۲۹۷۴۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کشتی جام مربیان و ورزشکاران برتر - اوکراین

سه نماینده کشتی ایران فینالیست شدند

سه کشتی‌گیر کشورمان به دیدار نهایی اوزان مختلف در مسابقات بین‌المللی جام مربیان و ورزشکاران برتر اوکراین راه یافتند.

خبرگزاری تسنیم: سه کشتی‌گیر کشورمان به دیدار نهایی اوزان مختلف در مسابقات بین‌المللی جام مربیان و ورزشکاران برتر اوکراین راه یافتند.

به گزارش سایت فدراسیون کشتی، نتایج کشتی‌گیران کشورمان در دیدارهای مقدماتی مسابقات روز نخست به شرح زیر است:

در کشتی فرنگی و در وزن ۷۱ کیلوگرم عظیم گرمسیری در دور اول فرشاد بلفکه دیگر نماینده ایران در این وزن را ۸ بر ۲ شکست داد و در دور دوم کالینیچکو از اوکراین را ۸ بر صفر مغلوب کرد و به فینال رسید.گرمسیری در دیدار نهایی امشب با اپریماشویلی از گرجستان مسابقه می‌دهد. بلفکه هم در گروه شانس مجدد باخت و حذف شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم مهدی فلاح ابتدا آندری بلیت از اوکراین را ۳ بر یک و در ادامه ژاکت شویلی از گرجستان را ۶ بر ۳ شکست داد و به دیدار نهایی رسید. حریف فلاح در فینال چکالینکو از اوکراین است. در این وزن یوسف اخباری برابر زاماشویلی گرجستانی ۷ بر ۲ باخت و حذف شد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم مصطفی صالحی زاده با برد ۱۰ بر ۲ مقابل حمزه جلوی از الجزایر و باخت ۱۰ بر صفر برابر دمیتری تیمیچنکو نفر سوم جهان از اوکراین در ادامه برای مدال برنز تلاش خواهد کرد. در این وزن داود گیل نیرنگ نیز ابتدا داوی آلبینو از برزیل را ۸ بر صفر برد اما در نیمه نهایی ۴ بر صفر مغلوب دیگر کشتی‌گیر گرجستانی شد و در دیدار گروه شانس مجدد نیز باخت و حذف شد.

در وزن ۵۹ کیلوگرم مهرداد مردانی در دور اول ۵ بر صفر به اسماعیل بوررو کشتی‌گیر کوبایی قهرمان جهان باخت. این کوبایی در ادامه مسابقات انصراف داد تا مردانی هم شانسی برای مدال برنز نداشته باشد.

در مسابقات کشتی آزاد پیمان یار احمدی در وزن ۷۴کیلوگرم پدر و روکا از برزیل و چیخلادزه از اوکراین را به ترتیب با نتایج ۱۰ بر صفر و ۱۲ بر صفر شکست داد و فینالیست شد. او در پیکار نهایی با آدام هال از آمریکا مسابقه خواهد داد.

میثم حیدری در ۶۵کیلوگرم در دور اول ۸ بر ۲ به ایوان پتروف از اوکراین باخت و حذف شد.

همچنین حسن رحیمی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز در دور اول به بلیکس از آمریکا باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدارهای نهایی و رده‌بندی اوزان فوق امشب برگزار می شود.

فردا نیز ۱۰ نماینده کشورمان به میدان می‌روند که در کشتی آزاد مهران نصیری در ۶۱ کیلوگرم، سعید داداش پور در ۷۰ کیلوگرم، رضا بیات و محمدجواد ابراهیمی در ۸۶ کیلوگرم و جعفر شمس ناتری در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و در کشتی فرنگی نیز علی ارسلان و وحید میرفتح الهی در وزن ۶۶ کیلوگرم، جمال اسماعیلی در وزن ۷۵ کیلوگرم، داود اخباری در وزن ۸۵ کیلوگرم و بهنام مهدی‌زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام مربیان و ورزشکاران برتر اوکراین امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ بهمن) در شهر کیف اوکراین برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج