۴۴۱۶۵۴
۳ نظر
۵۰۷۸
۳ نظر
۵۰۷۸
پ

۲۰ فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (۲)

اگر به شما بگوییم برخی از مشهورترین افراد موفق و معروف برای رسیدن به این جایگاه بسیار تلاش کرده اند چه می گویید؟ در واقع برخی از افراد مشهور زمانی بی خانمان بوده اند.

برترین ها: به نظر می رسد برخی از افراد همه چیز در زندگی دارند: قدرت، شهرت، نفوذ و پول. اکثر ما به آنها نگاه می کنیم و در مورد اینکه روزی شبیه آنها بشویم رویاپردازی می کنیم.
اگر به شما بگوییم برخی از مشهورترین افراد موفق و معروف برای رسیدن به این جایگاه بسیار تلاش کرده اند چه می گویید؟ در واقع برخی از افراد مشهور زمانی بی خانمان بوده اند.
امروز می خواهیم 20 فرد مشهور را که زمانی بی خانمان بوده اند به شما معرفی کنیم. این افراد معنای جدیدی به عبارت "هر چیزی یک هزینه ای دارد" بخشیده اند و برای دستیابی به بزرگترین اهدافشان تلاش زیادی را به کار بسته اند.
کارمن الکترا
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (2)

کارمن الکترا، با بازی در نقش لانی مک کنزی در فیلم Baywatch، خود را به عنوان یک پاملا اندرسون جدید به دنیا معرفی کرد. متاسفانه او هیچ گاه نتوانست به سنبل جنسی که همیشه آرزو داشت تبدیل شود، و از آن به بعد، بیشتر روی تشکیل یک زندگی پر زرق و برق و روابط عجیب و غریب تمرکز کرد تا حرفه بازیگری.

البته کارمن همیشه یک زندگی پرزرق و برق نداشته است. او به خاطر سرقت اموالش توسط دوست پسرش، دو سال بی خانمان بود و پیش از آنکه به ستاره Baywatch تبدیل شود، در پناهگاههای لس آنجلس روزگار می گذراند.

بِک
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (2)

بک به شیوه ای بسیار عجیب و متفاوت موسیقی خود را به جهان معرفی کرد. او در آهنگ هایش شعرهایی مانند این را می خواند: "من یک کودک بازنده هستم، پس چرا مرا نمی کشید؟ "

ما با کند و کاو در گذشته او، کشف کردیم در سرودن ترانه هایش از تجربیاتی که در زندگی داشته الهام گرفته است. زمانی که بک به نیویورک مهاجرت کرد، شخصی فقیر و بی خانمان بود و حتی به اندازه کافی غذا نمی خورد. تا اینکه چند ماه بعد قطعه طلایی "بازنده" از MTV پخش شد که به قطعه ای پر سر و صدا تبدیل شد و در نهایت این خواننده را از بدبختی بیشتر نجات داد.

دانیل کریگ
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (2)

جیمز باند امروز، فقط در آخرین فیلم خود (skyfall) بیش از 20 میلیون دلار دستمزد گرفت (17 میلیون دلار به اضافه ی پاداش به خاطر استقبال گیشه)؛ این مبلغ برای تامین مخارج خودش و خانواده اش تا آخر عمر کافی است. کریگ در یکی از مصاحبه هایش گفت یک زمانی برای زنده ماندن دست به کارهای بسیار وحشتناکی می زد. او هنگامی که قدم به عرصه بازیگری گذاشته، روی نیمکت های پارک می خوابیده است.

مایکل اوهر
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (2)

داستان مایکل اوهر را شاید بتوان یکی از ملموس ترین و احساسی ترین داستانها در جهان ورزش دانست که الهامبخش نویسنده کتاب پرفروش "نقطه کور: سیر یک بازی" و همچنین فیلم پرفروش "نقطه کور" (the blind side) بوده است. ( این فیلم بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشت).
سفر از دنیای بی خانمان ها به لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL)، برای مایکل آسان نبود، اما او در یکی از مصاحبه هایش گفت از آن تجربیات پشیمان نیست.، چون مشکلاتی که با آنها مواجه بوده، از او مردی ساخته که امروز می بینیم.

اکسل رز
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (2)

در سال 2012، روزی که اسم اسلش، گیتاریست سابق گروه گانز ان روزز (Guns N' Roses) در پیاده رو مشاهیر هالیوود حک شد، چارلی شین به خبرنگاران گفت:

خیلی جالب است؛ اسلش در خیابانی صاحب یک ستاره شده که روزی محل خواب اکسل رز خواهد بود.

هر چند ما نمی دانیم چه چیزی باعث شد چارلی به آن شکل اکسل را هدف طعنه خود قرار دهد، اما این خواننده بزرگ از این صحبت ها ناراحت نمی شود و یادآوری بی خانمان بودن او چیزی نیست که برایش تازگی داشته باشد. این ستاره مشهور موسیقی راک، وقتی برای اولین بار به کالیفرنیا رفت، و پیش از آنکه به یک خواننده بزرگ تبدیل شود، در خانه دوستانش می خوابید. با ثروت خالص 150 میلیون دلاری این خواننده، صادقانه بگوییم که نمی توانیم ببینیم پیش بینی چارلی زمانی به حقیقت بپیوندد. اما بازهم می گوییم، هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد.

جان وو
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (2)

این کارگردان مشهور چینی که سازنده برخی فیلم های حماسی پرفروش جهان مانند "تغییر چهره" (face/off) و "ماموریت غیرممکن ۲" (mission impossible II) است ، از کودکی با چهره خشن زندگی روبرور شد. فقر و کمبود غذا در بسیاری از مواقع روال زندگی خانواده وو را تشکیل می داد، زیرا پدرش مبتلا به سل بود و نمی توانست کار کند و مخارج خانواده اش را تامین نماید.
علاوه بر آن، وقتی جان فقط هفت سال سن داشت، خانه خانواده وو آتش گرفت و آنها بی خانمان شدند. بعد از آن برای مدت دو سال از پناهگاهی به پناهگاه دیگر سرگردان بودند، تا اینکه توانستند خانه جدیدی بگیرند و دوباره به روند زندگی عادی خود بر گردند.

سیلوستر استالون
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (2)

بدون شک درآمد حاصل از تنها یکی از چندین فیلم راکی و رمبو برای ما افراد عادی کافی است تا بدون اینکه کار کنیم، بقیه عمر خود را بگذرانیم، اما برای ذائقه ی خاص و گران استالون، یک فیلم هیچگاه نمی تواند کافی باشد.

سیلوستر با وجود همه مشکلاتی که داشت، به یکی از موفق ترین ستاره های فیلم های اکشن کل تاریخ سینما تبدیل شد. او در روزگار جوانی خود مجبور شده بود سه هفته را در یک ایستگاه اتوبوس بگذراند. در آن زمان بود که آگهی جذب بازیگر برای یک فیلم را دید که به ازای هر روز کاری حدود ۱۰۰ دلار به او پاداش می داد و این آغاز ماجرا بود.

ارثا کیت
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (2)

زنی که محدودیت های رنگین پوستان را شکست و به اولین زن گربه ای (catwoman) سیاه پوست تاریخ تبدیل شد، در دوران کودکی روزگار بسیار سختی را گذرانده است. این بازیگر و خواننده معروف یک بچه ناخواسته بوده که باید با نژاد پرستی و تعصباتی که در دوران کودکی اش رواج داشته مقابله می کرده است. او در یک بازه زمانی بی خانمان بوده و مجبور بوده در پشت بام خانه های نیویورک بخوابد.

استیو جابز
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (2)

اولین چیزی که با شنیدن نام استیو جابز به ذهنتان می رسد چیست؟ اجازه دهید حدس بزنم: پول، پول، پول و باز هم پول. درست است؟

اگر به شما بگویم که این بنیانگذار، رئیس سابق، و مدیر عامل شرکت اپل، زمانی یک فرد بیچاره و بی خانمان بوده چه احساسی پیدا می کنید؟

طبق گفته های خود استیو جابز، پدر آیفون، او در دوران دانشجویی خوابگاه نداشته و مجبور بوده در خانه دوستانش بخوابد. او مجبور بوده هر یکشنبه شب هفت مایل پیاده روی کند تا بتواند یک بار در هفته در معبد هیر کریشنا غذای خوبی بخورد.

جنیفر لوپز
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (2)

این ستاره اهل آمریکای لاتین، یکی از شگفت انگیزترین ستاره های موسیقی جهان است که ثروت خالصش 250 میلیون دلار تخمین زده می شود. اما احتمالا بسیاری از شما چیزی در مورد زندگی سخت او پیش از کسب ثروت و شهرت نمی دانید.

پیش از آنکه جنیفر لوپز به نماد مد و الگویی برای دختران جهان تبدیل شود، روی یک کاناپه در یک استودیوی رقص می خوابیده است؛ چون مادرش، گوادالوپ رودریگز، هیچگاه با حرفه او موافق نبوده و بحث و جدلی که معمولا بین آنها وجود داشته، جنیفر را مجبور می کرده به محل کارش پناه ببرد. مادرش میخواست جنیفر به دانشگاه برود، اما این ستاره مشهور می خواست رقص را به طور حرفه ای دنبال کند. آیا همیشه حق با مادر است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره همیشه حق با مادر است

    • بدون نام

      چه پولایی...

    • سارا

      خواستن توانستن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج