۱۲۷۱۳۲۹
۱۶۸ نظر
۵۴۹۴۳۷
۱۶۸ نظر
۵۴۹۴۳۷
پ

تنها همین ۸ مجری برای کل صداوسیما باقی مانده!

در چند ماه اخیر، مجری کلیدواژه ثابت تحلیل ها و اخبار تلویزیونی بوده است.

برترین‌ها: در چند ماه اخیر، مجری کلیدواژه ثابت تحلیل ها و اخبار تلویزیونی بوده است. سرآغاز ماجرا به حضور مهران رجبی و سیدبشیر حسینی در این عرصه برمی‌گردد و ویژه برنامه‌های شب یلدا بیش از پیش به آن مسئله ضریب داد. جایی که غالب مجریان نتوانستند انتظارها را برآورده کنند و ادبیات گوران و امامی موجی از اعتراض‌ها را به همراه داشت. این روزها خبری از چهره‌هایی مثل علیخانی، مدیری، جوان، فرضیایی، صحت، رشیدپور، بازغی و حتی ضیا نیست. دلیل را می‌دانید و عجالتا سوژه پرونده بررسی عملکرد 8 مجری کنونی شبکه‌های مختلف است. در میان این نام‌ها، مجریان کاربلد هم دیده می‌شوند اما به دلایل مختلف فاقد قابلیتی هستند که موفقیت یک برنامه را تضمین کنند؛ چراکه اصطلاحا سلبریتی نیستند. در این مطلب از هفت صبح می‌خواهیم بدانیم هرکدام دارای چه جایگاهی هستند و آیا قدرت جذب مخاطب حداکثری را دارند؟

هرمز شجاعی‌مهر / سیمای خانواده

تنها همین 8 مجری برای کل صداوسیما باقی مانده!

صدا و چهره هرمز شجاعی‌مهر برای چند نسل از مخاطبان آشناســت. او ابتدا در برنامه محبوب ساعت خوش به شهرت رسید و مدتی بعد نامش به ســیمای خانواده گره خورد. شجاعی‌مهر از مجریان مودب است که هیچ‌گاه نخواست برای دیده شدن رفتار عجیبی پیش گیرد و ســخنی خــارج از چارچوب برزبان بیاورد. علاوه بر این، صمیمی بودن با مهمان‌ها و مخاطبان جزو ویژگی‌های مثبت اوست. خودکاری که شجاعی‌مهر همیشه در دست دارد، تبدیل به شناسنامه ظاهری او شده! با این همه اما شــجاعی‌مهر فاقد جایگاهی اســت که یک مجری مشهور دارد. خاصه آنکه با یک سبک و سیاق اجرا می‌کند و این چیزی نیست که نسل جدید بپسندد. خودش چند ســال پیش در مصاحبه‌ای گفته بود: خیلی‌ها به من گفتند که سه دهه است این برنامه را اجرا می‌کنی، چرا سبک اجرایت را عوض نمی‌کنی. یک سوال از شما دارم، من می‌توانم از شما خواهش کنم که رفتارتان را با پدرتان عوض کنید، قطعا جواب شــما خیر است. چون رفتار شما تعریفی خاص را در خانواده‌تان دنبال خواهد کرد که توام با احترام و ادب است. هرمز شجاعی‌مهر مجری موفقی است اما همانطور که اشاره شد، فاقد جایگاهی است که حضورش در یک برنامه منجر به پربیننده شدن آن شود.


المیرا شریفی‌مقدم / صبحانه ایرانی 

تنها همین 8 مجری برای کل صداوسیما باقی مانده!

المیرا شــریفی‌مقدم سال‌ها به عنوان گوینده و مجری در شبکه خبر فعالیت کرد و چندی است در مقام مجری برنامه صبحگاهی شبکه دو فعالیتش را از سر گرفته. نام او در شبکه خبر به دلیل نوع متفاوت اجرا و نیز چالش بــا مهمان‌ها ســر زبان‌ها افتاد کــه یکی از معروف‌ترین آن‌ها مصاحبه با اســتاندار خوزســتان است. شــریفی‌مقدم خارج از اجرا هم قاعده بازی را می‌داند و با واکنش‌هایش به مســائل مختلف(عمدتا در قالب توئیت) مورد توجه قرار می‌گیــرد. هرچند گاهی اظهارنظرهایش توام با دردسر هم بوده. این مجری و گوینده اشراف خوبی بــه موضوعــات دارد و آداب مصاحبــه را بلــد است. هنوز زمان زیادی از کوچ شریفی‌مقدم به شبکه دو نمی‌گذرد ولی آنقدر تجربه دارد که بتواند از پس یک اجرای شسته‌رفته برآید. چه بســا اگر او مجری یک برنامه شــبانگاهی بــا ویژگی‌هایــی متفاوت بــود، بهتر می‌توانست عمل کند و طیفی از مخاطبان را پای شبکه دو بنشــاند. شــریفی‌مقدم در همین مدت کوتــاه با برخی اظهارنظرها و کنایه‌ها روی آنتن زنــده، توجهات را جلب کرده اما همچنان به موقعیتی که در شــبکه خبر داشت، نرسیده اســت. شــاید ترجیح او پناه بردن به حاشیه امن باشد؛ مگر آنکه در ادامه خلافش ثابت شود


گیتی خامنه / لالایی

تنها همین 8 مجری برای کل صداوسیما باقی مانده!

خاطراتی که گیتی خامنه برای کودکان دهه 60 ســاخت، هرگز از ذهن این نسل بیرون نمی‌رود. او پس از ســال‌ها اجرا، جلای وطــن کرد و در بازگشت اجرای برنامه‌های مختلفی را برعهده گرفت و از چندی پیش به لالایی رسیده است. گیتی خامنه سابقه زیادی در اجــرا دارد و این بار هم از پــس ماموریت خود به خوبی برآمده اســت. او ســعی می‌کند آرام و به دور از هیجان صحبت کنــد و همین، ویژگی خــاص اجرای او محسوب می‌شود. لالایی می‌خواهد به زنان از منظری متفاوت بپردازد و به همین خاطر ســراغ مادران فعال در خانه و اجتماع می‌رود. ایده ارزشــمند است و اگر اجرایی بهتر داشت، نتیجه‌ای تاثیرگذارتر حاصل می‌شد. رفتار و گفتار خامنه در همنشــینی با مادران به گونه‌ای است که مهمان‌ها احساس راحتی می‌کنند و این حس به بیننده هم منتقل می‌شود. این شیوه اجرا حاصل سالها تجربه اوست. محبوبیت گیتی خامنه بر کسی پوشیده نیست اما طبیعی است که نسل جدید نیازی متفاوت دارند و جنس دیگری از اجرا را می‌پســندند. این نکته را خود خامنه هم می‌داند و به همین خاطر است که به جای اجرای برنامه‌های کودکانه، برنامه‌هایی از نوع لالایی را انتخاب کرده است.


حسین رفیعی / پنج ستاره 

تنها همین 8 مجری برای کل صداوسیما باقی مانده!

حسین رفیعی در طول سال‌های فعالیت، بازیگری و اجرا را به طور همزمان پیش برده است. کما اینکه همین حالا به عنوان مجری، پنج ستاره را روی آنتن شبکه پنج دارد و سریال آزادی مشروط با بازی او از شبکه یک پخش می‌شود. پنج ستاره مسابقه‌ای است که با اجرای اشکان خطیبی شروع شــد و بعد از آن به حمید گودرزی و ابوالفضل آقاخانی رسید. حالا به طور کلی تغییر شمایل داده و دیگر یک مسابقه اطلاعات عمومی نیســت بلکه ترکیبی از آیتم‌هایی است که در برنامه‌های مختلف مثل کودک شو، زوجی نو و ... دیده‌ایم. با این تغییر قرار بوده برنامه، تبدیل به مسابقه‌ای شاد شود و چه کسی بهتر از رفیعی برای اجرای آن؟ او در طول مسابقه شوخی می‌کند و خودش هم نفر اول در خندیدن به موقعیت‌های مختلف است. حسین رفیعی احترام شــرکت‌کننده‌ها را حفظ می‌کند و دنبال ماجراجویی‌های دردسرساز نیست. حسین رفیعی نه در بازیگری و نه در اجرا هیچ‌وقت از سطح متوســط بالاتر نرفت. از این معبر می‌توان نتیجه گرفت کــه او هم مثــل غالب مجریان حــال حاضر تلویزیون، قدرت جذب مخاطب حداکثری را ندارد. کمااینکه پنج ســتاره به واســطه اجرای رفیعی تبدیل به برنامه‌ای شاخص نشده و چیزی است شبیه خودمونی مهران رجبی در شبکه سه.


مهدی مهدی‌قلی / صف اول

تنها همین 8 مجری برای کل صداوسیما باقی مانده!

مهدی مهدی‌قلی با برنامه نگاه یک به شهرت رسید؛ برنامه‌ای که به شکل هفتگی روی آنتن شــبکه یک می‌رود و مجری هر بار میزبان یکی از چهره‌های شاخص کشور بود. این برنامه پس از 21 سال تعطیل شد و با شمایل جدید و به اسم صف اول کار خود را از سر گرفت. صف اول حالا به شکل شبانه از شبکه خبر پخش می‌شود و هفته‌ای یک بار هم همزمان در کنداکتور شبکه یک قرار می‌گیرد. مهدی‌قلی در هر دو برنامه سعی می‌کند پرسشگر باشد و سراغ چالش با مهمان‌ها نمی‌رود. این شیوه مصاحبه، مورد انتقاد است تــا جایی که برخــی همکارانــش بعــد از گفت‌و‌گو با رئیس‌جمهور به او کنایه زدند. مهدی‌قلی صدای خوبی دارد و بدون تپق حرف می‌زند؛ بر موضوع مسلط است و می‌توانــد مســیر مصاحبــه را به خوبــی هدایــت کند. آنچه به مهدی‌قلی لطمه زده، خنثی بودن است. حتما او سوال‌های تند و تیز هم می‌پرسد اما کلیت مصاحبه‌هایش این ظن را ایجاد می‌کند که او از چالش با مهمان‌ها واهمه دارد. مهدی‌قلی از این فرصت بهره نبرده و حالا حضــورش در صف اول مخاطب را وسوسه نمی‌کند که به واســطه مجری، برنامه را دنبال کند.


مهران رجبی / خودمونی و پیرانه سر

تنها همین 8 مجری برای کل صداوسیما باقی مانده!

مهران رجبــی از بازیگران طناز سینما و تلویزیون است که امســال جدی‌تر از قبل اجرا را تجربه کرد. برنامه اصلی او خودمونی است؛ سال پیش برنامه پیرانه سر را هم برای شبکه سلامت ضبط کرد که پخش آن با برنامه شبکه ســه مصادف شد. رجبی جلوی دوربین راحت است و با شــوخی‌های گاه به گاه خود، در تلاش اســت تا فضــای خودمونی دلنشــین شــود. خودمونی یک مسابقه است که شــرکت‌کنندگان در آیتم‌های مختلف حضور می‌یابنــد و رفتار و گفتار آنها در موقعیت‌های غیرمعمول، ایجاد خنده می‌کند؛ البته نه برای همه سلیقه‌ها. برای قضــاوت درباره عملکــرد مهران رجبی باید فرامتن را کنار گذاشت. این‌گونه است که می‌توان نتیجه گرفت او از پس کارش برمی‌آید و احتمالا طیفی از مخاطبان را با خود همراه می‌کند. آنچه باعث شده نظرها درباره رجبی تند و تیز باشد، به فرامتن گره خورده. ضمن اینکه خود برنامه خودمونی به دلیل اینکه تکراری است و فاقد کیفیت، روی اجرای رجبی تاثیر منفی گذاشــته. وانگهی حضــور پررنگ رجبی در برنامه‌ها و ســریال‌های مختلف را نباید در ایجاد موج منفی علیه او نادیده گرفت. نکته کلیــدی درباره رجبی این اســت که فــارغ از همه حاشیه‌ها، او نمی‌تواند موفقیت یک برنامه را تضمین کند.


حامد سلطانی / اعجوبه‌ها، سلام صبح بخیر و حسینیه معلی

تنها همین 8 مجری برای کل صداوسیما باقی مانده!

از مجریان جوان و تازه‌نفس است که با مسابقه میدون شبکه سه شناخته شد. حامد سلطانی بعد از آن به عنوان یکی از مجریان سـلام صبح بخیر به کارش ادامه داد و اجرای فصل جدید مسابقه اعجوبه‌ها را بر عهده گرفــت. همزمان با مــاه محــرم او در مقام مجری حسینیه معلی دیده شــد؛ برنامه‌ای که قرار است فصل جدید آن با رویکردی تازه از شبکه سه پخش شود. فن بیان و قدرت ارتباط با مهمان‌ها مهم‌ترین ویژگی‌های حامد سلطانی است. این خصلت به ویژه در برنامه اعجوبه‌ها خود را نشان می‌دهد؛ جایی که مجری برای تعامــل با بچه‌ها باید صبر و حوصله داشته باشد. او در حسینیه معلی توانایی‌اش در جنس متفاوتی از اجرا را نشان داد؛ کما اینکه در سلام صبح بخیر متناسب با ویژگی‌های برنامه صبحگاهی اجرا می‌کند. با این حال او همچنان یک مجری متوسط است. ســلطانی به یکباره سرش شــلوغ شد و همین اتفاق پاشنه آشیل کارنامه اوست. اجرای برنامه‌هایی با موضوعــات مختلف، الزامــا به کمک مجــری نمی‌آید و برعکس، عملکرد مجری را زیر ذره‌بین می‌برد. سلطانی تا به اینجا نشانه‌های یک مجریِ سلبریتی را از خود نشان نداده و بعید است به نقطه‌ای برســد که نامش روی برنامه‌ها سایه بیندازد.


سیدبشیر حسینی / رویانیوم 

تنها همین 8 مجری برای کل صداوسیما باقی مانده!

سیدبشیر حسینی برای پیگیران حرف‌های تلویزیون چهره‌ای آشــنا داشــت اما با داوری در مسابقه عصر جدید شهرتش فراگیر شد. او امسال اجرای یک برنامه را هم به کارنامه خود افزود و حالا با برنامه علمی رویانیوم روی آنتن شبکه سه است. حسینی پیش‌تر نشان داده بود می‌تواند با ادبیات منحصر به‌ فرد خود مورد توجه قرار گیرد. جمله‌های او در عصر جدیــد را به یاد بیاورید که ســعی می‌کرد با کلمات و زاویــه نگاه متفــاوت، اجرای شرکت‌کنندگان را تحلیل کند. حســینی با همان ویژگی روی صندلی اجرای رویانیوم نشسته و همچنان در تلاش است انرژی و البته شوخی را چاشنی کلام خود کند. در مسابقه عصر جدید به دلیل حضور ســه داور دیگر کنار حســینی و همچنین برخورداری از مجریای چون احســان علیخانی، تعادل ایجاد می‌شــد. هرچند همان زمان خیلی‌ها به عملکرد حسینی نقد داشتند. در رویانیوم اما او چهره اول برنامه است و به همین نسبت ضعف‌هایش بیشتر به چشــم می‌آید. اگر حسینی را داور موفق عصر جدید بدانیم، او مجری ناکام رویانیوم لقب می‌گیرد. تلاش‌های این مجری برای ایجاد حس همدلی و نیز به وجود آمدن فضایی صمیمــی جواب نداده؛ به همین خاطر اســت که در غالب کامنت‌ها رد نارضایتی از اجرای حسینی قابل مشاهده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درپیت ها

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چقدر خجالت اور

      • مریم

        ای کاش عکسشون رو داشتم الان هشتتای دیگه رو معرفی میکردم هستن زیادن شما نگران صدای و سیمای ما نباشین

      • رایان کچووالی

        خخخ فقط اونی که گفت نگران صدا سیمای ما نباشید جرر کی الان صدا سیما میبینه آخه تکراری دروغ

      • ناشناس

        الان تعداد مجری مهم نیست خب به هر حال تو هشتاد ملیون ادم صد نفر مفت خور پیدا میشن

      • ناشناس

        یک دونه باشه اما سالم باشه نه خیانت کار به مردم وکشور

    • تآنیآ♪♪♪♪♠♣✓

      همشونم ادمای وابسته
      یا محافظه کار

      پاسخ ها

      • فدای وطن

        شما راستگویی مثلا وصدا وسیما دروغگو.شما که می‌گفتید کسی برنامه های صدا و سیما رو نگاه نمیکنه.
        بعد هم اینکه کسی که پای وطنش بایسته باشرف وبا غیرته و برای انسان همین دو خصلت خوب کافیه. تو کشور عزیزمان اینقدر استعداد وجود داره که جای اینا رو پر کنه.
        این مجری ها رو هم صداوسیمای جمهوری اسلامی مشهور کرد.شما بگید این هاذو چند سال پیش کی می‌شناخت .

      • ناشناس

        آقای فدای وطن گفتی اینا رو صدا و سیما مشهور کرده این کاملا برعکس هستش این افراد صداوسیما را مشهور میکنند... خیلی ها بخاطر یک شخص خاص صدا و سیما رو نگاه میکنن...

    • ناشناس

      دمششون گرم درود بر شرفشون

      پاسخ ها

      • ناشناس

        کاملامشخصه دارن نون شرفشونومیخورن

    • ناشناس

      اقای حیدری اقای خیرخواه کجاهستند

    • ناشناس

      ،🤢🤢🤢🤢

    • ناشناس

      رفتن اینترنشنال ؟

    • ایران

      میثاقی رو یادت رفت

    • ناشناس

      یکی از یکی به درد نخور تر

      پاسخ ها

      • ناشناس

        برای‌صدا‌سیمای‌میلی‌همین‌ها‌هم‌‌اضافه‌هستن.

      • آراس

        بله استاد،کی رو بیاریم بهتره بنظر شما استاد🤣🤣🤣🤣🤣

      • آراس

        مهران مدیری،رامبد جوان،فرخی و ،،،،اینها واقعا پول رو میشناختن پس دور از انتظار نبود که سری رنگ عوض کنن،اگه اونها میهن پرست بودن سر قرارداد بستن چونه نمیزدن که با هر سرفه یا لبخندی تو برنامه چند میلیون ب جیب بزنن،من تعجب میکنم بعضی از دوستان باید دیگه چی رو ببینن که باور کنن این بزرگوارها دوست دار مردم نیستند،واقعا برای این افراد متاسفم

    • ناشناس

      دستشون رو شده برنامه ها زنده نبود

    • ناشناس

      همینها بسه دیگه ،تلویزیون مخاطب زیادی نداره

    • ناشناس

      انشاالله خدا برایشان بهترین ها رو بخواد

    • امیدوار

      همه شون ستاره اند

    • ناشناس

      خانم شریفی هم که از اخبار گفتن امتناع کرد

      پاسخ ها

      • من

        چون شرف داره برای چی بیاد اخبار دروغ بگه

      • ناشناس

        خانم شریفی کانال دو تشریف میارن برنامه اجرا میکنن اخبار روزنامه ها رو میخونن

    • کرمانشاه

      اشکال ندارد مهران رجبی جورهمه میکشه همه هستش

      پاسخ ها

      • ناشناس


        اخه دیگه کسی نمونده
        تو صدا وسیمای میلی دروغگو

      • ناشناس

        مهران رجبی رو چه به مجری بودن آخه،
        فقط فردوسی بور.

    • ناشناس

      البته همینام دوسه تاشون مجری هستن
      بقیشون ادای مجری ها درمیارن

    • .............................

      اینها دیگه از همه پاچه خارترن

    • ناشناس

      گوران و.....

    • ایرانی

      بجز آقای شجاعی مهر دربرنامه خانواده، بقیشون مزخرفن،

      پاسخ ها

      • ناشناس

        باهاتون موافقم

      • معترض

        موافقم صدرصد

    • ملوسک

      گیتی خامنه خدا حفظت کنه

    • ناشناس

      شرم بر رجب پورو بشیر

    • ناشناس

      بسیار عالی

    • ناشناس

      با استعداد زیاد داریم بهتر !بقیه برن حداقل اونایی ک شغلشون رو دوست دارن بیاین نه فقط بخاطر شهرک ودیده شدن .....

    • A

      غیر از المیرا بقیه روی هم پانصد تومان

    • ناشناس

      پس نجم کو؟ رفت؟

      پاسخ ها

      • سلام

        خیلی خوب بود

      • ع

        سید بشیر بسیار ضعیف است اصلا به درد صدا و سیما نمیخوره

    • ناشناس

      رفته هاشم پشیمونند ...

    • ناشناس

      اینها هم باید بروند اگر نروند پاچه خوار این مملکت هستند

    • ناشناس

      همینا خوبند لا اقل پر حاشیه نیستند خیلی هم در امور این و اون دخالت نمی کنند

    • مجید حیدری

      نجم الدین شریعتی و محمد حسین میثاقی رو فراموش کردید

    • ناشناس

      بجز شجاعی فر و خامه و المیرا بقیه از لپ لپ در اومدن

    • طرفدار

      مجری فقط احسان علیخانی⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩💕💕💕💕💕

    • نفس

      با سلام و خداقوت ...
      دستتون درد نکنه که بعد مدتها بعضی مجریها با رفتنشون بانی این خیر شدن که مجریها ، جدید و متنوع شدن ...
      بازم ممنون مجریهای جدید مثل قبلیها خوب هستن پر انرژیتر و واردتر ...

    • ناشناس

      همشونو بریزی مخلوط کن یک مجری خوب ازشون در نمیاد

    • سم

      همینا هم انشالله میان🤣

    • ناشناس

      بهتر صدا وسیما باید یک خانه تکانی درست وحسابی داشته باشه

      پاسخ ها

      • مجید

        موافقم. وقتی یک مجری بامجریگری وساختن چندبرنامه میلیاردها تومان به جیب میزنه بایدهم پشت صداسیماروهروقت دلش خواست خالی کنه چون اونقدر داره که ساخت وساز راه بندازه ویا رستوران ولاغیر. نمک نشناس های نامروت

    • امیر

      اگربه هردلیلی مجریان خوب از شبکه های تلوزیون رفتند زیاد جای نگرانی نیست مهران رجبی میتواند جای همه را پرکند ..........

    • ابی

      شکر خدا دارای پالایش میشه..

    • ناشناس

      مهران رجبی مجری نمبشد محبوبیتش ضایع نمیشد

    • ناشناس

      یکی از یکی نچسب تر مخصوصا اون شجاعی مهر و نخود هر آش شریفی مقدم وقتی گفت میره انقدر خوشحال شدم با اون صدای رو مخش دیگه نمیبینمش که دیدم صبحها میاد شبکه دو

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چه قدر حسودی المیرا کارش و صداش عالیه

    • ناشناس

      بین این ۹ مجری فقط آقای شجاعی مهر و خانم شریفی مقدم قابل اعتنا هستند!!!

    • ناشناس

      معلومه که خیلی پولدار شدن که کارشون را به این راحتی ترک می کنن.

    • ناشناس

      فقط برنامه سیمای خانواده را دوست دارم. به یاد ماندنی ترین برنامه

    • ناشناس

      مگر اونایی که رفتن قرار بود تا آخر عمرشون باشن تو صدا و سیما خیلی نسل جوان هستند که لیاقت شون از اونایی که رفتن بهتره بالاخره برای برنامه های پیش رو مجری های که قهر کردن میتونن از جوانها استفاده کنن بذار هر کی دوست نداره نمیخواد کار کنه تو صدا وسیما بره شبکه های منوتو بی بی سی سعودی نشننال اونجا کار هست براشون

    • mmd

      نجم الدین شریعتی جا مونده 😏

    • هادی

      درود .شخصیت اقای شجاعی مهر وخانم خامنه مورد احترام است.
      مابقی هم کاری ندارم

    • شایان

      واقعا اون بشیر حسینی رو نیمخوان بردارن . نچسب ترینههههههههههههههههههههههههه بی مزه .

    • بنده خدا

      خب بهتر. اصلا صدا و سیما بیاد روستاها تست بگیره هم بازیگرشو پیدا می‌کنه هم کارگردان و هم مجری و... به مراتب وفادارتر و هنرمند تر هستن

    • ناشناس

      ادم قحطی درصداوسیمای میلی باعث شده آدمهای بی تخصص وبی تجربه ای مثل بشیرومهران رجبی درصدا وسیما جولان دهند

    • مهین محموری

      کلید صدا و سیما رو بدن به مهران رجبی و حامد سلطانی.پاچه خوارا

    • بی نام

      واسه چهارتا دونه بیننده اینا زیاد هم هستن

    • ناشناس

      همشون عالی هستن

    • ناشناس

      بایدازجوانهاجدیداستفاده گرددکه به سلبریتی
      تبدیل نشوند
      سازمان بهترین کارراکرده

    • ناشناس

      بایدازجوانهاجدیداستفاده گرددکه به سلبریتی
      تبدیل نشوند
      سازمان بهترین کارراکرده

    • رضا

      خدا در و تخته رو خوب جور کرده
      قحط الرجال به معنای واقعی

    • ناشناس

      سیاهی لشکر نیاید بکار ..یک مرد جنگی به از صد هزار

    • ناشناس

      بهتر بیشتر از این نیاز ندارد نجم الدین گوشت تلخ کجاس

    • ناشناس

      بشیر اصلا بدرد مجری‌گری نمخوره بقیه خوبن سابقه دارن

    • ناشناس

      رامبد جوان چند وقت دیگه برمیگرده 😂😏والله پول کلان به جیب زد ،،کسی بهش نگفت بالا چشمت ابرو ،،دلیل رفتنش معلوم نیست 🙄

    • ناشناس

      پیمان طالبی هم هست....خوبا موندن

    • یا مهدی ادرکنی

      پس نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا را چرا از قلم انداختید؟

    • بینام

      بهتر بزار برن استعداد های جوان وتازه نفس بیان سر کار مشکل بیکاریم حل میشه کاش تو همه ی ارگانا خانه تکانی میشد مگه خانه تکانی بده

    • حاج داوود

      خوب چرا صدا و سیما از نیروی جوان و تازه نفس استفاده نمیکند واگ ندارد خوب استخدام کند . بحمدالله کشور ایران در تمامی رشته های هنری غنی است

    • ناشناس

      بعضیا برن بهتره

    • ...

      بلکه کل صدا و سیما هم جمع بشه چون مخاطبی نداره و هزینه اضافیه

    • ناشناس

      خدا را شکر انسانهای لایق در صدا و سیما ی کشورم می مانند .

    • شهروند

      برای صدا و سیمای همینام زیاده.... کی تلویزیون نگاه میکنه؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ما سالهاست دبگه تلویریون پرار دروغ صدا سیما نگاه نمی کنیم .

    • نازنین

      فقط حامد سلطانی خوبه
      که اگه اونم از تلویزیون بره خیلی خوب میشه

    • ناشناس

      در بیابان لنگ کفش هم غنیمت است

    • محسن

      اینهاهم زیادن ،همون مهران رجبی کافیه ،فیلم وسریال وکارتون هم یه دونه ازشون کافیه،چون کسی اصلاصداوسیمارانگاه نمیکنه..

      پاسخ ها

      • مهدی

        پس طور برنامه های رو. میشناسید. واقعا با کی لجبازی می کنیم ایران و وطن رو دریابید عیب از تفکر ماست ومتوهمیم . کسی به خیانت کار تو دنیا محل نخواهد گذاشت . با اتحاد هوای هم رو داشته باشیم. و مجرم رو هر جا هست افشا کنیم و وطن رو بسازیم .

    • ناشناس

      خیلی بهتر شد اینقدر جوان با استعداد هست اون در پیتها جارو واسشون تنگ کرده بودن حالا اونا می تونن وارد عرصه شوند

    • ناشناس

      میثاقی رو خوب اومدی

    • ناشناس

      فقط مهران رجبی

    • پرسپولیس

      آفرین

    • امید

      فقط مهران مدیری

    • ممدو

      همین هشت نفر مشت نمونه خروار🤗😥😆😷🤕😭🤓😪

    • ناشناس

      صدای بشیر حسینی شیطون بلا بیشتر بدرد تقلید صدای برنامه کودک میخوره -

    • ناشناس

      زیاد نگرانی نداره چون کسی شبکه های تلوزیونی ایران را تماشا نمی کند!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        حالا شما نگاه نمیکنی دلیل نمیشه همه اینجور باشه

      • آراس

        شبکه بی بی سی و ،،،،یه جوری پیاز داغ میکنن فک میکنی همه چی تمومه،صب بیدار میشی میبینی آب از آب تکان نخورده،راه حل خوبیه برای بیکاری،بشین ۲۴ساعته بی بی سی فارسی نگاه کن🤣🤣🤣🤣

    • ناشناس

      خوب آنها که جیبشان پُرکردند و رفتند از این همه جوان بیکار ببرید مجری بشن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ان شاءالله صدا سیماجذب می کنه جوانان بیکار زیاده

    • ناشناس

      مفتشون گرونه

    • احمد

      به نظر بنده شجاعی مهر و مهران رجبی ، مجریان موفقی هستند بقیه جوان ، کم تجربه و اعتماد به نفس ندارند که میهمانان را با احترام به چالش بکشند و باعث جلب توجه تماشاگران باشند.اون بشیر حسینی هم از همه کم تجربه تر و آداب میهمان نوازی را نمی داند چه بسا شخصیت میهمان راتا سطح بچه ها پایین می آورد و هنوز فرق کوچک و بزرگ را نمی داند...

    • ن ن

      تنها 8نفر مونده انگار نه این مملکت 85000000نفر هست چیزی که زیاده مجری فراخوان بدن در عرض چند روز ایقد استعداد تو جامعه هست برای مجری گری استخدام میشن قحطی که نیومده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دوستی که گفتی 85 میلیون استعداد داریم که بیان صدا و سیما کاملا چرت میگی 10 میلیون که بچه و نوجوان حساب میکنیم!!! 5 میلیون هم اصلا نمیدونن تلویزیون چیه(به دلیل فقر و عدم وجود امکانات) موند ۷۰ میلیون که ۵۰ میلیون نفر اصلا طرف صدا و سیما نمی‌رن! موند ۲۰ میلیون که ۱۰ میلیونش نمیزارن بیان تلویزیون... موند ۱۰ میلیون 😂

    • حقیقت

      ازبسکه جناب شجاعی مهرآقا وسربه زیر وموقر وفهیمه . دمش گرم خداتوفیقش بده که مردم را رها نکرد

    • گیتی

      پاکسازی خوبی در صدا و سیما صورت گرفته. بشدت نیاز بود.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        گل گفتین واقعاا نیاز داشت 👌

    • ناشناس

      هیچ آدم عاقلی پای تلویزیون صدا و سیمای میلی نمیشینه.

    • somi

      خلایق هر چه لایق. برید همون دروغهای اینتر نشنال رو گوش کنید

    • Bh

      مجری فقط علی ضیاء ،

    • صبا

      همون سالهایی که در برنامه کودک بچه هارو شستشوی معزی می داد ناگهان به آمریکا رفت!!!

    • کمرشالی

      بشیر نمک بدون ید به درد حراست نیشکر هفت تپه میخوره و بس.

    • ناشناس

      مجری هم ی آدمه مثل بقیه اینقدر گندشون نکن خبری نیست آقا جون وقتتون اصلا برا این آدما تلف نکنید

    • ناشناس

      از رئیس صدا سیما تا مجری همه بیشعور و بی ادب هستند کی تلویزیون میلی می بینه فقط بلدن دروغ بگن به مردم

    • محمد

      ادم‌عاقل دیگه پشت سر اینا وا نمیسته دم همه اونایی گرم که به اینا پشت کردن اینام یه روز نزدیک پشیمون میشن مثل بقیه میرن کنار

      پاسخ ها

      • آراس

        فشار خون خوتو بالا نیار،ب حرف بی بی سی و ،،،،گوش نکن،اب از اب تکون نمیخوره،همه چی ارومه،

    • آریا

      خداوند به صداوسیما ۴۵ساله بیننده تلویزیونم ..همه مدلی برنامه داشته ..طنزواجتماعی ودرام وتراژدی...بهتراز نگاه کردن به بی هویتاووطن فروشه

    • ناشناس

      تیپ وقیافه ملاک مجری شدن نیست اینا این چن تا بیننده رو هم فراری میدن صدای رجبی تو دماغی صدای بشیر نازک وبچه گانه و...

    • محمد

      مهران رجبی باشد بسه کی دیگه تلویزیون ایران نگاه میکنه

    • ناشناس

      از همشون متنفرم...

    • بعضی ها فکر کردند با نیامدن برای اجرا ، صدا سیما تعطیل خواهد شد زهی خیال باطل !!!

    • اسی

      نه اونوقت تلویزیون خبری بود نه حالا نه اون مجری ها خبری بود نه حالا

    • ناشناس

      کی دیگه دروغهای صدا وسیما را نگاه میکنه

    • ناشناس

      صدا سیما 1000 سال از بالیوود عقب تره چه برسه به ....

    • نازی

      چون خودشون رو ب کری و کوری زدن. خیلی خوبن

    • .....

      شمام انگاری قصد دارید از آب گل آلود ماهی های خودتون بگیرید
      هر جا به نفع تون بشه کامنت ها رو باز و یا می بندید

      این که نشد آزادی بیان....!!!!

    • نازی

      کدومشون جدیدن؟؟ شجاعی مهر که ۳۰ساله جلوی چشممونه

    • نازی

      المیرا عالیه.

    • نازی

      چقد هم که جوون آوردن

    • ناشناس

      من آقای شجاعی مهر و خانم خامنه را دوست دارم و از بچگی عاشق خانم خامنه هستم

    • ناشناس

      دم همین هشت نفر گرم

    • اصغر

      خوب این به خوبی ثابت می‌کنه که سازمان صدا و سیما اصلا نمی‌خواد یک مجری خوب و پر طرفدار یک برنامه خوب را روی آنتن اجرا کنه و فقط کافیه یه برنامه ای اجرا کنند فارق از اینکه چقدر مخاطب دارند و کلا صدا و سیما از افراد معروف و به اصطلاح سلبریتی خوشش نمیاد

    • حسن مشهد

      کیفیت مهمه نه کمیت
      خداروشکر توی مشکلات دوستان رو شناختیم ومفتخورهارو

    • هیچکس

      این ۷ نفرم اخراج کنید
      مهران رجبی واس کل صدا سیما بسته
      😂😂😂😂😂😂😂

    • حسین

      سلام
      صدا و سیما مگر چند محری بدرد بخور داشت!!؟؟همین بود و الان سرجایشان هستند

    • ناشناس

      اولا که اینجوری نیست وصدا سیما کارمند زیاد داره، دوما ما مجری وطن فروش وخائن نمیخوایم ،درود به شرف هشت مجری که اسم بردید

    • ناشناس

      جامعه فرهنگی مدتها بود که به انحراف، ابتذال و دزدی بیت المال کشیده شده بود. این تغییرات لازم بود. از مجری ها بگیر تا هنرپیشه ها. عدو شد سبب خیر

    • علی

      واقعا چه بر سر این مملکت اومده ؟
      صدا و سیما که میگه همه چی گل و گلزاره

    • ناشناس

      بنده به هیچکس توهین نمی کنم.
      اما اینا با ماندن در صدا و سیمای دروغگو و بی‌اعتبار، به خودشون توهین می‌کنند.

    • ناشناس

      آفرین به این هشت نفر دیگه نیازی به دیگران نبود

    • محمد

      متاسفانه مدیریت در خیلی موارد از جمله همین صدا و سیما بسیار ضیف است و الا بسیار جوانان با استعداد و تحصیلکرده و خلاق و متعهد هستند که رسانه ملی میتواند براحتی انها را با ازمون و مصاحبه شناسایی و برای مجری گری و گویندگی و حتی کارهای هنری بکار گیری کند

    • ناشناس

      مگه تلویزیون میلی را کسی نگاه هم می‌کنه که اینها خوب یا بد باشند؟فقط اخبار هواشناسی تلویزیون تقریبا راست و درسته

      پاسخ ها

      • اسما ۲

        آره ما تلویزیون نگاه میکنیم و کل فامیلامون هم نگاه میکنن،شبکه های ماهواره ای بچه هامونو از راه به در میکنه.

    • ناشناس

      7نفراضافی داره مهران رجبی همشوکنترادبرداره بقیه هم برن مرخصی

    • علی

      آدمای درست و حسابی موندن .پولکیا تا حالا پول بیت المال تو جیبشون مفت می رفت حالا جلوش گرفته شده تاب نیاوردند مجبور شدند جایی که پول مفت می‌دند.

    • بهار

      فقط جناب آقای شجاعی مهر رو عشق است ولاغیر

    • ناشناس

      احسنت . ... حسین رفیعی در بازیگری و اجرا هیچ وقت از سطح متوسط بالاتر نرفت .

    • ناشناس

      فیلم های آقای رجبی به مراتب بهتر از اجرای ایشان است

    • ela

      بهتر

    • محمد

      انصافا دیدن بعضی از این چهره ها تهوع آوره !

    • ناشناس

      کافیه یه فراخوان بزنن که مجری لازمیم برا صدا سیما صف میکشن

      نه اینجور

    • mohsen

      با استعداد باشرف میخواد که نیست

    • کاظمی

      با التماس خواهند آمد زيرا اینترنشنال سعودی ظرفيت جذب
      محدودی دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج