adexo3
۱۵۰۲۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یزدانی: هدفم کسب طلای المپیک است

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی در کشتی آزاد با ابراز ناراحتی از این که برخی می‌خواهند کشتی او را تمام شده بدانند، تصریح کرد: به هیچ وجه این موضوع را قبول ندارم و هدفم کسب طلای المپیک ۲۰۱۶ است.

خبرگزاری ایسنا: رضا یزدانی درباره آخرین وضعیت خود پس از حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: در یک سال اخیر واقعا اذیت شدم و سختی‌های زیادی را متحمل شدم و بر اثر فشارهای زیاد له شدم! اما با همه این اوصاف تمام تلاش خود را کردم تا در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی موفق شوم که خدا را شکر در بازی‌های آسیایی به مدال طلا رسیدم، اما متاسفانه در مسابقات جهانی نتوانستم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی افزود: طلای بازی‌های آسیایی نتوانست ناکامی‌ام را در مسابقات جهانی پوشش دهد و من را راضی کند. تنها سالی بود که زیاد اذیت شدم حتی در انتخابی تیم ملی و مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی آنقدر بدنم له بود که نمی توانستم روی تشک کشتی بگیرم. نمی‌دانم علت آن چه بود که وضعیت بدنم تا این حد بی ثبات بود. باید نقاط ضعفم را به طور کامل برطرف کنم تا به خوبی مهیای حضور در رقابت‌های المپیک شوم.

دارنده دو مدال طلای جهان با اشاره به این که برخی به غلط کشتی او را تمام شده می دانند، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر نیز مانند دوران پس از المپیک لندن برخی می‌گویند کشتی یزدانی تمام شده است، اما من به هیچ وجه چنین نظری ندارم و می‌خواهم با قدرت به طلای المپیک ۲۰۱۶ برسم و خیلی چیزها را ثابت کنم. واقعا نمی‌دانم چرا برخی چنین طرز تفکری درباره من دارند.

یزدانی با تاکید بر این که مهم‌ترین هدفش کسب مدال طلای المپیک برزیل است، افزود: من در هر مسابقه‌ای که به میدان می‌روم فقط برای پیروزی و رسیدن به مدال طلا به روی تشک حاضر می شوم. البته نقاط ضعفی دارم که حتما باید آنها را برطرف کنم و ان‌شاءالله با انگیزه بالا به تمرینات خود ادامه می‌دهم تا به شرایط ایده‌آل بدنی برسم.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی درباره علت شرکت نکردن در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی به ایسنا گفت: واقعا خسته بودم و نمی توانستم در لیگ به روی تشک بروم. از سوی دیگر دندان‌هایم را جراحی کردم و تا مدتی نمی‌توانم کشتی بگیرم. سعی می‌کنم آرام آرام به تمرینات باز گردم تا به شرایط ایده‌آل بدنی برسم تا اگر کادر فنی تیم ملی صلاح دانست در رقابت‌های پیش‌رو برای تیم ملی به روی تشک بروم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج