشار ویدئویی دونفره از آنها این موضوع را برای مردم رسمی کرد. بهمن 98 بود که تصاویری مربوط به مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد که سرو صدای زیادی بپا کرد و بعد از مدت‌ها این موضوع دوباره سر زبان‌ها افتاد و حتی پایش را به برنامه دور همی با اجرای مهران مدیری باز کرد. گفتنی‌ست در زمان انتشار این تصاویر، دیگر ارتباط عاطفی‌ای بین این دو چهره در جریان نبود.

سحر جان، در سرزمین تتلیتی‌های تتوباز خوش بگذرد

مهدی طارمی بعد از سکوتی نسبتاً طولانی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد:

سحر جان، در سرزمین تتلیتی‌های تتوباز خوش بگذرد

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او در حالی چنین سخنانی را گفت که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.

سحر قریشی وقتی با این پرسش مجری روبرو می شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می گوید: چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد: « دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند. »

سحر جان، در سرزمین تتلیتی‌های تتوباز خوش بگذرد

سحر قریشی در حالی چنین حرف هایی را زد که برای تماشای بازی پرسپولیس – الهلال در ابوظبی به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس های زیادی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته است. حتی این سفر موجب شده بود تا بحث ازدواج او با مهدی طارمی بیش از پیش رنگ واقعیت به خود بگیرد.


توهین دور از انتظار به پاکبان شهرداری

دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ بود که ویدئویی عجیب منتشر شد. در آن ویدئو، سحر قریشی با خنده، کنار رفتگری می‌رود و به دوستانش می‌گوید: «لباسم را با او سِت کرده‌ام». پاکبان به این کار او واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید: «برو خانم» و قریشی به دوستانش می‌گوید: «همین مونده بود این به من بگه برو…».

سحر جان، در سرزمین تتلیتی‌های تتوباز خوش بگذرد

پخش این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی را در پی داشت و کاربران و مسئولین مختلف به آن پرداختند.

چندی بعد سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با این پاکبان در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت:

"با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ‌وقت گذشتهٔ خودمو فراموش نمی‌کنم. من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی، اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می‌گفت «برو»."


کارنامه سینمایی؛ میراثی به جا نگذاشتی سحر خانوم!

کارنامه سحر قریشی عمدتا در قالب کمدی‌های نه چندان عامه‌پسند و صرفا تجاری بوده و تکنیک و بار فنی آثارش آنچنان هم بالا نیست. ما هیچ وقت او را روی فرش قرمز هیچ جشنواره‌ای ندیدیم. کاش موردی در ذهن‌مان بود که به عنوان کار خوب از آن یاد کنیم اما نیست که نیست!

خالتور

بحث درباره فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری، فیلمبرداری، گریم، طراحی صحنه و لباس، موسیقی، تدوین و باقی موارد، بحثی کاملا بیهوده و عبث است. مشخص است که این مسائل برای سازندگان این فیلم اهمیتی نداشته‌اند. این اثر، به صورت فیلمی با هدف بررسی دغدغه‌های موسیقی تبلیغ شده و ما هم توقع داشتیم که تبلیغات فیلم دروغین باشد، اما فیلم خالتور به هیچ وجه یک فیلم موزیکال نیست و تنها تقلید شنیعی از فیلم گنج قارون است و البته، به یاد و خاطره این فیلم کلاسیک، به شدت توهین کرده است.

ایکس لارج

چیزی به اسم فیلمنامه در « ایکس لارج » وجود ندارد. به نظر می رسد که تمام بخش های فیلمنامه طی یک دورهمی نوشته شده باشد و شوخی هایش را هم براساس پیام هایی که از طریق فضای مجازی رد و بدل می کنند به نگارش درآورده باشد! موقعیت کمدی در فیلم وجود ندارد و هرچه که هست، شدیدترین وجه لودگی است. به نظر می رسد به بازیگران فیلم گفته اند که هرکار بامزه ای که می توانند انجام دهند را در مقابل دوربین به نمایش بگذارند! در فیلم مجموعه ای از ادا و اطوارهای عجیب و غریب ، دفرمه کردن صورت و سر و صدا در آوردن به چشم می خورد! بزرگترین نکته منفی فیلم اینجاست که نمی دانیم اولین بار چه کسی نام « فیلم سینمایی» بر روی این آثار گذاشت.

سحر جان، در سرزمین تتلیتی‌های تتوباز خوش بگذرد

عشقولانس

«عشقولانس» نادلچسب، غیر استاندارد، همراه با فیلمنامه ای بسیار سطحی، شخصیت پردازی نادرست و کارگردانی سردستی است. این فیلم بیش از آنکه حضور یک فیلمساز ناموفق بازاری تازه وارد را به سینما نمایان کند، انحراف و سقوط یک سینماگر ارزشی سابق به یک تهیه کننده سرخورده امروزی را نشان می دهد. «عشقولانس» از سطحی ترین حرکات، دیالوگ ها، حوادث و موقعیت های شوخی ساز استفاده کرده و حتی قابلیت رقابت با مشابه های روی پرده خود را ندارد.

آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند

همان طور که از عکس ها و تصاویرش برمی‌آید فیلمی گیشه‌پسند است. فیلمی که در عین توجه به گیشه، در نظر دارد تا به وظیفه پیام رسانی خود نیز عمل کند اما بنا به دلایلی در این زمینه موفق نیست. داستان فیلم، بارها،خصوصاً در دهه 80، دستمایه ساخت فیلم‌های بسیاری قرار گرفته است. ساخت فیلم با موضوعات تکراری و مشابه، به نوبه خود ایراد محسوب نمی‌شود اما باید دید که فیلمساز از چه زاویه ای به مبحث مورد نظر خود نگریسته و چه حرف تازه‌ای را از دل موضوعی دستمالی شده درآورده است.


رابطه با تتلو؛ کبریتی که در انبار باروت روشن شد

همان روزهای اسفندماه‌ سال گذشته، زمانی که شاهد شور عشق سحر و امیر در اینستاگرام بودیم باید انتظار می‌داشتیم که این ماجرا به آسودگی روی خوشی نشان نخواهد داد و همواره خبرسازی می‌کند. از آتش‌بازی سحر در حیاط منزل تتلو تا قاب‌های دو نفره و عاشقانه.

سحر جان، در سرزمین تتلیتی‌های تتوباز خوش بگذرد

تتلو که تکلیفش را مشخص کرده و از ایران کوچ کرده اما سحر هنوز هم بازیگر سینمای ایران به حساب می‌آمد که ظاهرا با استوری جنجالی دیروز باید واژه «سابق» را به عنوان هنری‌اش اضافه کنیم. شاید دیگر او فقط همسر یک سلبریتی مشهور باشد و تصویری از او در جعبه جادویی نبینیم. حالا باید او را در فریم‌های پرهیاهوی کنسرت تتلو ببینیم. درباره سمت و سوی این ارتباط قضاوتی نداریم اما چیزی که روشن است، «حاشیه» رکن جدایی ناپذیر این قصه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بازیگر کاملا سطح پایین و فرودست بدون هیچ هنر ارزنده ای جز بزک دوزک مردن

    • ناشناس

      اینجاهاست که ادم بخودش امیدوار میشه و دست یه عده رو میشه

    • ناشناس

      از سری بازیگرهایی که یه شبه بازیگر شد با این تفاوت که ترک تحصیل کرده بود و حتی دیپلم نداشت ، ظرفیت نداشت آخر هم با ازدواج با تتلو سطحش و نشون داد با اون تتوهای رنگی دستش برگشتش به بازیگری خیلی سخت میشه

    • ایرانی

      حالم ازش بهم میخوره

    • دختر بهار

      این به هرکی چسبیده برای پول بوده ،همیشه جوجه رو اخر پاییز میشمارن

    • ناشناس

      از هنرهای صدا وسیما معرفی همین بازیگرهای چیپ و به دردنخور که آخر وعاقبت‌شان به غیر بازیگری ختم می‌شود.

    • .

      این با هرکه ازدواج کنه.زندگیش دوام نداره

    • ناشناس

      بازیگر هم نبود

    • ناشناس

      استادیوم ورزشی منقلبش میکرد اما کنسرت تتلو با فحاشی مبتذل منقلبش نمیکنه

    • ناشناس

      بیسواد نمیدونست کاپولا کیه

    • ناشناس

      بازیگر شد دنبال پول و شوهر دوست پسر پولدار بود فقط

    • ناشناس

      تتلو چیپ بی شخصیت انتخاب پولکی

    • صدف

      حالا مثل اینکه ازدواج شون
      لباس سفید رفتن تمام عمر ساختن
      امروز عاشقگی فردا فارغگی

    • ناشناس

      فکر میکنید این رابطه چند ماه دوام داره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خیلی خوشبینانه بگم دو سال

      • ناشناس

        جفتشون چون پولدار جدا هم بشن کسان دیگه ای هستن که باز زن و شوهرشون بشن

    • ناشناس

      از قدیم گفتن دیگ میره در خودشو پیدا میکنه ...

    • ناشناس

      همون سال که توی دید در شب رشیدپور نمیشناخت تارانتینو و فورد کاپولا رو معلوم بود چقدر سطح سواد و شعورش چقدره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دیپلم نداده توقع داشتی بشناسدشون ؟ زیر ۱۸ سالگی ازدواج کرد

    • ناشناس

      اگه اشتباه نکنم تتلو سومیشه امیدوارم با ایشون بمونن

    • بی نام

      و چقدر سرمایه ی مملکت برای این بی هنران مصرف میشه و چقدر استعداد در مناطق محروم آروم میمیرن...

    • بی نام

      فقط به خاطر یک مشت دلار.خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج