۷۶۴۰۹۱
۴۶ نظر
۵۰۱۵
۴۶ نظر
۵۰۱۵
پ

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

این روزها هر جا را باز می‌کنی، چه سایت باشد و چه روزنامه و هفته‌نامه، می‌توانی مطمئن باشی که از سینا مهراد و ریحانه پارسا یا سامان صفاری عکس و خبری خواهی دید. یعنی رسانه‌ها خود را خفه کرده‌اند ... اما در ذات خود حاوی یک هشدار بلند نیز هست. هشداری که بعضی از ستارگانی که پیش از این چند نفر همین راه را رفته بودند آن را نشنیدند و در نتیجه به مسیری افتادند که مقصدش فراموشی بود.

روزنامه شهروند - امین فرج‌پور: این روزها هر جا را باز می‌کنی، چه سایت باشد و چه روزنامه و هفته‌نامه، می‌توانی مطمئن باشی که از سینا مهراد و ریحانه پارسا یا سامان صفاری عکس و خبری خواهی دید.

یعنی رسانه‌ها خود را خفه کرده‌اند از بس که از هنرپیشگان تازه از راه‌ رسیده سریال‌های پدر و دلدادگان عکس و خبر زده‌اند و راه صدساله آن‌ها را یک‌شبه کوتاه کرده‌اند.

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

این اتفاق اگرچه ممکن است برای این نورسیدگان شیرین باشد، اما در ذات خود حاوی یک هشدار بلند نیز هست. هشداری که بعضی از ستارگانی که پیش از این چند نفر همین راه را رفته بودند آن را نشنیدند و در نتیجه به مسیری افتادند که مقصدش فراموشی بود.

درخشش یا خاموشی؟!

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

اشتهار و فراموشی. چرخه محتومی که در ذات تلویزیون است و ستارگان این وادی بارها در معرض این دو ترم مهم کارنامه هر بازیگری قرار می‌گیرند. در حقیقت در عین‌حال که تلویزیون بستر بسیار خوبی برای ستاره‌سازی است، اما هم‌زمان این قابلیت را نیز دارد که همان ستاره‌ها را نیز در کوتاه‌زمانی به زمین گرم بزند. در همین سال‌های اخیر به کرات دیده‌ایم بازیگرانی را که با یک سریال ستاره شده‌اند و در ادامه هیچ.

در پناه تو

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

در مرور سریال‌هایی که به‌اصطلاح گرفته‌اند، بیش و پیش از همه یاد بازیگرانی می‌افتیم که با آن سریال‌ها چهره شدند و با همان تک‌سریال به‌جایی رسیدند که خیلی‌ها سالیان سال در رویای رسیدن به آن جایگاه بودند. در پناه تو شاید تنها سریالی باشد که توانسته چندین و چند ستاره پرتداوم را به دنیای سینما و تلویزیون معرفی کند. ملودرام جوانانه حمید لبخنده که ناشناخته‌هایی چون لعیا زنگنه، پارسا پیروزفر، حسن جوهرچی و رامین پرچمی را ستارگانی فروزان کرد که در این عرصه ماندگار شدند. چنانچه حتی سوخته‌ترین چهره این جمع یعنی رامین پرچمی نیز به‌هرحال در این عرصه ماندگار شد.

مردان آرام!

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

تقریبا یک دهه بعد، این اتفاق برای پوریا پورسرخ نیز رخ داد. او که با سریال وفا یک معرفی و آغاز هیجان‌انگیز را تجربه کرده بود، از آنهایی بود که در ادامه در دام‌چاله شهرت مدفون نشد و اگرچه کژدارومریز اما به‌هرحال در این وادی ماندنی شد و هنوز هم نامی قابل اتکاست. مثل مصطفی زمانی که او نیز با نقش یوسف در سریال مرحوم سلحشور معرفی شد و پس از آن کوشید جایگاهش را نه‌تنها حفظ کند بلکه آن‌ را ارتقا نیز بدهد. البته بهتر و هوشمندانه‌تر و موفق‌تر از پوریا پورسرخ.

طالع نحس

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

سریال نرگس سیروس مقدم را یادتان مانده؟ سریالی بدطالع که ستارگانش را عاقبت به‌خیر نکرد. در ملودرام ٩٠شبه نرگس؛ زنده‌یاد پوپک گلدره دوباره در مسیر ستاره‌شدن قرار گرفته بود که با درگذشتی ناگهانی به پایان رسید. ستاره مرد آن سریال نیز مهدی سلوکی بود که با معیارهای آن روزها خوش‌چهره حساب می‌شد. اما خیلی زود روند فراموشی او آغاز شد تا حدی که این‌روزها با این‌که در این وادی نفس می‌کشد، اما جایگاهش کمترین شباهتی با روزهای پخش سریال نرگس ندارد. موقعیتی شبیه خاطره حاتمی که او نیز روند ستارگی تا خاموشی را خیلی سریع طی کرد.

ماجراهای سحر خانم

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

کمتر کسی است که فراموش کرده باشد سحر قریشی و شاهرخ استخری با سریال دلنوازان سهیلی‌زاده معرفی شدند. البته استخری چند کار نصف‌ونیمه انجام داده بود، اما با این‌کار و سپس فاصله‌ها دیده شد و هنوز هم هر دوی این بازیگران اشتهارشان را حفظ کرده‌اند.

مورد عجیب سروش صحت

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

این کارگردان در این بحث با معرفی ٥ستاره صدرنشین این سرفصل است. او در سریال‌هایی که ساخته با معرفی بهنام تشکر، هومن برق‌نورد و ویدا جوان در ساختمان پزشکان، پژمان جمشیدی در سریال پژمان، محمد نادری در شمعدونی و هوتن شکیبا در سریال لیسانسه‌ها نقش خود را در تزریق چهره‌های جوان به بدنه بازیگری تلویزیون به بهترین وجهی به انجام رسانده است.

این زنان محبوب

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

ماجرای نرگس محمدی و سریال ستایش را یادتان است؟ قطام ویشکا آسایش را فراموش نکرده‌اید که؟ شیلا خداداد را در سریال مسافری از هند چطور؟ بهنوش طباطبایی را در همین سریال چه؟ یادتان است مرجان محتشم زمان پخش سریال پس از باران چه‌قدر محبوب شده بود؟

مسیر مبهم

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

ستارگان تلویزیونی امروز نباید فراموش کنند راه امروز آنها را خیلی‌ها پیشتر طی کرده‌اند. در این بین بعضی‌هایشان چون لعیا زنگنه، مصطفی زمانی، پوریا پورسرخ به سرمنزل مقصود رسیده‌اند، برخی چون مرجان محتشم، شیلا خداداد و خیلی‌های دیگر یا از مسیر اصلی خارج شده و یا هم به بیراهه زده‌اند و برخی دیگر نیز چون سارا بهرامی که با سریال تاریخی پروانه معرفی شد راهی دیگر پیش گرفته‌اند. بازیگرانی که با یک سریال ستاره شدند، خود یک سریال است که تا ابد می‌تواند ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چطور ممکن است خانم ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر ستاره شده باشند؟؟ واقعاً ایشان اصلا و ابدا به درد این نقش نمی خوردند و بهتر بود برای فیلمهای وحشتناک و جنایی از وجودشون باستفاده میشد(بخاطر نوع نگاه کردنهای طولانی، بدون پلک زدن و جوابهای کوتاه و مقطع دادن و ...)اصلاً ... مگر میشود یک نفر انقدر سرد و بیروح باشد؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد خودمان را گول بزنیم و بگوییم یک شبه ره صد ساله را رفت!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر اینستاگرام نبود ایشون هم به تاریخ میپیوست

      • bhwrak

        اون کسی که بازیگر انتخاب میکرده کور بوده

      • كاوه

        اينم بي هنر به جايي نميرسه
        تا يه جايي پول و پارتي و شانس جواب مي ده

      • بدون نام

        هاینه توسلی هم بخاطر سریال رها و میوه ممنوعه خیلی گرفت. خیلی بیشتر از این ریحانه پارسا ولی خب اون زمان شبکه های اجتماعی نبود!

    • بدون نام

      بستگی داره شما ستاره به چی میگی؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگه اینا ستاره نیستند یه مشت بازیگر درپیتند، مردم ما هم استاد معروف کردن احمق ها

    • بدون نام

      به فیلم های ایرانی توجه کنید بیشترشون فقط القا توهم توطئه هست

    • Sara...سارا

      چ قدرم ستاره هستنددددد اینا خخخ
      اوق

      پاسخ ها

      • محمد

        خخخ

    • بدون نام

      خیلی دوست دارم پستم لایک بخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

      • parisa.a

        آخی^_^

      • سپیده

        لایک خخخ

    • بدون نام

      این دختره قدش ۲ متره باید میرفت بسکتبالیست میشد نه بازیگر!!! از همه مردها درازتر بود طوری که تو چشم میزنه.اصلا هم بازیگری بلد نیست چشماشو سفید میکنه وزل میزنه استایل بازیگری هم نداره.ستاره چیه؟!!!

      پاسخ ها

      • nazila

        big like

      • binam

        لااااایک

    • ناشناس

      برخی هاشونم همونطوری هم زود افول میکنند

    • بدون نام

      خیلی بازیگر خوبی هستند بهشون افتخار می کنم خیلی هو دستشون دارم امدوارم موفق باشند اگر ریحانه خانم پارسا پستم را دیدید خیلی دوستتون دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما داده پرت هستید تو ین جمع

      • بدون نام

        هاها

    • شقایق

      خانم پارسا در سریال پدر بسیار بد بازی کردن

      پاسخ ها

      • نگين

        همينكه پستاشو تو اينستا لايك نكنين ميفهمه كه ما ميفهميم و ستاره نيست از نظر ما
        مگه كي اينا رو ستاره ميكنه
        وقتي فالو نشن لايك نشن ميفهمن هيچي نيستن

    • من

      این متن از نظر نگارش بسیار ضعیفه، تعجب میکنم چه طور در روزنانه ی شهروند منتشر شده!

    • رویا ساز

      همه ی بازیگرای سریال پدر عالی بودن به جز ریحانه پارسا...درسته تجربه نداشت اما آخه نه تا این حد.....هیچی حسی تو صورتش نیست هیچیا هیچی فقط چن تا کلمه رو همینجوری میگه نه ناراحتیش نه خوشحالیش نه عصبانیت نه ترس هیچی واقعا بین اینهمه بازیگر تعجب میکنم چجوری ایشون انتخاب شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اينا معرف دارن نه به خاط هنرشون ميان
        مثل خيلي از شغلا كه در كنار اونايي كه آزمون دادن و گزينش يه عده هم با معرف و پول و پارتي اومدن
        به همين سادگي

    • من منم

      خیلیم خوب و عالی نقش بازی کردن عالی

      پاسخ ها

      • غزال

        فك كنم خود پارسايي
        هه
        يا رفيقش
        يا از هنر چيزي نميدوني عزيزم

    • بدون نام

      ماهچهره خلیلی به جای ویشکا آسایش در نقش قطام؟؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      از سروش گودرزی هم باید میگفتید

    • سوفی

      خوشم نیومد از ریحون

    • بدون نام

      اینا فقط به خاطر افتضاح بودن فیلم و اینکه چجوری حاضر شدن چنین فیلمی بازی کنن مشهور شدن

    • نسیم

      خانم پارسا بسیار سرد ویخ؛؛؛نه نگاه گیرا؛؛؛نه کلام جذاب وقاطع ونه بازی خوبی داره؛؛؛؛در مقایسه با آدمهای همین سریال مثل آقای سلطانی وخانم زنگنه؛؛؛؛که من فقط به ذوق بازی این دو عزیز این سریال رو نگاه میکنم ؛:؛؛بس که در نقش فرو رفته وجذاب وعاطفی وطبیعی بازی میکنن ::::درسته سالها تجربه دارن ولی تفاوت از زمین تا آسمان است؛؛؛؛ظرافت ظاهری زنانه داشتن ونوع نگاه خانم زنگنه از ابتدای کارشان وشروع جذاب وگیرا وماندگار بود ومخاطب دوست داشت که ببینتش ؛؛؛؛من در انتخاب خانم پارسا موندم ؛؛؛آخه چه معیاری وجود داشته که یک سریال رو اینجور تعریف کنن ازش به خاطر خانم پارسا؛؛؛؛نقش مقابلش هم سرد وغیر طبیعی ومصنوعی بود ؛؛؛درست که باید به جوون تر ها باید میدون داد وراه رو بهشون نشون داد ولی انتخاب ایشون بسیار اشتباه بود

      پاسخ ها

      • سارا

        دقيقا
        من نه هنر ديدم تو ايشون نه هيچ چيز خاصي براي ستاره شدن
        كلا ما داريم از ظاهر آدما ستاره ميسازيم
        بزرگترين اشتباه
        ستاره بودن تو انسانيته نه زيبايي و بازيگري و نقش بازي كردن

    • محمد مهرداد

      عزیزان غیر محترمی که به خانم پارسا توهین میکنید باید بگم که ایشون اولین باریه که بازی میکنن وبهتر از بعضی ها بازی میکنن بعد ایشون خیلی زیبا و خوش قد وبالا هستن بعد حس گیری شون عالیه کسایی که میخواین بیخود و الکی توهین کنین برید به اونایی توهین کنید که فقط پول مملکت میگیرن و الکی ومصنوعی بازی میکنن مثل سارا نیکا فرقانی.
      درضمن خانم پارسا عشق منه جونه منه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا آگه دوست داری برو ازش خواستگاری کن
        دوما سارا و نیکا هم مثل عشقتن

      • راستگو

        توهين نميكنيم عزيز
        ميگيم بي هنره
        ماسته
        به دل نميشينه
        ستاره هم نيست
        حداقل چند تا بازي متفاوت بايد ازش ديد تو نقشاي مختلف تا بشه بازيگر...كو تا ستاره شدن

    • بدون نام

      حتما کارگردان از ریحانه پارسا خواسته که این مدلی بازی کنه....ب نظر من خوب بازی میکنه.دوسش دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عق
        قحطی بیاد

    • معرفت

      بسم الله الرحمن الرحیم/باسلام/هیچ هم ستاره نیستندونمیشونداینهاتوهمات رسانه هاهستندکه نمیدانم چه درپشت پرده میگذردکه هرسریالی رابزرگ میکنندوزیرپوست چندتابازیگرش هم آنقدربادمیکنندکه یابوبرشان میداره که کسی هستنددرحالیکه قاطبه مردم جهت صرف وقت ونرفتن حوصله واینکه فیلمی نیست مجبورن این سریالهای آبکی راببینند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا آدم این سریالا رو با سریالای خارجی مقایسه می کنه خجالت میکشه
        حتی فیلماشونم به درد نمی خوره این همه گفتن فروشنده معرکه است و الا و بلا ولی تو خارج فقط 4 میلیون دلار فروش رفت در حالی که فیلم های اونا تا دو میلیارد هم فروش رفته
        چه برسه به سریالامون

    • بدون نام

      چرا نظرات رو نمیزارین؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      یه مقاله هم بنویسید در مورد بازیگر های خارجی که با یک فیلم یا سریال ستاره شدن
      پیشنهاد می کنم از بازیگرای مارول و دی سی استفاده کنین

    • قلقلی

      الان مثلا ریحانه پارسی ستاره است؟؟؟فقط یکم مشهور شد اونم به لطف اینستا بود

    • مسیحا

      من درست متوجه نشدم یعنی میگه پارسا پیروز فرهم یه دفعه معروف شده:(

    • بدون نام

      تاباشه اینکه تعریف شما از ستاره چی باشه
      خدا وکیلی ستاره است این ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج