۲۶۴۴۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عزم رضا یزدانی برای کسب مدال در المپیک

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران از عزم خود برای حضور در المپیک گفت و تاکید کرد: هدفم حضور در المپیک و کسب مدال خوشرنگ این رقابت‌هاست تا بتوانم دل مردم را شاد کنم.

خبرگزاری ایسنا: کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران از عزم خود برای حضور در المپیک گفت و تاکید کرد: هدفم حضور در المپیک و کسب مدال خوشرنگ این رقابت‌هاست تا بتوانم دل مردم را شاد کنم.

رضا یزدانی درباره آغاز دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد و آخرین وضعیت خود اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و از اردوی قبلی تمریناتم را آغاز کردم. خوشبختانه در تمرینات از ناحیه ساق پا که به تازگی آن را جراحی کردم مشکلی احساس نکردم و باید آرام آرام در طول چند ماه مانده تا المپیک به اوج آمادگی برسم.

دارنده ۲ مدال طلای جهان افزود: در حال حاضر بر تمرینات قدرتی تمرکز داریم و بر روی تشک نیز مرور فن انجام می‌دهیم. هنوز تمرینات کشتی را آغاز نکرده‌ایم و تمرینات‌مان خیلی سنگین نیست. من نیز پس از مصدومیت شدیدی که داشتم نتوانستم به صورت جدی تمرین کنم و پس از عمل جراحی که انجام دادم باید به مرور با تمرینات و حضور در چند تورنمنت خود را به امادگی مطلوب برسانم.

وی درباره حضور در تورنمنت علی‌اف آذربایجان که قرار است اوایل آذرماه در این کشور برگزار شود و اینکه آیا آمادگی حضور در این جام را دارد یا خیر گفت: تا آن زمان به آمادگی نسبی می‌رسم و به احتمال زیاد در این تورنمنت حاضر شوم. البته باید ببینم نظر کادر فنی درباره حضور من در این تورنمنت چیست چرا که تازه تمرینات خود را آغاز کرده‌ام و از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط ایده‌آلی نیستم.

یزدانی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی مناسب طی چند ماه آینده خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای المپیک اماده کند خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله خود را به آمادگی ایده‌آل خواهم رساند تا با موفقیت در رقابت‌های انتخابی جواز حضور در المپیک را بدست بیاورم و پس از آن به کسب مدال در المپیک و شاد کردن دل مردم امید زیادی دارم.

وی تصریح کرد: در المپیک قبلی با بدشانسی تمام و به علت مصدومیت شدید نتوانستم به هدفم برسم اما این بار امیدوارم مدال خوشرنگ المپیک را نیز بدست بیاورم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم. اگر پیش از حضور در مسابقات جهانی لاس وگاس نیز مصدوم نمی‌شدم به طور قطع به این رقابت‌ها اعزام می‌شدم اما مصدومیت مانع این کار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج