۳۰۳۷۷۸
۴۷ نظر
۵۲۸۱
۴۷ نظر
۵۲۸۱
پ

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

خواستگاری سنتی بوده که از قدیم توسط مردان انجام می گرفته اما هستند زنانی که پایشان را فراتر گذاشته اند و برای زندگی با مرد مورد علاقه شان، پیش قدم شدند. از میان آنها نام زنان مشهوری را که به خواستگاری مرد رویاهای خود رفته اند، برایتان آورده ایم.

برترین ها: خواستگاری سنتی بوده که از قدیم توسط مردان انجام می گرفته اما هستند زنانی که پایشان را فراتر گذاشته اند و برای زندگی با مرد مورد علاقه شان، پیش قدم شدند. از میان آنها نام زنان مشهوری را که به خواستگاری مرد رویاهای خود رفته اند، برایتان آورده ایم.

پینک

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

پینک، خواننده معروف هالیوودی، به اعتماد نفس بالا و استقلال اش شهرت دارد، بنابراین تعجبی هم ندارد که او برای ازدواج با مرد مورد علاقه اش پیش قدم شود. او در ژوئن ۲۰۰۵ تصمیم گرفت که از ستاره موتورسوار خود، کری هارت خواستگاری کند. او در یکی از مسابقاتی که کری هارت در آن شرکت کرده بود، بنری به دست گرفت که روی آن نوشته بود: «با من ازدواج می کنی؟» کری هم پس از مسابقه به سرعت به سمت پینک دوید تا جواب مثبت را به او بدهد. این دو ۶ ماه پس از آن روز با یکدیگر ازدواج کردند.

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!


1. جنیفر هادسون

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

جنیفر هادسون در روز تولد مرد مورد علاقه اش، دیوید اتانگا، روی یکی از زانوهایش زانو زد و با حلقه ای در دست، از او خواستگاری کرد.


2. هلی بری

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

هلی بری از همسر قبلی اش، دیوید جاستیس خواست که با او ازدواج کند. ازدواج آنها 4 سال بیشتر دوام نیاورد.


3 .الیزابت تیلور

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

الیزابت تیلور از مونتگومری کلیف، هنرپیشه سینما و تئاتر آمریکایی، خواستگاری کرد اما با جواب منفی رو به رو شد. البته جواب منفی او خیلی هم تاثیر منفی بر الیزابت نداشت زیرا که او پس از آن 8 بار دیگر ازدواج کرد.


4. بریتنی اسپیرز

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

بله درست شنیدید! بریتنی اسپیرز از پدر فرزندانش، کوین فدرلین، خواستگار کرد. آنها در سال 2004 با یکدیگر ازدواج کردند و دو سال بعد هم از یکدیگر جدا شدند.



5. بیلی پایپر

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

زمانی که بیلی پایپر 18 سال داشت، از مرد مورد علاقه اش، کریس ایوانز که یک دی جی رادیویی بود، خواست تا با او ازدواج کند. آنها در سال 2001 با هم ازدواج کردند و در سال 2004 از یکدیگر جدا شدند. اگرچه آنها در سال 2007 به طور رسمی از هم طلاق گرفتند اما همچنان دوستان خوبی برای یکدیگر ماندند.


6. هدر میلز

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

قبل از این که هدر میلز با ستاره گروه افسانه ای بیتلز، پل مک‌کارتنی، ازدواج کند، الفیه کارمال را به عنوان همسر انتخاب کرد. در این ازدواج، هدر میلز بود که برای خواستگاری پا پیش گذاشت.


7. ژاژا گابور

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

ژاژا گابور هنرپیشه و فعال مد اهل مجارستان و آمریکا 9 بار ازدواج کرد و هر 9 بار خودش به خواستگاری مرد مورد علاقه اش رفت. پشت کار او واقعا تحسین برانگیز است!



8. قاضی جودی

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

جودیث شایندلن قاضی، وکیل دادگستری و شخصیت اصلی برنامه تلویزیونی قاضی جودی و یکی از قدرتمندترین زنان آمریکا است، بنابراین تعجبی هم ندارد که به خواستگاری مرد رویاهای خود برود. او در سال ۱۹۷۸ در مقابل مرد مورد علاقه اش، روی یکی از زانوهایش زانو زد و از او درخواست ازدواج کرد.


9. کریستن بل

زنان مشهوری که به خواستگاری رفتند!

کریستن بل بازیگر آمریکایی است که بیشتر به خاطر حضور در سریال ورونیکا مارس شناخته شده‌ است. او نیز یکی دیگر از زنانی است که به خواستگاری مرد مورد علاقه اش، دکس شپارد، رفت. او در توییتر خود نوشت: «دکس.. آیا با من ازدواج می کنی؟» دکس نیز در جواب او نوشت: «بله، زیرا این یک عشق واقعی است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منم خودم از شوهرم خواستگاری کردم و اون هم با کمال میل پذیرفت...اگه طرف خوبه و از باجنبه بودنش مطمئن هستی هیچ اشکالی هم نداره.. خیلی هم خوبه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین . خوشبخت باشی

      • سلی

        مشکل اینجاس که با جنبه نداریم

    • بدون نام

      منم يكبار به پسر مورد علاقم فهموندم كه دوستش دارم ولى چنان بلايى سرم آورد و جورى جوابم كرد كه بعد از اون جنس مذكر ميبينم فرار ميكنم :)
      دخترا هيچوقت هيچوقت هيچوقت تو ابراز علاقه به پسر مورد علاقتون پيش قدم نشيد چون احتمال خورد شدن غرور و شخصيتتون خيلى زياده،اگه هم يه زمانى قبول كردن بعدها با كوچيكترين اختلافى ميزنن تو چشمتون كه تو منو خواستى من كه نميخواستمت
      ديدم و شنيدم كه ميگم :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچند که در ایران بدلیل جو مردسالارانه بهتره مرد به خواستگاری بره ،اما این نظرتون در مورد کل اقایون صدق نمیکنه و متاسفانه طرف شما شخصیت خوبی نداشته وفرهنگش پایین بوده .

      • sara

        آره بابا پسرای ایرانی جنبه ی محبت کردن ندارن چه برسه به خواستگاری

      • پسر26ساله

        پس حالا فهميدي وقتي يه پسر خاستگاري ميره چقدر شجاعت ميخواد و چقدر غرورشو خورد ميكنه تا جلو بياد و اگه جواب نه بشنوه...!

        ديدي؟
        --------------------
        اينو گفتم كه بدوني قبل از اينكه مونث باشي انساني. و من قبل از اينكه مذكر باشم انسانم. اگه تو غرور داري منم دارم. اگه تو احساس حقارت ميكني منم ميكنم!

        من نه موافق خواستگاري خانمها از آقايون هستم نه مخالف. ميگم هركس كه خوشش اومد پاپيش بذاره. خواه خانم باشه خواه آقا.
        حرفهاي صد من يه غاز كي به كي بله بگه و خواستگار باشه رو دور بندازيد. دنيا داره توي مريخ و كره هاي ديگه دنبال آب ميگرده ما هنوز توي جهان سوم كه كي خواستگاري كنه شان دختر حفظ بشه يا پس مونديم؟!؟!

        انسانيت و اخلاق داشته باشيم بقيه اش حل ميشه. توكل بخدا هم يادمون نره

      • سیدمجید

        ایران وخارج نداره غریزه انسان این که پسر باید بره خاستگاری دختر .چون هرکس طاووس خواهد جور هندوستان کشد وهرکه گل طلب کند باید منت باغبان کشد. (برعکسش هم اگه بشه نادره و برخلاف جریان آب شنا کردن)

      • بدون نام

        پسرا رو باید زد

    • بدون نام

      درخواست ازدواج ربطي به شجاعت به نظر من نداره. به شخصه دوست دارم يكي منو بيشتر دوست داشته باشه تا من اونو. اگر كسي رو پيدا كنم كه واقعا دوستش داشته باشم مستقيم ميگم. متاسفانه پسرهاي الان انقدر از كواب نه ميترسند كه ادم اصلا نميتونه بفهمه بالاخره دوستش دارند يا نه؟

    • سجاد

      کاش یکی هم از ما خواستگاری کنه ، وگرنه تا اخر عمر بی زن می مانم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

      • سیبیل کلفت

        خخخخخخخخخخخ خودم میام خاستگاریت خخخخخ

    • قمی

      البته در صدر اسلام هم بانوخدیجه سلام الله علیها از پیامبر(ص)خواستگاری کرد چیز عجیبی هم نیست

      پاسخ ها

      • سیدمجید

        تو پیامبر خدارو با ماها مقایسه میکنی دوست عزیز

    • بدون نام

      خانم حتما بعد کلی دوست بودن به این نتیجه رسیدی که با جنبه است ولی اگر کسی اهل دوستی نباشه که نمی تونه بفهمه . من برای خواستگار هم با صحبت و گفتگو و رفت و امد نمی تونم مطمئن باشم اهل زندگی یا مخصوصا خصوصیات مثل جنبه و شخصیت اخلاقی طرف مطمئن باشم چون تا ادم رو می بینن تمام دروغگوهای عالم و زندگیشون رو می خوان بگن!
      لطفا اگر کسی راه حلی برای تشخیص خصوصیات داره بگه ممنون میشم و دعا می کنم.؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتمالا انقدر با افراد مختلف دوست بودی که الان خودتم گم کردی!

      • بدون نام

        راه حلش اينه كه ذهنتوت رو از تفكرات منفي دور كنيد و و اگه از خصوصيات اوليه شخصي خوشتون اومد بقيه اش رو به خانواده تون بسپاريد كه شمارو مطمئن كنند. و بخدا توكل كنيد

      • بدون نام

        دوستی دختر باپسر نتیجه اش فقط فقط بدبختی و بی اعتمادی ودر نهایت جرم و جنایت و.... در زندگی است . لطفا یکم فکر کنید

      • بدون نام

        نه عزیزم ایشون یکی از اقوام دورمون بودن که با هم ارتباط خانوادگی داشتیم....اگه مرز عشق و دوست داشتن رو به خوبی بفهمیم و بدونیم دقیقا از زندگی چی میخواهیم خیلی زود به نتیجه میرسیم این تجربه خودم تو زندگیه.

    • بدون نام

      کریستن بل به خواستگاری خودش رفت؟:))آخری اشتباهه

    • پارمیس

      منم شوهرمیخام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم میخوام

      • امیر رضا

        اگه این یه خواستگاری رسمیه من حاضرم شوهر شما بشم

      • ناشناس

        ندیده عاشقت شدم!
        نمیدونم چی میشه!
        دوست دارم به خاطر صراحت و صداقتت!

    • صدرا

      اونایی که خواستگاری کردند منظورم زنها بود فقط 3تاش باهمند بقیه همه جداشدن،اینم نتیجه غلط خوری.لابد میخوان اینم مد شه آینده جوونهارو تباه کنن !

    • علی

      والا ما پسرا که راضی هستیم..بیاین بیاین

    • مسیح

      از بس این روزا دخترا پر توقع شدن نمیشه زن گرفت.
      من خودم ترجیح میدم دویت دختر داسته باشم ته زنی که بخواد با توقعاتش میرم کنه.
      زندگی مشترک یعنی درک متقابل زندگی یعنی حس همدردی و توقع قدر زحمات شوهر.اگر همچین دختری دیدید بگید مسح منتظرت یک پی ام بهم بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختر بازی و لات بازی انگار تو وجودته.. دلم به حالت میسوزه

    • بدون نام

      ژاژا گابور هنرپیشه و فعال مد اهل مجارستان و آمریکا 9 بار ازدواج کرد و هر 9 بار خودش به خواستگاری مرد مورد علاقه اش رفت. پشت کار او واقعا تحسین برانگیز است!!!!!!!...............اتفاقا این جور زنان که به خواستگاری میروند اعتماد بنسفشان زیاد است وهر مردی را لایق خودشان نمیدانند بنابراین یک مرد شایسته را انتخاب کرده ازش خواستگاری میکنند .

    • محسن

      من یک پسرم. تا حالا از دو نفر خواستگاری کرده ام. هر دو نفر جواب نه گفته اند.علتشا نمیدونم...اما دیگه دلم نمیخواد بیش از این غرورم شکسته شه...
      دخترای امروزی بیخود و الکی سختگیری می کنند برای ازدواج... و براهیمن بعد از یه مدت سنشون میره بالا بعد از یه مدتی هم دیگه بد ازدواج می کنند..
      تو رو خدا اینقد سختگیری نکنید ...مگه پدرمادرامون چجوری ازدواج کردند و خانواده تشکیل دادن ؟؟؟ اینقد سختگیری بی مورد برا چی احه؟؟؟

      پاسخ ها

      • ستاره

        دخترا در هم سطح خودتون بودن!!!!؟
        من یه همکلاسی آقا داشتم از 3 تا دخترای کلاس خواستگاری کرد،دخترایی که از نظر خانوادگی هم سطحش نبودن،بعدشم ناراحت شده بود که من جواب منفی میگیرم!!

      • سیدمجید

        ربطی به غرور نداره خب دختر هم باید شمارو بپسنده یانه؟ خودت ازیکی خوشت نیاد بزور میشه باهاش ازدواج کنی؟

      • بدون نام

        لابد لیاقتشو نداشتی که زنت بشن

    • بدون نام

      به کار اشتباهی هست، هیچ وقت این کار احمقانه رو نباید انجام داد من یه بار اینکار رو کردم و با جواب رد روبرو شدم بعد از اون دچار افسردگی, اضطراب و استرس شدم و اعتماد به نفسم رو کامل از دست دادم.
      به نظر من روانشناسان درک درستی از جامعه ایرانی ندارند که پیشنهاد پیش قدم شدن خانم ها رو مطرح میکنند

    • بدون نام

      تو داستانهای اساطیری ما هم این هست.. تهمینه از رستم تو یه شبی که بالینش اومد خواستگاری کرد و همون شب نطفه سهراب بسته شد.. عشق عشقه.. فرقی نداره.. اما به شرطی که دختری که میره از مردش خواستگاری میکنه بدونه اون پسره ادم حسابی و با جنبه و با شعوره.. ادم بی شخصیت و خودشیفته فراوانند..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چرت و پرت میگی
        وقتی اطلاع موثق نداری اظهار فضل نکن
        رستم دستان بعد ار اینکه رخش رو ازش دزدیدن به سمت سمنگان رفت تهمینه دختر شاه سمنگان بود و رستم بعد از دیدن دختر از اون خواستگاری کرد و به سیستان برگشت و بعد از چند ماه به سمت سمنگان حرکت کرد تا ازدواج کنه

      • بدون نام

        ادم نادانی که بدون فهم و شعور حرف میزنی.. یه کم به جای دوست دختر بازی و لات بازی شاهنامه رو مطالعه کن بعدا حرف بزن.. من دقیقا اون چیزی که تو شاهنامه هست رو گفتم.. حالا تو بی ادب و نادان میای اظهار فضل میکنی مشکل خودته.. یه ذره بجای ولگردی کتاب بخون..متاسفم که با موجوداتی مثل شما تو ایران زندگی میکنیم.. متاسفم

      • sara

        یوزر 17:24 شاهنامه رو زیر و رو کرد یعنی کنسل کرد از اول نوشت :))))))))))

    • DAvid

      کی حاضره زنم بشه؟

    • بدون نام

      متاسفانه این سایت افرادی که نظر میدن خیلی کم سواد هستن..تو داستاهای شاهنامه ما هم راجع به عشق و خواستگاری زن ها از مردها صحبت شده ولی چون سطح سواد مردم ایران خیلی پایینه از جمله افراد این سایت جای تاسفه واقعا

    • مهسا

      روزی رستم « غمی بد دلش ساز نخجیر
      كرد.» از مرز گذشت، وارد خاك توران شد، گوری شكار و بریان كرد و بخورد و بخفت. سواران تورانی رخش را در دشت دیده به بند كردند. رستم بیدار كه شد در جستجوی رخش به سوی سمنگان رفت. شاه سمنگان او را به سرایش مهمان كرد و وعده داد كه رخش را می‌یابد. نیمه شب تهمینه دختر شاه سمنگان كه وصف دلاوری‌های رستم را شنیده بود، خود را به خوابگاه رستم رساند و عشق خود را به او ابراز كرد و گفت آرزو دارد فرزندی از رستم داشته باشد. زمانی كه رستم تهمینه را ترك ‌می‌كرد، مهره‌ای به او داد تا در آینده موجب شناسایی فرزند رستم گردد. نه ماه بعد تهمینه پسری به دنیا آورد. « ورا نام تهمینه سهراب كرد.»

    • محمد حسین

      اگر دخترا خواستگاری کنن مهریه و شیربها هم میدن؟! :)
      جدا از شوخی خیلی ریسک داره این کار مخصوصا این که حق طلاق هم با اقایون هست.پس نکنید این کار رو.
      اصلا من نمیدونم مجردی چه بدی داره که اینقدر همه ازدواج ازدواج میکنن؟
      برید عشق دنیا رو بکنید. کار کنید پول دربیارید بهترین تفریح های عالم را بکنید.ازدواج کنید 1001 مشکل بعدش هست مخصوصا با این مشکلات اقتصادی و تحولات فرهنگی که داریم.ازدواج حکایت همون دهلی هست که از دور صداش خوشه.
      این همه ادم که هر روز پله های دادگاه را بالا و پایین میکنن و طلاق میگیرن هم یه روزی در حسرت ازدواج بودن.
      من که نه دوست دختر دارم نه تا اخر عمر ازدواج میکنم. راحت راحتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه عاشق بشی دیگه این حرفو نمیزنی برادر..البته اگه عشقتون واقعی باشه.. بخاطر پ.ل و جاه طلبی و اینا فقط نباشه.. شعار نمیدم.. عشق واقعی خیلی سخته اما هست

    • مریم

      در ایران همون بهتر ک مرد از زن خواستگاری کنه روحیه خانمها لطیف و حساسه اگرجواب منفی بشنوند خیلی تاثیر منفی در روحیه اشون میذاره باز مردا از یکی جواب منفی بشنوند واسشون فرقی نداره مگر اینکه عاشق اون طرف باشند اما اگر نباشند این نشد یکی دیگه

      پاسخ ها

      • هومن

        پس باید روحیشونو بالا ببرن اگه چنین تصمیمی بخوان بگیرن......
        اول طرفو بشناسن زیر زیرکی از زیر زبونشون نظرشو درباره خودشون بپرسن و بعد تصمیم نهایی رو بگیرن........
        بالاخره نیاز به کمی آشنایی دراه...

    • بدون نام

      اگه عشق باشه همه چی حلله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج