۶۴۷۳۲۱
۱۷ نظر
۳۰۱۲۱
۱۷ نظر
۳۰۱۲۱
پ

مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود

در این گزارش ماجرای مرگ مشکوک بازیگران زن سینمای بالیوود را براساس ترتیب زمانی خواهید خواند.

برترین ها: نفیسه ژوزف مدل لباس و ملکه ی زیبایی هند در سال ۲۰۰۴ میلادی به طرز مرموزی از دنیا رفت، پلیس جسد او را در خانه اش و در حالیکه از پنکه ی سقفی به دار آویخته شده بود پیدا کرد. جسد "ویوکا باباجی" یک مدل لباس و ملکه ی زیبایی موریشیوس در سال ۱۹۹۳ میلادی هم در حالیکه او نیز از پنکه ی سقفی داخل آپارتمانش آویزان شده بود کشف گردید.
تحقیقات نشان می داد که دلیل مرگ نفیسه ژوزف و ویوکا باباجی خودکشی بوده است، اما آن چیزی که در ماجرای مرگ مرموز و عجیب این دو مدل جلب توجه می کرد این بود که پیش از آنها نیز برخی بازیگران زن سینمای بالیوود به شکل مرموزی به قتل رسیده و یا به روش های مشابهی دست به خودکشی زده بودند. در این گزارش ماجرای مرگ مشکوک بازیگران زن سینمای بالیوود را براساس ترتیب زمانی خواهید خواند.

دیویا بهرتی، ۱۹۹۳ میلادی

دیویا بهرتی در ۲۵ فوریه ۱۹۷۴ در هند به دنیا آمد و در مدرسه ی متوسطه مانیکی کوپر در جوهو بمبئی درس خواند، او رقص و اجرای نمایش را در ۱۴ سالگی فراگرفت و از سوی کارگردانی به نام "ناندو تولانی" به عنوان یک استعداد نوظهور و برتر کشف شد. بهرتی از جمله بازیگران هندی بود که بالاترین دستمزد را دریافت می کرد. در سال ۱۹۹۲ با یک تهیه کننده به نام "ساجید نادیادو الا " ازدواج کرد و به دین اسلام گروید و نامش را به "سانا نادیادوالا" تغییر داد. در حدّ فاصل سالهای ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۳ میلادی در بیش از ۱۴ فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که رکورد قابل توجهی برای یک بازیگر تازه کار به شمار می رفت.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود

در پنجم آوریل ۱۹۹۳ میلادی دیویا بهرتی از بالکن آپارتمانش در طبقه ی پنجم ساختمانی در تولسی وِرسووا سقوط کرد، همسایگانش دور جسد او جمع شدند و او را با آمبولانس به بخش اورژانس بیمارستان کوپر منتقل کردند، با این وجود پزشکان نتوانستند جان او را نجات دهند. گزارش های پزشکی قانونی نشان می داد که او بر اثر خونریزی شدید مغزی جان باخته است.

جسد او برخلاف میل همسرش به رسم هندوها سوزانده گردید و به خاک سپرده نشد. طرفداران او هم هنوز مطمئن نیستند که آیا او مست بود و سقوط کرد و یا به قتل رسیده بود. پرونده ی مرگ مرموز او در سال ۱۹۹۸ میلادی بدون کشف هیچ گونه سرنخی بسته شد و پلیس بمبئی آن را برای همیشه مختومه اعلام کرد. دو فیلم او چندماه پس از مرگش همچنان فیلمبرداری شد و قرار بود فیلم مستندی درباره ی دیویا بهرتی تحت عنوان "عشق پشت مرزها" ساخته شود که بنا به دلایل نامعلومی ساخت آن متوقف گردید.

سیلک سمیتا، ۱۹۹۶ میلادی

سیلک سمیتا در دو دسامبر ۱۹۶۰ میلادی در هند به دنیا آمد و به دلیل مشکلات مالی ادامه ی تحصیل را در دوران ابتدایی رها نمود و در سن پایین ازدواج کرد. بد رفتاری های همسرش باعث شد تا به مدارس "چنای" پناه ببرد و به عنوان هنرپیشه کارش را شروع کند. او به سرعت توانست توجه تهیه کنندگان بالیوود را به خود جلب کند. در سال ۱۹۷۹ به دلیل بازی در نقش اول فیلم سینمایی "تامیل فاندیشاکارا" مورد تحسین قرار گرفت و نام "حریر" برگرفته از شخصیت اصلی فیلم روی او ماندگار شد. در سال ۱۹۸۹ میلادی با فیلم "لیانام" جایگاه تثبیت شده و قابل توجهی را در سینمای هند به دست آورد. او در رقص هندی بسیار مهارت داشت و به سمبلی از زیبایی زن هندی تبدیل شد.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود
مجلات سینمایی هند و روزنامه نگاران همواره او را به دلیل چنین جایگاهی ستایش می کردند. سیلک سمیتا که در میان مردم هند از محبوبیت بالایی برخوردار بود در ۴۵۰ فیلم به ایفای نقش پرداخت و در گیشه سود بسیاری را برای تهیه کنندگان به ارمغان آورد. در شب ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۶ میلادی او پس از یک تماس تلفنی با دوستش از شرایط نگران کننده و نامعلومی سخن گفت. فردای آن شب، جسد او را در آپارتمانش پیدا کردند. تاکنون هیچ کسی راز مرگ مرموز این هنرپیشه بالیوود را کشف نکرده است.

پریا راجوانش، ۲۰۰۰ میلادی

پریا راجوانش در شمیلا، ایالت پنجاب به دنیا آمد و در تئاترهایی که به زبان انگلیسی بر روی صحنه ی تئاتر مشهور شمیلا برگزار می شد تئاتر شمیلا برگزار می شد حضور داشت. پس از فارغ التحصیلی به آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک لندن پیوست و در فیلم های همسرش "چیتان أناند" خوش درخشید. پس از مرگ همسرش در سال ۱۹۹۷ میلادی دارایی همسرش را به ارث برد. او در ۲۷ مارس ۲۰۰۰ در خانه ی همسر متوفی خود در رویا پارک شهر جوهو در بمبئی به قتل رسید.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود
پلیس دو فرزند ناتنی اش را به جرم قتل و به انگیزه تصرف ارثیه و دارایی دستگیر کرد و آنها در سال ۲۰۰۲ میلادی به همراه همدستانشان به حبس ابد محکوم شدند.

پروین بابی، ۲۰۰۵

پروین بابی در رشته ی ادبیات و هنر مدرک فوق لیسانس خود را دریافت کرد. در سال ۱۹۷۳ میلادی با فیلم سینمایی "مجبور" ستاره شد و با فیلم "عمر اکبر انتونی" در سال ۱۹۷۷ میلادی ستاره ی او درخشیدن گرفت. او اولین بازیگر هندی بود که عکسش بر روی جلد مجله ی آمریکایی تایم رفت. روزنامه های هندی شایعاتی مبنی بر ارتباط عاطفی او با بیش از یک بازیگر را مطرح کردند. پروین بابی محافل سینمایی را متهم کرد به این که خبر جنون و دیوانگی او را در رسانه های جمعی هند منتشر می کنند، او ادعا می کرد که دلیل چنین پاپوشی این است که او اسرار سیاسی بسیار مهم و سرنوشت سازی را می داند که منجر به رسوایی آنها خواهد شد.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود
جسد پروین در سال ۲۰۰۵ میلادی در آپارتمانش پیدا شد. نظریات و شایعات بسیاری پیرامون مرگ مرموز او شکل گرفت، گفته می شود که او در سالهای پایانی عمر خود به بیماری آلزایمر مبتلا شده، گروهی او را مبتلا به "جنون خودبزرگ بینی " می دانستند. پزشکان می گفتند او خود را تا پای مرگ گرسنگی داده است و گروهی نظریه ی خودکشی بر اثر اسکیزوفرنی را مطرح می کردند، گفته می شود که او بر اثر بیماری دیابت و نارسایی کلیوی از دنیا رفته است، و گروهی نیز بر این باور بودند که پروین بابی بر اثر یک توطئه ی از پیش طراحی شده به قتل رسیده است.

کولژیت راندهاوا، ۲۰۰۶ میلادی

کولژیت راندهاوا در یکم ژانویه سال ۱۹۷۹ در غرب بنگال به دنیا آمد و موفق به دریافت مدرک لیسانس از رشته ی روانشناسی دانشگاه دهلی شد. او در تبلیغات و سریال های تلویزیونی معروف هند مانند "هیب هوی هرای" به ایفای نقش پرداخت. و قرار بود در فیلمی تحت عنوان "بی چانس" ظاهر شود، اما فیلم به دلایلی متوقف شد.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود

در هشتم فوریه سال ۲۰۰۶ میلادی جسد به دار آویخته شده ی او را در اتاقش پیدا کردند. او پیش از مرگ نامه ی خودکشی نوشته و در آن گفته بود که دیگر نمی تواند بیش از این فشار ها و سختی های زندگی را تحمل کند.

میناکشی تاپار، سال ۲۰۱۲ میلادی

میناکشی تاپار در چهارم اکتبر سال ۱۹۸۴ میلادی به دنیا آمد و در فیلم ژانر وحشت 404 به ایفای نقش پرداخت. این بازیگر هندی در آوریل سال ۲۰۱۲ میلادی به دست یک بازیگر مرد به نام «أمیت جیسوال» و همدستش «پیرتی سورین» ربوده شد. آن دو نفر وقتی درباره ی ثروت و املاک خانواده ی تاپار چیزهایی شنیدند، او را ربوده و از خانواده اش تقاضای مبلغ هنگفتی نمودند. آنها تاپار را به گاراخپور نزدیک مرز نپال بردند، سپس با خانواده ی او تماس می گیرند و تهدید می کنند که اگر مبلغ ۲۸ هزار دلار به آنها پرداخت نشود، میناکشی را مجبور به حضور در یک فیلم غیراخلاقی و مستهجن می کنند.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود
مادر تاپار به سرعت مبلغ ۱۱۱۵ دلار را به حساب آدم رباها می ریزد. اما سرنوشت هولناکی به جای آزادی در انتظار دختر آنها بوده است. دو بازیگر آدم ربا پس از دریافت پول سر میناکشی را می برند و بدنش را قطعه قطعه می کنند و تکه های جسد بی جان تاپار را در مخزن آب می اندازند و همچنین سر او را در مسیر بازگشت به بمبئی از اتوبوس بین شهری به بیرون پرتاب می کنند. پلیس سه روز بعد با ردیابی تلفن آن دو را دستگیر می کند .

جیا خان، ۲۰۱۳ میلادی

جیاخان در ۲۰ فوریه سال ۱۹۸۸ در نیویورک به دنیا آمد و در لندن بزرگ شد. او دختر یک سرمایه دار هندی -آمریکایی به نام علی رضوی خان بود. تئاتر را در استراسبورگ و انستیتوی سینمایی منهتن آموخت و از سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ در سه فیلم سینمایی بازی کرد و به خاطر فیلم اولش کاندیدای دریافت جایزه شد. او با خانواده اش زندگی می کرد. در یکی از روزهای سال ۲۰۱۳ جسد آویزان او را که از سقف خانه اش آویخته شده بود در اتاق خوابش پیدا کردند.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود
نتیجه ی تحقیقات نشان می داد که او خودکشی کرده است. او یک نامه ی شش صفحه ای نوشته و از خیانت دوست پسرش به او، تجاوز به او و مجبور کردنش به سقط جنین سخن گفته بود. نامه ی او در رسانه های جمعی منتشر و دوست پسرش دستگیر شد. با این وجود پس از تحقیقات فراوان پلیس در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد با توجه به زخم ها و خراشیدگی ها بر روی صورت و گردن که ناشی از تلاش برای نجات بود، و شواهد و قرائن دیگر مرگ او خودکشی نبوده و یک قتل برنامه ریزی شده به شمار می رود.

شیخا جوشی، ۲۰۱۵ میلادی

بازیگر برنده ی جایزه ی أجای بهل، آخرین فیلم او باس در سال ۲۰۱۲ اکران شد. در سال ۲۰۱۱ ، شیخا جوشی ادعا کرد که جراح زیبایی او به نام "ویجای شایا" که در سال ۲۰۰۶ میلادی عمل جراحی پروتز سینه را برای او انجام داده، به او تعرض کرده است و شکایتی را علیه او تنظیم کرد. پزشک او در دفاع از خود می گوید:

برای اولین بار جوشی را در سال ۲۰۰۵ ملاقات کردم. او برای پروتز سینه به مطب من آمده بود، من برای پروتز به او ضمانت پنج ساله دادم. او در سال ۲۰۱۱ دوباره به نزد من آمد و می خواست یک عمل جراحی دیگر برای او انجام دهم و من به دلیل پیامدهای پزشکی اینکار را نپذیرفتم. به همین دلیل او و برادرش توطئه ای را طراحی کردند تا نشان دهد که من به او تجاوز کرده ام تا از زیر بار هزینه هایی که برایم تراشیده بودند در بروند. علاوه بر این جوشی در سال ۲۰۱۲ گفته بود که حتی حاضر است خودش را بکشد تا تقصیرها را گردن من بیندازد.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود

در نوامبر سال ۲۰۱۳ جوشی و برادرش به جرم حمله به خانه ی پزشک یاد شده و سنگ زدن به خانه ی او بازداشت شده و پس از مدتی آزاد شدند. در ۱۶ مه سال ۲۰۱۵ جسد جوشی پیدا شد که در حمام خانه اش با زدن رگ دست خودکشی و به دلیل خونریزی حاد از دنیا رفته بود. شواهد نشان می داد که او خودکشی کرده، اما پدرش این موضوع را رد کرد و نامه ای به کمیسیون حقوق بشر فرستاد، بازجویی از جراح انجام شد، اما هیچ رابطه ای بین مرگ جوشی و جراح وجود نداشت.

براتیوشا بانیرجی، ۲۰۰۶ میلادی

او در ۱۰ آگوست سال ۱۹۹۱ میلادی در جمشیدپور هند به دنیا آمد و در بسیاری از برنامه های تلویزیونی حاضر شد، در سال ۲۰۱۰ میلادی از سوی انجمن کشف استعداد برگزیده شد و برای کار به بمبئی مهاجرت کرد، در بسیاری از سریال های تلویزیون هند از جمله بالیکاوادو در سال ۲۰۱۰ درخشید. جسد او در یکم آوریل سال ۲۰۱۶ در حالیکه از سقف خانه اش آویزان شده بود کشف گردید. تحقیق درباره ی چگونگی قتل او با این جمله به پایان رسید: او خود را دار زده است.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود

کریتیکا شودری، ۲۰۱۷ میلادی

در ۱۳ جولای سال ۲۰۱۷ همسایه ها بوی تعفن شدیدی را که از خانه ی شودری بازیگر هندی به مشام می رسید را به پلیس گزارش دادند. پلیس چند بار در خانه ی او را به صدا درآورد، اما هیچ کسی پاسخ نداد. آنها جسد شودری را در حالیکه بوی عفونت شدیدی از آن بلند شده بود پیدا کردند، شودری ۴ روز بود که مرده بود. تحقیقات پزشکی قانونی نشان می داد که قسمت راست جمجمه او مورد اصابت شی ء سنگین قرار گرفته است.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود
پلیس از افراد زیادی بازجویی کرد، سرانجام ناشناسی را که مشکوک به مرگ شودری بود را بازداشت کردند. تاکنون نتیجه ی تحقیقات اعلام نشده. همسایه ها گفتند که چند روز قبل از مرگ با دو مرد ناشناس به خانه بازگشته بود.

أنجالی سریواستاوا، ۲۰۱۷ میلادی

او متولد جولای سال ۱۹۸۳ میلادی بود و در بسیاری از فیلم های موسوم به بیوگرافی نقش آفرینی کرد که آخرین فیلم او "اکوردینگ" نام داشت. در ۱۸ جولای سال ۲۰۱۷ میلادی خانواده و نزدیکان أنجالی بارها و بارها با تلفن خانه اش تماس گرفتند و برای او پیام ارسال کردند اما پاسخی دریافت نکردند. پس از تماس های تلفنی بی جواب، خانواده ی أنجالی به شدت نگران شدند و پلیس را در جریان گذاشتند.
مرگ‌های مرموز مدل‌ها و ستاره‌های بالیوود
آنها با شکستن قفل و ورود به خانه جسد أنجالی را که از پنکه ی اتاق آویزان شده بود پیدا کردند. جسد أنجالی به بیمارستان و برای کالبد شکافی منتقل شد. پلیس نوشته یا نامه ای را که نشانه ی خودکشی بود پیدا نکرد، به همین دلیل مرگ او همچنان یک معمای حل ناشده باقی مانده است، او توسط چه کسی به قتل رسیده است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mayiX

      سلام مرسی که از بالیوود گذاشتید ولی چرا درباره مرگ و میر؟

      پاسخ ها

      • شمالی

        این سقف منزل هندیها چه عجایبی هست که نصف بازیگران زن هندخودشون را دار می زنند

    • ریحانه

      شاید اینام به سرنوشت بازیگران آمریکایی دچارشدند ولی پوسشون مثل اونا کلفت نیست خودکشی میکردن

    • بدون نام

      اونجام مثل ایران افراطی زیاد داره
      شاید میکشنشون بعد صحنه سازی می کنن که مثلن خود کشی بوده

    • zyn

      چه پنکه سقفی هاشون محکم بوده

    • بدون نام

      چه وحشتناک

    • بدون نام

      جالب بود.

    • بدون نام

      رفتید هند مواظب خودتون باشید .

    • بدون نام

      اخیرا هم برای سر یکی از بازیگران زن هند جایزه ی ۱.۵ ميليون دلاری گذاشته بودند؛ چون در یک‌فیلمی بازی کرده بود که یکی از پولدارهای هند خوشش نیامده بود

    • بدون نام

      هندی ها مسلمان نیستند اما مثل بیشتر شرقی ها شرم و حیا دارند و البته در گذشته بیشتر داشتند ،متاسفانه بازیگران بالیوود که بسیار تحت تاثیر غرب هستند کم کم این صفت خوب هندی ها رو از بین می برن،با زیر پا گذاشتن مرزهای اخلاقی .

    • بدون نام

      واای چقدر وحشتناک،مخصوصا اون بازیگری که سرشو بریدن و تیکه تیکه اش کردن،سرم سوت کشید واقعا

    • #سمانه

      با سلام به مدیر سایت بهترینها ضمن اینکه لطفا هر چی کامنت گذااشتمو تایید کنید باید بگم با توجه به اینکه کلا درباره دیویا دروغ بود مطلبتون پس ممکنه که بقیه هم دروغ باشه یعنی با سرچ در سایتای ایرانی میتوانید بفهمید که دیویا بهارتی داداش گویندا بنام کریتی کمار که خواستگارشم بوده کشف شد او بخاطر استعداد بالایی که داشت و هنوزم بینظیره هم زمان بازی میکردو خسته نمیشد و جایزه میگرفت باعث حسادت مادوری دیکشیت که میتونید سرچ کنید که چقدر حسود و بیمار روانیه، شد و او به 2 دوست مافیایش بنام نیتا و شوهرش شیام لولا دستور داد که بکشنش در حالی که 3 ماهه باردار بود و با خدمتکارش آمریتا تنها بود در اپارتمان تولسای خیابان ورسوا طبقه5 بعد از ضربات محکمی که به سرش زدند لختش کردند و از بالکن پشت ساختمان قسمت پارکینگ پرتش کردن و خون ریزی جمجمه اعث مرگ خود وبچه اش شد. فقط نیتا چند سال زندان رفت و شوهرشم طرفدارای دیویا کشتن جسدشم نیست و مادوری لعنتی قصاص نشد و بعد از چند سال زندگی در امریکا برگشت که به بیماری روانی هم دچار شده اسمشو نمیدونم. لطفا کامنتامو تایید کنید. یک ماه بعد که امریتا از همون شب تو بیمارستان بود مرتب دچار حمله قلبی میشد و به دیویا در بهشت پیوست. بله شغل کثیف و بی ارزش بازیگری همینه فقط تا هستی میخواهنت ولی وقتی میکشنت چراغ خاموش میرن تا جایگاه و پولشونو از دست ندن. مادوری که ارزو داشت ستاره بشه هیچوقت نشد 4 تا فیلم بازی کرد که همش شکست خورد. لطفا تایید کنید. #دیویا و #آمریتا دوست من روحتان شاد

    • زهره

      با نظر دستمون سمانه خانم موافقم. مدهوری یک هنرپیشه بسیار کثیف و مافیایی می باشد که از نظر من قاتل سری دیوی نیز است. توی مجالس بزرگ اگر نگاه کنید متوجه می شوید که با چه حسرت و با چه کینه ای به سری دیوی نگاه می کنه. امیدوارم در آرزوی ستاره شدن بماند و دست کثیفش برای مردمش رو بشه

    • مژگان

      واقعا مادهوری دیکشت اینجور زنی هست؟؟؟

    • بدون نام

      بیشترشون حلق آویز شدن روش دیگه ای بلد نیستن

    • عبد الله

      علکی به دیگران تهمت نزنید.

    • بدون نام

      جدیدا هم که سوشیانت.پس فیلماشون همچین دروغ هم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج