۱۳۰۷۰۳۷
۲۱ نظر
۲۹۲۹۸
۲۱ نظر
۲۹۲۹۸
پ

موهای شادمهر عقیلی سفید شده؟ خب به گلبرگ اطلسی‌ها

حدود ۲۱ سال پیش در چنین روزهایی بود که شادمهر عقیلی از ایران مهاجرت کرد.

برترین‌ها: حدود ۲۱ سال پیش در چنین روزهایی بود که شادمهر عقیلی از ایران مهاجرت کرد. رفتن او هیاهوی زیادی در جامعه ایران به پا کرد. شادمهر آن روزها به معنای واقعی کلمه یک سوپر استار بود. هنرش طرفداران زیادی داشت و با این که شایعاتی درباره مهاجرت او به گوش می‌رسید اما دوستداران او نمی‌خواستند رفتنش را باور کنند. تا این که به صورت رسمی اعلام شد شادمهر از ایران رفته است. چند روز پیش و در بیست و یکمین سالگرد مهاجرت شادمهر، او یک فیلم کوتاه از اجرای زنده یکی از آهنگ‌هایش منتشر کرد. بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی با بازنشر این ویدئو در توئیتر خودش نوشت: «۲۱ سال پیش، شادمهر عقیلی در چنین روزی برای همیشه از ایران مهاجرت کرد رفت. او دیشب این اجرا لایو‌ را خوانده و منتشر کرده... انتشار بدون مقدمه  این ویدئو، یک نگرانی بزرگ را برای من داشت. این که شادمهر «خسته» شده و شاید روزگار خوشی را نمی‌گذراند. دلتنگی یا وابستگی، معلوم نیست...» این خبرنگار شاید توقع داشت کاربران توئیتر واکنش‌های احساسی مثبتی به فیلم شادمهر نشان بدهند. اما واکنش‌ها اصلا مثبت نبود.

موهای شادمهر عقیلی سفید شده؟ خب به گلبرگ اطلسی‌ها

البته شادمهر هنوز طرفداران زیادی دارد اما او به وضوح بخش زیادی از طرفدارانش را از دست داده است. افت کیفیت آثار شادمهر یکی از دلایل روی‌گردانی طرفداران اوست. اما یک اتفاق دیگر هم در این مساله نقش داشته است. اتفاقی که با این توئیت دوباره به آن پرداخته شد و واکنش‌های زیادی هم در پی داشت: «این که شما به عنوان خبرنگار سوالت این نیست چرا شادمهر عقیلی از آمریکا با سایت قمار غیر قانونی، دست‌شو در جیب مردم بدبخت ایران کرده و نگران خستگیش هستی هم عجیبه. طرف آمریکاست ولی در خدمت شبکه فساد داخل کشوره و شما می‌بینید و سکوت کردید! قمار غیر قانونی و زدن جیب جوانان مملکت در سایه فساد گسترده در کشور فرقی با دزدی و خیانت نمی‌کنه، زورتون که به مدیران داخل نمی‌رسه حداقل برای شادمهر ایجاد شرمساری کنید ملت!» بله.

واقعیت این است که شادمهر هم مثل برخی دیگر از هنرمندان ایرانی خارج از کشور دست به این کار زده است و از برخی سایت‌های شرطبندی حمایت می‌کند. البته موضوع مربوط به الان نیست و اولین بار در سال ۱۳۹۹ بود که شادمهر عملا در بیوی اینستاگرام خودش لینک یک سایت شرط‌بندی را گذاشت! همان موقع هم انتقادات زیادی از شادمهر صورت گرفت. اما آقای سوپراستار هرگز لینک را برنداشت و این نشان می‌دهد سود خوبی از این داستان نصیبش می‌شود! نکته دردناک ماجرا این است که مردم و فعالان فضای مجازی پیش از این به همین دلیل از چهره‌هایی مثل امیر تتلو و برخی از شاخ‌های اینستاگرام انتقاد کرده بودند. اما اقدام شادمهر باورکردنی نبود و حسابی وجهه او را خراب کرد. حالا با انتشار این فیلم کوتاه موج جدید انتقادات از شادمهر شروع شده است. البته نفر اول توپ را به زمین افرادی انداخت که در این سایت‌ها فعالیت می‌کنند: «وقتی به ملت میگی اینا با عنوان هنرمند جیب ملتو میزنن ملت میگن خب ملت سایتو باز نکنن خودشون باز می‌کنن حق‌شونه جیب‌شو بزنن... همین قدر شیرین عقل!» 

موهای شادمهر عقیلی سفید شده؟ خب به گلبرگ اطلسی‌ها

اما کاربری به نام سحر نوشت: «آقا واقعا چرا شادمهر این کارو کرد؟ پسر تو چی کم داشتی؟ یه ایران عاشقت بود. همه باهات حال می‌کردن. اولین سلبریتی بعد از انقلاب بودی. اسطوره بودی. فیلم ساختن برات! ملت با داستان ژینا اشک ریختن و قلبشون شکست. اصلا هیچکی اندازه تو محبوب نبود. چرا به این روز افتادی آخه؟» 

این کاربر هم نظر نفر اول را زیر سوال برد: «سایت‌های قمار اغلب تو آمریکا باز نمی‌شن! این که پول ریال رو چطوری دلار می‌کنن می‌برن آمریکا هم خودش یه داستان دیگه‌اس. بعد طرف گفته: مگه اسلحه گذاشتن رو سر ملت که برن قمار کنن؟»

این هم نظر یکی از طرفداران شادمهر: «از وقتی شادمهر اینکارو کرد، مثل یه قطره اشک از چشمم افتاد...»

باز هم مقایسه شادمهر با شاخ‌های اینستاگرامی: «وقتی میگیم شادمهر سایت بت از نوع کلاهبرداری و دزدی زده، یسریا می‌گن بت همه جای دنیا هست. فکر می‌کنن ما از نظر اخلاقی یا مذهبی با بت مشکل داریم. آقا سایتی که شادمهر زده، دقیقا سیستمش همون سیستم سایت ندا یاسی و بهادر وحشیه. و به همون شیوه دزدی و کلاهبرداری. بحث دزدی و کلاهبرداریه…»

انتقادات از آقای سوپراستار تمامی ندارد: «آهنگ‌های شادمهر رو وقتی ایران بود و سال‌های اول رفتنش خیلی دوست داشتم ولی تولیدات جدیدترش از سیلقه من خیلی فاصله گرفتش. اما الان موضوع دیگه‌ای در موردش برام جلب توجه کردش، جایی هست که تبلیغات قمار رو مجاز بدونه؟ چند تا از هنرمندای بقیه کشورها، اسپانسرشون سایت‌های قمار هستن؟»

این کاربر هم با زبان ساده شادمهر را متهم به کلاهبرداری می‌کند: «این که هنر رو می‌شه از هنرمند جدا کرد یا نکرد و اینا رو می‌دونم. ولی بیاین توافق کنیم کسی که شهرتی دست و پا کرده و اعتمادی جلب کرده ولی میاد از همون مردمِ طرفدارش کلاهبرداری می‌کنه رو هنرش رو باید تحریم کرد.» 

موهای شادمهر عقیلی سفید شده؟ خب به گلبرگ اطلسی‌ها

نظر انتقادی محترمانه هم داریم البته: «چقدر دردآوره زیر پستی که درباره یکی از تاثیرگذارترین افراد موسیقی پاپ بعد از انقلابه، کسی که نسل ما با کاراش و صداش بزرگ شده به ندرت کامنت مثبت دیده می‌شه. قطعا خود شادمهر یه جای راه رو اشتباه رفته.»

و آخرین نظر یک انتقاد تند بی‌رحمانه و تلخ: «نگرانی بزرگ؟ شادمهر همون بود که گفت جنازه‌ام هم نباید بره ایران و وقتی مردم از سایت شرط بندی انتقاد کردند گفت همینه که هست... از آدما بت نسازیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دی

      شادمهر با خوندن ترانه "یاس" برای حضرت زهرا"س" خیلی جای خودش را تو قلب مردم ایران باز کرد. اما متاسفانه آخرش ذاتش مشخص شد

    • ناشناس

      من به عنوان یه شهروند حدوداً ۵۰ساله کاری به تصمیم شخصی زندگی شادمهر ندارم. ولی با آهنگهاش خاطره دارم واز سبک خوانندگیش خوشم میاد.ولذت می برم.
      ما باید یاد بگیریم به اصول زندگی شخصی همدیگه احترام بگذاریم.ایشان هم یک انسان هنرمنده وحق انتخاب داره. من آقای شادمهر را خیلی دوست دارم.💕

    • محمد

      در هر صورت شرایط باعث شده راهش رو اشتباه بره ،و گرنه توی مملکتش میموند و بیشتر میدرخشید

    • ناشناس

      خلاصه مطلب تو این جمله یکی از منتقدینه

      "زورتون که به مدیران داخل نمی‌رسه حداقل برای شادمهر ایجاد شرمساری کنید ملت!"

    • ناشناس

      چراشمااسم یک هنرمند بدنام میکنید اصلا به ما چه

    • ناشناس

      زندگى مثل يه بازيه زرنگ باشى ميبرى

    • ناشناس

      خب پیرمرد پنجاه ساله شده و پسر چهارده ساله نیست که

    • ناشناس

      شادمهر خیلی وقته تموم شده ، دیگه اونایی که عاشقش هم بودن فراموشش کردن ، از همون اولش هم حرفه ای نبود ، فقط بدبختی ،مردم اسطوره ساختن ازش

    • ناشناس

      نسل سوخته دهه پنجاه

    • رگنار

      شادمهر افت کرده؟؟؟؟
      الان صدر مارکت موزیک ما کیه؟؟؟

    • ناشناس

      چه غمی توی صداشه

    • ناشناس

      هنوزم یه ایران عاشقشه

    • گل آقا

      اکثریت هنرمندان چه خواننده چه نوازنده و چه بازیگر و..... محل اقامت و زندگی شون کشورهای اروپایی و آمریکایی هستش فقط اوقاتی تشریف میارن ایران که واسه کار و تجارت و درامدشون باشه
      وقتی اونور عشق و حالشون رو میکنن چرا این‌جا مردم بخاطر بیماری شون یا مشکلاتشون ناراحت و متاثر بشن
      حالا موهاش سفید شده که شده به درک

    • ناشناس

      شاد مهر نه چندان محترم برات خیلی متاسفم اصلا فکر نمیکردم دزدی هم جز کارهای روتین و اصلی تو باشه هرچند بیشتر از اینها ازت برمیاد

    • ناشناس

      شادمهر عشقه تمام

    • اسماعیل

      شادمهربینظیر وکسی رودستش نیومده ونمیاد

    • علی

      رفتن همه ولی نترس من که طرفدار توام

    • مهران

      شادمهر عشق یه ایرانه ♥️

    • ناشناس

      شادمهر در هر صورت عزیز دل ما و سلطان موسیقی پاپ هستش شاد مهر جان صدات و آهنگهات روز به روز قشنگتر میشن

    • آخرین سنگر سکوته

      شادمهر عشقه عشق اسطوره به معنای واقعی کلمه

    • آخرین سنگر سکوته

      شادمهر زندگی شخصی خودش رو داره بعدم دزد اون کسایین که اختلاص میکنن به ریش منو تو میخندن بعدم برای انگ دزدی به اسطورمون میزنن شادمهر بخش بزرگی از موسیقی ایران کسی که غیر مجاز شد تا خواننده های درپیتی داخلی مجاز باشن کسایی که دوخط لایو نمیتونن بخونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج