adexo3
۱۳۹۵۱۷۹
۲ نظر
۹۲۶۳
۲ نظر
۹۲۶۳
پ

۶ کلیپ از آقای «جدی می‌فرمائید؟» که همه را به خنده انداخت

برشی از یک مصاحبه در صداوسیما وایرال شد که در آن «احمد مجدزاده»، از لوله کشی مشروبات الکلی به ورزشگاهی در آلمان صحبت می‌کند؛ مساله‌ای که با لحنی تمسخرآمیز مورد تردید و انکار کارشناس فوتبالی برنامه قرار گرفت و به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد تا تبدیل به بحث داغ کاربران و اصطلاحا «میم» اینستاگرامی شود.

برترین‌ها: طی روز‌های گذشته انتشار ویدئوی اظهارات احمد مجدزاده، کشتی‌گیر سابق ایرانی، در یک مناظره خبری پیرامون لوله کشی مشروبات الکلی به استادیوم‌ها در اروپا، واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی و خبری در پی داشت و حتی برخی کاربران برای تمسخر این اظهارات مجدزاده، کلیپ‌های طنزی برای او ساختند.

حرف‌های احمد مجدزاده روی آنتن صداوسیما که این روزها حسابی وایرال شده است:

کلیپ‌ها و توئیت‌هایی هم در هجو آن منتشر شد که به نادرست بودن صحبت‌های این کارشناس دامن می‌زد که در ادامه نگاهی می‌اندازیم به این شوخی‌ها.

6 کلیپ از آقای «جدی می‌فرمائید؟» که همه را به خنده انداخت

کاربری به نام لیدا که خود را سرآشپز یکی از رستوران‌های معروف تهران معرفی کرده است و علاقه زیادی به لوبیاپلو، غذای اصیل ایرانی دارد کلیپی در این رابطه ساخته و می‌گوید: تبلیغ لوبیاپلو به سبک جدید البته بدون سالادشیرازی!


محمد، اهل مشهد است و شغلش حلیم فروشی‌ است در توضیح مختصری درباره ذائقه مردم این شهر در خوردن یک حلیم خاص که به «شله مشهدی» معروف است نوشت که چون در مشهد خوردن «شله مشهدی» رسم خود را دارد و هیچ وقت این خوراک خوشمزه با نمک سرو نمی‌شود تصمیم گرفتم با ساخت این کلیپ با آن شوخی کنم! حتما ببینید!


امیرحسین در BIO توئیتر خود گفته که معلم زبان انگلیسی است و از این گلایه کرده که پس از برگزاری هر امتحان، شاگردانش نسبت به نتیجه آزمون معترض و گلایه‌مند هستند و این ویدئو کنایه‌ای است به عملکرد درسی و رفتاری آنها!


مهشید که فارغ التحصیل رشته تاریخ از دانشگاه تهران است درباره فرضیه بحث برانگیزِ شیوه ساخت اهرام مصر با انتشار این ویدئو شوخی کرده است. روش جابجایی و جایگذاری سنگ‌های اهرام ثلاثه مصر اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد که تاکنون جواب روشنی به آن داده نشده است.


مهراد، از کاسبان پوشاک در محدوده بازار تهران است، در توئیتر خود این کلیپ متفاوت را منتشر کرده و با گلایه می‌گوید: اعتراض مشتریان به گرانی البسه در آستانه سال نو و مقایسه نرخ آن با دیگر مراکز عرضه پوشاک این روزها به حدی آزاردهنده شده که تصمیم گرفتم با این ویدئو تا حدودی انرژی منفی خودم را تخلیه کنم!


امیرعلی، کارشناس خودرو است و با خلاقیت خود در این ویدئو سعی کرده از جدیدترین شیوه کلاهبرداری در بازار خودرو رونمایی کند. او در توئیتر خود به طنز نوشت: فریب خریداران خودرو در ۹ ثانیه!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      علت پیشرفت نکردن کشور همین آدمها هستند که راس کارند و تعدادشان هم خیلی زیاده .

    • ناشناس

      شله مشهدی خیلی با حلیم متفاوته و خوشمزه تره اگه خوب درست بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج