۵۱۷۹۱۹
۲۰ نظر
۵۰۵۵
۲۰ نظر
۵۰۵۵
پ

ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان

شاید فکر کنید که ستاره ها تنها یک استعداد دارند و تمام توانایی خود را برای پرورش آن به کار گرفته اند اما اگر برخی دیگر از استعدادهای این ستاره ها را بشنوید، حتما تعجب خواهید کرد.

برترین ها: شاید فکر کنید که ستاره ها تنها یک استعداد دارند و تمام توانایی خود را برای پرورش آن به کار گرفته اند اما اگر برخی دیگر از استعدادهای این ستاره ها را بشنوید، حتما تعجب خواهید کرد. در این مطلب به مهارت های عجیب و شاید خنده دار برخی از ستاره های مشهور جهان که شاید برای شما هم پنهان بوده، اشاره کرده ایم.
کندال جنر
این سوپرمدل و بازیگر مجموعه تلویزیونی واقع نما، به ظاهر فتوژنیک و مهارت مادلینگ اش مشهور است اما استعداد او به همین جا ختم نمی شود. او می تواند صدای پرندگان را به خوبی تقلید کند. او این توانایی اش را در سال ۲۰۱۶ در یک شوی تلویزیونی آشکار کرد.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
کلویی مورتز
کلویی مورتز هنرپیشه و مدل آمریکایی است اما توانایی هایی دارد که شما از آن بی خبرید. او در یک شوی تلویزیونی اعتراف کرد که از سن ۱۱ سالگی قادر است با چاقوی پروانه ای حرکات نمایشی بسیار زیبایی انجام دهد. او آنقدر در این کار حرفه ای است که حتی می تواند حین حرف زدن هم این حرکات را اجرا کند.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
جینا دیویس
جینا دیویس بازیگر، تهیه‌کننده، نویسنده و مدل آمریکایی است که یکی از عجیب ترین مهارت ها را دارد: تیراندازی با کمان. او آنقدر در این ورزش مهارت دارد که در المپیک سال 2000 سیدنی شرکت کرد. من این ورزش را در دهه 40 زندگی ام به طور حرفه ای دنبال کردم و به نظرم برای رسیدن به آرزوهایمان، هیچگاه دیر نیست.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
تیلور لاتنر
تیلور لاتنر می تواند انگورها را دانه به دانه به هوا پرتاب کند، سپس آنها را با دهانش بگیرد. آیا این مهارت به نظر شما جذاب نیست؟ او حتی در سال ۲۰۱۱ در شو تلویزیونی «Ellen» این مهارت اش را در معرض نمایش قرار داد.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
جک وایت
جک وایت آهنگساز، خواننده، گیتاریست و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی است اما استعداد او به همین جا ختم نمی شود. جدا از دنیای موسیقی، او به تعمیرات مبلمان خانه علاقه نیز زیادی دارد. بله درست است! او از عوض کردن روکش مبل ها و تعمیر فنرهای آن از همان دوران نواجوانی لذت می برد. او حتی یک آپارتمان خود را تنها به این کار اختصاص داده است.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
کریستینا هندریکس
کریستینا هندریکس بازیگر سینما و تلویزیون است که برای سریال «مد من» چهار بار موفق به کسب جایزه امی شد. شاید صحنه ای که او برای نامزد و دوستانش ساز می زد را به یاد بیاورید. بله! او واقعا خود کریستینا بود که آن موسیقی زیبا را می نواخت. او یادگیری این هنر را چند سال قبل از آغاز فیلمبردای این فیلم آغاز کرده بود و به قول خودش هنوز هم مبتدی است.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
آرون پال
آرون پال، بازیگر آمریکایی، یکی از عجیب ترین مهارت ها را در میان ستاره ها دارد. او قادر است که با چشم های بسته جنسیت سگ ها را تنها از روی نوازش سرشان تشخیص دهد.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
کریستین استوارت
جدا از مهارت های متنوع کریستین استوارت، او قادر است که با چند توپ حرکات زیبایی را به نمایش در آورد. او در سال 2010 در مصاحبه ای دو توپ را در آن واحد به هوا پرتاب و با آنها چند دقیقه ای بازی کرد. او گفت: «اگر بازیگر سریال « Twilight» و دوست رابرت پتینسون باشی، مجبور به همچین کارهایی هم می شوی.»
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
لزلی من
توانایی لزلی من هم از دیگر توانایی هایی است که از شنیدن آن تعجب خواهید کرد. لزلی من در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۲ اعتراف کرد که در تک چرخ زدن حرف ندارد. او می گوید: «من در ۱۰ سالگی برای کریسمس یک تک چرخ هدیه گرفتم و مدام به این فکر می کردم که چگونه می توانم از آن استفاده کنم. حال می توانم با آن حرکات گوناگونی از دنده عقب رفتن گرفته تا پریدن را انجام دهم.»
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
اما رابرتس
توانایی اما رابرتس یکی از آزاردهنده ترین کارها برای دیگران است. هیچکس از صدای گریه بچه شاد نمی شود، می شود؟ اما رابرتس می تواند آنقدر طبیعی صدای گریه بچه ها را تقلید کند که تشخیص آن برایتان سخت است.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
کارا دلوین
کارا دلوین مهارت بیت‌باکس(ضرب دهانی) خود را در شوی « The Tonight Show with Jimmy Fallon» نشان داد. بدین معنی که او می تواند با استفاده از دهان ریتم، ضرب درام و موسیقی زیبایی را تولید کند. امروزه بیت‌باکس جزو یکی از ۵ عنصر اصلی موسیقی هیپ هاپ شمرده می‌شود.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
جنیفر لارنس
اگر چه در استعداد جنیفر لارنس هیچ نکته مثبتی نیست اما از کارهای عجیبی است که هر کسی توانایی آن را ندارد. او می تواند یک بسته مارشمالو را با هم در دهان خود فرو برد. او حتی این کار را در سال 2015 در شوی MTV نشان داد و بیش از 10 مارشمالو را با هم در دهانش فرو برد.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
مایکل جکسون
شاید فکر کنید که همه استعدادهای مایکل جکسون برای شما روشن است اما آیا می دانستید که او در کشیدن صندلی های مقامات بالای جامعه نیز مهارت بالایی دارد؟ او اعتقاد داشت که این صندلی ها نقش مهمی را در زندگی مردان، زنان و کودکان دارند به این دلیل که تصمیمات مهم را زمانی که بر آنها تکیه زده اند، می گیرند.
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
ستاره ها و استعدادهای عجیب و غریب شان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به ماماناشون بگین یه اسپند براشون دود کنن یه وقت چشم نخورن با این همه استعداد
      مارشمالو که چیزی نیست من خودم یه هندونه رو درسته قورت میدم صدا حیونارم که همه بلدن در بیارن
      آخه اینا هم شد هنر؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هندونه رو سالم واقعنی

      • بدون نام

        من دیدم تو یکی از شوهاش. صدای پرندش طوری واقعیه که تشخیص نمیدی از واقعی. حالا تو صداشو دراری احتمالا با گاو اشتباه بگیرن :)))

    • بدون نام

      کاش میدونستید چقدر استعداد داریم تو ایران
      استعدادایی که تو هیچ جای دنیا نیست

    • بدون نام

      واوووووو

    • بدون نام

      -____________-

    • بدون نام

      تیلور لاتنر می تواند انگورها را دانه به دانه به هوا پرتاب کند، سپس آنها را با دهانش بگیرد.
      |:

    • بدون نام

      عجب بابا یعنی انقد بیکاریم که یکی میره پیداشون میکنه یکی ترجمه یه عده هم میان میخونن,,,چقد بدبختیم ماااا

    • بدون نام

      ببخشید این مارشمالو که جنیفر لارنس میتونه با هم بزاره تو دهنش چیه؟

    • آذرین

      معیارتونو برای انتخاب استعداد متوجه نشدم .....طرف یه ورزشیو سر کیفش دنبال کرده این استعداد شگفت انگیزه؟خب هرکی بره کلاس تیراندازی یادش میگیره!

    • شیما

      عوض کردن رو کش مبل هنرهههههههه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مارشمالو همون پف پفیه خودمونه

    • بدون نام

      منظور استعدادی بغیر اونی که باهاشون معروف شدنه. اونجا ایران که نیست استعداد فوق العاده هم داشته باشی بزنن تو سرش. همین کارا انقدر براشون ارزش داره که تو شوها و مصاحبه هاشون از طرف می خوان که اجرا کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موفقم. حالا طرف رتبه یک شریفه می گه خب که چی؟ فکر کردی چی شده؟

    • بدون نام

      پف پفی چیه باز؟ :|

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه سرچ کن تو نت یه جا اینکه منتظر باشی یکی بیاد اینجا توضیح بده :\

    • آرش

      کلوی مورتز حرکات نمایشی با چاقو پروانه‌ای(بالیسانگ) رو تو فیلم kick ass چند بار اجرا میکنه

    • شیما

      واااای چه جالب میتونه انگورارو پرت کنه هوا بهد با دهنش بگیره........

    • حدیثه

      خیلیاش چرت بود فقط یدونه اون جالب بود که کارا دلوینه تو بیت باکس مهارت داره با اون که گف مایکل جکسون طراحی مبل انجام میداده

    • بدون نام

      احساس می کنم قیافه ی کندال اینجا طبیعی تره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج