۲۷۴۴۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تغییر ساعت برگزاری جام جهانی تکواندو

با اعلام کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ مکزیک ساعت برگزاری رقابت‌های امشب به دلیل برخی مسائل فنی تغییر کرد.

خبرگزاری فارس: با اعلام کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ مکزیک ساعت برگزاری رقابت‌های امشب به دلیل برخی مسائل فنی تغییر کرد.

مسابقات جام جهانی تکواندو در سال ۲۰۱۵ با حضور ۸ تیم برتر جهان در گروه مردان و ۸ تیم برتر جهان در گروه بانوان تا ساعاتی دیگر در مکزیک آغاز خواهد شد. البته پیش از این قرار بود، این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۱۹:۳۰ به وقت ایران) آغاز شود، اما با اعلام کمیته برگزاری مسابقات به دلیل برخی مسائل فنی، رقابت‌ها از ساعت ۱۴ (۲۳:۳۰ به وقت ایران) پیگیری می‌شود.

مسابقات جام جهانی بصورت تیمی برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان با عنوان قهرمانی جهان ۲۰۱۵، سرگروه گروه اول است و با تیم‌های ازبکستان، بلژیک و آذربایجان همگروه است. در گروه دوم نیز تیم‌های مکزیک، کره جنوبی، روسیه و آمریکا حضور دارند.

مبارزات مرحله مقدماتی امشب انجام می شود و در پایان دو تیم از گروه اول و دو تیم از گروه دوم به دور بعد صعود خواهند کرد. رقابتهای مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات نیز از ساعت ۱۸ به وقت محلی روز چهارشنبه (۱۸ آذرماه) پیگیری می شود که به وقت ایران ساعت ۳:۳۰ بامداد روز پنجشنبه (۱۹ آذرماه) است.

در مرحله نیمه نهایی این رقابتها و برای مشخص شدن فینالیست‌ها، تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم مبارزه می کند و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه دوم مبارزه خواهد کرد.

تیم ملی تکواندو کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و امید عمیدی در این دوره از رقابت‌ها به مصاف رقبای خود می رود. هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ عنوان سوم را بدست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج