adexo3
۳۲۵۸۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علی‌آبادی: سوریان خودش را پیدا کرده است

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با تمجید از عملکرد حمید سوریان در رقابت‌های گزینشی المپیک و کسب سهمیه برای ایران گفت: سوریان بسیار با انگیزه و خوب ظاهر شد و نشان داد خودش را پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا: رحیم علی آبادی درباره کسب سهمیه المپیک توسط حمید سوریان در ر‌قا‌بت‌های گزینشی استانبول ترکیه، اظها‌ر کرد: سوریان بازگشت دوباره‌ای به کشتی داشت و از این که او را تا این حد با انگیزه و سر حال دیدم بسیار خوشحالم. امیدوارم که بتواند با انگیزه زیاد و حفظ آمادگی خود در ر‌قا‌بت‌های المپیک باز هم به مدال طلا برسد و ملت ایران را خوشحال کند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: سهمیه ای که سوریان گرفت باعث شد کادرفنی تیم ‌ملی کشتی فرنگی با خیالی آسوده به فکر آماده سازی تیم برای حضور موفق در المپیک باشد. سوریان واقعا تحت فشار بود و توانست این کار دشوار را به سرانجام برساند و سهمیه را برای ایران به دست بیاورد. او به حدی خوب بود که همه حریفانش را در یک یا یک دقیقه و نیم و حتی کمتر شکست داد و حتی در دیدار فینال حریف آمریکایی را در ۳۶ ثانیه هشت بر صفر از پیش‌رو برداشت.

وی با بیان این که فرصت سه ماهه تا ر‌قا‌بت‌های المپیک زمان بسیار خوبی برای آماده شدن فرنگی کاران است، گفت: من خودم کشتی‌گیر بودم و به خوبی با این ورزش و سختی‌های آن آشنا هستم و می دانم که فرصت سه ماهه تا ر‌قا‌بت‌های المپیک فرصت کافی است و ما باید از همین امروز با بر‌نامه‌ریزی دقیق و در آرامش به فرنگی کاران کمک کنیم تا حضور موفقی در المپیک داشته باشیم و نتایج درخشان دوره قبل را تکرار کنیم.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با ابراز خوش بینی از نتیجه‌گیری خوب فرنگی کاران ایران در ر‌قا‌بت‌های المپیک ریو، خاطر‌ نشان کرد: نفرات خوب و با تجربه‌ای در تیم ‌ملی حضور دارند که هر کدام از آنها می‌توانند بر روی سکو بروند. نفراتی همچون رضایی، نوروزی و سوریان در کنار سایر نفرات با انگیزه و جوان می‌توانند موفقیت دیگری را برای ایران رقم بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در وزن ۵۹ کیلوگرم مسابقه انتخابی برگزار می‌شود یا خیر، گفت: در این وزن انتخابی نخواهیم داشت، چرا که فاصله سوریان با رقبای داخلی بسیار زیاد است. از سوی دیگر عبدولی نیز آسیب دیده و شرایط خوبی ندارد. قطعا سوریان نماینده ما در المپیک خواهد بود.

علی آبادی درباره حضور چهره‌های شاخص در رقابت‌های جام جهانی شیراز نیز ، افزود: باید ببینیم هفت تیم دیگر برتر جهان با چه ترکیبی به این مسابقات خواهند آمد، اما هدف کادر فنی تیم ملی ارزیابی نفرات اصلی کشتی فرنگی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها است. از سوی دیگر به دنبال کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها نیز هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج