۱۴۰۱۹۳۰
۱۱ نظر
۴۳۳۳
۱۱ نظر
۴۳۳۳
پ

آقای خواننده لس‌آنجلسی که قصد برگشت دارید، مراقب باشید!

در سال‌های گذشته برخی هنرمندان ایرانی خارج‌نشین عزم بازگشت به کشور کرده‌اند که در این بین تعدادی از آنها موفق شده‌اند.

برترین‌ها: در سال‌های گذشته برخی هنرمندان ایرانی خارج‌نشین عزم بازگشت به کشور کرده‌اند که در این بین تعدادی از آنها موفق شده‌اند.

در همین خصوص احمد سعیدی خواننده ایرانی ساکن آمریکا که چند وقتی است زمزمه‌های بازگشتش(مثل معین) در رسانه‌ها بر سر زبان ها افتاده، از تصمیم خود برای بازگشت به ایران خبر داد. او در مصاحبه با تی‌وی‌پلاس درباره بازگشت به ایران گفت: اینجا درآمد خوبی دارم اما تصمیمم کاملا جدی است. به خاطر همسرم مجبور به مهاجرت شدم و حالا آماده بازگشت به مملکت خود هستم.

آقای خواننده لس‌آنجلسی که قصد برگشت دارید، مراقب باشید!

آهنگ‌های زیادی توسط این خواننده تولید شده‌اند، اما از میان آنها «وابستت شدم» و «هی بارون» او را به شهرت زیادی رساندند. تلاش‌های دیگری در این سبک موسیقی توسط این خواننده صورت گرفت اما نتوانست مانند کارهای اولیه او موفق جلوه کنند. احمد سعیدی سال ۹۲ – ۹۳ بود که با آهنگ وابستت شدم عاشق شد و در نهایت ازدواج کرد. همسر او ایرانی آمریکایی است و با یکدیگر در آمریکا زندگی می‌کنند.

اولین مصاحبه احمد سعیدی درباره بازگشت به ایران

در این مطلب قصد داریم به مرور زندگی خوانندگان سرشناسی که پس از سال‌ها غربت‌نشینی به ایران بازگشتند بپردازیم. با ما همراه باشید.

خواننده زن محبوب دهه هفتاد در قلب تهران

آقای خواننده لس‌آنجلسی که قصد برگشت دارید، مراقب باشید!

ناهید خلخالی معروف به ناهید خواننده موسیقی پاپ است. ناهید  پیش از سال 1367 وارد عرصه خوانندگی شد و در سال 1370 آلبومی به نام هدیه را در آمریکا وارد بازار کرد، در این راه شهرام شب پره بسیار به ناهید کمک کرد و ناهید توانست چندین آهنگ و آلبوم از خود منتشر کند. وی پس از چند سال سکوت و دوری از فضای موسیقی درخواست بازگشت به ایران را می‌دهد ، بعد از مدتی با درخواست او موافقت می شود و به ایران بازمی گردد. وی هم اکنون ساکن منطقه پونک در تهران است.


مرد تنهای شب

آقای خواننده لس‌آنجلسی که قصد برگشت دارید، مراقب باشید!

در سال 88  با انتشار عکس دونفره رضا رشیدپور و زنده یاد حبیب محبیان در یکی از استودیوهای تهران در وبلاگ رشیدپور نخستین جرقه های خبری جنجالی زده شد و حتی کار به مسئولان فرهنگی دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد هم کشید. حبیب با نگاشتن نامه‌ای به احمدی‌نژاد، خواستار حضور در کشور شد و با موافقت ضمنی و پذیرفتن رعایت برخی شرایط به‌همراه خانواده‌اش به ایران بازگشت و در رامسر اقامت کرد.حبیب، مصاحبه‌هایی را هم انجام داد و تایید کرد که در ایران است و قصد ادامه فعالیت‌های کاریش را در کشور دارد. اخبار ضد و نقیض زیادی هم درباره او منتشر شد.

حتی کار به جایی رسید که در بحبوحه حوادث 88 یک روز قبل از مراسم سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در ورزشگاه آزادی، انتشار تصویری از یک استیج طراحی شده در زمین چمن استادیوم، شایعه حضور و اجرای زنده این خواننده در این برنامه را قوت بخشید. ولی به مرور و با واکنش رسمی برخی مسئولان، ماجرای فعالیت هنری حبیب در ایران فراموش شد و او تنها با حضور در برخی مراسم به ندرت در برابر دوربین‌ها و مردم آفتابی می شد و هر بار در مواجهه با سوال خبرنگاران می گفت: «هرچه خدا بخواهد.».

آخرین بار حبیب در مراسم ختم علی طباطبایی، بازیگر جوان دیده شد که اشک‌های حبیب در این مراسم، سوژه رسانه‌ها شده بود. اما حبیب در ایران چطور امرار معاش می کرد؟ گفته می شود مدیر یکی از تله کابین های شمال کشور دوست و اسپانسر اصلی او در ایران بود. تمام هزینه‌های اقامت حبیب را این فرد بر عهده داشت و در ازای این حمایت‌ها، حبیب حضوری ثابت در این تله کابین داشت و به نوعی به یکی از اصلی ترین جاذبه‌های تبلیغاتی این مکان تبدیل شده بود. سرانجام حبیب ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ بر اثر ایست قلبی در رامسر درگذشت.


خواننده ای که در تهران «دی جی» شد!

آقای خواننده لس‌آنجلسی که قصد برگشت دارید، مراقب باشید!

خیلی‌ها او را با ترانه «اگه تو از پیشم بری» به یاد دارند. امیرارژنگ کاظمی یا همان سامان خواننده‌ای که در مقطعی مورد توجه قرار گرفت و آثارش در داخل کشور شنیده شد. ترانه دوصدائه‌اش با «یاس» خبرساز و سبب شد زمزمه‌هایی مبنی بر حضور این خواننده در ایران مطرح شود.این زمزمه‌ها چندان بیراه نبود و پس از مدتی ویدئوهایی از حضور این خواننده در مهمانی‌های بالاشهر تهران منتشر شد تا مشخص شود او سالهاست که در ایران فعالیت می‌کند. او مدتی در ایران به دنبال مجوز فعالیت بود ولی پس از آنکه موفق به دریافت مجوز نشد، ایران را ترک کرد.

او فعالیتش در خارج از ایران را کمرنگ‌تر کرد چون امید داشت مدتی بعد بتواند مجوز فعالیت در داخل کشور را به دست بیاورد. گفته می‌شد سامان در جزیره قشم کنسرتی برگزار کرد. در این برنامه، وقتی حاضران از او درخواست اجرای برخی ترانه‌های قدیمی اش را کرده بودند با عذرخواهی از آنها خط مشی تعیین شده برای او در این کنسرت یادآور شد. هیچ وقت هم مشخص نشد مجوز اجرای این کنسرت توسط چه نهاد یا شخصی صادر شد. او چند سال پیش گفتگویی با رسانه‌های داخلی انجام داد و در آن متذکر شد: «من یک ایرانی وطن پرست هستم و دوست دارم در وطن خودم فعالیت کنم. نه اهل کار سیاسی هستم نه مسائل دیگر. در ایران زندگی می‌کنم به امید روزی که بتوانم در کشور خودم برنامه اجرا کنم.» خواننده ترانه «شمعدونیا» بهمن سال ۹۸ در حین اجرا در سفره خانه‌ای در شمال تهران بازداشت شده بود.


ایران را با هیچ جا عوض نمی‌کنم

آقای خواننده لس‌آنجلسی که قصد برگشت دارید، مراقب باشید!

احتمالا طرفداران گونه‌های مختلف موسیقی و خاصه موسیقی پاپ با نام بردن از قطعه «غریبه» یک نام بر ذهن‌شان نقش می‌بندد. فریدون آسرایی در سال ۱۳۹۴ با خواننده سبک رپ آرمین.تو.ای.اف.ام تک آهنگی به نام «نیستی» منتشر کرد که واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. قبل از بازگشت به ایران (پایان سفری که برای تحصیل آغاز شده بود) فعالیت در عرصه خوانندگی مجاز را در داخل کشور شروع کرد. طبق گفته خودش شاید باورتان نشود اما امکانات زندگی از آغاز فعالیت خوانندگی‌ام در کشور اصلا با آن طرف آب قابل مقایسه نیست.

از نظرگاه مادی باید بگویم که پس از بازگشت به ایران خیلی ضرر کردم و در آن سالها حتی با محدودیت‌هایی مواجهه بودم. فریدون آسرایی سال 67 و قبل از بازگشت به ایران گروه غزال و ۲ سال بعد هم گروه پرواز را با حضور هنگامه، خواننده لس آنجلسی و رامین زمانی، آهنگساز راه انداخت.

آلبوم اولش «اولین سلام» با تنظیم رامین زمانی بود که ترانه‌هایش عبارت‌اند از: اولین سلام، گل‌اندام، دختر بندر، جاده عشق، شاه‌چراغ، جدایی، اگه می‌شد، تو ای یار، و ایرانم؛ را با پدرام کشتکار به ثبت رسانید. پس از بازگشت از کانادا، فریدون آسرایی فعالیت‌های هنری خود در ایران را با آلبومی به نام «غریبه» آغاز کرد. بعد از آلبوم غریبه به ترتیب آلبوم‌های «از تو دورم»، «ریمیکس»، «خاطرات گم‌شده» و «عشق یعنی» را منتشر کرد و اینگونه بود که وی رسما مجوز فعالیت در ایران را پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آخرین سنگر سکوته

      احمد نیا داش نیا که دق مرگت میکنن مثه حبیب دست از پا درازتر برمیگردی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ایران بهشت پولدارها و سلبریتی ها فک میکنی چرا علی دایی و شهاب حسینی ساکن امریکا نمیشن‌ با اینکه اقامت دارند یه لحظه فک کن

    • ناشناس

      پشیمان میشوی. پای درددل دگر خواننده ها بشین. بعد تصمیم بگیر. مثل. آقای جواد یساری. آقای قربانی. خدا رحمت حبیب رو. دق کرد. چقدر صدای خوبی داشت.

    • ناشناس

      سامان طفلک کاری نمیکرد مثل بقیه کنسرت ها ی ایران در سفره خانه دی جی بود فقط آخر هم رفت

    • ناشناس

      حبیب دق کرد باهاش بد کردن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        یه جوری میگید دق کرد انگار هیجده سالش بوده.

    • ناشناس

      به هنرمندا بگین نیان افسرده بیکار میشن دولت فکر نون معیشت شون نیستن

    • ناشناس

      انقدر اسم معین رو نیارند لوث شده نمیاد

    • ناشناس

      خود مردم عادی دنبال ویزا هستند برن

    • ناشناس

      یه جوری میگن حبیب دق مرگ شد انگار هیجده سالش بوده.هفتاد سالش بوده خدا بیامرز موقع فوت.یعنی اگر توی آمریکا می موند دویست سال عمر می کرد؟مطمئنید؟

    • ناشناس

      نمی‌شناسم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج