adexo3
۱۰۵۴۱۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حسین‌خانی: عده‌ای پول می‌گیرند تا من را تخریب کنند

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: متأسفانه عده‌ای پول می‌گیرند تا به صورت خطی من را تخریب کنند؛ برخی دیگر هم نادانسته روی این موج سوار می‌شوند.

خبرگزاری میزان: مصطفی حسین‌خانی در گفت‌وگو یی درباره کسب عنوان نخست مسابقات انتخابی وزن ٧۴ کیلوگرم کشتی آزاد اظهار داشت: حدود دو هفته درگیر بیماری کرونا بودم و تنها در خانه استراحت می‌کردم. فقط با دو جلسه تمرین کشتی در انتخابی روی تشک رفتم و خداراشکر نتایج خوبی گرفتم.

وی ادامه داد: علی‌رغم شرایط سختی که داشتم برای احترام به قانون در انتخابی شرکت کردم. ۴ مبارزه سخت را ظرف ٢ ساعت پشت سر گذاشتم و در تمام مسابقات برتر از حریفانم بودم. خوشحالم دوبنده تیم ملی را از دست ندادم.

* نان تمرینات کرونایی‌ام را در انتخابی خوردم

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان تصریح کرد: قبل از ابتلا به کرونا طی چند ماهی که اردوها و تمرینات تیم ملی تعطیل بود خیلی خوب تمرین کردم و واقعاً سرحال بودم. نان همان تمرینات در دوران کرونا را در انتخابی تیم ملی خوردم.

حسین‌خانی در خصوص اینکه منتقدان تجربه بالای او را دلیل اصلی موفقیتش در انتخابی تیم ملی می‌دانند، گفت: هر قدر هم که تجربه داشته باشی، اما بدون آمادگی بدنی موفقیت حاصل نمی‌شود و نمی‌توان مبارزه کرد. بدن انسان مانند ساختمانی است که اگر پی‌ریزی خوبی داشته باشد می‌توان چندین طبقه روی آن بنا کرد. من هم نان تمرینات و زحماتی که در این ماه‌ها کشیده بودم را خوردم و نتیجه آنرا گرفتم.

*نمی‌توانستم نفس بکشم چه برسد به تمرین و مبارزه کردن

وی افزود: تنها، کسی که به کرونا مبتلا شده باشد می‌داند من چه سختی‌هایی را تحمل کردم، حتی نمی‌توانستم نفس بکشم چه برسد به تمرین و مبارزه کردن، خیلی سخت بود و تنها به لطف خدا از این آزمون سربلند خارج شدم.

نفر نخست انتخابی وزن ٧۴ کیلوگرم کشتی آزاد درخصوص مصدومیت شدیدش از ناحیه لب، گفت: در مبارزه با داداشپور لبم کاملاً کنده شد؛ هم از داخل و هم از خارج، به طوری که چندی بخیه خورد. چاره‌ای هم نداشتم و مجبور بودم مبارزه را ادامه دهم چون اگر کشتی متوقف می‌شد ممکن بود داوران اجازه ادامه مسابقه را به من ندهند، به همین دلیل مجبور بودم خونی که وارد دهانم می‌شد را بخورم.

* ۱۰۰ گیگ اینترنت بدهند تا مدعیان در فضای مجازی مسابقه دهند

حسین‌خانی درباره انتقاداتی که نسبت به عملکرد و سن بالای وی در فضای مجازی مطرح می‌شود، عنوان کرد: هر کسی هر حرفی دارد باید روی تشک و در میدان مبارزه بزند. با این حساب باید برای هر کدام از این کشتی‌گیران مدعی ١٠٠ گیگ اینترنت بخرند تا در فضای مجازی مسابقه دهند و برنده شوند. چه کسی در فضای مجازی نظر می‌دهد؟ متأسفانه عده‌ای پول می‌گیرند تا به صورت خطی من را تخریب کنند. برخی دیگر هم نادانسته روی موج سوار می‌شوند، اما آیا تمام اینها با یک مبارزه روی تشک برابری می‌کند؟ اظهار نظر برخی در فضای مجازی در خصوص کشتی مانند این است که من درباره شرکت‌هایی هواپیمایی اظهار نظر کنم.

وی ادامه داد: عده‌ای می‌خواهد از طریق فعالیت در فضای مجازی ملی‌پوش شوند. خداراشکر هیچ وقت خیلی اهل فضای مجازی نبودم و به این مسائل کاری نداشتم. همواره تلاش می‌کنم تمرکزم روی هدف خودم باشد و حریفانم را روی تشک ملاقات کنم.

* جوانان ٢٠ ساله هم مقابل من کم آوردند

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان درباره انتقاد یکی از کارشناسان در رادیو درباره شرایط سنی‌ و مبارزاتی‌اش عنوان کرد: از نظر بدنی آمادگی‌ام را روی تشک به حریفانم نشان دادم؛ حتی جوانان ٢٠ ساله هم مقابل من کم آوردند. اگر مشکلی بود باید مبارزاتم را واگذار می‌کردم. متاسفانه برخی بدون اینکه تحلیل درستی داشته باشند فقط انتقاد می‌کنند. چطور وقتی حتی من یک تذکر کم کاری هم از داوران نگرفته‌ام اطاعتی می‌گوید سبک کشتی من دفاعی است‌؟ در جام تختی ۴ دور کشتی گرفتم و در انتخابی تیم ملی هم همینطور، در تمام این مسابقات از جمله قهرمانی آسیا که روی تشک رفتم حتی تذکری بابت اخطار کم‌کاری نگرفتم.

حسین‌خانی تصریح کرد: در دیدار مقابل جردن بارزو، تذکر کم‌کاری و اخطار ٣٠ ثانیه را داوران به حریفم دادند. تذکر کم‌کاری را به کشتی‌گیر مهاجم می‌دهند یا مدافع آقای اطاعتی؟ سبک کشتی من هجومی است و همه این را می‌دانند، اما برخی برای آنکه خود را کارشناس نشان بدهند اظهار نظر نادانسته می‌کنند. من نباید طوری کشتی بگیریم که دیگران خوششان بیاید، اما متأسفانه برخی‌ها واقعیات را نادیده می‌گیرند و تحریف می‌کنند برای همین هم است که می‌گویم این انتقادات و تخریب‌ها خطی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج