adexo3
۳۲۷۰۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سوریان تا المپیک نیاز به آرامش دارد

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی معتقد است حمید سوریان تا المپیک ۲۰۱۶ ریو فرصت زیادی ندارد و باید با دوری از جنجال و استرس، فقط به تمرین و آماده سازی بپردازد.

خبرگزاری مهر: حسین ملاقاسمی با بیان اینکه سوریان پس از کسب سهمیه المپیک باید در فضایی آرام به تمرین و آماده سازی بپردازد اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم هر ۶ سهمیه کشتی فرنگی در المپیک را کسب کنیم تا با ترکیبی کامل وارد این پیکارها شویم، اما کار اصلی ما هنوز باقیمانده و ما باید بدون از دست دادن زمان مهیای این رویداد بزرگ شویم.

وی با اشاره به اینکه سوریان هدف بزرگ و مسئولیت سنگینی را پیش رو دارد گفت: حمید بعد از فراز و نشیب های فراوان تا کسب سهمیه المپیک به اندازه کافی متحمل فشارهای روحی و جسمی شده و حالا باید در فضای آرام و مطلوب به تجهیز و آماده سازی تا المپیک مشغول شود. مطمئنا این شرایط وقتی مهیا می شود که این قهرمان بزرگ تا حضور د المپپی از حواشی و اظهارات احساسی برخی افراد دور باشد و در کمال آرامش به میدان پیش رو بیاندیشد.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: تجربه نشان داده آماده ترین و پرافتخارترین کشتی گیر نیز در مقابل استرس و فشارهای روحی روانی تاب تحمل ندارد و به رغم آمادگی ایده آل، ممکن است در یک میدان ساده و همیشگی با شکست روبرو شود. در نتیجه ما باید قهرمان ملی خود را تا المپیک از هرگونه اظهارنظر و مسایل حاشیه ای مصون نگه داریم و او را در نهایت آمادگی روحی و جسمی روانه المپیک کنیم.

ملاقاسمی در خاتمه اظهار داشت: مسئولیت حمید سوریان در المپیک به اندازه کافی سنگین و حساس است و نباید برخی از اهالی کشتی، خواسته یا ناخواسته با رفتار احساسی و دور از منطق خود، این مسئولیت را سنگین تر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج