adexo3
۱۴۰۱۸۸۸
۵۳۶۶
۵۳۶۶
پ

نتیجه ۲۵ ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

در میان چهره‌هایی که می‌کوشند با حضور در رسانه‌های اجتماعی چهره‌ای عمومی از خود بسازند و مطرح شوند، نام بسیاری از فرزندان مقامات ایران به‌چشم می‌خورد. یکی از نمونه‌های چشمگیر، احمد خمینی است.

برترین‌ها: در میان چهره‌هایی که می‌کوشند با حضور در رسانه‌های اجتماعی چهره‌ای عمومی از خود بسازند و مطرح شوند، نام بسیاری از فرزندان مقامات ایران به‌ چشم می‌خورد. یکی از نمونه‌های چشمگیر، احمد خمینی، فرزند حسن خمینی و نتیجه امام خمینی(ره) است. او نشان داده که قابلیت‌هایی بیش از نام خود در چنته دارد.

چهره بیرونی بیت امام در این سال‌ها، حسن خمینی است، در نسل بعدی اما پسر او، سید احمد را داریم که به عنوان یک چهره مشهور و پرطرفدار اینستاگرامی نام و موقعیتی برای خود دست و پا کرده است.

روز گذشته «جماران» تصاویری را از احمد خمینی منتشر کرد و خبر داد که فرزند حسن خمینی با حضور در حسینیه جماران رأی خود را در صندوق انداخت. نحوه ورود خاص احمد خمینی به حوزه اخذ رای که یادآور ورود سید محمد خاتمی و ناطق نوری به این مکان تاریخی بود، واکنش‌های متفاوت کاربران را برانگیخته. احمد خمینی این روزها در کنار پدرش نیز در مراسم‌های رسمی بسیار دیده می‌شود.

نتیجه 25 ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

ورود «احمد» به عرصه سیاسی با یک پیام به معترضان

احمد خمینی که گویا خیز بلندی برای ورود به عرصه پرچالش سیاست در ایران برداشته و قرار است راه پدر را ادامه دهد، در حسینیه جماران پس از آنکه رأی خود را در صندوق انداخت و در یک پیام مهم خطاب به معترضان به وضع موجود، مقابل دوربین رسانه‌ها گفت: «این حق ماست برای انتخاب فردای کشورمان و آینده فرزندانمان. اگر جوانان اعتراض سیاسی دارند، بدانند که انتخابات را نباید محدود کنند.»

همچنین عکس‌های حضور احمد خمینی در مراسم تشییع و یادبود پدربزرگ مادری‌اش، آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی و نحوه برخورد و مواجهه او با همسرش و چهره‌های سیاسی به ترند اول شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

نتیجه 25 ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

نتیجه 25 ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

واکنش برخی کاربران به ورود معنادار و چراغ خاموش احمد خمینی به عرصه سیاسی - اجتماعی:

* میلاد نوشت: جناب احمد خمینی با سبک خاص رای دادن خود در جماران این پیام را مخابره کرد که بعد از پدرش او نیز قصد دارد نفر بعدی باشد که پا به دنیای سیاست بگذارد، البته اگر من جای او هرگز وارد این فضا نمیشدم.

* سام هم درباره احمد خمینی توئیت زد: آرامش خود را فدای بازی‌های سیاسی نکنید جناب خمینی. این مسیر انتها ندارد.

ازدواج احمد با یک شاعر

نتیجه 25 ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

سید احمد خمینی، آذر ماه سال ۹۷ در سن ۲۰ سالگی با فاطمه دانش پژوه ازدواج کرد. مراسم عروسی این زوج، خصوصی بود و تنها اقوام نزدیک به آن دعوت شده بودند. تصویر و اطلاعات رسمی ای از فاطمه دانش پژوه منتشر نشده اما گفته می‌شود او متولد سال ۷۹ در تهران است.

نتیجه 25 ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

او در شبکه‌های اجتماعی حضور فعالی داشته به گونه‌ای که بیش از ۱۱ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و طبع شعر و شاعری اش، در اینستانوشته هایش به چشم می‌خورد. پدر فاطمه دانش پژوه نیز، عکاس حرفه‌ای بوده و آن طور که از نوشته‌هایش بر‌می‌آید، برخی از تصاویر صفحه وی را پدرش گرفته و به اشتراک گذاشته است.

فاطمه دانش پژوه در بیوگرافی صفحه اینستاگرامش خود را شاعر معرفی کرده است. به نظر می رسد که با استایل‌هایی که در  تصاویر اخیرش مشاهده می‌2شود، عاشق مد و لباس  و کافه گردی است. او به شعر نو و غزلیات حافظ علاقه زیادی دارد و در نوشته هایش از آنها استفاده می‌کند.

نتیجه 25 ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

همسر احمد خمینی همچنین نتیجه آیت‌ الله‌ سید محمدرضا موسوی گلپایگانی است، یکی از بزرگ‌ترین مراجع تقلید که بر پیکر امام خمینی (ره) نماز خواند.

ایران خمینی،‌ نوزادی که نامش بر سر زبان‌هاست

نتیجه 25 ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

پس از انتشار اخبار و تصاویری در فضای مجازی مبنی بر پدر شدن سید احمد خمینی ۲۵ ساله، فرزند سید حسن خمینی و نتیجه ی امام خمینی (ره)، وی در یک پست اینستاگرامی خبر تولد اولین فرزند خود که دختری به نام «ایران» است را تأیید کرد.

نتیجه 25 ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

انتخاب نام «ایران» برای دختر احمد خمینی و فاطمه دانش‌پژوه، صرف‌نظر از آنهایی که به اصطلاح در شبکه‌های اجتماعی برای اخباری از این دست سرک می‌کشند، واکنش برخی چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای آن کشور را هم در پی داشت. احمد خمینی در حساب اینستاگرامی خود، تاریخ تولد دخترش را دوم شهریور ذکر کرده و نوشته «ایران من». البته نام کامل این نوزاد در شناسنامه آنچنان که پدرش نوشته «ایران سادات» است. همچنین واکنش مجازی به این خبر تولد گسترده‌ بود و کاربران نظرات متفاوتی در این رابطه داشتند و حسابی سر و صدا به پا کرد.

نتیجه 25 ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

یک روزنامه نگار در توئیتی نوشت: «چقدر نمادین و معنادار است که اسم نوه تازه تولد یافته سیدحسن خمینی، ایران انتخاب شده». این توییت با واکنش روزبه علمداری سردبیری سایت «جماران» روبرو شد و وی در توضیح این نامگذاری نوشت: «جهت اطلاع: “قدس ایران” نام همسر امام خمینی بوده و این نامگذاری به همین مناسبت انجام شده.»

فوتبالی‌ترین عضو خانواده امام

نتیجه 25 ساله امام خمینی این روزها در بطن شایعات است

 نام او به احترام پدر بزرگش سید احمد خمینی، دومین پسر بنیانگذار انقلاب گذاشته شده است. احمد خمینی بسیار فوتبالی و از طرفداران پر و پاقرص تیم استقلال است. او که خود نیز فوتبال بازی می کند، بارها برای تماشای مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج