۱۰۳۴۸۸۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دبیر: بودجه ما در شان کشتی نیست

جلسه رئیس فدراسیون کشتی و حجت الاسلام موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: جلسه رئیس فدراسیون کشتی و حجت الاسلام موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این جلسه که مصطفی میرزائی رئیس و اعضای هیأت کشتی استان اصفهان نیز حضور داشتند، علیرضا دبیر با تشکر از حضور آقای لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس در محل فدراسیون کشتی، شرح کوتاهی از فعالیت های انجام شده در فدراسیون کشتی را ارائه داد و گفت: متأسفانه بودجه کشتی در شأن این ورزش پرافتخار و ملی ما نیست، چراکه کشتی بعنوان یک ورزش در کشور ما محسوب نمی شود، بلکه بعنوان یک هویت و جزئی از ایران است و مانند خیلی از چیزها که به نام ایران ثبت شده است، کشتی را نیز در دنیا با نام ایران می شناسند.

دبیر ادامه داد: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می خواهم که یاری رسان ورزش ایران به ویژه کشتی باشند چرا که اگر بخواهیم به همین صورت پیش برویم ورزشی که در دهه های قبل حدود یک میلیون و ششصد هزار نفر در آن فعالیت داشتند در حال حاضر به چهل هزار نفر رسیده و شاید تا چند سال دیگر، شاهد اتفاقات خوبی برای آن نباشیم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در مجلس یازدهم از توانمندی های آقای دبیر استفاده کنیم خاطرنشان کرد: تلاش خود را خواهم کرد که از ظرفیت های فراکسیون کارآفرینان مجلس نیز در کمک به کشتی کشور استفاده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوتبال هست دیگ بودجه بقیه ورزش هارو بخوره نتیجه ام بگیرن

    • اکبر

      کاش برسه روزی که یک چهارم دستمزدهای فوتبالیست ها رو خرج کشتی میکردن همه افتخاران ایران مال کشتی است با این که دستمزد بازیکنان کشتی حتی تیم ملی خیلی کم است اگر یک دهم از پولی که خرج فوتبال بی ارزش میکردن که حتی تو اسیا هم نمیتونه مقام بیاره خرج ورزش های دیگه مثل کشتی . والیبال . وزنه برداری ..... میکردن الان اوضاع کشور از لحاظ مدال گیری خیلی بهتر بود

    • عارف

      تا وقتی نهادهای مفت خور مذهبی هستن که ثروت مملکتو میخورن مگه بودجه‌ایی هم میمونه برا ورزش؟ اینهمه بودجه گرفتن این نهادها بازدهی صفرررررررر...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج