اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ریحانا مدل «امپریو آرمانی» می شود

این خواننده مشهور آهنگ " تختخواب پادشاه کالیفرنیا" ، با این خانه مد ایتالیایی قراردادی امضاء کرده است که برطبق آن به عنوان مدل شلوارهای جین ، با این کمپانی همکاری خواهد کرد.

این خواننده مشهور آهنگ " تختخواب پادشاه کالیفرنیا" ، با این خانه مد ایتالیایی قراردادی امضاء کرده است که برطبق آن به عنوان مدل شلوارهای جین ، با این کمپانی همکاری خواهد کرد.

ریحانا در ویدئوی تبلیغاتی مجموعه پاییزه زمستانه (۲۰۱۱ /۲۰۱۲ ) امپریو آرمانی که در شهر نیویورک فیلمبرداری می شود و در ماه سپتامبر برای اولین بار پخش می شود ، حاضر خواهد شد . دیوید و ویکتوریا بکهام ، کریستین رونالدو و مگان فاکس از جمله ستارگانی هستند که به عنوان مدل با این برند همکاری کرده اند.

اوایل سال جاری ، ریحانا به با برند نیوا همکاری کرد.

این برند معروف محصولات آرایشی و زیبایی به مناسبت صدمین سالگرد تاسیسش ، از ریحانا به عنوان مدل عکسهای تبلیغاتی خود استفاده کرد .

مارکوس پینگر ، یکی از نمایندگان این برند تجاری گفت:" ما خیلی خوشحالیم که ریحانا در این جشن بزرگ ما را همراهی کرد . حضور او باعث شد که نسل جدیدی از طرفداران جذب محصولات نیوا شوند."

این خواننده ۲۳ ساله قبلا" گفته بود که دلش می خواهد با انتخابهای خود در زمینه مد ، مردم را متعجب کند.

هنگامیکه این خواننده موفق جوان ، ۲۲ سال داشت ، از او پرسیدند که در آینده ظاهر او چگونه خواهد بود و از چه تیپ لباسهایی استفاده خواهد کرد ؟ او در پاسخ به این سئوال گفت:" ممکن است از لباسهای مردانه خیلی استفاده کنم و شاید هم بعضی اوقات لباسهای خیلی خیلی زنانه بپوشم. اما من هردوی آنها را دوست دارم. دوست ندارم همیشه از لباسهای کلاسیک و معمول زنانه یا خیلی دخترانه استفاده کنم . همیشه دوست دارم یک لباس خاص و غیر معمول بپوشم که هیچ کس انتظار دیدنش را نداشته باشد."

منبع: پرتال آفتاب

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ریحانا مدل «امپریو آرمانی» می شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج