۱۲۹۴۶۴۶
۹۵ نظر
۴۶۸۰۶۳
۹۵ نظر
۴۶۸۰۶۳
پ

با حضور این هفت نفر، در سال جدید، کلا تلویزیون را خاموش کنید

تلویزیون دست‌هایش را برده بالا. خودش هم قبول دارد که سه هیچ بازنده است.

برترین‌ها _ امیر عبودزاده: تلویزیون دست‌هایش را برده بالا. خودش هم قبول دارد که سه هیچ بازنده است. اما از بخت بد، داور و کسی که باید سوت را بزند، همچنان معتقد است که بازی باید ادامه پیدا کند. ده‌ها سال فعالیت در زمین بدون حریف و سالانه ده‌ها و صدها میلیارد بودجه که به جای ساختن جاده و کارخانه و به جای نصب بخاری در مدارس در چاه ویل صداوسیما ریخته می‌شود، آخرش کار را رسانده به اینجا. سازمان بی ‌در و پیکری که ماه‌ به ماه حتی یک برنامه پربیننده و خبرساز ندارد. سریال‌هایش را روی بیلبورهای شهر تبلیغ می‌کند اما دریغ از این که کسی از روی علاقه و شوق تماشایشان کند و درباره‌شان حرفی زده شود. 

با حضور این هفت نفر، در سال جدید، کلا تلویزیون را خاموش کنید

فضای مجازی را نگاه کنید. همه از «پوست شیر» صحبت می‌کنند. از «آکتور». از «جیران» و «رهایم کن». حتی «سقوط» و «سرگیجه» و سریال‌های آبکی‌تر شبکه نمایش خانگی هم بحث‌برانگیزتر از بهترین ساخته‌های سیما هستند. سیما که تکلیفش با خودش هم معلوم نیست و فقط هست که باشد. انگار سریال و برنامه نمایشی هم می‌سازد برای این است که وسطش بتواند کمی شعار گل‌درشت بدهد و سیاست‌های تندش را دنبال کند. فوتبال را از سیما بگیرید ببینید چی می‌ماند؟ فیلم‌های خوبی پخش می‌کند یا برنامه‌های تحلیلی جالبی دارد؟ رسانه‌ای که حتی پربیننده‌ترین برنامه‌اش، 90 را برای حال‌گیری از عادل فردوسی‌پور می‌دهد به مجری شیرینِ بابا و آن را به فنا می‌دهد، چقدر برای مخاطب احترام قائل است.

برای همین هم هست که انتشار فهرست مجری‌های روز آخر سال و ساعات سال‌تحویل، آه از نهاد همه بلند می‌کند. اینجا که دیگر گل سرسبد برنامه‌های سیما بود. یعنی مدیران شبکه‌ها همه سال را هم برنامه به‌دردخوری نداشتند، برای 24 ساعت آخر سال و آن هفته‌های پایانی خود را به آب و آتش می‌زدند تا به چشم بیایند. بهترین مجری‌ها را –در همان وسع و سطح معمول- از هم می‌قاپیدند و حسابی خرج می‌کردند تا مردم دو دقیقه بیشتر کنترل تلویزیون را روی شبکه‌شان نگه دارند و بعد در نظرسنجی‌ها بگویند ما برنده شدیم. از یک ماه قبل آیتم‌سازها را به خط می‌کردند و لیست مهمان‌ها را بالا پایین می‌کردند تا شاخ‌ترین و سلبریتی‌ترین و سورپرایزترین‌ها را روی آنتن بیاورند و روی دست بقیه بلند شوند. احسان علیخانی و علی ضیا و سال‌های قبل‌ترش فرزاد حسنی و رشیدپور و بقیه. عادل فردوسی‌پور برنامه آخر سالش را تبدیل به شویی دیدنی می‌کرد و هر کس سعی می‌کرد این سفره را رنگین کند. اما حالا ببین کفگیر چطور به ته دیگ خورده که همه خبرگزاری‌ها حضور فرزاد حسنی در رادیو جوان برای روی آخر سال را با آب و تاب پوشش می‌دهند. بیایید نگاهی بیاندازیم ببینیم دوربین و میکروفن دست کی افتاده و چرا می‌گوییم صداو سیما سیاه‌ترین و سردترین دورانش را می‌گذراند. 

اقبال واحدی

با حضور این هفت نفر، در سال جدید، کلا تلویزیون را خاموش کنید

به نظر می‌رسد مجری 66 ساله و باتجربه تلویزیون آس این فهرست است. کسی که حداقل مردم چهره‌اش را سال‌ها دیده‌اند و لابد قرار است با آمدنش آبرویی برای رسانه بخرد. اما بهترین اجراهای اقبال واحدی کِی بوده؟ شاید برنامه صبح‌به خیر ایران و سفرش به شهرهای مختلف و جمع کردن مردم مقابل دوربین پرتابل سیمت و تلاش‌اش برای هیجان دادن و شور و نشاط دادن به برنامه صبحگاهی. اما همان وقت‌ها هم خیلی از تماشاگران سیما از خنده‌های زورکی و اجراهای باسمه‌ای اقبال واحدی ذله بودند. کسی که دایره واژگانی محدودی دارد و حتی در گفتن یک جمله خلاقانه و یک شوخی به جا ناتوان است. در سال‌های اخیر هم او برای معرفی کارآفرین‌های شهرستانی با تیمش در سراسر کشور سفر می‌کرد و برای آخر شب‌ها و ساعت کم‌بیننده برنامه می‌ساخت. واقعا کی یک صحنه به‌یادماندنی از اقبال به یاد دارد. الان چرا سلبریتی‌ها باید ذوق کنند که بیایند مقابل اقبال واحدی بنشینند و به سوال‌ و جواب‌های کلیشه‌ای‌اش جواب بدهند و به زور همراه او بخندند.

 بشیر حسینی

با حضور این هفت نفر، در سال جدید، کلا تلویزیون را خاموش کنید

رفیق شفیق علی فروغی(مدیر شبکه سه) که با برنامه عصرجدید و بنا بر شنیده‌ها علیرغم مخالفت احسان علیخانی به شبکه سه آمد و چهره شد، یکی از پدیده‌های سال‌های اخیر است. کسی که مشخص نیست بر اساس کدام توانایی و تسلط کشف نشده‌ای ناگهان یکی از صندلی‌های برنامه پربیننده سیما را به خود اختصاص داد و بعد هم در نبود برنامه‌سازان و مجری‌های حرفه‌ای بودجه و برنامه بی‌مزه رویانیوم را روی آنتن برد تا مشخص شود که پشتش حسابی گرم است. بشیر حسینی که در همان برنامه عصرجدید هم نشان داد که چقدر گوشت‌تلخ است و تا چه اندازه برای یک برنامه پربیننده تلویزیونی نامناسب است، حالا یک برنامه نوروزی هم جایزه گرفته تا به شوخی‌های شیطون‌بلای خودش با مهمانان ادامه دهد. مگر قرار نیست مجری‌های برنامه ساعت طلایی تلویزیون ایده‌مند باشند و محبوبیت‌شان مخاطب را پای تلویزیون بیاورد؟ الان رامبد جوان و مهران مدیری و احسان علیخانی باید بنشینند برنامه سید بشیر را تماشا کنند؟ با آن صدا و رفتار خراشنده؟

حامد سلطانی

با حضور این هفت نفر، در سال جدید، کلا تلویزیون را خاموش کنید

اجرای یک برنامه برای کودکان با کت و شلوار و شوخی کردن با پدر و مادر بچه‌ها شاید به اندازه کافی پتانسیل رشد او را نشان نداد. اما یک اتفاق تلخ و فوت خانواده و بعد اشک‌های فراوان و اجرای برنامه‌های مداحی و مذهبی مهر تایید و پیشرفت را پای برگه حامد سلطانی زد. حامد سلطانی را حالا باید آینده تلویزیون و مجری‌گری محسوب کرد. کسی که تپق نمی‌زند، هر وقت لازم است چهره‌اش را با لباس رسمی و مدیرپسند ست می‌کند و هیچ حرفی نمی‌زند که آب در دل کسی تکان بخورد. تازه از آن هم بیشتر، خوب بلد است جوری حرف بزند که مدیران خوششان بیاید. و در شرایطی که هر هنرمند و صاحب‌فکری با یک استوری اعتراضی و دو تا جمله انتقادی مغضوب می‌شود و ممنوع‌الکار و ممنوع‌الچهره می‌شود، چی بهتر از چنین مجری‌های مطمئنی. این که چه آبی از آنها گرم خواهد شد و چقدر برای تلویزیون و بیننده میلیونی‌اش محبوب‌اند چه اهمیتی دارد؟

وحید رونقی

با حضور این هفت نفر، در سال جدید، کلا تلویزیون را خاموش کنید

شاید از چهره‌های مشهور این فهرست نباشد، اما وحید رونقی سابقه زیادی در صدا و سیما دارد. از گویندگی و نویسندگی تا اجرا. او سال 99 و 1400 هم در شبکه تهران برنامه نوروزی هر شبی را اجرا کرد که حرف و حدیث کم نداشت. این برنامه با اجرای وحید رونقی و محیا اسناوندی روی آنتن رفت در حالی که تا آخرین لحظات قرار بود امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش‌اندام اجرای آن را بر عهده داشته باشند. این که چی شد که ناگهان ورق برگشت و قرعه به نام آقا وحید خورد را کسی نمی‌داند. او یک بار هم ناگهان و با خداحافظی حامد مهربانی مجری‌گری برنامه «در انتهای الوند» را برعهده گرفت. در رزومه و مشخصات آقای وحید رونقی یک نکته هم دیده می‌شود که مثل فانوس دریایی از کیلومترها دورتر نظرها را به خود جلب می‌کند. ایشان داماد ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان مطرح سینما هستند و داماد بودن هم برای خودش کم چیزی نیست. از همین جا سال نو را به آقای رونقی تبریک می‌گوییم.

المیرا شریفی‌مقدم

با حضور این هفت نفر، در سال جدید، کلا تلویزیون را خاموش کنید

خانم شریفی‌مقدم هر استعدادی نداشته باشد، روی بورس بودن و خبرسازی را خوب بلد است. یکی به نعل و یکی به میخ. یک انتقاد از برف خیابان و یک عالمه تعریف از مدیریت جهادی در کشور. خانم شریفی مقدم که در توییتر هم برای خودش بروبیایی دارد و هر توییتش کلی فِیو (همان لایک خودمان است) می‌خورد، خیلی قشنگ بلد است که یک نمه نقش مستقل و معترض بازی کند و به جایش در عوض یک خروار مجری رسمی و خوش‌الحان باشد. حالا که ژیلا صادقی و نجمه جودکی و مبینا نصیری و بقیه نیستند، خانم شریفی فرصت مناسبی دارد تا به عنوان یکی از معدود مجریان زن تلویزیون بدرخشد. تازه خیلی‌ها ممکن است خدا را شکر کنند که خانم المیرا انتخاب شده، چون با شرایط موجود هیچ بعید نبود که فضه سادات حسینی یا آمنه سادات ذبیح‌پور مجری برنامه سال تحویل شوند. البته خدا را چه دیدید، شاید سال بعد چشم‌مان به جمال این بزرگواران هم روشن شد.

مجید یحیایی

با حضور این هفت نفر، در سال جدید، کلا تلویزیون را خاموش کنید

مجری سال‌های اخیر رادیو و تلویزیون را شاید خیلی‌ها به خاطر اجراهای ورزشی‌اش بشناسند. او مدتی هم با نجمه جودکی و حامد مهربانی مجری برنامه «در انتهای الوند» بوده و کم و بیش با اجراهای راحت و صمیمی‌اش توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند. شاید یکی از قابل‌قبول‌ترین مجری‌های فهرست نوروزی مجید یحیایی باشد که هنوز میدان‌های بزرگی را پیدا نکرده و احتمالا دلیل مقبولیت‌اش هم همین است. شاید او هم اگر پله‌ها را دو تا یکی بالا برود یاد می‌گیرد چطور مجیز بگوید و چطور عصاقورت داده و روی اعصاب باشد. این که در وضعیت فعلی چنین مجری برای ساعت پرمخاطب تحویل سال نو چقدر مناسب است را، صدا و سیما تشخیص داده که کلا همه از انتخاب‌ها و تصمیم‌هایش، رو به قبله دراز کشیده‌ایم.

مصطفی امامی

با حضور این هفت نفر، در سال جدید، کلا تلویزیون را خاموش کنید

مصطفی بچه خوبی است. با سلبریتی‌ها هم ارتباط خوبی دارد. کارش را بلد است و هر جا استخری پیدا کرده خوب شنا کرده. شاید ایراد از رسانه است که از مجری‌ها و عواملش می‌خواهد که برای رشد و دیده شدن خودشان نباشند و ادا دربیاورند. در این شرایط مصطفی که هنوز تجربه زیادی در اجرا ندارد و حتی احتمالا اطلاعات عمومی و دانسته‌های زیادی هم در چنته ندارد، با کمی قربان صدقه رفتن برای مهمانان برنامه، با کمی نمایش دادن سویه‌های مذهبی‌اش و با کمی گرم گرفتن با مدیران جام‌جم، خیلی سریع و در جوانی می‌تواند جایی بنشیند که مثلا روزی میرفخرایی نشسته. زبان‌مان لال. اصلا حرفش هم آدم را افسرده می‌کند. مصطفی امامی همین شب چله گذشته هم اجرای برنامه ویژه را برعهده داشت که با «یحیی پلاستیکی» جنجال درست کرد. یک بی‌تجربگی بیهوده در یک نمایش خنک اسم و فامیل. همان شبی که ابوالفضل پورعرب هم از بی‌احترامی مجری رنجید. چاره‌ای نیست. وقتی شمشیرزنان کاری می‌کنیم که کسی مقیم حریم حرم نمی‌ماند، باید کار را با مجری‌هایی ببندیم که ظرافت و بلوغ لازم را ندارند و مجبورند با کمی لودگی و کمی اعتماد به نفش بیش از حد کار را جمع کنند.

این فهرست فقط یک مهران رجبی را کم دارد که احتمالا آن هم از ترس هو کردن و خنده و مسخره‌بازی مردم کنار گذاشته شده اگر نه، یک اجرای نوروزی حق مسلم‌اش بود. خدا آخر عاقبت همه ما را با این صداوسیما و این رویه‌ای که در پیش گرفته به خیر کند. یعنی سال بعد قرار است چه موجوداتی سال نو را تحویل کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      من که خیلی وقته صدا و سیما رو نگاه نمیکنم وقتی ماهواره هست مجبوریم اینارو نگاه کنیم

    • وطنم ایران

      دلقکهای بیمزه خداروشکر که سه ماهه تلویزیون ایران رو حذف کردم غیراز دروغ چیز دیگه ای نداره

    • ناشناس

      بیچاره ها سلطانی اصلا حرفی نزده انقدر بر علیه ش شدین. همرو به جز سلطانی موافقم

    • ناشناس

      بیست ساله تلویزیون خاموشه

    • فاطمه

      چی مون درسته که صدا و سیمامون درست باشه

    • T56

      زمان ، با ارزش است و هیچ فردی وقت خود را هزینه یک سیستم عصر حجری نخواهد کرد.....

    • شهریار

      خدا اون پدرتو بیامرزه نویسنده این مقال.

    • ناشناس

      مثلا امسالو که با علیخانی شروع کردیم چه تحفه ای بود؟ همین که دیگه نیستن یعنی سال خوبی پیش روئه

    • ناشناس

      کی تلویزیون می بینه..فوتبال رو هم از گوشی نگاه می کنیم یا شبکه تاجیکستان

    • ناشناس

      منتظر دستور بودیم😂
      بگید تلوزیونو خاموش کنید ماهم میگیم چشمممممم قربان.... الساعه🤣🤣🤣
      واقعا چه اعتماد به سقفی دارید...

    • مریم

      پارازیت میندازن که ما رو مجبور کنن اینا رو ببینیم

    • یه شهروند

      اگه مهران رجبی بشیرحسینی بودن صددرصد کانال روعوض کنیدچون به خودی خود با این رئیس تلویزیون گند زده هست تمام برنامه ها اشغال وحوصله سر بره وای که دیگه این مجیریهای بی مزه هم باشن یه دور همی با بچه بیشتر لذت بخشه تا تلویزیون

    • ناشناس

      سلطانی عشقه از دلقکهای فراری بهتره

    • ناشناس

      من خیلی وقته خاموش کردم

    • ناشناس

      خاموش بود

    • کاربر

      شما مجری خوب میشناسی معرفی کن

    • ناشناس

      اصلا همچین چیزی نیست اتفاقا تلویزیونو با دیدن این عزیزان بیشتر نگاه میکنیم درود بر شرف این عزیزان ک وقت میذارن تا ایام عید ب کام مردم شیرین بشه خدا خیرشون بده وکسانیکه ک چشم وابرو نازک کردن ونیومدن ب جهنم کسی کمردم نخواد خواه نا خواه از ذهن ویاد مردم فراموش میشه

    • ناشناس

      به جز خانوم شریف مقدم بقیه حیف وقت بزاری براشون

    • حاج مهدی

      خوب شد آمار برنامه هارو دادین....اصلا نگاه نمیکنم تلویزیون رو.....حیف وقتی که برای دیدن این برنامه هاتلف کنیم....

    • ناشناس

      حالا اگر از مجری های غرب گدای خودباخته باشه که بعد از سیر شدن برود به ریش ما بخندد خوب است .

    • ناشناس

      تا جم داریم غم نداریم

    • مصطفی

      دست گربه به گوشت میرسه میگه چه گوشت بدیه ای ناقولا ها امان از روزگار

    • ناشناس

      موجودات رو خوب اومدی🤣🤣🤣

    • ناشناس

      با اینکه هیچ کدوم از این مجری ها خوب نیستند اما بازم شریفی مقدم از ژیلا صادقی و نجمه جودکی و مبینا نصیری خیلی بهتره، اونا که فقط بلد بودن بیخود حرف بزنن و مخ آدم رو تیلیت کنن.

    • امید

      درود به شما نویسنده توانا، براستی حرف دل ما رو زدی، در صدا سیما باید گل گرفته شود، ضمن اینکه هرچی هنرمند خوبه که از دنیا رفتن، دیگه صدا وسیما دو ریال نمی ارزه حیف مصرف برق و استهلاک تلویزیون، واقعٱ برنامه هاشون بی مزه س، بنده یه سریال گیل دخت را دوست دارم، اونم ترجیح میدم از شبکه مجازی نگاه کنم تا سیما

    • حاجی..

      تو این مجری های نامبرده شده فقط المیرا خانم شریفی با سواد جذای و مخاطب پسند هستش...

    • مسعود

      درود بر شرف نگارنده و ادا کردن حق مطلب سیاست صدا و سیمای این روزها که سفره پهن کرده برای خودی های بی خودی...

    • طر فدار نظام

      سید بشیر حسینی اصلا توانایی مجری گری داوری سر گرم‌کردن وهیچ توانایی هنری اصلا ندارد

    • امید

      این همه مجری دره پیت رو از کجا پیدا کردین

    • علی

      مهران رجبی یادتون رفت

    • مرجان حسینی

      باری کلا

    • دانشجو

      چون شما از این مجری ها خوشتون نمیاد مردم نباید فیلم ببینند؟

    • ایرانی

      صدا و سیمای میلی

    • حمیرا ناظری

      تا کور شود هر آنکه نتواند دید
      تمام شان مجریان قدری هستند.

    • ناشناس

      حال آدم بهم میخوره با این مجریان در پیت

    • ناشناس

      خیلی خودتونو ناراحت نکنید خیلی وقته که هیچ کس تلویزیون نگاه نمیکنه
      کاش مثل قبلاً ‌‌دوسه تا شبکه داشت !!!!!اما پر بار و پر معنا این همه پول بیت المال رو حروم و هدر نمیدادن و خرج کارهای مهم تر میکردن

    • مجید

      طبقه چهارم پرتش میکنیم حیاط با این مجری ها

    • Arash

      برای خودمون متاسفم که توی بهترین روز های سال و زمانی که باید با دیدن تلوزیون و برنامه هاش شاد شد باید چهره ی نچسب و لوس بشیر حسینی رو تو تلوزیون ببینیم یا کسی که بعد از فوت همسر و فرزندش معروف شد
      شاید بهترینشون اقای واحدی و خانم شریفی مقدم باشن که باز هم نمیتونن جای بقیه ی مجری های بزرگ رو پر کنن
      امسال عید تلوزیون خاموش

    • ناتالی

      یک سال هم با این مجری ها سال رو نو کنیم.همیشه که نباید مجری های پول پاروکن بیان اجرا کنن؟🌹

    • ناشناس

      حالا مگه مجریان چه اهمیتی برای کشور دارند که اینقدر روی انها تحلیل گذاشته اید؟
      این بزرگواران قرار است صحبت کنند و برنامه اجرا کنند و متن ها را بخوانند، همین! کار چندان سختی نیست ولی جایگاه خودش را دارد.

    • ناشناس

      اقای حسینی که خوب نیست ولی از اون اقای رامبد جوان بهتره .چقدر بیزارم از اقای جوان بی نمک

    • مهدی.سیدابادی

      توقع از این بیشتر هم نباید داشته باشیم

    • ناشناس

      نسل جدید تصمیم سازان مدیران رسانه.متاسفانه.نیاز سنجی مخاطب برایش مهم نیست.و اصلا به صلائق و خواسته مخاطب ارزش قائل نمی شود.بنابراین.مخاطب ایرانی راهه خود را می رود و رسانه بی تفاوت به مخاطب خود راهه دیگر را می رود.تا جایی که درصد مخاطب به پایین ترین حد خود رسیده است.

    • ناشناس

      واقعا راست میگید خوبه تحویل سال اخر شبه بگیریم بخوابیم بهتره

    • ناشناس

      خونه ما که از تلویزیون بعنوان چراغ خواب استفاده میکنیم نورش کمه مثل نگهبان خونه هم میمونه البته گاهی هم که میخوایم بخندیم به سوتی ها تلویزیون رو صداش باز میکنیم در غیر اینصورت همون چراغ خوابه

    • ناشناس

      اصلا تلوزیون نگاه نمی کنم، نمی دانم چرا حس تنفر پیدا می کنم،، از دروغ و فریب و ریا کاری

    • محمد زارع

      بگو با کدوم مجری شما حال میکنید تا سفارش دیم

    • ناشناس

      آخ که حرف دل مردم رو زدی .صدا و سیمای میلی نفرت انگیز مشمئز کننده

    • نادیا

      من از مصطفی امامی واقعا بدم میاد حرف دهنشو نمی‌فهمه متکبروازخود راضی🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    • ناشناس

      آفرین احسنت که درست میگی

    • ناشناس

      خیلی وقته تلوزیون نمیبینیم

    • داوود

      تلوزیون مال شما ما رفتیم خداحافظ

    • ناشناس

      واقعا تو ایران قحطی مجری آمده این مجریها اصلا بدرد نمیخوند آدمهای بی روح اصلا اینها اینکار نیستن

    • بازنشسته

      ما در منزل تلویزیون تماشا می‌کنیم در روز شاید یکساعت تا یکساعت و نیم ولی خیلی ساله که سمت کانالهای ایران اصلا نرفتیم ،،شماره رو کلید کنترل تلویزیون و ماهواره اعداد یک تا پنج سالمند ولی بقیه شماره‌های کنترل‌ها پاک شده.

    • امیر

      الا یه سال تلویزیون ندیدم

    • روژان

      از مجریاشون گرفته تا فیلمآ ،ب غیر از نون خ همه افتضاح

    • سارا

      سلام اگه مجری ها باب میل و سلیقه ی نگارنده ی متن نیستند دلیل نیست مسخره شان کند. تک تک این ۷ نفر برای خودشان طرفدارانی را دارند.

    • ناشناس

      ماک خیلی وقته صداوسیماروبااون سریالهای ابکی واخبارزپرتیش گذاشتم کنارواصلاودرشوبازنمی کنیم

    • عسل

      عالی بود ممنونم

    • ناشناس

      خخخخخخخخخ اینکه صدا سیما مخاطب های خودشو از دست داده دروغ های ضایع و حرفای جناحی نه بی طرفانه و مجریان نچسب و پاچه خوار مثل سلامی و آمنه ذبیحی و رضوانی و امثال ایناس.خدا میدونه سالی چقدر بودجه بیت المال

    • ناشناس

      دمتون گرم حرف حساب زدید

    • فریاد

      درود متن خوبی بود

    • علی ترابی

      اون بشیر و حامد سلطانی رو میبینم واقعا از تلویزیون دوری میکنم هر چند که همیشه دورم ولی بهرحال گذری رد میشم میبینم همیشه روشنه

    • ناشناس

      و من اله التوفیق _ جبلی _ مدیر عامل

    • ز

      بسیار جالب و عمیق تحلیل شده واقعا چرا به نظرات مردم اهمیت نمیدهند البته انتظاری هم نباید داشت چون این ارگان خصوصی نیست

    • مهدی

      ایران....مگه کسی میبینه

    • حسن

      خوبه باز هم اینها کمتر تکراری هستند نسبت به علیخانی وغیره

    • روح الله

      اینها دیگه کجا بودند

    • ناشناس

      صدا وشیمای میلی یعنی زرشک اصلا فکر کنم هیچ کس تلویزیون ایران رانگاه نمی کند خونه هرکسی رفتم شبکه منو تو اینترنشنال صدای امریکا بی بی سی و شبکه های خاطره وجم رانگاه می کنند ازهرکس بپرسی اصلا شبکه های ایران رانگاه نم کند

    • مهرداد

      سیمای انحصارگر...خوردوی انحصارگر...سینمای و کلا هنر انحصارگر...اقتصاد انحصارگر...کاش یه بار فقط یه بار امار یا میزان نفوذ سیما را در بین مردم اونم واقعی مخاسبه میکردند...انوقت اگه یه ذره انصاف وجود داشت کرکره اش رو پایین می اوردند و خلاص...درامد نجومی...بودجه نجومی...خروجی هیچی...

    • یک ایرانی

      به به.گل بود و به سبزه نیز آراسته شد!!؟🤮

    • ناشناس

      متاسفم برا این طرز تفکر

    • زهرا

      یه خسته نباشید نیاز داره اون شخصی که این هفت مجری رو انتخاب کرده

    • حامد

      برای دوستانی که صدا و سیما میبینن این مجریان هم خیلی زیادی هم هست

    • ناشناس

      قبل از این هم با مجریانی که تلویزیون رو رها کردند هم باز تلویزیون آش دهن سوزی نبود خیلی مجریان قبلی که الان در صدا و سیما نیستند فکر نکنند آش دهن سوزی بودند

    • اعطم


      من ازبیکاری هم بمیرم باوجوداین مجریان اصلاسمت تلوزیون نمیرم ماهواره هم نداریم اونوقت میگیم چرامردم ماهواره میبینن حالمونوبااین چینش مجری بهم زدید

    • کیوان یونسی

      والا من خیلی وقته تلویزیون ایران رو نمی‌بینم چون هیچی ندارم اون فوتبال رو هم یه جوری تو نت میبینم مال بد بیخ ریش صاحبش

    • Nobody

      خداییش سایتتون بهترینه😂👌🏻نویسنده انگار خیلی حرصش گرفته بود خط به خطش تیکه انداخته بود
      خسته نباشید عزیزان ، سالی بهتره از پارسال براتون آرزومندم 🌹💞
      و مثل همیشه سایتتون برترین میمونه

    • محمدرضا

      نقد مشتی بود،دمتون گرم.

    • ناشناس

      الان اگه ،مهران و عادل و غیره هم به تلویزیون بیاند،کسی به تلویزیون نگاه
      نمیکنه.

    • جمالی

      شبکه های ماهواره ای که هست با کلی برنامه چرا
      ناراحتی.

    • ناشناس

      فرقی نمیکنه واسه ما.ما که بیننده ی سیما نیستیم.بزار خوش باشن.

    • سارا

      قرار نیست همیشه چهره های تکراری و بعضا بی خاصیت رو هر سال ببینیم
      مجریان منتخب امسال خیلی هم خوب هستن و جاشون رو تو دل مردم باز کردن و می کنن
      مگه صدا و سیما پشت قباله علیخانی و حسنی و جوان و ......هست که نبودشان اینقدر براتون مهمه
      اونام ی روزی تازه وارد بودن
      الحمدلله جوانهای با استعداد زیادن
      مثل حامد و...
      ما که دوستشون داریم
      ی حسینیه معلی می ارزید به کل عصر جدیدتون
      شروین حاصل عصر جدید بود
      بی ظرفیت رو بالا بردن وهم ورش میداره مث شروین

    • امیرحسین انصاری

      فقط المیرا گزارشگر خوب مملکت ما

    • سعید

      بدون این هفت نفر هم ما خیلی وقت است خاموشه.

    • ناشناس

      دست مریزاد افرادی متعهد، انقلابی و پای کار آن شاءالله موفق باشید، توصیه میکنم از افراد جوان جدید هم استفاده بشه بعضی از این جوانان واقعا استعداد دارند حتما دعوت بفرمایید در ضمن میشه در سال جدید اصلا از بازیگران دعوت نشه بخدا خسته شدیم از بس هر سال اینها رو تو قاب تلویزیون دیدیم سپاسگزار

    • مریم خداویسی

      اولا قرار نیست که هرساله از یک سری افراد مشخص استفاده بشه ثانیا امثال جودکی و مدیری و جوان .... به جز چرت و پرتی گفتن کار دیگه ای بلد نبودن سوای اینکه پول نظام رو می‌خوردن و جفتک پرانی هم میکرذن

    • زینب

      چقدر پشت سر مجریان بد گفتین.😔

    • سارا

      یه دکتر زیبایی پیشقدم بشه،،، ابروها بشیر حسینی رو با نخ لیفت بده.
      ایموجی سال جدیدمون یه تغیر کنه.....

    • احمد

      واقعا قحطی مجری اومده انشالله بااومدن سریال نون خ شاید ایران رو در اون ساعت پخش ببینیم

    • س

      منم خیلی تلویزیون نگاه نمیکنم ولی علیخانی واقعا خوبه اگه اون بیاد نگاه میکنم

    • سادات

      خدارو شکر از دست مجریانی مزخرف مثل رامبد راحت شدیم یه ساعت دو ودو می‌کرد ،حداقل مجریان توانمند مثل حامد سلطانی و مهران رجبی حال ما رو خوب می کنند .

    • جمیل

      منوخانوادم از روزی که به فردوسی پور ظلم شد وکنار گذاشته شدتلویزیونه ایرانو تحریم کردیم وتا این لحظه یک ثانیه هم نگاه نکردیم

    • فاطمه

      فقط کتاب .... تلویزیون و ماهواره و خبر و .....قطع

    • ناشناس

      مخصوصا مهران رجبی و بشیر حسینی که بی مزه ن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج