۱۲۳۴۰۲۶
۱ نظر
۴۴۷۷
۱ نظر
۴۴۷۷
پ

چند چهره که می‌توانند کمی امیدوارمان کنند

نگاهی می‌اندازیم به ده چهره جنجالی لیگ برتر امسال.

برترین‌ها - علیرضا باقرپور: از جمعه همین هفته، هیجان به فوتبال باشگاهی ایران باز می گردد. لیگ برتر 02-1401 در شرایطی آغاز خواهد شد که نقل و انتقالات تابستانی جذابی را پشت سر گذاشتیم و چهره‌های جدیدی به چرخه فوتبال ایران اضافه شدند. همچنین ستارگان داخلی را نیز باشگاه‌های مدعی صید کردند تا امسال حداقل 5 تیم از پیش از شروع رقابت‌ها داعیه قهرمانی سر دهند. به همین بهانه نگاهی می‌اندازیم به ده چهره جنجالی لیگ امسال.

ورود سرمربیان خارجی‌ باکیفیت

چند چهره که می‌توانند کمی امیدوارمان کنند

در فصل جدید شاهد سرمربیان جدید و باکیفیت‌تر نسبت به فصول گذشته روی نیمکت تیم‌های مدعی هستیم. ژوزه مورایس در اصفهان، قربان بردیف در تبریز و شاید ریکاردو ساپینتو در تهران. سه چهره‌ای که قطعا در معادلات فصل بیست و دوم تاثیرگذارند و جدال هفته نخست استقلال - سپاهان در آزادی اولین چالش مهم دو مربی پرتغالی لیگ خواهد بود. مورایس با مورینیو سابقه همکاری داشته و در آسیا هم با الهلال فاتح لیگ عربستان شده. قربان بردیف نیز از فوتبال روسیه به ایران کوچ کرده و همکاری او با سردار آزمون در روبین کازان و روستوف لحظات نسبتا جذابی را برای هواداران فوتبال ایران رقم زده. و اما ساپینتو، درباره او کمی مشکوکیم. مرد پرهیاهوی پرتغالی که کارنامه چندان قابل اتکایی ندارد هدایت مدافع عنوان قهرمانی را بر عهده گرفته و باید دید می‌تواند روند خوب این تیم در لیگ را حفظ کند یا خیر؟


بازگشت لژیونرها

چند چهره که می‌توانند کمی امیدوارمان کنند

کاوه رضایی، علیرضا بیرانوند، محمد محبی، مرتضی پورعلی گنجی و شاید سعید عزت‌اللهی نفراتی هستند که برای حضور در لیست 26نفره اسکوچیچ به ایران بازگشتند. دلیلش هم خب معلوم است. لیگ ایران با کوچک‌ترین ذره‌بین‌ها هم رصد می‌شود و این بازیکنان حداقل در اینجا فرصت بازی کردن را بیش از پیش پیدا می‌کنند. به هر حال جام جهانی برای باشگاه‌ها این مزیت را داشته که بتوانند از مهره‌های قابل‌ اتکاتری در فصل پیش رو بهره ببرند.


حضور قطعی هواداران

چند چهره که می‌توانند کمی امیدوارمان کنند

بنا به اعلام فدراسیون پزشکی - ورزشی در فصل جدید شاهد حضور سی درصدی هواداران در استادیم‌ها خواهیم بود. به طور کلی اتفاق مبارکی‌ست. از آن جهت شاید از اما و اگرهای حضور تماشاگران خلاص می‌شویم و حداقل خیال هواداران از بابت دیدن مسابقه تیمشان در استادیوم راحت می‌شود. البته که هفته اول را طی اقدامی جنجالی بدون تماشاگر کردند و قول دادند که از هفته دوم مسابقات با حضور هواداران برگزار شود! نکته بعد، بازگشت هواداران پرشور ملوان به لیگ است. هوادارانی که از دل و جان برای قوی سپید انزلی مایه می‌گذارند و در جشن قهرمانی ملوان در لیگ یک، جلوه‌ای اروپایی را از خود به نمایش گذاشتند.


خروج وریا از استقلال

چند چهره که می‌توانند کمی امیدوارمان کنند

پس از شش سال، مسیر وریا و استقلال از هم جدا شد و کاپیتان به اهواز رفت. قرمز به جای آبی و کلی سروصدای غیرفوتبالی. به هر حال با تمام این اتفاقات، وریا از دل کسی بیرون نرفت کما اینکه محبوب‌تر هم شد و حالا این جواد نکونام است که یک مدافع مستحکم را در اسکوآد خود در اختیار دارد. در کنار وریا نفرات دیگری نیز از پرسپولیس و سایر تیم‌ها نظیر احسان پهلوان و سعید آقایی به این تیم اضافه شدند تا فولاد آرنا از گزینه های مراسم جشن قهرمانی در بهار 1402 باشد.


از تهران تا اصفهان با رامین

چند چهره که می‌توانند کمی امیدوارمان کنند

رامین رضاییان که در نیمه دوم فصل گذشته به جمع سرخ‌ها اضافه شده بود فصل جدید را با پیراهن زرد سپاهان آغاز می‌کند. رضاییان در کامبک شش ماهه خود انصافا عملکرد بدی هم ندشات و حتی پاس گل دربی را هم به نام خود ثبت کرد. اما پس از پایان لیگ بیست و یکم، تمایلی از سوی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با رامین نشان داده نشد و او با عزمی جزم راهی اصفهان شد و حالا در بازگشت به آزادی باید رو در روی استقلال ساپینتو قرار بگیرد. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چرا نمیگی بعد از چند سال کاپیتان محبوب ومردمی استقلال رو بیرون کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج