۱۲۷۳۹۴۰
۱۰ نظر
۲۱۰۰۸
۱۰ نظر
۲۱۰۰۸
پ

رونمایی از سلطان جذاب و بی‌چون و چرای مافیای ایران

پدرخوانده یک رئالیتی شو ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که به تازگی از بستر فیلم‌نت در اختیار مخاطبان قرار گرفته.

برترین‌ها: پدرخوانده یک رئالیتی شو ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که به تازگی از بستر فیلم‌نت در اختیار مخاطبان قرار گرفته. در این مسابقه شاهد حضور  پژمان بازغی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، شکیب شجره، حسام محمودی، امیر کربلایی زاده، باربد بابایی و کیمیا بابائیان هستیم. اینجا می‌خواهیم به نقش ویژه مجید واشقانی در جذابیت این سری مافیا(پدرخوانده) اشاره کنیم، او در کنار نفراتی مثل بهاره افشاری جذابیت زیادی به این برنامه داده‌اند، هر چند که تایم طولانی برنامه در کنار حضور نفراتی معمولی مثل ترلان پروانه از جمله نقاط ضعف پدرخوانده است اما در کل درخشش امثال واشقانی برنامه را سرپا نگه داشته.

رونمایی از سلطان جذاب و  بی‌چون و چرای مافیای ایران

در مافیا «حس ششم» یا آنچه از آن با عنوان چنین چیزی یاد می‌کنند اهمیت زیادی دارد. البته این بازی مولفه‌های مهم دیگری هم دارد. در واقع چنانچه شما در حس ششم یا حدس اولیه ضعیف باشید، می‌توانید جای آن را با استدلال، منطق، دفاعیه درست و تهاجم به جا پر کنید. مجید واشقانی یک‌تنه با اولین حدس‌های درست خود به خال می‌زند و به راحتی شهر را مجاب به پیروی می‌کند و چنان با قاطعیت گمان‌های کاملا درستی مطرح می‌کند و از حس ششم خود استفاده می‌کند که هر کس نداند گمان می‌کند، روند پخش‌شدن کارت‌ها و نقش‌های بازی را می‌داند.

رونمایی از سلطان جذاب و  بی‌چون و چرای مافیای ایران

در مافیا گاهی بازی این چهره چنان جذاب و نفسگیر و غافل‌گیرکننده پیش می‌رود که واقعا حدس و گمان زدن دشوار است. مثلا به تغییر نقش واشقانی در قسمت اول نگاه کنید که چقدر درخشان هر دو نقش مافیا و شهروند را به خوبی ایفا کرد و یا آن موقعیت غریب لو رفته‌اش در قسمت دوم که فقط کار خودِ واشقانی بود که جذابیت نقشش را علی‌رغم افشا حفظ کند، او البته در قسمت سوم هم طراوت خودش را حفظ کرد و با یک غافلگیری عجیب زلزله به پا کرد. به بهانه درخشش واشقانی برخی آثار نمایشی او را هم مرور کرده‌ایم:

هوش سیاه

رونمایی از سلطان جذاب و  بی‌چون و چرای مافیای ایران

هوش سیاه مجموعه تلویزیونی ۱۵ قسمتی با موضوع جرائم رایانه‌ای است. در خلاصه این سریال آمده سرگرد احمدی معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس است که همراه با دستیاران خود درگیر پرونده پیچیده یک خرابکار و نابغه رایانه و الکترونیک، «جمشید کاظمی» با نام تقلبی «کامران بوریایی» شده‌ است و در واقع داستان اصلی از جایی آغاز می‌شود که جمشید کاظمی ملقب به هوش سیاه پس از دستگیری و زندانی شدن در پایان سری اول، تصمیم به فرار از زندان می‌گیرد. او که یک نابغه رایانه و متخصص در انجام جرائم اینترنتی است، از این توانایی خود در امور غیرقانونی و خلاف بهره می‌گیرد. با گریز هوش سیاه از زندان، سرگرد احمدی (حسین یاری) برای دستگیری مجدد او وارد عمل می‌شود و…. و واشقانی درباره نقشش در این سریال در جایی گفت که «مسعود آب پرور» ریسک کرد که من را برای بازی در «هوش سیاه» انتخاب کرد چون زمانی برای نقش «ایمان» انتخاب شدم که سریال «مسیر انحرافی» پخش می‌شد؛ وقتی بازیگری را که صد درصد کار کمدی انجام می‌دهد برای نقش‌آفرینی در یک اثر جدی انتخاب کنی، یک ریسک محسوب می‌شود.

زیر پای مادر

رونمایی از سلطان جذاب و  بی‌چون و چرای مافیای ایران

زیر پای مادر نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی می‌باشد. این مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان (خرداد ماه) ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد و در خلاصه داستان این سریال آمده: هیچوقت دورى، دوستى نمى‌آورد و خانواده قصه قبل از آنکه دیر شود، به همدلى مى‌رسند. خلیل به همراه پسرش و دور از خانواده در مشهد زندگی می‌کند. اشکان قصد ازدواج دارد و از پدرش می‌خواهد که دختری را برای او خواستگاری کند، پدرش قبول می‌کند اما عمه دختر به سدی بزرگ تبدیل می‌شود و… واشقانی که تاکنون بیشتر در نقش مامور پلیس بازی کرده بود در این سریال در نقشی متفاوت و به عنوان برادر خلیل بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت و نقدهای فراوانی هم به او شد.

از سر نوشت

رونمایی از سلطان جذاب و  بی‌چون و چرای مافیای ایران

فصل اول سریال از سرنوشت، روایت گر زنی به نام مه لقا با بازی میترا رفیع است که از ندامتگاه رهایی یافته و به دنبال فرزندش سهراب است که به سهراب شش انگشتی معروف شده. شوهر سابق او که منصور نام دارد و مجید واشقانی نقش آن را بازی می کند، پدر سهراب بوده و او به مرور زمان با همسر منصور (مینا با بازی لیلا بلوکات) آشنا می‌شود. با هم تلاش می‌کنند تا سهراب را بیابند. مه لقا می‌میرد و مینا در فکر پیدا کردن سهراب است و در ادامه فهمید که سهراب در خردسالی به اسم نگهدار بوده و به بردارش اصرار می‌کند که او را پیدا کند. نقش‌آفرینی مجید واشقانی در این سریال پاییزی نیز واکنش‌های زیادی در پی داشت و شاهد افزایش فالورها و کامنت مخاطبان سریال روی اینستاگرام او بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اسلحه تووو دست ایرانی هاست انگار بیل دستشونِ

    • بیوگرافی

      مجید واشقانی عالی هست.حیف که تو بازیگری هنوز به جایگاه واقعیش نرسیده.یک جنتلمن واقعی.

    • محسن@

      واقعا مجید واشقانی یه استعداد خاص هست....دمش گرم

    • ناشناس

      ۳ قسمتش آمده ،بسیار جذابه ، توصیه می کنم....

    • ناشناس

      مزخرف به تمام معنا

      با اون کت و شلوارها فکر کردن آلن دلون یا آلپاچینو هستند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        حالا مگه اونا کین؟

    • ایران وطنم

      خود تحقیری تاکی!
      آل پاچینو همچین خوش تیپ و خوش پوش نیست

    • بهروز

      به نظر شما آلن دلون یا آلپاچینو فرازمینی هستند اونها هم بازیگر بودند

    • اوانسیان

      بازی پر از تقلب پدر خوانده..‌دو قرون بازی بلد نیستن. دو قرون...حیف حجم نت.واسه دیدن یه بازی بدون فکت و حیف پول که به این ها میدن.

    • ناشناس

      مجید واشقانی عالیه هم تو مافیا هم پدرخوانده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج