۱۲۷۰۰۵۴
۶ نظر
۱۸۹۵۶
۶ نظر
۱۸۹۵۶
پ

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند

نقطه مشترک ستاره‌های حاضر در این مقاله، مجرم و قانون شکن بودنِ هر دو یا یکی از والدینشان است و قرار است ببینیم پدر یا مادر این ستاره‌های حالا بسیار مشهور در گذشته چه مشکلاتی با قانون داشته‌اند.

برترین‌ها- آرمان رمضانی: در این مقاله قرار است همراه هم سراغ والدین یک سری از ستاره‌های مشهور سینما و تلویزیون و البته موسیقی برویم، والدینی که البته در سبک زندگی انتخابی‌شان جایی برای احترام به قانون وجود نداشته است. نقطه مشترک ستاره‌های حاضر در این مقاله، مجرم و قانون شکن بودنِ هر دو یا یکی از والدینشان است و قرار است ببینیم پدر یا مادر این ستاره‌های حالا بسیار مشهور در گذشته چه مشکلاتی با قانون داشته‌اند.

وودی هارِلسون؛ فرزند یک قاتل قراردادیِ درست و حسابی

این بازیگرِ 61 ساله آمریکایی با درخشش در فیلم‌ها و سریال‌های فراوان، حالا آن‌قدر معروف هست که نیازی به معرفی چندانی نداشته باشد. وودی هارلسون البته مانند بسیاری از ستاره‌های مشهور هالیوودی، خودش هم مشکلاتی با قانون داشته اما قانون شکنی‌های وودی در مقایسه با پدرش بیشتر به یک شوخی شبیه است.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند

نام پدرِ وودی، چارلز هارلسون بود و بعید می‌دانم بتوانید داستان زندگی‌اش را بخوانید و به این فکر نکنید که چقدر به داستان یک فیلم هالیوودی شبیه است. چارلز یک قاتل قراردادی بود و ظاهرا بسیار هم در کارش مهارت داشت. مشخص نیست پدرِ وودی چند قتل در آمریکا انجام داده اما در نهایت به خاطر قتلِ یک قاضی در سال 1979 به زندان افتاد. چارلز البته خیلی در زندان نماند و خیلی زود موفق به فرار از زندان شد. جالب است بدانید بسیاری نام چارلز هارلسون را با ماجرای ترور رئیس جمهور آمریکا جان اِف کندی هم مرتبط می‌دانند.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند


لینسی لوهان؛ دختر کو ندارد نشان از پدر!

آن دسته از مخاطبان برترین‌ها که دوران اوج شهرتِ این بازیگر 36 ساله آمریکایی را به یاد می‌آورند حتما مشکلات فراوانِ لینسی با قانون هم در خاطرشان هست. لوهان بارها به دلایل مختلف مانند رانندگی در حالت مستی یا همراه داشتن مواد مخدر، بازداشت شد و یک بار حتی به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین آزادی مشروط، چند روزی مهمان زندان بود.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند

از قضا وقتی به فهرست جرائمِ مرتکب شده توسط پدر لینسی یعنی مایکل لوهان هم نگاه کنید، شباهت شخصیتی فراوانی بین پدر و دختر خواهید یافت. مایکل هم بارها و به دلایل مختلف مانند خشونت خانگی به زندان افتاد و جرایمی مانند معامله اجناس غیر قانونی در زندان و البته مانند دخترش لینسی، زیر پا گذاشتن قوانین آزادی مشروط در کارنامه پربارش دیده می‌شود.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند


شارلیز ترون؛ فرار از دست پدر و سرنوشت

بعید است طرفدار شارلیز ترون باشید و از ماجراهای ناراحت کننده زندگی او در دوران کودکی چیزی نشنیده باشید. این بازیگرِ 47 ساله که اصالتی از کشور آفریقای جنوبی دارد پیش از آن‌که همراه مادرش به آمریکا مهاجرت کند، اتفاقات تلخ و آزار دهنده فراوانی را تجربه کرد که البته دلیل بیشتر آن‌ها پدرِ الکلی شارلیز بود.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند

وحشت‌ناک‌ترین خاطره زندگی شارلیز البته بدون شک به شبی باز می‌گردد که او تنها 15 سال داشت. در آن شبِ خاص پدرِ دائم‌الخمرِ شارلیز یعنی چارلز ژاکوب ترون، تحت تاثیر الکل به خانه بازگشت و با اسلحه‌ای آماده شلیک در دست شروع به تهدید شارلیز و مادرش کرد. در آن شبِ ترسناک مادر شارلیز برای دفاع از دخترش، همسرش را به قتل رساند و این‌گونه تلخ‌ترین شبِ زندگی شارلیز رقم خورد.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند


تِرِنس هاوارد؛ فرزندِ قاتلی که عاشق بابانوئل بود!

ترنس هاوارد هرچند با معیارهای معمول هیچ‌وقت یک سوپراستار محسوب نمی‌شود اما با نامزدی جایزه اسکار برای Hustle & Flow و البته انبوهی جوایز دیگر برای فیلم‌های و سریال‌های مختلف، کارنامه قابل قبولی در سینما دارد. ترنس که در حال حاضر با بازی در نقش مردی خشن در سریال Empire مورد توجه قرار گرفته مطلقا هیچ شباهتی به پدرش ندارد.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند

پدر ترنس، تایرون هاوارد نام داشت و از مشکلاتِ ریز و درشتش با قانون که بگذریم در نهایت به خاطر یک جرم عجیب به زندان افتاد. ظاهرا تایرون در روزهای نزدیک به کریسمس و زمانی که برای دیدن و احتمالا عکس انداختن با یکی از بابانوئل‌های مراکز خرید در صف بوده، با فرد دیگری مشاجره لفظی پیدا می‌کند. پدر ترنس البته در نهایت فردی که گمان می‌کرد در حضور بابانوئل به او اهانت کرده را به قتل می‌رساند و به خاطر همین جرم به زندان می‌رود.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند


توپاک شکور؛ اسطوره‌ای که در مقایسه با مادرش بچه مثبت به حساب می‌آمد!

توصیف شخصیتی مانند توپاک شکور برای کسانی که او را نمی‌شناسند کار مشکلی است. توپاک در کنار اثری که برای همیشه بر موسیقی دنیا گذاشت به نوعی یک نماد بود. او نماد و صدای انبوه جوانانی در آمریکا و خیلی زود در دنیا بود که کسی صدایشان را نمی‌شنید. از این حرف‌ها که بگذریم توپاک چه به دلیل فلسفه کارش و چه به دلیل سبک زندگی‌اش مشکلات فراوانی با پلیس و قانون داشت اما شاید اگر اندکی با مادر توپاک آشنا شوید به این نتیجه برسید که شاید توپاک عضوِ سر به راهِ خانواده‌اش بوده است.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند

مادرِ توپاک یعنی آفِنی شکور یک فعال مدنی و مبارز حقوق سیاه‌پوستان بود و باتوجه به مدارک و قرائن ظاهرا چندان هم به مبارزه صلح‌جویانه و مدنی معتقد نبود.  با توجه به شایعات، آفنی وابستگی‌هایی به گروه و حزب پلنگ سیاه (Black Panther Party) هم داشت، گروهی که در دهه 60 و 70 میلادی اعتقاد به استفاده از سلاح برای احقاق حقوق سیاهان داشت. بد نیست بدانید آفنی به دلیل ارتباط با یک بمب‌گذاری در نیویورک، دادگاهی شد. آفنی که باردار هم بود در آن دادگاه وکالت خودش را بر عهده گرفت و کودک در شکمش همان توپاک بود.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند


جکی چان؛ احتمالا باور کردنش برای شما هم سخت خواهد بود

طرفدار فیلم‌های با محوریت هنرهای رزمیِ اسیایی باشید یا نه جکی چان از آن دست شخصیت‌هایی است که تقریبا همه او را می‌شناسند. چندین دهه تلاش برای پیشرفت هنرهای رزمی و سینما و البته شخصیت بامزه‌اش باعث شده کمتر کسی را پیدا کنید که درباره جکی چان بد بگوید. داستانِ والدینِ جکی اما داستانی به کلی متفاوت است و سخت است که بپذیرید این داستان‌ها بر اساس واقعیت و نه یک فیلم‌نامه هالیوودی نوشته شده است.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند

پدر جکی چارلز چان و مادرش لی‌لی چان نام داشت و شما تصمیم بگیرید کدام یک زندگی عجیب‌تری داشته است. پدر جکی یعنی چارلز یک مامور مخفیِ ملی‌گراهای چینی بود و به صورت مخفیانه به مبارزه با قدرت حزب کمونیست می‌پرداخت. مادر جکی یعنی لی‌لی اما در نقطه مقابل یک قاچاقچی و فروشنده غیر قانونی تریاک بود. دو بازیگری که در تصویر مشاهده می‌کنید در فیلم A Tale of Three Cities، نقش پدر و مادر جکی را بازی کرده‌اند.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند


توبی مگوایر؛ پدری که بانک می‌زد و پسری که سارقان را دستگیر می‌کرد

با این‌که سال‌ها از حضور توبی مگوایر در سری فیلم‌های مرد عنکبوتی می‌گذرد و پس از او بازیگران دیگری با لباسِ جذاب مرد عنکبوتی به روی پرده سینما رفته‌اند اما احتمالا بیشتر مردم هنوز این بازیگر را با همین نقش به یاد می‌آورند. توبی حالا 47 ساله است و از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی که بگذریم در بیشتر آثارش در نقش فردی مطیع قانون ظاهر شده است، نقشی که پدر توبی احتمالا چندان دل خوشی از آن ندارد.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند

حتما با توجه به شکل کلی مقاله می‌توانید حدس بزنید پدرِ این بازیگر مشکلاتی با قانون داشته اما باید بگویم پدرِ توبی یک قانون شکنِ تمام عیار بوده است. پدر توبی یعنی وینسنت مگوایر یک سارقِ بانکِ حرفه‌ای بود و به جرم سرقت مسلحانه از بانک‌ها بارها محکوم شده است. کسی چه می‌داند شاید راهی که پدر توبی برای زندگی انتخاب کرده بود در انتخاب نقش مرد عنکبوتی توسط پسرش و مبارزه با قانون شکنان بی‌تاثیر نبوده است.

سلبریتی‌هایی که پدر و مادر درست و حسابی نداشتند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هرچه باشندبهتراز ... هاهستند لااقل مروت ورحم دارندوبانام ... نان نمیخورد

    • ناشناس

      دی کاپریو یادتون رفت که به صورت نامشروع متولد شده

    • ناشناس

      رونادو پرتغالی یادت رفت
      پدرش در حال مستی می اومد خونه و از مادری که کار میکرد پول قرض میگرفت

    • علی

      سلام
      عنوان این مطلب را اصلاح کنید پدر و مادر همیشه حسابی هستند این واژه ها حرمت دارد

    • ناشناس

      با مردعنکبوتی بازی توبی مگوایر بزرگ شدم ، هنوز بهترین فیلم های این کاراکتر رو سگانه آقای مگوایر میدونم .

    • ناشناس

      از ايران هم بنويس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج