۱۰۲۰۸۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صدیقی: دوپینگ ۲ ووشوکار موضوع جدیدی نیست

رئیس فدراسیون ووشو گفت: فدراسیون ووشو در سال ۲۰۱۹ از رای دوپینگ مطلع شد و طبق وظیفه‌ای که داشت از حضور این دو ورزشکار از هر گونه رقابت ملی و بین المللی جلوگیری کرد.

خبرگزاری فارس: امیر صدیقی در خصوص دوپینگ دو ملی پوش ووشوی کشورمان اظهار داشت: دوپینگ دو ووشوکار موضوع جدیدی نیست و به اکتبر سال ۲۰۱۸ در نهمین دوره مسابقات جام جهانی ساندای به میزبانی کشور چین، برمی‌گردد که بررسی نمونه‌های تست دوپینگ و نهایی شدن آرای انضباطی چند ماهی طول کشید و فدراسیون ووشو نیز در سال ۲۰۱۹ از این رای مطلع شد و طبق وظیفه‌ای که داشت از شرکت این دو ورزشکار از هرگونه رقابت ملی و بین المللی جلوگیری کرد.

رئیس فدراسیون ووشو در مورد اینکه کسر دومدال چه رتبه‌ای را نصیب ایران می‌کند، تصرح کرد: در این دوره از مسابقات ۷ طلا و یک نقره گرفته بودیم و با این موضوع دوپینگ کماکان به همراه چین با ۶ مدال طلا بعنوان قهرمان مشترک با چین هستیم.

وی در مورد برنامه‌هایش تاکید کرد: فدراسیون ووشو در سطح یک جهان بسیار درخشان عمل کرده و باید این موفقیت را ادامه دهیم. یکی از برنامه‌های جدی‌ام، توسعه همگانی، افزایش دانش و ارتقای سطح آموزش ووشو کشور است که در اوضاع کنونی دنیا که رقابت‌های لغو شدند فرصت خوبی است با برگزاری دوره های آموزشی سطح ووشو کشور را ارتقا دهیم.

صدیقی که در بخش خبری ساعت ۱۹ شبکه سه صحبت می‌کرد، در خصوص برگزاری لیگ ووشو خاطرنشان کرد: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش عمل خواهیم کرد علاقمند هستم زودتر مسابقات را آغاز کنیم. امکان فعالیت در بخش تالو که بخش‌های از کشور مجوز صادر شده، رقابت‌های لیگ را برگزار خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج