اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۸۴
۶ نظر
۵۰۳۲
۶ نظر
۵۰۳۲
پ

دوئل ۲ دوست در تيتراژ يك سريال

قلب يخي «محسن يگانه» يا «مازيار فلاحي»؟

بدون اغراق بايد اعتراف كرد كه مازيار فلاحي با خواندن تيتراژ سريال قلب يخي شناخته شد. نخستين آلبوم او پس از جا افتادن قلب يخي بين مردم منتشر شد و البته هنوز هم محبوب‌ترين آهنگ مازيار همان تيتراژ قلب يخي است البته با آغاز فصل دوم سريال خواننده تيتراژ عوض شد.

قلب يخي «محسن يگانه» يا «مازيار فلاحي»؟

بدون اغراق بايد اعتراف كرد كه مازيار فلاحي با خواندن تيتراژ سريال قلب يخي شناخته شد. نخستين آلبوم او پس از جا افتادن قلب يخي بين مردم منتشر شد و البته هنوز هم محبوب‌ترين آهنگ مازيار همان تيتراژ قلب يخي است البته با آغاز فصل دوم سريال خواننده تيتراژ عوض شد. اين بار محسن يگانه ترانه و آهنگسازي و خوانندگي را به‌عهده گرفته و البته كار خوبي هم از آب در آمده. هر چند كه گويا آهنگ چندان به دل خود يگانه ننشسته. شما اگر هر دوي اين آهنگ‌ها را شنيديد، مي‌توانيد يكي از اين 2 آهنگ را انتخاب كنيد.


قلب يخي «محسن يگانه» يا «مازيار فلاحي»؟


محسن يگانه از تجربه خواندن تيتراژ قلب يخي مي‌گويد:

آن چيزي كه مي‌خواستم نشد ولي...

  • تيتراژي كه براي اين سريال خواندي را دوست داشتي؟
اين آهنگ آن چيزي كه مي‌خواستم نشد. به‌خصوص تيتراژ پاياني سريال، به خاطر همين ممكن است كه اين آهنگ را عوض كنيم. فكر مي‌كنم علت افت اين آهنگ تكرار است كه متاسفانه درد بدي است.
  • چه كسي را علت افت اين آهنگ مقصر مي‌دانيد؟
اگر اين تيتراژ ضعيف است تنها تقصير من يك نفر نيست. آقاي طباطبايي تهيه‌كننده سريال از دوستان قديمي من هستند و وقتي از من خواستند كه اين كار را انجام بدهم در شرايط بدي بودم و حتي گفتم من اين كار را انجام نمي‌دهم و زير بار نمي‌رفتم و خواننده‌هاي ديگري را پيشنهاد كردم اما قبول نكردند و در زمان كمي كه وجود داشت اين كار را انجام دادم و همه چيز فشرده انجام شد طوري كه له شد. اگر اشتباه تنها از طرف من بود كه كار ضعيف شده مطمئن باشيد قبول مي‌كردم.
  • فصل اول سريال را ديده بودي كه اين ترانه را گفتي؟
مجموعه اول سريال قلب يخي را نديده بودم و متاسفانه هنوز هم وقت نكرده‌ام كه ببينم و براي اينكه ترانه‌اي كه مي‌خواهم بنويسم با حال و هواي داستان جور در بيايد از آقاي طباطبايي خواستم كه يك روز بيايد و داستان سريال را براي من تعريف كند. اصولا هم من ترجيح مي‌دهم به جاي اينكه آن همه زمان بگذارم كه سريال را ببينم، داستان سريال را بشنوم، براي سريال «آسمان هميشه ابري نيست» هم همين كار را كردم و خوب هم شد.
  • آهنگ مازيار فلاحي در فصل اول سريال را دوست داشتي؟
من شايد از نوع كار فلان خواننده خوشم نيايد اما آن خواننده را نفي نمي‌كنم مگر اين‌كه آن خواننده كارش عيب واضحي داشته باشد. وقتي خواننده طرفدارهاي خودش را دارد و كارهايش شنيده مي‌شود من نمي‌توانم نظري بدهم. تيتراژ قبلي اين سريال را شنيده بودم، آن كار در ژانر كاري من نبود. وقتي كه آن را شنيدم ياد ديگر كارهاي مازيار افتادم. آهنگ‌هاي او حس و حال خاصي دارد شايد هم بهتر بود سريال را مي‌ديدم بعد نظر مي‌دادم اما خوشبختانه چون مازيار يكي از دوستان خوب من است و شخصيتش را دوست دارم راحت مي‌توانم از او انتقاد كنم و مي‌دانم كه او انتقادپذير است و ناراحت هم نمي‌شود.


قلب يخي «محسن يگانه» يا «مازيار فلاحي»؟

مازيار فلاحي از ترانه‌ محسن يگانه مي‌گويد

يك جايي براي عشق در ترانه‌هاي محسن هست

  • تيتراژ فصل دوم قلب يخي با محسن يگانه را شنيدي؟
محسن يگانه از آن خواننده‌هايي است كه من هم خودش را دوست دارم هم موسيقي‌اش را. هميشه يك جايي براي عشق در آهنگ‌هايش هست.
  • محسن يگانه خودش اين آهنگ را زياد دوست ندارد. شما ايرادي به اين آهنگ نمي‌گيريد؟
اگر همه جاي آهنگ او خوب نباشد باز هم يك جايي از آن دوست داشتني است. امكان ندارد من چيزي از محسن يگانه بشنوم و يك لحظه‌اي كه در من تاثير نگذارد در آن پيدا نكنم. مي‌دانم كه محسن آنقدر كار بلد است كه خودش به‌خوبي نقاط ضعف و قدرتش را مي‌شناسد و مي‌گويد به اضافه اين‌كه احترامي كه من براي او قائل هستم به خاطر مولف بودنش است. او خودش ملودي مي‌سازد و خودش شعرهايش را مي‌گويد. اين‌ها مهم هستند و اگر محسن اشاره به تكرار كرده؛ من فكر مي‌كنم اين تكرار امضاي اوست نه تكرار محض و به محض اين‌كه خواننده بشنود حتي اگر با صداي من مي‌فهمد كار من است يا كار او.
  • در چند قسمت اول قلب يخي پيش از اينكه شما تيتراژ را بخوانيد، صداي رضا يزداني روي تيتراژ سريال بود. آهنگ را دوست داشتي؟
رضا يزداني خاص است، صدايش و نوع كاري كه مي‌كند منحصر به فرد است و او براي موسيقي اين مملكت زحمت مي‌كشد و تعداد آدم‌هايي كه مثل او باشند كم است.


قلب يخي «محسن يگانه» يا «مازيار فلاحي»؟

رضا يزداني:كار مازيار در كل خوب بود

متاسفانه من هنوز موفق به شنيدن آهنگي كه محسن يگانه براي تيتراژ سريال قلب يخي خوانده نشدم بنابراين نمي‌توانم بين اين ۲ ترانه مقايسه كنم اما كار مازيار را شنيدم و از آن خوشم آمد، در كل خوب بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • alireza

      be nazar man ke ghalb yakhiro ma be sedaye maziyar fallah adat kardim va sedaye eshan khili behtar ham hast

    • یعقوب

      مازیار خیلی بهتر و با احساستر می خواند

    • !@#$%^&*()

      only maziyar...

    • NAZI

      مازیار عالی بود اصلا صداش به ادم حس خاصی میده!چرا عوضش کردن؟

    • مهران

      فقط محسن یگانه

    • فاطمه

      عشقم رضا یزدانیه سلطان راک.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج