۱۳۴۳۶۸۳
۱۲ نظر
۲۰۴۷۶
۱۲ نظر
۲۰۴۷۶
پ

بچه خوشگل ایرانی را در آمریکا کتک زدند و مطلقه‌اش کردند

رسول اسدزاده طی یادداشتی در اینستاگرام به اتفاقات چند روز اخیر فضای مجازی واکنش نشان داد.

برترین‌ها: رسول اسدزاده طی یادداشتی در اینستاگرام به اتفاقات چند روز اخیر فضای مجازی واکنش نشان داد.

این روزنامه نگار نوشت: قیمت گوشت گوسفندی در ایران به کیلویی ششصد هزار تومان رسیده است. ران بدون استخوان کیلویی یک میلیون تومان... قیمت‌ها با لب و لوچ مصرف کننده بازی می‌کنند. سرانه مصرف گوشت در مملکت به ده گرم در روز رسیده... وزیر خارجه سید ابراهیم به عربستان رفته، کشوری که سرانه مصرف گوشت قرمز در آنجا چندین برابر مملکت ماست. البته که گوشت قرمز سبب نقرس و بالا رفتن اوره و امّ الامراض است. گوشت طیور هم گران شده، شکم‌ها باید به کم خوردن و نخوردن عادت کنند...

بچه خوشگل ایرانی را در آمریکا کتک زدند و مطلقه‌اش کردند

به یاد سکانس مشهور حاجی واشنگتن می‌افتم، آنجا که عزت الله انتظامی در نقش سفیر ایران در ایالات متحده، گوسفندی را در بالکن سفارت قربانی کرده و در حال سلّآخی آن است. " فکر و ذکرمان شده کسب آبرو، چه آبرویی؟؟ اگر مملکت را تعطیل کنید، دارالایتام دایر کنید، درست‌تر است. مردم نان شب ندارند. شراب از فرانسه می‌آید. قحطی است. دوا نیست. مرض بیداد می‌کند. نفوس حق‌النفس می‌دهند. باران رحمت از دولتی سر قبله عالم است و سیل و زلزله از معصیت مردم... میرغضب بیشتر داریم تا سلمانی، ریخت مردم از آدمیزاد برگشته، سالک بر پیشانی همه مهر نکبت زده، چشم‌ها خمار از تراخم است. چهره‌ها تکیده از تریاک، آن چهار تا آب انبار عهد شاه عباس هم آبش کرم گذاشته..." حاجی واشنگتن اینها را با خشم می‌گوید و ساطور را عمود بر لاشه گوسفند می‌کوبد... 

یادم می‌افتد امروز ۲۸ مرداد هم است. سالگرد کودتا یا هر چیز دیگری که اسمش است. هفتاد سال است که از دعوای مصدق و محمدرضا شاه گذشته و امتداد این دعوا از میدان سپه و باغ شاه به توییتر و اینستاگرام کشیده شده است. با اینکه هنوز چماق دار و لات و توده‌ای کم نداریم ولی از شدت عداوت کاسته شده است. دیگر نه مصدق خدایگان ملی گرایی است نه شعبان جعفری، بی مخ، مردم یاد گرفته‌اند وقایع تاریخ و آدم‌ها را خاکستری ببینند. کرمیت روزولت و عملیات آژاکسِ سازمان سیا هم اهمیت سابق را ندارد. در میان گرانی گوشت و سالگرد ۲۸ مرداد، سام اصغری پسرکِ خوشگل ایرانی، از شوگر مامی مشهورش بریتنی اسپرز جدا شده و این خبر هم بخشی از فضای آنلاین فارسی را بلعیده است. گویی اتصال و انفصالِ ذَکَر و فَرجِ آدم‌های مشهور و ثروتمند به یکدیگر اهمیت دارد... بله دارد...

بچه خوشگل ایرانی را در آمریکا کتک زدند و مطلقه‌اش کردند

در ادامه همراه ما باشید تا درباره علت جدایی این زوج مشهور بیشتر بدانیم 

روز چهارشنبه بود که خبر آمد بریتنی اسپیرز، شاهزاده خانم پاپ، و همسرش، سام اصغری، مدل و بازیگر ایرانی-آمریکایی پس از یک دعوای شدید، از هم جدا شدند و گفته می‌شود که این دعوا به دلیل شایعاتی مبنی بر خیانت بریتنی به سام بوده است و یک منبع نزدیک به این زوج هم گفته: این زوج دعواهای زیادی داشتند و بریتنی بارها به سام به صورت فیزیکی حمله می‌کرد. خواننده آمریکایی چندین مرتبه شوهرش را کتک زده و گاز گرفته است. عجیب‌تر اینکه در چند نوبت این حملات زمانی رخ داده که سام در خواب بوده و بادیگاردها برای جدا کردن این زوج وارد عمل شده‌اند.

پس از این خبر، برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که اصغری به دنبال مذاکره با اسپیرز برای دریافت پول در ازای حفظ اسرار او است و بر اساس قرارداد «پیش از ازدواج» که این دو در زمان ازدواجشان در سال ۲۰۲۲ امضا کردند، اصغری متعهد شده بود که هیچ ادعایی در مورد درآمدهای مربوط به آلبوم‌های موسیقی اسپیرز در دوران پیش از ازدواج ندارد و می‌پذیرد که سهمی از خانه مشترکشان در کالیفرنیا، نداشته باشد و طبق این قرارداد، سام به ازای هر دو سالی که از ازدواجشان بگذرد، مبلغ یک میلیون دلار دریافت خواهد کرد. این مبلغ در نهایت پس از ۱۵ سال زندگی مشترک به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید. البته اطرافیان اصغری ادعاهای رسانه‌ها را رد می‌کنند. برندون کوهن، مدیر برنامه‌های اصغری، به «پیج سیکس» گفت که سام همیشه از بریتنی حمایت کرده و خواهد کرد. 

سام اصغری هم یک روز پس از دادخواست طلاق در اینستاگرام بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت: «پس از ۶ سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر مشترک خود پایان دهیم. ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائلیم حفظ خواهیم کرد و همیشه برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. گاهی اتفاق‌های بدی هم می‌افتد.»

او افزود: «درخواست حفظ حریم خصوصی مضحک به نظر می‌رسد. بنابراین، من فقط از همه، از جمله رسانه‌ها، می‌خواهم که بافکر و مهربان باشند.»

بچه خوشگل ایرانی را در آمریکا کتک زدند و مطلقه‌اش کردند

بریتنی اسپیرز نیز جمعه‌ شب در یک پست اینستاگرامی توضیح داد که به اینستاگرام نیامده «تا توضیح دهد چرا از همسرش جدا شده است، چون واقعا به کسی مربوط نیست»، با این حال، او نوشت که همه چیز در رسانه‌های اجتماعی «ممکن است عالی به نظر برسد، اما دور از واقعیت است».

علاوه بر این او در توضیحات خود که زیر یکی از مجموعه ویدیوهای معروفش در مقابل دوربین منتشر کرده است، نوشت: «شش سال زمان زیادی است که با کسی باشی و من کمی شوکه‌ام. اما صادقانه، دیگر نمی‌توانم درد را تحمل کنم».

این خبر در فضای مجازی اما واکنش‌های طنز زیادی برانگیخت که در ادامه تعدادی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید: 

فاطیمه نوشت: سام اصغری واقعا فکر کرده عین جانی دپ معروفه :))) عیزم تورو فقط با پسوند شوهر بریتنی میشناختن این جانی دپ بازیا چیه؟

بهنام از جمله معروف ایرانی‌ها یاد کرد: «زنه جای مادربزرگش بود کی دیگه اینو میگیره با این سنش»: در سرتاسر ایران همه یکصدا

اکتریس با اشاره به دو فیلم محبوب این روزها عکس زیر را منتشر کرد و گفت: 

سام اصغری

ما

بریتنی

بچه خوشگل ایرانی را در آمریکا کتک زدند و مطلقه‌اش کردند

مارتین ادعا کرد: این اخاذی سام اصغری از بریتنی یه مهر تایید دوباره ای به اینکه از مرد گولاخ بدنساز شوهر در نمیاد بود.

علضا نوشت: ما بعد فتح هند توسط نادرشاه بزرگترین افتخارمون همین سام اصغری بود که اونم از دست دادیم. بمیرم واسه دلت ایرانی

در نهایت بلمونت با با انتشار تصویر زیر و به شوخی نوشت: تو دعوای سام اصغری و بریتنی، من حقو به خواهر سام میدم. هرچی ایشون بگن درسته.

بچه خوشگل ایرانی را در آمریکا کتک زدند و مطلقه‌اش کردند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همش ۱۰ سال بزرگتر بود ها شوگر مامی چیه

      پاسخ ها

      • مهدی وحیدی

        شک نکنید که سام اصغری سال ها منتظر چنین لحظه ای بوده . ازدواج با هدف شهرت و کسب پول از یک زن مسن

      • 007

        بدون شک سال هاست که سام برای چنین روزی نقشه ریخته و برنامه داشته . برای هر روز زندگی با بریتنی حساب کرده چقدر گیرش میاد

    • ملیحه

      بریتنی فقط 41 سالشه ولی پیرتر از سنش نشون میده و به اصطلاح شکسته شده. اصولاً نمی تونه جای مادر یا مادربزرگ حسام اصغری باشه! تحقیر یک زن هنرمند که ناخواسته درگیر بیماری های روحی و روانی بوده اونم به خاطر سن و سالش نشان دهنده بی فرهنگی هست. شرم آوره

    • ناشناس

      بی ریخت است ولی پول هم دارد

    • ناشناس

      برای پول

    • ناشناس

      برای یه مشت دلار

    • ناشناس

      ۴۱۵۰۰۰ تومن شده امروز صبح از میدان بهمن خریدم

    • یاسمن

      حق سام بود این همه دخترای خوب داشتیم خیره سر اون خارجیا مگر به ماها رحم دارند چه برش به عشق رحم کنند

    • ناشناس

      از اولش معلوم بود مدونا به بریتنی درست می‌گفت اما ..!!!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مدونا چی گفته ؟!

    • ناشناس

      بریتنی لقمه دهن ما نبود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج