۳۳۷۷۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هادی: حمایت از کشتی تنها در حد شعار است

سنگین‌وزن تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: هدف ما شاد کردن دل مردم است و تمامی کمبودها و کم‌کاری‌ها را تحمل می‌کنیم.

خبرگزاری میزان: پرویز هادی درباره شرایط اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمرینات و اردوهای شرایط خوبی داشت و امشب جهت حضور در جام جهانی آمریکا عازم این کشور خواهیم شد.

وی درباره جام جهانی آمریکا تصریح کرد: تا الان چهار بار به صورت پی‌درپی قهرمان جام جهانی کشتی آزاد شدیم و به دنبال این هستیم که برای پنجمین بار متوالی قهرمان شویم. ضمن اینکه با توجه به در پیش بودن المپیک، تیم‌ها با ترکیب اصلی خود در جام جهانی حضور خواهند داشت.

سنگین‌ورزن تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه خادم تلاش زیادی برای برگزاری اردوها داشته است تاکید کرد: متاسفانه در طول مدتی که در اردو بودیم خبری از مسئولان ورزش کشور نبوده است و وزیر ورزش حتی سری به تمرینات ما نزد. متاسفانه همیشه شعارهایی مبنی بر حمایت از ما داده می‌شود. اما تا الان در عمل حمایتی از ما صورت نگرفته است، اما هدف ما شاد کردن دل مردم است و تمامی کمبودها و کم‌کاری‌ها را تحمل می‌کنیم.

هادی یادآور شد: باید توجه بیشتری به کشتی ایران صورت بگیرد. ما دو ماه تا المپیک زمان داریم، امیدوارم وزیر ورزش تا پیش از المپیک سری به تمرینات تیم ملی کشتی بزند و حداقل به لحاظ روحی کشتی‌گیران ما را مورد حمایت قرار دهد، چون کشتی ورزش اول کشورمان است و در المپیک همه انتظار دارند این رشته ورزشی مدال کسب کند.

وی درباره مهمترین حریفان تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی آمریکا گفت: در گروه ما آمریکا و جمهوری آذربایجان مهمترین حریفان ما هستند و در گروه دیگر نیز تیم‌های روسیه، گرجستان و ترکیه حضور دارند. اگر ما بتوانیم آمریکا و جمهوری آذربایجان را شکست بدهیم به فینال می‌رویم و از آن طرف باید منتظر باشیم در فینال با یکی از تیم‌های روسیه، گرجستان یا ترکیه روبرو شویم.

سنگین‌وزن تیم ملی کشتی آزاد در پایان صحبت‌هایش با اشاره به اینکه تنها از فدراسیون کشتی حقوق دریافت می‌کند گفت: اگر سایر مسئولان عنوان می‌کنند که به کشتی‌گیران حقوقی داده می‌شود در حد حرف است و هیچ ارگان دیگری به ما حقوقی نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج